Lekker. Geniet ervanquote:Op zaterdag 30 september 2023 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er ook best heel veel zin in, heb een wat hectisch jaar achter de rug, dus ben er wel aan toe en eerlijk gezegd en heb ik nu spijt dat ik maar 8 dagen heb geboekt.
Gaat niet, geen probleem ook, een weekje is ook heerlijk.quote:
Wel een beetje waterig die vulkaanquote:Op zaterdag 30 september 2023 19:44 schreef Domnivoor het volgende:
Hier ligt de enige vulkaan van Nederland![]()
[ afbeelding ]
Oh ja, die is er ook.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, er kan zeker een vulkaan liggen.
Alleen zijn er twee hier
https://nos.nl/artikel/23(...)rlands-deel-noordzee
Dankzij pullup zijn er opvallend veel saucijzen geteld.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:58 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup,
heb je meegeteld?
https://www.ad.nl/binnenl(...)eel-sijzen~af27a00d/
Hij heeft ze meteen verwerkt tot ja?quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dankzij pullup zijn er opvallend veel saucijzen geteld.
quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dankzij pullup zijn er opvallend veel saucijzen geteld.
Volgende maand een interview in de Linda.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij heeft ze meteen verwerkt tot ja?
snelle man die pullup
Dat wel een zware straf meteen weerquote:Op zaterdag 30 september 2023 20:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Volgende maand een interview in de Linda.
Hou op, nu heb ik zin om terug te gaanquote:Op zaterdag 30 september 2023 20:03 schreef Domnivoor het volgende:
Dichtbij de vulkaan ligt ook Griend.
[ afbeelding ]
Dan doe je datquote:Op zaterdag 30 september 2023 20:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hou op, nu heb ik zin om terug te gaan
Was dat vreten in Harlingen nog iets ?quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:03 schreef Domnivoor het volgende:
Dichtbij de vulkaan ligt ook Griend.
[ afbeelding ]
Nou ja zeg.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Was dat vreten in Harlingen nog iets ?
Was ik bij.Had zelfs een suggestie gedaan waar ik binnenkort ga eten.quote:
Ah OK ... VR staat voor ... nou ja dat weet je zelf ook welquote:Op zaterdag 30 september 2023 20:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was ik bij.Had zelfs een suggestie gedaan waar ik binnenkort ga eten.
We zijn om praktische redenen uiteindelijk naar een snackbar naast de veerbootterminal geweest. Het was okéquote:Op zaterdag 30 september 2023 20:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Was dat vreten in Harlingen nog iets ?
jaja dat meldde je volgens mij al voorafquote:Op zaterdag 30 september 2023 20:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
We zijn om praktische redenen uiteindelijk naar een snackbar naast de veerbootterminal geweest. Het was oké
Ken je The seafood bar Domni?quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
We zijn om praktische redenen uiteindelijk naar een snackbar naast de veerbootterminal geweest. Het was oké
Ik ben er niet geweest. Ik weet wel waar die zit.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ken je The seafood bar Domni?
Die staat ook mijn lijstje.
Schijnt heel goed te zijn.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben er niet geweest. Ik weet wel waar die zit.
De kaart ziet er goed uit in elk gevalquote:Op zaterdag 30 september 2023 20:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Schijnt heel goed te zijn.
[ afbeelding ]
Een kennis van me was er gister.Zag er heel goed uit.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De kaart ziet er goed uit in elk geval
Kan niet zo goed tegen wat ze doen, net als bij hotels.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:33 schreef FreshFruit het volgende:
Mooie balans ook qua prijzen wel.
ja daar moet ook maar eens een actie voor komen ...quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
Mensen die alleen gaan betalen dus meer.
Zo maar eens kijken hoe lang ik die wedstrijd volhoudquote:Op zaterdag 30 september 2023 20:57 schreef chufi het volgende:
Oh iedereen gelijk naar bed weer OK ik ben weer weg
welke ?quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo maar eens kijken hoe lang ik die wedstrijd volhoud
Wel een leuke dat...die telt voor 3quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:58 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup,
heb je meegeteld?
https://www.ad.nl/binnenl(...)eel-sijzen~af27a00d/
Ik zat naar de prijzen van oesters op die kaart te kijken. En dan loop ik te klagen dat een dozijn tegenwoordig meer dan $10 kost. Nou worden die ook 50 km van hier uit de zee gevistquote:Op zaterdag 30 september 2023 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan niet zo goed tegen wat ze doen, net als bij hotels.
Als je samen gaat/eet is het goedkoper.
Mensen die alleen gaan betalen dus meer.
Los daarvan ziet het er wel goed uit ja
Met schil?quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zat naar de prijzen van oesters op die kaart te kijken. En dan loop ik te klagen dat een dozijn tegenwoordig meer dan $10 kost. Nou worden die ook 50 km van hier uit de zee gevist
Ik zie ze gewoonquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:03 schreef chufi het volgende:
Oh die .... mn posts komen weer eens niet door , maaar das bekend schijnt...
Dat weet jij niet als er andere zijn die niet zijn doorgekomenquote:
Denk dat ik alles wel zie hoor, kan het natuurlijk nietzeker wetenquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ohhoe dan en welke.. Ik zie ze soms en dan denk ik dat jullie ze ook pas zien , niet eerder
Ik zie je wel hoor.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ohhoe dan en welke.. Ik zie ze soms en dan denk ik dat jullie ze ook pas zien , niet eerder
Pciesquote:
Ja, hele harde schil. Gelukkig wel los. Als ik ze bij de viszaak koop moet ik ze nog wel open wrikken. Tip: gebruik geen roestige schroevendraaierquote:
Ik moet zeggen dat ik geen niets anders dan normaal heb opgemerkt op Fok! de laatste tijdquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:13 schreef chufi het volgende:
Als ik het zie weet ik dat jullie het ook zien , maar F5 is wel noodzakelijk bijna naar elke post
Die is irritantquote:
Neh, hij heeft wel gelijk.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik geen niets anders dan normaal heb opgemerkt op Fok! de laatste tijd![]()
Denk dat we je gewoon steeds zien
Je zult zien dat mn eerste reactie hierop WEL werktquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neh, hij heeft wel gelijk.
Dit is nodig want zonder abo werkt het forum gewoon minder.
Ik kijk Torremolinos 73 .. net nog gewoon de degelijke rukkamer in beeld van het ZKH... gast werd er niet echt vrolijk van ...quote:
Ik keek RKC - Ajax, nu gestaakt omdat de spelers mentaal niet in staat zijn om door te spelen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk Torremolinos 73 .. net nog gewoon de degelijke rukkamer in beeld van het ZKH... gast werd er niet echt vrolijk van ...
Serieus ? ff kijkenquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik keek RKC - Ajax, nu gestaakt omdat de spelers mentaal niet in staat zijn om door te spelen.
Klaar, definitief gestaakt. Valt weinig meer te kijken.quote:
Dat post ik dus net ... maar Fok wijgertquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klaar, definitief gestaakt. Valt weinig meer te kijken.
Van de botsing weinig spannend. Daarna vooral emotioneel.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:07 schreef chufi het volgende:
OK maar de beelden dus niet gezien ,.. wil ik dat wel ...
Ja OK.. Een botsing kan er idd onschuldig uitzien, maar het lichaam heeft zo zn kwetsbare plekken ..quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van de botsing weinig spannend. Daarna vooral emotioneel.
Als ik die spelers van RKC nu zie lopen en zitten vrees ik toch wel, dit is heel erg niet goedquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja OK.. Een botsing kan er idd onschuldig uitzien, maar het lichaam heeft zo zn kwetsbare plekken ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |