🤔 Zo hard werd Ricciardo niet afgeschreven in zijn laatste seizoenquote:Op maandag 9 oktober 2023 20:17 schreef daNpy het volgende:
[..]
In 2018, 2019 en 2020 was het niet de winnende auto. Toen werden de teammaten veel harder afgeschreven
Daarom zou ik hem top 5 als doelstelling gevenquote:als Checo nu wordt in een auto die wél wint.
Niemand verwacht van hem dat hij elke race 2e is. Eveneens heeft hij he-le-maal niks op een plek buiten de top 10 te zoeken (zowel kwali als tijdens de race), en dan geef ik hem al veel meer speling dan iemand met 13 jaar F1 ervaring zou moeten hebben.
Mooie titelquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 01:08 schreef THEFXR het volgende:
Column Jeroen Bleekemolen: ‘Marko steekt contract Pérez lachend in de fik’
.
https://www.formule1.nl/n(...)z-lachend-in-de-fik/
Nare titel ditquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 01:08 schreef THEFXR het volgende:
Column Jeroen Bleekemolen: ‘Marko steekt contract Pérez lachend in de fik’
.
https://www.formule1.nl/n(...)z-lachend-in-de-fik/
quote:
quote:Een definitie van clickbait
Letterlijk vertaald betekent clickbait zoveel als ‘klik-aas’: aas om mensen te doen klikken. Clickbait verwijst meestal naar de titel van een (nieuws)artikel. Een titel die clickbait is, is bedoeld om mensen nieuwsgierig te maken, zodat ze erop zouden klikken om het volledige artikel te lezen. Zo is een clickbait-titel altijd choquerend, verrassend of veelbelovend, terwijl de inhoud van het artikel dat niet altijd is.
Vreemd, circuits zoals bijvoorbeeld Oostenrijk liggen er al decennia. Ik vind de grootste verantwoordelijkheid toch echt bij de rijders liggen. Je kan een streep verleggen, de kerbs verbreden/versmallen, coureurs gaan zelf over die limiet heen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 12:05 schreef Netsplitter het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)der-kosten/10531161/
FIA-president Mohammed Ben Sulayem is niet te spreken over de Formule 1-circuits waar de track limits grote problemen opleveren. De Emirati roept deze banen op snel met oplossingen te komen, anders kunnen ze wel eens van de kalender verdwijnen.
---
Ben zeer benieuwd of hij de ballen heeft om zijn woorden uit te voeren in de praktijk.
Oostenrijk was vroegah één grote grasvlakte met een baan plus wat grindbakken in het midden. Nu is het een parkeerplaats.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 12:11 schreef PS. het volgende:
[..]
Vreemd, circuits zoals bijvoorbeeld Oostenrijk liggen er al decennia. Ik vind de grootste verantwoordelijkheid toch echt bij de rijders liggen. Je kan een streep verleggen, de kerbs verbreden/versmallen, coureurs gaan zelf over die limiet heen.
Dat snap ik inderdaad ook niet zo, leg er inderdaad maar grind of gras neer. (volgens mij gaat Oostenrijk dat ook weer doen)quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 12:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oostenrijk was vroegah één grote grasvlakte met een baan plus wat grindbakken in het midden. Nu is het een parkeerplaats.
Het erge nog is dat de tweede sector gewoon intact gelaten is, daar kan je zien hoe vroeger de hele baan was. Waarom kan het daar wel zou je je dan af kunnen vragen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 12:18 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat snap ik inderdaad ook niet zo, leg er inderdaad maar grind of gras neer. (volgens mij gaat Oostenrijk dat ook weer doen)
Maar elk team heeft een simulator, laat ze daar maar afstraffen om over de lijnen heen te gaan, om maar wat te zeggen. Als je na 200 ronden in de simulator nog niet weet waar de lijnen liggen, dan zoek je het dus zelf op.
Dat krijg je nou eenmaal als je Hermann er met zijn poten aan laat zitten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 12:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het erge nog is dat de tweede sector gewoon intact gelaten is, daar kan je zien hoe vroeger de hele baan was. Waarom kan het daar wel zou je je dan af kunnen vragen.
dan zetten ze er maar een extra set spiegels opquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 12:11 schreef PS. het volgende:
[..]
Vreemd, circuits zoals bijvoorbeeld Oostenrijk liggen er al decennia. Ik vind de grootste verantwoordelijkheid toch echt bij de rijders liggen. Je kan een streep verleggen, de kerbs verbreden/versmallen, coureurs gaan zelf over die limiet heen.
Ze zoeken het ook zelf op, elke sporter zoekt de grens op om het maximale te behalen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 12:18 schreef PS. het volgende:
[..]Als je na 200 ronden in de simulator nog niet weet waar de lijnen liggen, dan zoek je het dus zelf op.
Ja johquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:09 schreef shiz het volgende:
Ik bedacht me laatst... als ze bij street circuits van die strekkebarrieres neerknallen, kunnen ze dat in principe ook doen op race circuits?
[ afbeelding ]
Dan kan de MotoGP doen en laten wat ze willen... komt de F1 in town, dan knal je het hekkenwerk erop.
Dan stuiteren ze zo weer terug het circuit op bij een klapper... Lijkt mij niet geheel veilig.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:09 schreef shiz het volgende:
Ik bedacht me laatst... als ze bij street circuits van die strekkebarrieres neerknallen, kunnen ze dat in principe ook doen op race circuits?
[ afbeelding ]
Dan kan de MotoGP doen en laten wat ze willen... komt de F1 in town, dan knal je het hekkenwerk erop.
Mja, we roepen hier de hele tijd dat Jeddah levensgevaarlijk is met die snelheden en die hekken waar je lekker tussen de muren kan stuiteren als je er af gaat en dan wil jij dat op iedere circuit gaan doenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:09 schreef shiz het volgende:
Ik bedacht me laatst... als ze bij street circuits van die strekkebarrieres neerknallen, kunnen ze dat in principe ook doen op race circuits?
[ afbeelding ]
Dan kan de MotoGP doen en laten wat ze willen... komt de F1 in town, dan knal je het hekkenwerk erop.
We moeten de dominantie van de auto ook niet overdrijven. Na Ferrari's uitstekende eerste seizoenshelft in 22 qua auto zit nu McLaren er alweer bovenop. Na Albon en Gasly en Perez begint nu duidelijk te worden dat het de Verstappen factor is, bij Albon was dat nog niet het geval, en Gasly probeerde de auto te herontwerpen etc. Als ze we nou gewoon ouderwets de snelheid van de auto afmeten aan beide coureurs dan zouden we nu moeten concluderen dat de McLaren de snelste auto van het moment is.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:17 schreef daNpy het volgende:
[..]
In 2018, 2019 en 2020 was het niet de winnende auto. Toen werden de teammaten veel harder afgeschreven als Checo nu wordt in een auto die wél wint.
Niemand verwacht van hem dat hij elke race 2e is. Eveneens heeft hij he-le-maal niks op een plek buiten de top 10 te zoeken (zowel kwali als tijdens de race), en dan geef ik hem al veel meer speling dan iemand met 13 jaar F1 ervaring zou moeten hebben.
Anders was het Bridgetone aids of welk merk dan ook, zolang de FIA bepaalt waar de band aan moet voldoen kom je van de regen in de drup of andersom.quote:
Denk dat er nog wel wat reserve in de auto van Max zit. Hun reliability als ook tire management is heeeel goed dit seizoen. Maar dat kan ook zijn omdat ze eerder dit seizoen zoveel voorsprong hadden, dat ze er niet alles hoeven uit te persen wat erin zit (9/10 ipv 10/10 zeg maar). Motorstand lager... een setup prioriteren die goed is voor bandenslijtage en dat soort dingen. En dat is de baseline... dan heb je nog wat Max ermee doet. Dan nog gewoon lekker coasten in clean air op minimaal een seconde of 5 weg je gap managen (in het geval van een penalty safe zitten) i.p.v. keihard pushen. Is ook goed voor het sportieve beeld, dat je niet elke race met twee vingers in de neus naar een halve minuut voorsprong rijdt en wint. Zo lijkt het ook meer verdiend dan een Mercedes 1-2-tje in hun dominante vorm, vooral met een afgezwakte Perez-performance.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
We moeten de dominantie van de auto ook niet overdrijven. Na Ferrari's uitstekende eerste seizoenshelft in 22 qua auto zit nu McLaren er alweer bovenop. Na Albon en Gasly en Perez begint nu duidelijk te worden dat het de Verstappen factor is, bij Albon was dat nog niet het geval, en Gasly probeerde de auto te herontwerpen etc. Als ze we nou gewoon ouderwets de snelheid van de auto afmeten aan beide coureurs dan zouden we nu moeten concluderen dat de McLaren de snelste auto van het moment is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |