In welke provincie zit jij?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In beweging warm ik snel op. Als ik stil zit is alles onder de 22 kut
Halve Limbo hier.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:10 schreef dick_laurent het volgende:
Valt me wel op dat de Limburgers hier standaard soort van ijsberen zijn.
Come to think of it... is Wim Hof niet ook een Limburger? 🤔
Dat klopt. Wim Hof komt uit Sittard.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:10 schreef dick_laurent het volgende:
Valt me wel op dat de Limburgers hier standaard soort van ijsberen zijn.
Come to think of it... is Wim Hof niet ook een Limburger? 🤔
Ik loop de hele winter in de korte broek. Alleen trek ik soms een lange aan omdat ik geen zin heb om van 100 man te horen "heb je het niet koud?"quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tot welke temp hou je die korte broek?
Precies dat laatste.. tegen kou kun je je kleden, bij warmte ben ik op een gegeven moment klaar. Dan is alleen in de airco hangen nog een optie voor mij.. mja dan zit je dus steeds binnen. En ik ben juist een buitenmens.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:01 schreef lily het volgende:
[..]
Dat klopt. Wim Hof komt uit Sittard.
Ik heb liever kou dan hitte. Maar nog veel liever gewoon gematigd. Dus geen vorst en ook geen 30+.
Wel kan ik me beter wapenen tegen kou dan tegen hitte. In de zomer ben ik niet veel waard.
De andere seizoenen kan ik veel meer doen.
Geen idee, ik ben een Brabantse. Ben geëmigreerd (maar net 5km over de grens). Maar zelf heb ik het liever warm dan koud. Heb deze "zomer" zelfs een paar keer de verwarming aan gehad.quote:
Jij vindt alles boven de 15 al te warmquote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:00 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Precies dat laatste.. tegen kou kun je je kleden, bij warmte ben ik op een gegeven moment klaar. Dan is alleen in de airco hangen nog een optie voor mij.. mja dan zit je dus steeds binnen. En ik ben juist een buitenmens.
Klimaatverandering is een Hoaxquote:Op donderdag 5 oktober 2023 23:49 schreef Nattekat het volgende:
September was wereldwijd de grootste uitschieter qua temperatuur ooit. Nog nooit eerder was een maand zo veel warmer dan het gemiddelde. Gezien oktober ook lekker bezig is, niet alleen in Europa, is de kans vrij groot dat over het hele jaar genomen die 1.5 graad behaald gaat worden. Je weet wel, dat doel van alle klimaatafspraken dat eigenlijk pas in 2050 een ding zou moeten worden.
Verder gaat alles goed hoor.
Don't argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience.quote:
We gaan in versneld tempo naar de klote, maat.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 23:49 schreef Nattekat het volgende:
September was wereldwijd de grootste uitschieter qua temperatuur ooit. Nog nooit eerder was een maand zo veel warmer dan het gemiddelde. Gezien oktober ook lekker bezig is, niet alleen in Europa, is de kans vrij groot dat over het hele jaar genomen die 1.5 graad behaald gaat worden. Je weet wel, dat doel van alle klimaatafspraken dat eigenlijk pas in 2050 een ding zou moeten worden.
Verder gaat alles goed hoor.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:51 schreef Haags het volgende:
[..]
We gaan in versneld tempo naar de klote, maat.
Als iedereen zo kortzichtig als jij zou zijn was heel die ellende onafwendbaar.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Het is geen Hoax, maar ook niet iets waar wij als individu of klein landje iets aan kunnen veranderen als de rest van de wereld nergens naar kijkt. Dus niet druk om maken en lekker laten gaan.
Toetertjes zeg. Ik geloof dat iemand nog geen koffie heeft gehad. Ik ga er weer eentje voor je zetten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als iedereen zo kortzichtig als jij zou zijn was heel die ellende onafwendbaar.
Koffie gaat niet werken hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toetertjes zeg. Ik geloof dat iemand nog geen koffie heeft gehad. Ik ga er weer eentje voor je zetten.
Was uiteraard niet serieus.quote:
Nattekatted.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toetertjes zeg. Ik geloof dat iemand nog geen koffie heeft gehad. Ik ga er weer eentje voor je zetten.
Just curious... maar wat doe jij dan allemaal om de klimaatverandering een halt toe te roepen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Koffie gaat niet werken hoor
Ik heb echt een ongelofelijke hekel aan kortzichtige/egoïstische lui die zo denken over klimaatverandering. Die slepen de hele wereld mee hun graf in, want een heel klein beetje opofferen om de toekomst te redden is al te veel gevraagd.
Maar ik zeg er nog steeds geen nee tegen
Jep klopt, maar dat maakt toch niks uit. Dat is gewoon hoe mijn lijf reageert, kan ik verder ook niet zoveel aan doen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:10 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Jij vindt alles boven de 15 al te warm![]()
Volgende week gelukkig nog een paar dagen een graad of 20. Daarna is het wel klaar, zo te zien. gaan we richting het herfsthalfjaar. 5 maanden iig
Stop met die zeer slechte airco van je danquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Koffie gaat niet werken hoor
Ik heb echt een ongelofelijke hekel aan kortzichtige/egoïstische lui die zo denken over klimaatverandering. Die slepen de hele wereld mee hun graf in, want een heel klein beetje opofferen om de toekomst te redden is al te veel gevraagd.
Maar ik zeg er nog steeds geen nee tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |