quote:
Wel 3 races op zaterdag, maar ik denk niet allemaal om 10PM.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 13:36 schreef wdn het volgende:
hoorde ik dat goed? volgend jaar 3 races op zaterdag 10PM local time
dit heeft wel een hoog nepfan gehaltequote:Op maandag 2 oktober 2023 00:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Flopshow. En ik ben nog thuis op zaterdag ook tijdens de race, dus heb niet eens een smoes om niet te kijken.
Circus Liberty.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 13:59 schreef Nattekat het volgende:
Het wordt een steeds grotere grap allemaal.
Tenzij er meer omzet/reclame/weetikveelwat tegenover staat.quote:Op maandag 2 oktober 2023 17:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die stemmen tegen, die willen geen 10% money afstaan.
Joh 2 van die 3 zitten in het begin van het seizoen. En las vegas start vroeg in de ochtend waardoor je de dag nog voor je hebt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 13:59 schreef Nattekat het volgende:
Het wordt een steeds grotere grap allemaal.
Eens, is naar mijn mening een dag te laat omdat er donderdag in de ochtend meestal al zaken te melden zijn.quote:
Het is ooit geprobeerd, maar het resultaat was gewoon een dood topic tot VT1. Dus toen was het weer terug naar donderdag en dat werkt prima.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 11:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eens, is naar mijn mening een dag te laat omdat er donderdag in de ochtend meestal al zaken te melden zijn.
Het maakt maakt toch niets uit of het doods is tot, het gaat erom dat als er wat te melden is dat in het juiste topic komt.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 11:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is ooit geprobeerd, maar het resultaat was gewoon een dood topic tot VT1. Dus toen was het weer terug naar donderdag en dat werkt prima.
De eerste persco is donderdag, alles daarvoor kan hier. Ik snap het hele probleem niet, dit is jaren het live topic geweest.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het maakt maakt toch niets uit of het doods is tot, het gaat erom dat als er wat te melden is dat in het juiste topic komt.
Dat leg ik je net uit, dat jij dat dus niet ziet ligt aan jou, als je een live topic opent doe je dat (ruim) op tijd maar dat gebeurt niet en kom dan niet dat domme geleuter aan excuses aan, of open er geen en doen we alles hier zoals het vroeger wasquote:Op woensdag 4 oktober 2023 11:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De eerste persco is donderdag, alles daarvoor kan hier. Ik snap het hele probleem niet, dit is jaren het live topic geweest.
Het was helemaal geen vraag, gewoon een mening.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:03 schreef Nizno het volgende:
Het antwoord is gewoon nee. Deal with it.
Je kan ook een instelling hebben van 'ik ga aanpassen op de wensen van mijn klanten'.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:03 schreef Nizno het volgende:
Het punt is meer dat ik wil zien wanneer de eerste sessie start op vrijdag. In het live-topic staat dat in de OP, maar hier niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 11:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De eerste persco is donderdag, alles daarvoor kan hier. Ik snap het hele probleem niet, dit is jaren het live topic geweest.
Kap ffquote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:03 schreef Nizno het volgende:
Dat kan je morgen dan zien. Deze exacte discussie is eerder geweest. En toen puntje bij paaltje kwam was heel dat topic dood gedurende de hele woensdag en donderdag tot de persco. Door het nu op donderdag te houden loopt het topic beter, discussies kunnen in elkaar over lopen. Geloof me, dit is de beste oplossing.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 13:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het punt is meer dat ik wil zien wanneer de eerste sessie start op vrijdag. In het live-topic staat dat in de OP, maar hier niet.
hijquote:Op woensdag 4 oktober 2023 15:40 schreef Sorella het volgende:
Vraagje, volgens mijn lijst begint de race zondag om 16.00 uur maar volgens mijn man is die zondag om 19.00 uur ?
Heeft hij of ik gelijk ?
Kijk dan ook in de OP!quote:
Alsof je zomaar even een GP-overwinning weergeeft ookquote:Op woensdag 4 oktober 2023 15:44 schreef greysbones het volgende:
'Kampioen is kampioen. Of hij dat nu in Qatar, Japan, de Verenigde Staten of in Abu Dhabi wordt, dat maakt hem niet uit', zegt Van der Garde in de podcast DRS: De Race Show. 'Hij zal denken: ik ben kampioen en dat telt.' Zelf heeft de Viaplay-analist wel een voorkeur. Hij zou de titel liever in de Verenigde Staten binnenhalen. 'Ik had hem daar gepakt. Zaterdag gewoon even een technisch probleem in de sprintrace en zondag had ik waarschijnlijk ergens tegenaan gereden en mijn vleugel eraf gereden. Dan was ik ergens achterin geëindigd en Pérez wint hem dan. Ik had dat gedaan. Als je dan toch kan kiezen waar je kampioen wordt, doe het dan op een plek waar je het leuk hebt', zegt Van der Garde. 'Maar Verstappen kennende pakt hij de titel gewoon zaterdag al.'
die van der Garde
doet hem geen goed
dat Viaplee
Helaas zullen we tot morgenmiddag moeten wachten voordat we het antwoord hierop weten.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 15:40 schreef Sorella het volgende:
Vraagje, volgens mijn lijst begint de race zondag om 16.00 uur maar volgens mijn man is die zondag om 19.00 uur ?
Heeft hij of ik gelijk ?
En Las Vegas is voor ons toch gewoon zondag?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 15:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Joh 2 van die 3 zitten in het begin van het seizoen. En las vegas start vroeg in de ochtend waardoor je de dag nog voor je hebt.
Niet ideaal, maar ook niet compleet van de gekken.
Mannen hebben altijd gelijkquote:Op woensdag 4 oktober 2023 15:40 schreef Sorella het volgende:
Heeft hij of ik gelijk ?
Ik ga natuurlijk niet een dag wachtenquote:
Ik begrijp niet hoe dit op enige wijze relevant is. Nou en dat er weinig gepost wordt? Wat maakt dat uit voor wat dan ook?quote:Deze exacte discussie is eerder geweest. En toen puntje bij paaltje kwam was heel dat topic dood gedurende de hele woensdag en donderdag tot de persco. Door het nu op donderdag te houden loopt het topic beter, discussies kunnen in elkaar over lopen.
Hoe is het beter dat ik de informatie die ik zoek niet hier kan vinden?quote:Geloof me, dit is de beste oplossing.
Even zonder dollen, de tijden van alle sessies staan altijd op de officiële website van de F1. In dit geval hier: https://www.formula1.com/en/racing/2023/Qatar.htmlquote:Op woensdag 4 oktober 2023 15:40 schreef Sorella het volgende:
Heeft hij of ik gelijk ?
Dan staat het volgens mij fout in de OP van dit topic. Om het nog allemaal een beetje verwarrender te maken.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 16:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Even zonder dollen, de tijden van alle sessies staan altijd op de officiële website van de F1. In dit geval hier: https://www.formula1.com/en/racing/2023/Qatar.html
Daar kun je kiezen voor "my time" of "track time". Let dus op dat je de juiste tijd kiest.
In dit geval begint de race op zondag om 7 uur 's avonds.
Zeker. Geen enkele sessie begint dit weekend om vier uur.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 16:20 schreef Jane het volgende:
[..]
Dan staat het volgens mij fout in de OP van dit topic. Om het nog allemaal een beetje verwarrender te maken.
Yes. Netto (tov 'Zulu'/GMT) dezelfde tijd als Suzukaquote:Op woensdag 4 oktober 2023 16:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
En Las Vegas is voor ons toch gewoon zondag?
De sprint shootout begint om 16 uurquote:Op woensdag 4 oktober 2023 16:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zeker. Geen enkele sessie begint dit weekend om vier uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Starflyer op 05-10-2023 20:09:31 ]No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Ik vraag me eerlijk gezegd ook af wat het uit maakt dat het topic al 1 of 2 dagen eerder klaar staat. Er hoeft niet persé meteen veel activiteit te zijn. Maar goed. Het is wat het is.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 16:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk niet een dag wachtenIk kijk gewoon ergens anders. Lijkt me als moderator niet gewenst, dat mensen de website verlaten om hun heil elders te zoeken, maar ok.
[..]
Ik begrijp niet hoe dit op enige wijze relevant is. Nou en dat er weinig gepost wordt? Wat maakt dat uit voor wat dan ook?
[..]
Hoe is het beter dat ik de informatie die ik zoek niet hier kan vinden?
Hier staat het heel duidelijk in het wedstrijdtopic hoorquote:Op woensdag 4 oktober 2023 16:49 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik vraag me eerlijk gezegd ook af wat het uit maakt dat het topic al 1 of 2 dagen eerder klaar staat. Er hoeft niet persé meteen veel activiteit te zijn. Maar goed. Het is wat het is.
Normaal zoek ik de tijden ook op in het live topic. Nu moet ik uitwijken naar Google.
Sure, heel internet staat er vol mee, maar tis geen Fok.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 16:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hier staat het heel duidelijk in het wedstrijdtopic hoor
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2210408
Hier hadden we hetzelfde probleem! Kwam er vandaag ineens achter dat de sprint om 19:30 is, niet om 16:30. De race om 19u, niet om 16u.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 15:40 schreef Sorella het volgende:
Heeft hij of ik gelijk ?
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 14:29 schreef Nattekat het volgende:
Geloof me, dit is de beste oplossing.
Kijk, aan jou hebben we wat.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
Je kunt ook alvast een topic aanmaken op maandag met daarin de OP en de tijden/punten/circuitgegevens.
En 'm dan sluiten voor reacties tot donderdag.
Dan kan het in de gesloten tijd toch gebruikt worden als naslagwerk. Levert toch weer een paar clicks op.
Elke race een nieuwe pitpoes (uit het verleden) er bij en hup nog veel meer clicks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |