Lekker. Geniet ervanquote:Op zaterdag 30 september 2023 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er ook best heel veel zin in, heb een wat hectisch jaar achter de rug, dus ben er wel aan toe en eerlijk gezegd en heb ik nu spijt dat ik maar 8 dagen heb geboekt.
Gaat niet, geen probleem ook, een weekje is ook heerlijk.quote:
Wel een beetje waterig die vulkaanquote:Op zaterdag 30 september 2023 19:44 schreef Domnivoor het volgende:
Hier ligt de enige vulkaan van Nederland![]()
[ afbeelding ]
Oh ja, die is er ook.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, er kan zeker een vulkaan liggen.
Alleen zijn er twee hier
https://nos.nl/artikel/23(...)rlands-deel-noordzee
Dankzij pullup zijn er opvallend veel saucijzen geteld.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:58 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup,
heb je meegeteld?
https://www.ad.nl/binnenl(...)eel-sijzen~af27a00d/
Hij heeft ze meteen verwerkt tot ja?quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dankzij pullup zijn er opvallend veel saucijzen geteld.
quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dankzij pullup zijn er opvallend veel saucijzen geteld.
Volgende maand een interview in de Linda.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij heeft ze meteen verwerkt tot ja?
snelle man die pullup
Dat wel een zware straf meteen weerquote:Op zaterdag 30 september 2023 20:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Volgende maand een interview in de Linda.
Hou op, nu heb ik zin om terug te gaanquote:Op zaterdag 30 september 2023 20:03 schreef Domnivoor het volgende:
Dichtbij de vulkaan ligt ook Griend.
[ afbeelding ]
Dan doe je datquote:Op zaterdag 30 september 2023 20:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hou op, nu heb ik zin om terug te gaan
Was dat vreten in Harlingen nog iets ?quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:03 schreef Domnivoor het volgende:
Dichtbij de vulkaan ligt ook Griend.
[ afbeelding ]
Nou ja zeg.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Was dat vreten in Harlingen nog iets ?
Was ik bij.Had zelfs een suggestie gedaan waar ik binnenkort ga eten.quote:
Ah OK ... VR staat voor ... nou ja dat weet je zelf ook welquote:Op zaterdag 30 september 2023 20:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was ik bij.Had zelfs een suggestie gedaan waar ik binnenkort ga eten.
We zijn om praktische redenen uiteindelijk naar een snackbar naast de veerbootterminal geweest. Het was okéquote:Op zaterdag 30 september 2023 20:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Was dat vreten in Harlingen nog iets ?
jaja dat meldde je volgens mij al voorafquote:Op zaterdag 30 september 2023 20:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
We zijn om praktische redenen uiteindelijk naar een snackbar naast de veerbootterminal geweest. Het was oké
Ken je The seafood bar Domni?quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
We zijn om praktische redenen uiteindelijk naar een snackbar naast de veerbootterminal geweest. Het was oké
Ik ben er niet geweest. Ik weet wel waar die zit.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ken je The seafood bar Domni?
Die staat ook mijn lijstje.
Schijnt heel goed te zijn.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben er niet geweest. Ik weet wel waar die zit.
De kaart ziet er goed uit in elk gevalquote:Op zaterdag 30 september 2023 20:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Schijnt heel goed te zijn.
[ afbeelding ]
Een kennis van me was er gister.Zag er heel goed uit.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De kaart ziet er goed uit in elk geval
Kan niet zo goed tegen wat ze doen, net als bij hotels.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:33 schreef FreshFruit het volgende:
Mooie balans ook qua prijzen wel.
ja daar moet ook maar eens een actie voor komen ...quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
Mensen die alleen gaan betalen dus meer.
Zo maar eens kijken hoe lang ik die wedstrijd volhoudquote:Op zaterdag 30 september 2023 20:57 schreef chufi het volgende:
Oh iedereen gelijk naar bed weer OK ik ben weer weg
welke ?quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo maar eens kijken hoe lang ik die wedstrijd volhoud
Wel een leuke dat...die telt voor 3quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:58 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup,
heb je meegeteld?
https://www.ad.nl/binnenl(...)eel-sijzen~af27a00d/
Ik zat naar de prijzen van oesters op die kaart te kijken. En dan loop ik te klagen dat een dozijn tegenwoordig meer dan $10 kost. Nou worden die ook 50 km van hier uit de zee gevistquote:Op zaterdag 30 september 2023 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan niet zo goed tegen wat ze doen, net als bij hotels.
Als je samen gaat/eet is het goedkoper.
Mensen die alleen gaan betalen dus meer.
Los daarvan ziet het er wel goed uit ja
Met schil?quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zat naar de prijzen van oesters op die kaart te kijken. En dan loop ik te klagen dat een dozijn tegenwoordig meer dan $10 kost. Nou worden die ook 50 km van hier uit de zee gevist
Ik zie ze gewoonquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:03 schreef chufi het volgende:
Oh die .... mn posts komen weer eens niet door , maaar das bekend schijnt...
Dat weet jij niet als er andere zijn die niet zijn doorgekomenquote:
Denk dat ik alles wel zie hoor, kan het natuurlijk nietzeker wetenquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ohhoe dan en welke.. Ik zie ze soms en dan denk ik dat jullie ze ook pas zien , niet eerder
Ik zie je wel hoor.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ohhoe dan en welke.. Ik zie ze soms en dan denk ik dat jullie ze ook pas zien , niet eerder
Pciesquote:
Ja, hele harde schil. Gelukkig wel los. Als ik ze bij de viszaak koop moet ik ze nog wel open wrikken. Tip: gebruik geen roestige schroevendraaierquote:
Ik moet zeggen dat ik geen niets anders dan normaal heb opgemerkt op Fok! de laatste tijdquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:13 schreef chufi het volgende:
Als ik het zie weet ik dat jullie het ook zien , maar F5 is wel noodzakelijk bijna naar elke post
Die is irritantquote:
Neh, hij heeft wel gelijk.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik geen niets anders dan normaal heb opgemerkt op Fok! de laatste tijd![]()
Denk dat we je gewoon steeds zien
Je zult zien dat mn eerste reactie hierop WEL werktquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neh, hij heeft wel gelijk.
Dit is nodig want zonder abo werkt het forum gewoon minder.
Ik kijk Torremolinos 73 .. net nog gewoon de degelijke rukkamer in beeld van het ZKH... gast werd er niet echt vrolijk van ...quote:
Ik keek RKC - Ajax, nu gestaakt omdat de spelers mentaal niet in staat zijn om door te spelen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk Torremolinos 73 .. net nog gewoon de degelijke rukkamer in beeld van het ZKH... gast werd er niet echt vrolijk van ...
Serieus ? ff kijkenquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik keek RKC - Ajax, nu gestaakt omdat de spelers mentaal niet in staat zijn om door te spelen.
Klaar, definitief gestaakt. Valt weinig meer te kijken.quote:
Dat post ik dus net ... maar Fok wijgertquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klaar, definitief gestaakt. Valt weinig meer te kijken.
Van de botsing weinig spannend. Daarna vooral emotioneel.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:07 schreef chufi het volgende:
OK maar de beelden dus niet gezien ,.. wil ik dat wel ...
Ja OK.. Een botsing kan er idd onschuldig uitzien, maar het lichaam heeft zo zn kwetsbare plekken ..quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van de botsing weinig spannend. Daarna vooral emotioneel.
Als ik die spelers van RKC nu zie lopen en zitten vrees ik toch wel, dit is heel erg niet goedquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja OK.. Een botsing kan er idd onschuldig uitzien, maar het lichaam heeft zo zn kwetsbare plekken ..
Ik zag net nog een beeld idd ...quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik die spelers van RKC nu zie lopen en zitten vrees ik toch wel, dit is heel erg niet goed
OK .. nog geen beelden gevonden en dat is wel zorgwekkendquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van de botsing weinig spannend. Daarna vooral emotioneel.
https://www.ad.nl/nederla(...)ve-vaessen~ad3565ee/quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
OK .. nog geen beelden gevonden en dat is wel zorgwekkend
Ja die had ik al gezien ...quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/nederla(...)ve-vaessen~ad3565ee/
Hier staat 1 foto in die genoeg zegt denk ik. Zonder dat je iets ziet wat je niet hoeft te zien.
Zoveel meer is er niet. En of je het zien wil .........quote:
Komt wel ergens langs wanneer vrijgegeven ...quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoveel meer is er niet. En of je het zien wil .........
Twijfel of dit wordt vrijgegeven.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt wel ergens langs wanneer vrijgegeven ...
Ja las ik ook netquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Twijfel of dit wordt vrijgegeven.
Langskomen gaat het wel ja.
Lees net dat de keeper bij bewustzijn richting ziekenhuis is gegaan.
Studio Sport is altijd Live wat laterquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:42 schreef Verida het volgende:
Net bij Studio Sport dat de keeper bij bewustzijn is en aanspreekbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zin inquote:
Op dit uur >quote:Op zondag 1 oktober 2023 01:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zin inheb nog een pizza en paar biertjes besteld.
Wow .. omdat het weekend is daar ?quote:Op zondag 1 oktober 2023 01:29 schreef engine het volgende:
Even gekeken. Tot half 3 kun je bestellen.
Ja vrijdag en zaterdag tot half 3. Er is ook een bierkoerier waar je 24/7 kunt bestellen zie ik nu.quote:
doenquote:Op zondag 1 oktober 2023 01:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vrijdag en zaterdag tot half 3. Er is ook een bierkoerier waar je 24/7 kunt bestellen zie ik nu.
quote:
goedkoper dan .... maar je gaat nog een feestje bouwen... DTS is nog wel open ... hier is het verder doodquote:Op zondag 1 oktober 2023 01:36 schreef engine het volgende:
[..]
Als het goed is, is er al bier onderweg
Nou een feestje is wat overdreven. Ik had ook gewoon nog honger en niks in huis.quote:Op zondag 1 oktober 2023 01:39 schreef chufi het volgende:
[..]
goedkoper dan .... maar je gaat nog een feestje bouwen... DTS is nog wel open ... hier is het verder dood
Lekker kanen en drinkenquote:Op zondag 1 oktober 2023 01:44 schreef engine het volgende:
[..]
Nou een feestje is wat overdreven. Ik had ook gewoon nog honger en niks in huis.
Mijn pizza en biertjes zijn er![]()
Oh dan zal ik zo daar eens kijken
Heer PLY.quote:
Wil wat wat?quote:
Sow hee,wat een vraag zo vroeg al.Het gaat ansich best wel prima,alleen ik moet aan mijn conditie gaan werken en dat lukt nog niet echt.quote:
Gaat lekker hoor, druk deze maand en zal er heel weinig zijn. Conditie opbouwen is vaak lastig in het begin beetje wandelen en hometrainer om te beginnen? Of begeleid sporten sportschoolquote:Op zondag 1 oktober 2023 06:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sow hee,wat een vraag zo vroeg al.Het gaat ansich best wel prima,alleen ik moet aan mijn conditie gaan werken en dat lukt nog niet echt.
En met jou?
Ik heb er wel een soort van hulp bij nodig.As we speak ben ik daar ook al mee bezig.Maar ben heel goed in uitstellen.quote:Op zondag 1 oktober 2023 06:12 schreef PLY het volgende:
[..]
Gaat lekker hoor, druk deze maand en zal er heel weinig zijn. Conditie opbouwen is vaak lastig in het begin beetje wandelen en hometrainer om te beginnen? Of begeleid sporten sportschool
Gewoon lekker snel oppakken, moet jij eens kijken hoe je je eigen gaat voelen. Dat is zoo lekker danquote:Op zondag 1 oktober 2023 06:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb er wel een soort van hulp bij nodig.As we speak ben ik daar ook al mee bezig.Maar ben heel goed in uitstellen.
En druk zijn zou voor mij ook wel eens goed zijn.
Maar ben er mee bezig.
Moet echt even over een drempel heen lijkt het.quote:Op zondag 1 oktober 2023 06:26 schreef PLY het volgende:
[..]
Gewoon lekker snel oppakken, moet jij eens kijken hoe je je eigen gaat voelen. Dat is zoo lekker dan
Ja preciesquote:
Herkenbaar. Ik had het 12j terug met mijn rug, kon amper normaal bewegen en werd beetje down ervan. Toen begeleid sporten en spierenkorset gekweekt om rug en buik ter ondersteuning, en tot op de dag van vandaag nergens last meer vanquote:Op zondag 1 oktober 2023 06:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moet echt even over een drempel heen lijkt het.
Dit zijn posts waar ik wat aan heb.quote:Op zondag 1 oktober 2023 06:33 schreef PLY het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik had het 12j terug met mijn rug, kon amper normaal bewegen en werd beetje down ervan. Toen begeleid sporten en spierenkorset gekweekt om rug en buik ter ondersteuning, en tot op de dag van vandaag nergens last meer vanen 2x in de week uurtje sporten. Beetje krachttraining en buikspieroefeningen. Je voelt je echt 20j jonger dan.
Ik moet ook weer wat meer echt sporten, het is na de covid periode toch wat minder geworden merk ik.quote:Op zondag 1 oktober 2023 06:33 schreef PLY het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik had het 12j terug met mijn rug, kon amper normaal bewegen en werd beetje down ervan. Toen begeleid sporten en spierenkorset gekweekt om rug en buik ter ondersteuning, en tot op de dag van vandaag nergens last meer vanen 2x in de week uurtje sporten. Beetje krachttraining en buikspieroefeningen. Je voelt je echt 20j jonger dan.
Al ga je eerst maar een uurtjequote:Op zondag 1 oktober 2023 06:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit zijn posts waar ik wat aan heb.![]()
Thanks.
Deze is heel nice.quote:
Ik ging ook amper met die corona hoor, heeft wel veel kapot gemaakt bij veel mensenquote:Op zondag 1 oktober 2023 06:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik moet ook weer wat meer echt sporten, het is na de covid periode toch wat minder geworden merk ik.
Zit natuurlijk al wat uren op de fiets maar de hartslag moet weer wat vaker omhoog
Loop naar de kroeg clubje?quote:Op zondag 1 oktober 2023 06:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze is heel nice.![]()
Voor die Covid periode zat ik zelfs in een loop clubje.
Nee,dit was wel serieus.quote:
We hebben hier in de buurt zelfs de faciliteiten ervoor.quote:Op zondag 1 oktober 2023 07:00 schreef PLY het volgende:
[..]
Dus gewoon zo snel mogelijk weer oppakken freon
Top dat je er was ,dikke tûtt foar Jipske.quote:
Misschien is groepsles iets voor je i.p.v. individueel sporten. Ik doe spinning en dat is echt heel erg leuk en goed voor de conditie. In het begin is het misschien een drempel, maar het gevoel na het sporten is toch echt wel lekker en het waard.quote:Op zondag 1 oktober 2023 07:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We hebben hier in de buurt zelfs de faciliteiten ervoor.
Hey BDSquote:
Dat is fijn.quote:Op zondag 1 oktober 2023 08:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Goed hier waarschijnlijk binnen een maandje weer thuis
Morguh chanelquote:
Appelkoeken is traditie op zondag.quote:
Je ziet dat fout gaan, en dan toch nog rechts inhalenquote:Op zondag 1 oktober 2023 11:31 schreef FreshFruit het volgende:
Hey Baas,de zijspiegel is stuk.Er ligt een vrachtwagen op.
[ twitter ]
Die is hartstikke dood, hilarisch jaquote:Op zondag 1 oktober 2023 11:36 schreef maily het volgende:
[..]
Je ziet dat fout gaan, en dan toch nog rechts inhalen
Morguh Deisyyquote:
De toon is weer gezet.quote:Op zondag 1 oktober 2023 11:45 schreef maily het volgende:
[..]
Is dat zo?
Dan mag die Ed ook wel aangeklaagd worden.voor die ""mop""
Die Ford ziet er niet uit alsof daar nog iemand levend uit komt.quote:Op zondag 1 oktober 2023 11:45 schreef maily het volgende:
[..]
Is dat zo?
Dan mag die Ed ook wel aangeklaagd worden.voor die ""mop""
Nog 10 minuutjesquote:
Fruitquote:Op zondag 1 oktober 2023 11:31 schreef FreshFruit het volgende:
Hey Baas,de zijspiegel is stuk.Er ligt een vrachtwagen op.
[ twitter ]
O dat ziet er lekker uit je huis zal nu ook wel lekker ruikenquote:Op zondag 1 oktober 2023 11:51 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb deze vanmorgen gebakken, yoghurtcake![]()
[ afbeelding ]
Lekker!quote:Op zondag 1 oktober 2023 11:51 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Heer aloa.quote:
Hm, ziet er lekker uit!quote:Op zondag 1 oktober 2023 11:51 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Is cake met yoghurt.quote:Op zondag 1 oktober 2023 11:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hm, ziet er lekker uit!Ik ken dat helemaal niet
Ja klopt, ik zou bijna de schuifpui dicht houden om de geur binnen te houden, maar daar is het veel te lekker weer voor.quote:Op zondag 1 oktober 2023 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat ziet er lekker uit je huis zal nu ook wel lekker ruiken![]()
Lekker. Ben er wel aan toequote:Op zondag 1 oktober 2023 11:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer aloa.![]()
De appelkoeken staan klaar.
Ik kende het ook niet, maar kwam het laatst online tegen en omdat ik cake mee naar mijn werk wil nemen morgen heb ik het recept eens uitgeprobeerd, het is lekker luchtig en fris.quote:Op zondag 1 oktober 2023 11:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hm, ziet er lekker uit!Ik ken dat helemaal niet
Ja we boffen toch maar met deze mooie nazomerquote:Op zondag 1 oktober 2023 11:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja klopt, ik zou bijna de schuifpui dicht houden om de geur binnen te houden, maar daar is het veel te lekker weer voor.
Zekers! Straks maar eens een flink stuk fietsen.quote:
Wel harde woei.quote:Op zondag 1 oktober 2023 11:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zekers! Straks maar eens een flink stuk fietsen.
Had er ook nooit van gehoord. Maakte vroeger vaak keer, ook marmer cake. Maar sinds ik geen gas oven maar een combi heb lukken ze niet echt meerquote:Op zondag 1 oktober 2023 11:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kende het ook niet, maar kwam het laatst online tegen en omdat ik cake mee naar mijn werk wil nemen morgen heb ik het recept eens uitgeprobeerd, het is lekker luchtig en fris.
Ik ga iets met mozzarella fixen.quote:
Jij ook.quote:
Hier helemaal niet, windkracht 2, gelukkig maar, want ik haat fietsen met harde woei.quote:
Wat raar, en jammer ook, iets zelf bakken is leuk om te doen en lekkerder dan van de winkel.quote:Op zondag 1 oktober 2023 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had er ook nooit van gehoord. Maakte vroeger vaak keer, ook marmer cake. Maar sinds ik geen gas oven maar een combi heb lukken ze niet echt meer
Hier ook bijna windstil, en 18 graden in het zonnetje is het heerlijkquote:Op zondag 1 oktober 2023 12:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier helemaal niet, windkracht 2, gelukkig maar, want ik haat fietsen met harde woei.
Hier kracht 4/5quote:Op zondag 1 oktober 2023 12:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier helemaal niet, windkracht 2, gelukkig maar, want ik haat fietsen met harde woei.
Zeker heb heel veel gemaakt. Ook veel soesjes, en moorkoppen. Snel gemaakt en altijd lekker. Had lege soesje in de vriezer en altijd wel een bekertje slagroom in de koeling. Makkelijk als er onverwachts bezoek kwamquote:Op zondag 1 oktober 2023 12:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat raar, en jammer ook, iets zelf bakken is leuk om te doen en lekkerder dan van de winkel.
Met wind mee is het prima te doen.quote:Op zondag 1 oktober 2023 12:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey Sodequote:
quote:Op zondag 1 oktober 2023 13:05 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ] Top 40 van forum 40+ - Memory Lane van 01-09-2023 t/m 30-09-2023
nr / aantal posts / gebruiker
01 1242 FreshFruit
02 1138 marcb1974
03 1074 pullup
04 0975 aloa
05 0780 chufi
06 0552 Deisyy
07 0524 Dotteke
08 0401 D.
09 0287 Lovely
10 0219 mario390
11 0209 Superbadeendje
12 0208 Sodeknetters
13 0187 HappyCharly
14 0181 engine
15 0164 Domnivoor
16 0148 maily
17 0140 PLY
18 0124 Puzzie
19 0104 oma-Nijn
19 0104 Gast_op_Afstand_GOA
21 0095 Koen66
22 0092 Shii
23 0086 kree
24 0077 sly-nl
25 0075 cafca
26 0073 drakin
27 0072 Pearlbitch
28 0071 Soury
29 0064 DerRabbit
30 0058 StevenHyde
31 0047 tong80
32 0043 cosmosis
33 0039 -Miauw-
34 0037 Chanel5
35 0034 _UserName_
36 0033 m1st1g
37 0031 Aoibhin
38 0029 devzero
39 0027 Steven_Stil
40 0024 tonja
40 0024 BasEnAad
En een jaar geleden:4eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Ik ben op mijn werk en er liggen hier geen appelkoeken in de kast, kun je een paar brengen?quote:Op zondag 1 oktober 2023 11:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Appelkoeken is traditie op zondag.
ZIjn ook geen lekkere dingen vind ik. Van dat droge spulquote:Op zondag 1 oktober 2023 14:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben op mijn werk en er liggen hier geen appelkoeken in de kast, kun je een paar brengen?
01 1242 FreshFruit
02 1138 marcb1974
03 1074 pullup
04 0975 aloa
05 0780 chufi
06 0552 Deisyy
07 0524 Dotteke
08 0401 D.
09 0287 Lovely
10 0219 mario390
11 0209 Superbadeendje
12 0208 Sodeknetters
13 0187 HappyCharly
14 0181 engine
15 0164 Domnivoor
16 0148 maily
17 0140 PLY
18 0124 Puzzie
19 0104 oma-Nijn
21 0095 Koen66
22 0092 Shii
23 0086 kree
24 0077 sly-nl
25 0075 cafca
26 0073 drakin
27 0072 Pearlbitch
28 0071 Soury
29 0064 DerRabbit
30 0058 StevenHyde
31 0047 tong80
32 0043 cosmosis
33 0039 -Miauw-
34 0037 Chanel5
35 0034 _UserName_
36 0033 m1st1g
37 0031 Aoibhin
38 0029 devzero
39 0027 Steven_Stil
40 0024 tonja
40 0024 BasEnAad
En een jaar geleden:Beter...plekje 1 was ook wat overdrevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
01 1242 FreshFruit
02 1138 marcb1974
03 1074 pullup
04 0975 aloa
05 0780 chufi
06 0552 Deisyy
07 0524 Dotteke
08 0401 D.
09 0287 Lovely
10 0219 mario390
11 0209 Superbadeendje
12 0208 Sodeknetters
13 0187 HappyCharly
14 0181 engine
15 0164 Domnivoor
16 0148 maily
17 0140 PLY
18 0124 Puzzie
19 0104 oma-Nijn
21 0095 Koen66
22 0092 Shii
23 0086 kree
24 0077 sly-nl
25 0075 cafca
26 0073 drakin
27 0072 Pearlbitch
28 0071 Soury
29 0064 DerRabbit
30 0058 StevenHyde
31 0047 tong80
32 0043 cosmosis
33 0039 -Miauw-
34 0037 Chanel5
35 0034 _UserName_
36 0033 m1st1g
37 0031 Aoibhin
38 0029 devzero
39 0027 Steven_Stil
40 0024 tonja
40 0024 BasEnAad
En een jaar geleden:Toch één post teveelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
van assquote:Op zondag 1 oktober 2023 17:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit zal je kunnen waarderen
https://nos.nl/artikel/24(...)port-dit-jaar-is-nul
Had jij al een bed voor de OS in Parijs?quote:Op zondag 1 oktober 2023 17:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit zal je kunnen waarderen
https://nos.nl/artikel/24(...)port-dit-jaar-is-nul
quote:Op zondag 1 oktober 2023 17:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had jij al een bed voor de OS in Parijs?
Zo ja, zou er nog eens over nadenken![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)che-spelen~a80a079f/
Wel even het grasveld controleren op bedwantsen danquote:Op zondag 1 oktober 2023 17:09 schreef pullup het volgende:
Nee geen bed, als ik ga dan ga ik in mijn eigen tentje dat weet ik wel
Die ook, maar die zitten in de hoekjes verstopt,quote:
Gadverdamme..quote:Op zondag 1 oktober 2023 17:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ook, maar die zitten in de hoekjes verstopt,
bedwantsen vooral nu
Stuur die spinnen er op afquote:Op zondag 1 oktober 2023 17:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ook, maar die zitten in de hoekjes verstopt,
bedwantsen vooral nu
Die wachten op bepaalde users hier voor ze zich laten zienquote:
Ik denk dat zelfs die liever spinnen heeft dan bedwantsenquote:Op zondag 1 oktober 2023 17:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die wachten op bepaalde users hier voor ze zich laten zien
Serenade?quote:Op zondag 1 oktober 2023 17:20 schreef chufi het volgende:
Bekend balkon waar ik ooit stond.....
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 oktober 2023 17:20 schreef chufi het volgende:
Bekend balkon waar ik ooit stond.....Waar is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Elk jaar weer, maar ik stond er tijdens een paasprocessie... je weet wel van die beelden die over straat worden verplaatst door zondaars ...quote:
Ik weet het ja.quote:Op zondag 1 oktober 2023 17:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Elk jaar weer, maar ik stond er tijdens een paasprocessie... je weet wel van die beelden die over straat worden verplaatst door zondaars ...
Nicequote:
Fout,niet in Frankrijk.quote:
Ik vond een heel oud cassettebandje van Thunderdomequote:
Best wel leuk,ik heb alles weggegooid.quote:Op zondag 1 oktober 2023 17:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vond een heel oud cassettebandje van Thunderdome![]()
Wist niet eens dat ik die ooit had gekocht
Alles is wel te vinden op youtube.quote:Op zondag 1 oktober 2023 17:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Best wel leuk,ik heb alles weggegooid.
Die van de eerste Thunderdome niet.Staat wel iets van op Mixcloud.quote:
Dat wilde ik net vragen.quote:Op zondag 1 oktober 2023 17:43 schreef aloa het volgende:
Ik heb trouwens ook geen ding om het aftespelen
Welke heb je?quote:Op zondag 1 oktober 2023 17:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb nog een walkman, maar die weigert dienst.
2 potloden werkte het mee toch?quote:Op zondag 1 oktober 2023 17:43 schreef aloa het volgende:
Ik heb trouwens ook geen ding om het aftespelen
Ik was meer van de Sony.quote:
Aww schattigquote:Op zondag 1 oktober 2023 17:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb nog een walkman, maar die weigert dienst.
Had ik ook altijd, denk dat ik hem nog wel ergens op kan diepenquote:
Gelukkig hoefde ik vandaag niet maar gisteren daarheenquote:Op zondag 1 oktober 2023 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben ze Domni nou weer uit de trein moeten halen![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)-uit-trein~a5ed67de/
Zou ie wraak nemen en even een teen te pakken nemenquote:Op zondag 1 oktober 2023 18:09 schreef pullup het volgende:
Gemeen om die krab zo te pesten
[ twitter ]
Die gast verdient dat welquote:Op zondag 1 oktober 2023 18:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou ie wraak nemen en even een teen te pakken nemen
01 1242 FreshFruit
02 1138 marcb1974
03 1074 pullup
04 0975 aloa
05 0780 chufi
06 0552 Deisyy
07 0524 Dotteke
08 0401 D.
09 0287 Lovely
10 0219 mario390
11 0209 Superbadeendje
12 0208 Sodeknetters
13 0187 HappyCharly
14 0181 engine
15 0164 Domnivoor
16 0148 maily
17 0140 PLY
18 0124 Puzzie
19 0104 oma-Nijn
21 0095 Koen66
22 0092 Shii
23 0086 kree
24 0077 sly-nl
25 0075 cafca
26 0073 drakin
27 0072 Pearlbitch
28 0071 Soury
29 0064 DerRabbit
30 0058 StevenHyde
31 0047 tong80
32 0043 cosmosis
33 0039 -Miauw-
34 0037 Chanel5
35 0034 _UserName_
36 0033 m1st1g
37 0031 Aoibhin
38 0029 devzero
39 0027 Steven_Stil
40 0024 tonja
40 0024 BasEnAad
En een jaar geleden:Weer 8eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., net als vorige maand
![]()
Niks mis mee iddquote:Op zondag 1 oktober 2023 18:17 schreef D. het volgende:
En wat een weer
In een t-shirt met korte broek en het dakje open in oktober! Geweldig!
Heerlijk jaquote:Op zondag 1 oktober 2023 18:17 schreef D. het volgende:
En wat een weer
Mooi nazomerquote:Op zondag 1 oktober 2023 18:17 schreef D. het volgende:
En wat een weer
Met al zijn vriendenquote:Op zondag 1 oktober 2023 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben ze Domni nou weer uit de trein moeten halen![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)-uit-trein~a5ed67de/
Vriendschap is een...quote:Op zondag 1 oktober 2023 19:07 schreef maily het volgende:
[..]
Echte vrienden koop je niet, daar is zo'n liedje van ...
Ik moest even denken.....BZB!quote:Op zondag 1 oktober 2023 19:07 schreef maily het volgende:
[..]
Echte vrienden koop je niet, daar is zo'n liedje van ...
Haha ik ken dat nummer natuurlijk al heel lang maar dit is de eerste keer dat ik ze ziequote:Op zondag 1 oktober 2023 19:37 schreef chufi het volgende:
BisB
Kijk nu een film van ze
https://es.wikipedia.org/wiki/Los_chicos_con_las_chicas
Die liggen er wel, soort mini gevulde koeken.quote:Op zondag 1 oktober 2023 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIjn ook geen lekkere dingen vind ik. Van dat droge spul
Net als die fabrieks gevulde koeken ook niet te eten
Ja heel bekend nummer, wist tot lang niet dat het een Spaanse band was... zanger is trouwens een Duitser....quote:Op zondag 1 oktober 2023 19:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ik ken dat nummer natuurlijk al heel lang maar dit is de eerste keer dat ik ze zie
Klopt geen zak van.quote:
Thanks... waren spannende tijden ... serie opgenomenquote:Op zondag 1 oktober 2023 20:48 schreef Puzzie het volgende:
Nu op national geographic de vulkaan uitbarsting van 2021 op La Palma @:chufi
Leugens ende bedrog.quote:Op zondag 1 oktober 2023 13:05 schreef Domnivoor het volgende:
15 0164 Domnivoor
quote:Op zondag 1 oktober 2023 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leugens ende bedrog.
Kan je nou ook het aantal posts voor de sc per maand over de afgelopen jaren bij elkaar leugens ende bedrogen?
Proostquote:Op zondag 1 oktober 2023 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leugens ende bedrog.
Kan je nou ook het aantal posts voor de sc per maand over de afgelopen jaren bij elkaar leugens ende bedrogen?
Goedemorgen,beetje bijgekomen?quote:
Nope, en straks de auto wegbrengen voor expertise en lopend naar hui moete, het is maandagquote:
dat was het zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |