abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 november 2023 @ 20:10:06 #276
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_211285458
Ingeschreven voor de halve van Egmond, dus wel op het strand tegen de wind in beuken. Op advies van mijn trainer met wedstrijdlicentie, zodat ik niet lang op de bus hoef te wachten. Moest zelf mijn rekeningnummer achterlaten voor het prijzengeld _O-

Vrees wel een beetje het imposter syndrome.
I am a black hole shitting into the void
pi_211286056
quote:
11s.gif Op maandag 13 november 2023 00:12 schreef Evangelion het volgende:
Victory?
Excuses voor de tl;dr. Moest het even verwerken voor mezelf. Je kan ook gewoon scrollen naar het resultaat. :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Supervet zeg! Gefeliciteerd!

Wat wordt je nieuwe doel? :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_211304742
Ik ben gestaag bezig met m'n schemaatje voor mijn eerste halve marathon in april.
Het buiten lopen vind ik lastiger plannen nu deze periode, met dat vieze weer en zo vroeg donker, dus ik duik ook de sportschool in en train weer wat vaker op de loopband. Maar jeetje wat is het warm in die sportschool :%

Werk ook trouw de intervaltrainingen af. Niet mijn favoriet......
Alius aliud dicit
pi_211305181
Ik heb van tevoren ook nooit zin in intervals maar als ik eenmaal bezig ben vind ik het op een bepaalde manier wel lekker. En het zijn de trainingen die mij de meeste voldoening geven achteraf. Lekker met de benen omhoog op de bank en effe tempo's analyseren enz :+

Zondag 7heuvelen!
pi_211313328
Interval is op het moment zelf verschrikkelijk vind ik maar achteraf ben je altijd wel blij. Maar dat weer nu he, het ontneemt je echt van elke motivatie om wat te doen meer dan het strikt noodzakelijke.

Ik ga zondag - waarschijnlijk ook met veel regen uiteraard :') - voor het eerst een run-bike-run doen. 5km lopen, 20km mountainbiken en dan nog 2,5km lopen. Dwars door bospaden en ander allemaal onverhard, ben zeer benieuwd
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_211313727
quote:
Mijn oude 'baas' heeft ruim 20 jaar lang 250k+ per week gelopen, en vele jaren 300+. Die was nog van de tijd dat de trainingsfilosofie was 'hoe meer hoe beter'. Zat in een college team in de VS, 2x per dag lopen. Als je de marathon niet binnen 2:30 kon lopen werd je uitgelachen werd je uitgelachen binnen het team.
Toen hij mijn baas was, was hij in de 50, en liep nog steeds elke dag naar zijn werk en terug, ongeveer 8km was de kortste route, dus dat was nog steeds minimaal 80k per week. En vaak zagen mensen hem dan nog in het weekend hardlopen op verschillende plekken rond de stad.
Liep ooit op het WK 100km in Winschoten. Hij vertelde dat hij toen met de kopgroep liep, en tot 80km op een marathonschema van 2:40 liepen, maar toen ging het kaarsje uit bij hem, hij had nog nooit verder dan 80km gelopen. Laatste 10k kwam hij bijna niet meer vooruit (nog steeds onder het uur...) en had overal kramp, tot in zijn nek.

Hij heeft enorm geluk gehad dat hij nooit zware blessures heeft gehad, maar 250+ km per week lopen gebeurde vroeger denk ik veel meer dan nu.
pi_211320094
Intervallen kan je prima leuk maken door verschillende tempo's te pakken. Het hoeft niet altijd op je hardst.

En nog een vriendelijke reminder dat het altijd prima weer is om te hardlopen, behalve bij ijzel en onweer.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_211320117
Ik vind het weer niet erg, maar het donker is voor mij wel een drempel. Zelfs met lampje. Het voelt gewoon niet zo fijn.

Qua trainingen vind ik eigenlijk alles wel lekker. Alleen al van regelmatig lopen wordt ik echt blij. Vanmiddag weer! *O*
pi_211322800
Ik ging vanochtend een soort van intervaltraining doen op 1 boterham en net uit bed, dat beviel toch behoorlijk slecht. Was even vergeten dat s ochtends mijn hartslag altijd 15 slagen hoger is en mijn benen traag als dikke stront :o
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_211323080
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 11:42 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ging vanochtend een soort van intervaltraining doen op 1 boterham en net uit bed, dat beviel toch behoorlijk slecht. Was even vergeten dat s ochtends mijn hartslag altijd 15 slagen hoger is en mijn benen traag als dikke stront :o
Met jouw ervaring en vele kilometers zou je zeggen dat je dat toch wel wist :D

Ik ben blij dat ik tegenwoordig in een loopgroep meetrain. Stok achter de deur om in deze donkere en koudere dagen te blijven gaan, want ik heb al een lange tijd motivatieproblemen.
Zo maak ik toch mijn wekelijkse 30+km :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_211323152
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 november 2023 12:00 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]
Met jouw ervaring en vele kilometers zou je zeggen dat je dat toch wel wist :D

Ik ben blij dat ik tegenwoordig in een loopgroep meetrain. Stok achter de deur om in deze donkere en koudere dagen te blijven gaan, want ik heb al een lange tijd motivatieproblemen.
Zo maak ik toch mijn wekelijkse 30+km :)
Mja, het is wel trainbaar op zich, in periodes waar ik elke week trouw 1 of 2x 's ochtends vroeg ga lopen wordt het wel iets beter. Maar het blijft geschikter voor rustige herstelloopjes dan voor wat snellere trainingen. Ik vind het elkjaar gewoon best wel weer een struggle als het donkerder wordt. Ik ga 1x per week naar de baantraining, maar dat is icm met werk ook al best wel lastig planbaar. De rest van de week moet ik hier in de donkere polder lopen en dan is het gewoon echt zoeken naar goede stukken weg voor langere snelle tempo's. Soms lukt het om in de lunchpauze op werk te gaan, dat is wel fijn.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_211323366
Ik ben deze week gevloerd door corona ;( ;( ;(
Geen Zevenheuvelenloop voor mij dus :W
Benieuwd of ik wel genoeg hersteld ga zijn voor m'n wedstrijd de 25e... denk dat die ook op halve kracht zal moeten.
Stomme corona ;(

Maar goed, het zet de boel mooi in perspectief. Niet willen lopen omdat het schijtweer is, is heel wat anders dan klappertandend en zwetend in bed te liggen. Dus hopelijk binnenkort weer met hernieuwde zin aan het hardlopen ^O^

Montferlandrun is ook een 15 km maar dan heb ik helaas al andere plannen. Iemand een andere tip voor een 15 km nu ik de Zevenheuvelenloop mis?

[ Bericht 13% gewijzigd door Tele6 op 17-11-2023 12:31:13 ]
pi_211323429
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 12:20 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben deze week gevloerd door corona ;( ;( ;(
Geen Zevenheuvelenloop voor mij dus :W
Benieuwd of ik wel genoeg hersteld ga zijn voor m'n wedstrijd de 25e... denk dat die ook op halve kracht zal moeten.
Stomme corona ;(

Maar goed, het zet de boel mooi in perspectief. Niet willen lopen omdat het schijtweer is, is heel wat anders dan klappertandend en zwetend in bed te liggen. Dus hopelijk binnenkot weer met hernieuwde zin aan het hardlopen ^O^

Montferlandrun is ook een 15 km maar dan heb ik helaas al andere plannen. Iemand een andere tip voor een 15 km nu ik de Zevenheuvelenloop mis?
Bruggenloop?
pi_211323490
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 12:26 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]
Bruggenloop?
Goeie! Klinkt leuk.
Helaas zijn alle startbewijzen momenteel uitverkocht maar ik heb mezelf meteen op de wachtlijst laten zetten.

En anders misschien zo'n oliebollencross. Ik heb nog nooit een cross gelopen maar wel liefde voor modder dus stond op zich ook nog wel op de bucketlist om eens te doen :D
Al weet ik niet of ik dan aan een PR kom... het is wel een modderig jaar.
pi_211323846
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 12:32 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Goeie! Klinkt leuk.
Helaas zijn alle startbewijzen momenteel uitverkocht maar ik heb mezelf meteen op de wachtlijst laten zetten.

En anders misschien zo'n oliebollencross. Ik heb nog nooit een cross gelopen maar wel liefde voor modder dus stond op zich ook nog wel op de bucketlist om eens te doen :D
Een cross loop je niet voor een PR, de afstand kan per jaar verschillen en is nooit precies nagemeten, en de omstandigheden ook. Een cross loop je om sterk te worden en te strijden met anderen.
pi_211325734
Wat is een cross?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_211325746
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 16:57 schreef kalinhos het volgende:
Wat is een cross?
Vaak een trailrun op onverhard terrein door bossen/weilanden. Gaat dan meer om uithoudingsvermogen en "battle met de elementen".
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_211326319
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 12:32 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Goeie! Klinkt leuk.

Of een trail run in Aarle-Rixtel op 9 december (12, 20 of 30km)

https://www.trail-running(...)202023&period=Winter

NK Cross in Eersel op 16 december met trail run van 5, 15, 25 of 35km

https://nkcrosseersel.nl
pi_211331161
Gister duurloopje gelopen van 90 minuten. Peanuts voor de meesten van jullie, maar voor mij wel belangrijk stapje in mijn schema voor de halve. Nog nooit zo lang gelopen en ging eigenlijk hartstikke goed, had nog wel wat over ^O^ Fijn gevoel
Alius aliud dicit
pi_211333599
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 08:58 schreef Mrmime het volgende:
Gister duurloopje gelopen van 90 minuten. Peanuts voor de meesten van jullie, maar voor mij wel belangrijk stapje in mijn schema voor de halve. Nog nooit zo lang gelopen en ging eigenlijk hartstikke goed, had nog wel wat over ^O^ Fijn gevoel
Ieder heeft zo zijn eigen stapjes. 90 min klinkt voor mij nog als een eeuwigheid. Lekker bezig hoor. *O*
pi_211335792
90 minuten aan een stuk rennen is niet niks hoor. Ik doe dat ook niet dagelijks. :P
Maar vooral mooi dat het zo makkelijk ging. Dat werkt verslavend. ;)
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_211336294
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 15:41 schreef BOKA het volgende:
90 minuten aan een stuk rennen is niet niks hoor. Ik doe dat ook niet dagelijks. :P
Maar vooral mooi dat het zo makkelijk ging. Dat werkt verslavend. ;)
Ja, geeft vertrouwen!
Alius aliud dicit
pi_211340910
Ik doe een dag voor de wedstrijd zo min mogelijk maar nou zag ik iemand op strava die morgen de zevenheuvelenloop loopt vanochtend nog een kwartmarathon lopen.

Wat is wijsheid?

Morgen overigens live op Omroep Gelderland.

12:45

https://www.gld.nl/tv/aflevering/zevenheuvelenloop/257909
pi_211341119
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 22:06 schreef Nober het volgende:
Ik doe een dag voor de wedstrijd zo min mogelijk maar nou zag ik iemand op strava die morgen de zevenheuvelenloop loopt vanochtend nog een kwartmarathon lopen.

Wat is wijsheid?

Morgen overigens live op Omroep Gelderland.

12:45

https://www.gld.nl/tv/aflevering/zevenheuvelenloop/257909
Ik wist gewoon wie je bedoelde, denk ik. Emiel?
Die gast loopt 150km per week dus dan is 10k gewoon een korte shakeout.
pi_211341270
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 november 2023 22:17 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Ik wist gewoon wie je bedoelde, denk ik. Emiel?
Die gast loopt 150km per week dus dan is 10k gewoon een korte shakeout.
Nee Jasper Boot, loopt ook best veel.

Afgelopen weken
W41 110km
W42 130km
W43 120km
W44 70km
W45 80km
W46 66km

Maar hij zal die 15km waarschijnlijk 'met gemak' onder de 50 minuten lopen ondanks die 10,7 vanochtend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')