Hoop wel dat ze dan voor de rest van de lopers ook de start op de Erasmusbrug leggen ipv ervoor. Loop ik die 300 meter extra wel op de coolsingelquote:Op woensdag 8 november 2023 22:08 schreef Noisecontrollers het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)2-uur-kunnen-loodsen
Trainingsweken van 250 - 280 km
Nahh niet mee eens, die Erasmusbrug sorteert tenminste nog een beetje de drukte uit. Als ze het bovenop de Erasmusbrug doen stort iedereen zich met een noodgang naar beneden en is het helemaal een stampede van mensen.quote:Op donderdag 9 november 2023 00:31 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Hoop wel dat ze dan voor de rest van de lopers ook de start op de Erasmusbrug leggen ipv ervoor. Loop ik die 300 meter extra wel op de coolsingel
En ik vind het daarnaast ook een van de mooiste momenten. Je bent nog helemaal fris, vol met (wedstrijd)spanning, dan gelijk dat icoon oversteken met allemaal publiek langs de kant. Perfecte start wat mij betreft.quote:Op donderdag 9 november 2023 09:36 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nahh niet mee eens, die Erasmusbrug sorteert tenminste nog een beetje de drukte uit. Als ze het bovenop de Erasmusbrug doen stort iedereen zich met een noodgang naar beneden en is het helemaal een stampede van mensen.
[..]
Ingeschreven. Eerste HM, spann0nd.quote:Op donderdag 9 november 2023 15:20 schreef kalinhos het volgende:
Ja oke jullie hebben wel een goed punt ja. Prima, laten we ‘t erin.
CPC inschrijving is ook vandaag open gegaan
Zeker begin januari, heb je net de kerst en oud en nieuw gehad moet je 5 dagen later wind tegen 15 km door zand lopen, mij ook niet gezien hoor. Doe maar gewoon asfalt ergens met een zonnetjequote:Op donderdag 9 november 2023 19:28 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ingeschreven. Eerste HM, spann0nd.
Geen zin in Egmond. Dit jaar met 30 graden een wedstrijdje gedaan waarvan 5k over het strand, toen was de wind al kut.
Schoorl hoeft ook ff niet.
Oh oh Den Haag![]()
Ik vind het wel een mooie stok achter de deur om met kerst nog enigszins in beweging te blijven.quote:Op zaterdag 11 november 2023 23:30 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Zeker begin januari, heb je net de kerst en oud en nieuw gehad moet je 5 dagen later wind tegen 15 km door zand lopen, mij ook niet gezien hoor. Doe maar gewoon asfalt ergens met een zonnetje
Dat is 'maar' 13-15 uur per week bij 19.2km/u.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:08 schreef Noisecontrollers het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)2-uur-kunnen-loodsen
Trainingsweken van 250 - 280 km
Nou, ik gok dat hij de meeste kilometers flink langzamer loopt dan 19,2 km/uur. Dat is wel erg dicht op zn wedstrijdtempo.quote:Op zondag 12 november 2023 15:20 schreef Nober het volgende:
Dat is 'maar' 13-15 uur per week bij 19.2km/u.
Nou mag toch hopen van welquote:Op zondag 12 november 2023 20:34 schreef Nanuke het volgende:
19,2 km/u... Dat fiets ik nog geeneens.
Waar? Afstand?quote:
Wij niet maar dat is voor de marathontoppers haalbaar. Alhoewel in Kenia op hoogte zal het wel langzamer gaan.quote:Op zondag 12 november 2023 20:34 schreef Nanuke het volgende:
19,2 km/u... Dat fiets ik nog geeneens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Evangelion op 13-11-2023 06:51:39 ]
quote:Op maandag 13 november 2023 00:12 schreef Evangelion het volgende:
Victory?
Excuses voor de tl;dr. Moest het even verwerken voor mezelf. Je kan ook gewoon scrollen naar het resultaat.Wat een verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb niet gescrolled naar het eindresultaat, maar alles gelezen!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Victory?
Excuses voor de tl;dr. Moest het even verwerken voor mezelf. Je kan ook gewoon scrollen naar het resultaat.Leuk verhaal, goed geschreven! En topprestatie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a black hole shitting into the void
Victory?
Excuses voor de tl;dr. Moest het even verwerken voor mezelf. Je kan ook gewoon scrollen naar het resultaat.Prachtig racereport, gefeliciteerd met je sub 3! Heel vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een topverhaal! Echt knap uitgevoerd, zo'n lastig parcours en zeker als het pas je 2e marathon is!quote:Op maandag 13 november 2023 00:12 schreef Evangelion het volgende:
ndje stadion gemaakt, goed rondgekeken en wat foto's gemaakt. Na de lange, zware tocht naar de tassenophaal weer teruggelopen om zelf in het stadion te gaan zitten en te kijken naar de andere lopers die nog lang binnenkwamen. Dan ga je ook wel denken deze mensen doen er 4,5,6 uur of langer over, die lijden nog veel langer.
Ja gewoon via inschrijving. Je had best lang de tijd, voor deze editie in ieder geval.quote:Op maandag 13 november 2023 14:30 schreef kalinhos het volgende:
Briljant verhaal Evangelion![]()
Moet je inloten voor Athene of kan je gewoon inschrijven?
Probeer nog altijd ingeloot te worden voor Parijs 2024 in Augustus en Berlijn 2024 in September maar als dat beide niks wordt - en die kans lijkt me groot- is Athene ook wel heel tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |