The Catsquote:
Dat is erg idd. Met Johan Derksen voorop. De conservatieve shit meuk. Platenbakken vol met stront. En er nog trots op ook.quote:
Nee, dit kan niet.quote:
Waarom haat je dit?quote:
Omdat het ook zo kan.......quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2023 12:27 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Behalve 'Abel - Onderweg' dan
Dit is een waardeloze cover van 'Every breath you take' van Police.quote:Op zaterdag 30 september 2023 12:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
Met dat kattengejank van Faith Evans. Vreselijk
Dat somt het mooi op, jaquote:Op zaterdag 30 september 2023 12:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
R&B, rap, hiphop, en Nederlandstalige zeikmuziek.
Vind ik wel een lekker nummertjequote:Op zaterdag 30 september 2023 12:53 schreef Hiddendoe het volgende:
Alles is even saai en fantasieloos. De muziek, de clip, de tekst.
meeste wel maar soms er wel wat leuks tussenquote:Op zaterdag 30 september 2023 16:05 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nederlandstalige rap sowieso
Goeiequote:
Typerend dat jij dit niks vindt...quote:
Kopie van Schaapje, schaapje, heb je witte wol? en ook voor mij één van de meest verschrikkelijke songs ever…quote:
Altijd is Kortjakje ziek.quote:Op dinsdag 7 november 2023 17:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kopie van Schaapje, schaapje, heb je witte wol? en ook voor mij één van de meest verschrikkelijke songs ever…
En veel van het Goede Doel en van Doe Maar en sommige nummers van Frank Boeijen en Toontje Lager, en en ...quote:Op zaterdag 30 september 2023 12:27 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Behalve 'Abel - Onderweg' dan
Mijn moeder draaide die troep altijd vroeger, dus kan ook weer niet zeggen dat ik het haatquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |