Ik ben bang dat je die nou net niet gaat vinden dit keerquote:Op zaterdag 30 september 2023 15:52 schreef ZarB het volgende:
De bingokaart is al bijna vol. Alleen nog een paar buurtbewoners die hem normaal gesproken zo'n doodgewone jongen vonden
En daarom moet je deze mensen beschermen voor de maatschappij.quote:Op zaterdag 30 september 2023 15:01 schreef Ali_boo het volgende:
Wat bezielt deze mensen om zo'n gruweldaad te plegen? Wat ging er in godsnaams in hun hoofd om? En was hun jeugd?
Klopt.quote:Op zaterdag 30 september 2023 15:01 schreef Ali_boo het volgende:
9 van de 10 keer was er iets vreselijk misgegaan in de jeugd. Wat zorgde voor kortsluiting in de hersenen. En zijn sindsdien nooit meer hetzelfde geweest
Die waren mogelijkerwijs niet bij hem betrokken.quote:Op zaterdag 30 september 2023 16:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Niemand geeft hulpverleners de schuld toch?
Omdat niemand tijd heeft, omdat niemand geld heeft. Bewust beleid.quote:Op zaterdag 30 september 2023 16:29 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Die waren mogelijkerwijs niet bij hem betrokken.
Of niet lang genoeg althans.
Mogelijk eens een (deur)belletje.
Klopt wel inderdaad.quote:Op zaterdag 30 september 2023 16:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Omdat niemand tijd heeft, omdat niemand geld heeft. Bewust beleid.
Zijn opleiding tot basisarts was ook afgerond. Hij kreeg alleen geen diploma vanwege zijn zorgwekkende gedrag.quote:Op zaterdag 30 september 2023 13:01 schreef Eightyone het volgende:
[..]
In principe was Fouad ook een eind op weg, in het derde jaar van z'n universitaire opleiding geneeskunde.
Het geeft iig niet het idee dat het een dom persoon is. Alleen is er bovenin ergens kortsluiting gekomen.
Dat vind ik overigens wel een vreemde zaak. Als hij zijn studiepunten gehaald heeft hoort hij zijn bul te krijgen. Als hij ongeschikt is als arts zijn er denk ik andere middelen om hem te verbieden in Nederland als arts te werken.quote:Op zaterdag 30 september 2023 16:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zijn opleiding tot basisarts was ook afgerond. Hij kreeg alleen geen diploma vanwege zijn zorgwekkende gedrag.
Ben ik het helemaal mee eens! Maar ik ben klassiek geschoold.quote:Op zaterdag 30 september 2023 16:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat vind ik overigens wel een vreemde zaak. Als hij zijn studiepunten gehaald heeft hoort hij zijn bul te krijgen. Als hij ongeschikt is als arts zijn er denk ik andere middelen om hem te verbieden in Nederland als arts te werken.
Een getuigschrift voor het volledig doorlopen van de opleiding had hij denk ik wel gekregen, in plaats van een bul. Het probleem is namelijk dat de bul je een volwaardige toegang geeft tot het uitvoeren van de bijbehorende, soms beschermde, beroepen. Arts is zo’n beschermd beroep, waarvoor je aan allerlei aanvullende eisen moet voldoen (die voor de meeste mensen geen probleem zijn, zoals een goede geestelijke gezondheid).quote:Op zaterdag 30 september 2023 16:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat vind ik overigens wel een vreemde zaak. Als hij zijn studiepunten gehaald heeft hoort hij zijn bul te krijgen. Als hij ongeschikt is als arts zijn er denk ik andere middelen om hem te verbieden in Nederland als arts te werken.
Hij wilde niet met mensen werken.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:25 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Een getuigschrift voor het volledig doorlopen van de opleiding had hij denk ik wel gekregen, in plaats van een bul. Het probleem is namelijk dat de bul je een volwaardige toegang geeft tot het uitvoeren van de bijbehorende, soms beschermde, beroepen. Arts is zo’n beschermd beroep, waarvoor je aan allerlei aanvullende eisen moet voldoen (die voor de meeste mensen geen probleem zijn, zoals een goede geestelijke gezondheid).
Als hij nou medische biologie had gestudeerd, had hij waarschijnlijk zijn bul wel gekregen, want voor veel beroepen daarbinnen zijn geen aanvullende eisen dan die je met een VOG kunt ondervangen.
Precies.quote:Op zaterdag 30 september 2023 16:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Je hebt ook nog zoiets als een bigregister, een inspectie, een tuchtcollege. Mogelijkheden te over om hem werken als arts onmogelijk te maken.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:25 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Een getuigschrift voor het volledig doorlopen van de opleiding had hij denk ik wel gekregen, in plaats van een bul. Het probleem is namelijk dat de bul je een volwaardige toegang geeft tot het uitvoeren van de bijbehorende, soms beschermde, beroepen. Arts is zo’n beschermd beroep, waarvoor je aan allerlei aanvullende eisen moet voldoen (die voor de meeste mensen geen probleem zijn, zoals een goede geestelijke gezondheid).
Als hij nou medische biologie had gestudeerd, had hij waarschijnlijk zijn bul wel gekregen, want voor veel beroepen daarbinnen zijn geen aanvullende eisen dan die je met een VOG kunt ondervangen.
Zijn bul is hem niet definitief geweigerd. Er werd de aanvullende voorwaarde gesteld dat hij een psychologisch onderzoek moest ondergaan.quote:Op zaterdag 30 september 2023 16:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee joh.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vraag me af hoe dat proces loopt. Kan me juist goed voorstellen dat er een soort VOG de luxe nodig is voor dit soort beroepen...
Dit inderdaad, daar was meneer ook mee akkoord, alleen heeft hij niet gedaanquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zijn bul is hem niet definitief geweigerd. Er werd de aanvullende voorwaarde gesteld dat hij een psychologisch onderzoek moest ondergaan.
Zeker al zo'n donkerbruin voorgevoel wat daaruit ging komen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dit inderdaad, daar was meneer ook mee akkoord, alleen heeft hij niet gedaan
hij beweerde een onafhankelijk onderzoek gehad te hebben dat hij te empathisch was.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zeker al zo'n donkerbruin voorgevoel wat daaruit ging komen.
Kloptquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dit inderdaad, daar was meneer ook mee akkoord, alleen heeft hij niet gedaan
We kunnen zien hoe hoog die empathie van hem is. Wat een pannenkoek.quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij beweerde een onafhankelijk onderzoek gehad te hebben dat hij te empathisch was.
of hij weet goed te fakenquote:Op zaterdag 30 september 2023 18:13 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
We kunnen zien hoe hoog die empathie van hem is. Wat een pannenkoek.
Grotere kans dat hij het verzint. Of komt het niet uit zijn eigen posts? Ik vermoed dat iedereen in zijn omgeving wel door had dat hij kierewiet wasquote:
Hij was zo empathisch dat hij nauwelijks normale contacten had, zijn huisdieren mishandelde, vrouwen/joden/negers/boomers/weet ik wat uit het diepst van zijn ziel haatte en uiteindelijk een stel mensen vermoordde.quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:13 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
We kunnen zien hoe hoog die empathie van hem is. Wat een pannenkoek.
Zover ik zie geeft niemand hulpverleners de schuld, wel het systeem, waar kennelijk de politie constateert dat iemand in uitwerpselen woont, dat iemand dieren mishandelt, dat iemand zoveel overlast veroorzaakt dat buren geen enkele andere optie zien dan filmen, aangifte doen, blijven bellen, tevergeefs, of zoals we zien, tot zo'n stuk walgelijk uitschot je afmaakt als een prooidier. Dit heeft niets met hulpverleners van doen, dit is een systematisch probleem, want iedereen kent in meer of mindere mate dit soort figuren.quote:Op zaterdag 30 september 2023 16:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind het altijd erg makkelijk dat achteraf afgeven op hulpverleners. Te makkelijk. Deze mensen doen meer dan hun best. De mogelijkheid dat er iemand door de mazen heen glipt zal er altijd wel zijn. Ik vind het ondankbaar om dit dan te verwijten aan de hulpverleners. Ze hebben vaak genoeg hun warme maaltijd (kan van alles zijn, maar persoonlijke voorkeur is iets Marokkaans) laten staan voor een noodgeval.
Ja.²
Hij schreef dat zelf op 4chan, dat een onafhankelijk psycholoog hem had getest en hij té empathisch wasquote:Op zaterdag 30 september 2023 18:18 schreef ZarB het volgende:
Grotere kans dat hij het verzint. Of komt het niet uit zijn eigen posts? Ik vermoed dat iedereen in zijn omgeving wel door had dat hij kierewiet was
Ik hou verschrikkelijk veel van mijn hond (mijn hond komt bij mij op de eerste plaats zelfsquote:Op zaterdag 30 september 2023 18:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij schreef dat zelf op 4chan, dat een onafhankelijk psycholoog hem had getest en hij té empathisch was(zo hield hij bijv ook zielsveel van zijn konijntjes
- aldus meneer zelf)
Och ja zulke verhalen. Ik zou een boek kunnen schrijven met dergelijke hersenspinsels van mensen als Fouad. Krijg er bijna heimwee van. Bijnaquote:Op zaterdag 30 september 2023 18:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij schreef dat zelf op 4chan, dat een onafhankelijk psycholoog hem had getest en hij té empathisch was(zo hield hij bijv ook zielsveel van zijn konijntjes
- aldus meneer zelf)
Ik vind dit veels te makkelijk. Er wordt in dit soort gevallen constant (vaak ook de onderbuik en de waan en de emotie van de dag) de schuld gelegd bij de (overheids)instanties die zogenaamd de kantjes ervan lopen. Wat als dit, wat als zus, wat als zo.quote:Op zaterdag 30 september 2023 16:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Niemand geeft hulpverleners de schuld toch?
Het systeem, jarenlange antisociale beleidskeuzes, alles zorggerelateerds afbreken, ja.
Hulpverleners nee.
Psychopaten, seriemoordenaars en andere geweldplegers zijn dan ook eigenlijk altijd totaal ongelukkig. En niet in staat liefde of empathie te voelen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 15:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op Netflix een serie over moordenaars. Op 1 (!) na allemaal seksueel misbruikt in hun kindertijd... dat viel voor mij enorm op.
Misschien is ie niet gelovig.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:57 schreef Hexagon het volgende:
Maar ik ben wel benieuwd naar de voorgeschiedenis. Het is toch ongebuikelijk dat iemand van Marokkaanse afkomst radicaliseert als extreemrechtse incel. Je zou dan eerder verwachten dat hij voor de radicale islam zou hebben gekozen.
Zou kunnen dat hij al lang geleden uit zijn familie is verstoten ofzo.
Is het woord 'incident' al voorbij gekomen?quote:Op zaterdag 30 september 2023 15:52 schreef ZarB het volgende:
En al een paar keer het zalvende kutwoord van dit decennium "VERWARD" voorbij zien komen.
De bingokaart is al bijna vol. Alleen nog een paar buurtbewoners die hem normaal gesproken zo'n doodgewone jongen vonden
quote:Op zaterdag 30 september 2023 14:00 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
"prik"
Wat doe je?
"ff kijken of je echt bestaat want iemand op FOK!..."
zucht....
Mijn betoog was vooral algemeen. Maar in deze specifieke situatie ben ik het zeker met je eens. Op een gegeven ogenblik moet het klaar zijn.quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:48 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Het moet gewoon echt klaar zijn, als je zo achterlijk bent dat je niet past in een straat, dan moet je eruit, had Jurgen niet geholpen, maar Marlous en Romy wel.
Ik denk dat de moslimgemeenschap ook doorhad dat ie gestoord is en dus niet welkom was.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:57 schreef Hexagon het volgende:
Maar ik ben wel benieuwd naar de voorgeschiedenis. Het is toch ongebuikelijk dat iemand van Marokkaanse afkomst radicaliseert als extreemrechtse incel. Je zou dan eerder verwachten dat hij voor de radicale islam zou hebben gekozen.
Ik heb laatst gelezen dat FvD het erg goed doen bij jonge moslims. Het past natuurlijk ook wel he, als je alt right tegen de radicale islam legt.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:57 schreef Hexagon het volgende:
Inhoudelijk verschilt het niet veel.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb laatst gelezen dat FvD het erg goed doen bij jonge moslims. Het past natuurlijk ook wel he, als je alt right tegen de radicale islam legt.
Vrouwenhaat,homohaat, antisemitisme, tegen de hedendaagse westerse samenleving.
Ze zijn allebei oerconservatief, dus ik kan me voorstellen dat het goed aanslaat
Hoe Baudets campagne gericht lijkt op jonge moslims en waarom die werkt - https://nos.nl/l/2468047quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Inhoudelijk verschilt het niet veel.
Maar ik zie het vooral als een soort rivaliserende motorbendes. Waarbij ik zou verwachten dat ze elkaar toch niet motten, ondanks de overeenkomsten.
Toch knap dat Baudet alle soorten wappies weet te verbinden.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe Baudets campagne gericht lijkt op jonge moslims en waarom die werkt - https://nos.nl/l/2468047
Zag net een foto van hem ergens op facebook. Een in doktersjas en een in tram. Vond hem niet echt als een Marokkaanse man uit zien.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:23 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik denk dat de moslimgemeenschap ook doorhad dat ie gestoord is en dus niet welkom was.
Dat ligt bij dit soort figuren natuurlijk niet aan hem maar aan die gemeenschap.
Arabier, veel Marokkanen in Nederland zijn van Berber afkomst. Die kunnen er wat anders uit zien. Als dat is wat je bedoeltquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:56 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Zag net een foto van hem ergens op facebook. Een in doktersjas en een in tram. Vond hem niet echt als een Marokkaanse man uit zien.
Meer regio Pakistan achtig lookquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Arabier, veel Marokkanen in Nederland zijn van Berber afkomst. Die kunnen er wat anders uit zien. Als dat is wat je bedoelt
Ik snap dit soort posts niet. Wil je beweren dat het geen incident is? Dat hij niet verward is?quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Is het woord 'incident' al voorbij gekomen?
Sorry, wat? Jij wilt beweren dat de zorg niet wegbezuinigd is?quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:18 schreef Rnie het volgende:
[..]
Als je het systeem, icm het zogenaamd wegbezuinigen van de zorg
Hij had gewoon een baan tot kort geleden meen ikquote:Op zondag 1 oktober 2023 00:06 schreef Knip het volgende:
Hoe voorzag hij zich eigenlijk in zijn levensonderhoud? Waarvan betaalde hij zijn studie, huur, rhodesian ridgeback, motor?
quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:33 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Misschien is ie niet gelovig.
Op 4chan schrijft hij dat hij moslim is en oa dat wat hem betreft de islam het juist heeft als het gaat om de rol van de vrouwquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:23 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik denk dat de moslimgemeenschap ook doorhad dat ie gestoord is en dus niet welkom was.
Dat ligt bij dit soort figuren natuurlijk niet aan hem maar aan die gemeenschap.
Hij deed wat in Cryptomunten lees ik op 4Chan en hij verhuurde zijn motor voor 156¤ P dag zag ikquote:Op zondag 1 oktober 2023 00:15 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Hij had gewoon een baan tot kort geleden meen ik
Je bedoelt dit natuurlijk sarcastisch. Maar waarom andere groepen mensen. Zoals vrouwen en zwarten. Wel toekennen dat hun rare acties het gevolg kunnen zijn van hun lijden of cultuur. Maar wanneer het mensen betreft die schuren met "de verkeerde" politieke meningen. Die krijgen direkt via media en publieke opinie niet diezelfde vergeeflijke behandeling.quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus hij is het slachtoffer natuurlijk
Dit is geen geval waarbij sprake was van discriminatie maar een ongeschikte gestoorde gek die terecht iets ontzegd werd. De discriminatiekaart trekken is wel erg makkelijk. Zijn gestoorde gedrag heeft hem in het nauw gebracht niet zijn afkomst.quote:Op zondag 1 oktober 2023 01:07 schreef Tjin-Tjauw-Min het volgende:
[..]
Je bedoelt dit natuurlijk sarcastisch. Maar waarom andere groepen mensen. Zoals vrouwen en zwarten. Wel toekennen dat hun rare acties het gevolg kunnen zijn van hun lijden of cultuur. Maar wanneer het mensen betreft die schuren met "de verkeerde" politieke meningen. Die krijgen direkt via media en publieke opinie niet diezelfde vergeeflijke behandeling.
Hij was een depressieve alcoholische dierenmishandelende schizofrene 4chan-gebruiker en jodenhatende witte-nationalist van arabische afkomst. En hij trok een vuurwapen waarmee hij 3 mensen heeft vermoord. Waaronder één joodse professor en een zwart/blank tienermeisje.quote:Op zaterdag 30 september 2023 10:40 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dit zal ook eindigen met een soort nieuwe discussie over debielen op anonieme fora als 4chan, en wat we daarmee moeten, want tja, er valt verder geen pindakaas van te maken.
Het is maar waar je je het meest zorgen om maakt. Ieder zijn ding..quote:Op zondag 1 oktober 2023 01:24 schreef Tjin-Tjauw-Min het volgende:
[..]
Hij was een depressieve alcoholische dierenmishandelende schizofrene 4chan-gebruiker en jodenhatende witte-nationalist van arabische afkomst. En hij trok een vuurwapen waarmee hij 3 mensen heeft vermoord. Waaronder één joodse professor en een zwart/blank tienermeisje.
Eens kijken hoe de politiek en linksige-media (en hun verbeten volgertjes) dit alles zullen (mis)gebruiken. Mogelijkheden: niet normaal veel.
Iedereen is in de war. Met Fouad als naam leek men opgelucht.quote:Op zondag 1 oktober 2023 01:24 schreef Tjin-Tjauw-Min het volgende:
[..]
Hij was een depressieve alcoholische dierenmishandelende schizofrene 4chan-gebruiker en jodenhatende witte-nationalist van arabische afkomst. En hij trok een vuurwapen waarmee hij 3 mensen heeft vermoord. Waaronder één joodse professor en een zwart/blank tienermeisje.
Eens kijken hoe de politiek en linksige-media (en hun verbeten volgertjes) dit alles zullen (mis)gebruiken. Mogelijkheden: niet normaal veel.
Volgens mij is het voor ieder redelijk denkend mens wel duidelijk dat 's mans afkomst, geslacht, huidskleur, religie of politieke voorkeur niet de aanleiding is voor zijn handelen. Dit is een zeer zieke psychopaat en op geen enkele manier exemplarisch voor welke groep je ook hoopt te demoniseren.quote:Op zondag 1 oktober 2023 01:51 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Iedereen is in de war. Met Fouad als naam leek men opgelucht.
Maar dit scharen als moslim extremist bleek erg lastig. Mindfuck ey.
Hij gaf op 4chan ontzettend af op een bepaalde professor van Joodse afkomst. Echter, de neergeschoten docent is een ander persoon en, voor zover ik weet, niet Joods.quote:Op zondag 1 oktober 2023 01:24 schreef Tjin-Tjauw-Min het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 oktober 2023 01:24 schreef Tjin-Tjauw-Min het volgende:
[..]
Zie hier de volgende gehersenspoelde altright gek. Doe ons een lol en zoek hulp voor je ook onschuldige mensen af gaat knallenquote:Op zondag 1 oktober 2023 00:40 schreef Tjin-Tjauw-Min het volgende:
[..]
Het is maar 1 jongen. Waarom de hele FVD besmeuren met de acties van 1 individu. Waarom doen jullie communistjes altijd zo laag bij grond en smerig. En zoals ik elders schreef. 99.99999% van alle incels (dat zijn gewoon net iets te lelijke eenzame mannen waar vrouwen niet naar om willen kijken) doen helemaal niets. Ze durven nieteens naar buiten. Laat staan meiden aanspreken of zelfs een terroristische aanslag plegen. De linkse bingo zoek kaart is weer vol hoor. racist antisemiet nazi moordenaar vrouwenhater. Wat ben ik vergeten?
Ik vermoed dat hij het makkelijker hodlen vindt in de gevangenis. Vermoedelijk was die zichzelf bewust van zijn paper hands en wilde die geen panic seller worden. Benieuwd wat zijn crypto stash waard is als die over paar jaar de bak uit is.quote:Op zondag 1 oktober 2023 09:26 schreef Woonbootjes het volgende:
Op 4chan schreef hij dat hij af en toe bijverdiende met cryptomunten
Hij verdiende ook met de verhuur van zijn motor
Tijdens de Corona periode werkte hij in een Callcenter en gaf advies over vaccinaties
https://motoshare.eu/nl-nl/rent-motorcycle/honda/11999
Paar jaar.quote:Op zondag 1 oktober 2023 10:43 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij het makkelijker hodlen vindt in de gevangenis. Vermoedelijk was die zichzelf bewust van zijn paper hands en wilde die geen panic seller worden. Benieuwd wat zijn crypto stash waard is als die over paar jaar de bak uit is.
Ik weet nog niet eens wat zijn afkomst is.quote:Op zondag 1 oktober 2023 05:15 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Volgens mij is het voor ieder redelijk denkend mens wel duidelijk dat 's mans afkomst, geslacht, huidskleur, religie of politieke voorkeur niet de aanleiding is voor zijn handelen. Dit is een zeer zieke psychopaat en op geen enkele manier exemplarisch voor welke groep je ook hoopt te demoniseren.
En dan zeker vooral met de strekking dat de beller het vooral heel zorgvuldig moest overwegen om zich wel te laten vaccineren, zeker.quote:Op zondag 1 oktober 2023 09:26 schreef Woonbootjes het volgende:
Tijdens de Corona periode werkte hij in een Callcenter en gaf advies over vaccinaties
Hou deze gedachtengang vast voor wanneer een verwarde asielzoeker, linkse extremist of geradicaliseerde moslim weer eens iets flikt.quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:40 schreef Tjin-Tjauw-Min het volgende:
[..]
Het is maar 1 jongen. Waarom de hele FVD besmeuren met de acties van 1 individu.
Rotterdammerquote:Op zondag 1 oktober 2023 10:58 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Ik weet nog niet eens wat zijn afkomst is.
Niks van gemerkt in deze topicreeksquote:Op zondag 1 oktober 2023 01:51 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Iedereen is in de war. Met Fouad als naam leek men opgelucht.
Maar dit scharen als moslim extremist bleek erg lastig. Mindfuck ey.
Sowieso van “opluchting” geen enkele sprake geweest. Behalve toen-ie was opgepakt.quote:Op zondag 1 oktober 2023 11:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niks van gemerkt in deze topicreeks
Al haakte ik pas in de avond aan.
Dat dus.quote:Op zondag 1 oktober 2023 11:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Sowieso van “opluchting” geen enkele sprake geweest. Behalve toen-ie was opgepakt.
Geboren in Utrechtquote:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)r-te-worden-a4175829quote:Begin dit jaar stuurde het OM het Erasmus MC een e-mail over de in februari 1991 in Utrecht geboren Fouad L.
Hij had een IQ van 130 schreef hij zelf. Mijn dochter en haar vader zitten daar boven en heb geen lijken in de kelder.quote:Op zondag 1 oktober 2023 10:25 schreef Rnie het volgende:
Die Fouad is me er eentje hoor. Hij bleef zich constant vastklinken aan een, naar eigen zeggen, hoog IQ, maar niet zo slim is om zaken die maatschappelijk gezien not done zijn, niet of nauwelijks in perspectief te plaatsen en gewoonweg niet door te hebben.![]()
![]()
Zijn enige trots was zijn hoge IQ, hoe zielig moet je zijn dan?![]()
Precies.quote:Op zondag 1 oktober 2023 11:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Sowieso van “opluchting” geen enkele sprake geweest. Behalve toen-ie was opgepakt.
Zie je wel, import 😱quote:Op zondag 1 oktober 2023 11:26 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Geboren in Utrecht
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)r-te-worden-a4175829
Enkelen probeerden het, maar die zijn in dit geval idd snel afgehaakt.quote:Op zondag 1 oktober 2023 11:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niks van gemerkt in deze topicreeks
Al haakte ik pas in de avond aan.
Hoe dat zo?quote:Op zondag 1 oktober 2023 11:49 schreef Molo het volgende:
Het relevante aan zijn afkomst is wellicht wel dat Marokkanen (afkomst, ook tweede en derde generatie) een veel grotere (4,5 x zo grote) kans hebben op psychoses tov Nederlanders
Kan, kan óók een psychose bij gespeeld hebbenquote:Op zondag 1 oktober 2023 11:50 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Al was dit geen psychose, maar een bewuste en doelgerichte daad.
Verschillende factoren spelen mee. Cultuur, sociale structuren, niet meekomen gevoel in deze maatschappij, en vast ook aanleg qua hersenen en zulksquote:
Wel een lange psychose dan. Een kogelwerend vest en pistool regelen duurt toch even.quote:Op zondag 1 oktober 2023 11:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan, kan óók een psychose bij gespeeld hebben
Dat weten we nog niet
Ja psychoses bestaan in vele vormenquote:Op zondag 1 oktober 2023 11:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wel een lange psychose dan. Een kogelwerend vest en pistool regelen duurt toch even.
Typisch genoeg alleen de mannen. En een psychose kan maanden duren..quote:Op zondag 1 oktober 2023 11:49 schreef Molo het volgende:
Het relevante aan zijn afkomst is wellicht wel dat Marokkanen (afkomst, ook tweede en derde generatie) een veel grotere (4,5 x zo grote) kans hebben op psychoses tov Nederlanders
Die gevoeligheid in combinatie met drank, probleemgedrag en vreemde uitingen zoals dat enge mishandelen van dieren is wel een behoorlijke rode vlag aan alle kanten.
En ja dat is discriminatie, maar geen racisme om zo te typeren in meenemen van je bevindingen om zorg/beleid op te zetten
Specialist psychotische stoornissen, I guess.quote:Op zondag 1 oktober 2023 12:12 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Hoe noem je eigenlijk iemand die expert is op het gebied van psychoses?
Psychoseloog?
Psychosiater?
Dit. Sommige mensen kunnen afgezien van hun wanen/hallucinaties/etc nog redelijk functioneren.quote:Op zondag 1 oktober 2023 11:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja psychoses bestaan in vele vormen
Een psychose in combinatie met psychopathische shit, doelbewuste bizarre obsessies. Het kan allemaal
Maar hoe goed kende jij zijn buren?quote:Op zondag 1 oktober 2023 12:16 schreef Viv het volgende:
[..]
Dit. Sommige mensen kunnen afgezien van hun wanen/hallucinaties/etc nog redelijk functioneren.
Ik sprak ooit een man waarbij je op het eerste oog echt geen psychose zou vermoeden. Totdat hij over zijn buren begon, en bleek dat hij daar verregaande paranoïde wanen over had.
Zo te lezen de gemiddelde FOK!ker.quote:Op zondag 1 oktober 2023 12:12 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Hoe noem je eigenlijk iemand die expert is op het gebied van psychoses?
Psychoseloog?
Psychosiater?
Fokkers zijn experts in alle denkbare vakgebieden, dat mag intussen wel duidelijk zijn.quote:
Paar keer googlen of chatGPT raadplegen is alles dat je nodig hebt.quote:Op zondag 1 oktober 2023 12:21 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Fokkers zijn experts in alle denkbare vakgebieden, dat mag intussen wel duidelijk zijn.
Virologie, gedragswetenschappen, strategische experts, ballistisch expert, geopolitieke verhoudingen, milieu en klimaat, de menselijke geest etcetera.
En dat alles zonder tijdrovende universitaire studies![]()
Man man manquote:Op zondag 1 oktober 2023 12:23 schreef Woonbootjes het volgende:
Bron Rijnmond Nieuws
https://www.rijnmond.nl/n(...)ereld-zonder-vrouwen
Uitgebreid! En blijft bizar en bevreemdend om het allemaal zo achter elkaar te lezen.quote:Op zondag 1 oktober 2023 12:23 schreef Woonbootjes het volgende:
Bron Rijnmond Nieuws
Die journalist is zo te zien heel ver terug gegaan met het lezen van zijn 4chan berichten. Arme journalist.quote:Op zondag 1 oktober 2023 12:26 schreef Perrin het volgende:
Uitgebreid! En blijft bizar en bevreemdend om het allemaal zo achter elkaar te lezen.
Hoe zo'n loner helemaal het konijnenhol in kan verdwijnen.
Even snel gescand. Staat volgens mij geen nieuwe info in.quote:Op zondag 1 oktober 2023 12:23 schreef Woonbootjes het volgende:
Bron Rijnmond Nieuws
Ja de gekte is toch een beetje besmettelijk als je je enigszins probeert te verplaatsen in zo iemand.quote:Op zondag 1 oktober 2023 12:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die journalist is zo te zien heel ver terug gegaan met het lezen van zijn 4chan berichten. Arme journalist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |