Grotere kans dat hij het verzint. Of komt het niet uit zijn eigen posts? Ik vermoed dat iedereen in zijn omgeving wel door had dat hij kierewiet wasquote:
Hij was zo empathisch dat hij nauwelijks normale contacten had, zijn huisdieren mishandelde, vrouwen/joden/negers/boomers/weet ik wat uit het diepst van zijn ziel haatte en uiteindelijk een stel mensen vermoordde.quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:13 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
We kunnen zien hoe hoog die empathie van hem is. Wat een pannenkoek.
Zover ik zie geeft niemand hulpverleners de schuld, wel het systeem, waar kennelijk de politie constateert dat iemand in uitwerpselen woont, dat iemand dieren mishandelt, dat iemand zoveel overlast veroorzaakt dat buren geen enkele andere optie zien dan filmen, aangifte doen, blijven bellen, tevergeefs, of zoals we zien, tot zo'n stuk walgelijk uitschot je afmaakt als een prooidier. Dit heeft niets met hulpverleners van doen, dit is een systematisch probleem, want iedereen kent in meer of mindere mate dit soort figuren.quote:Op zaterdag 30 september 2023 16:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind het altijd erg makkelijk dat achteraf afgeven op hulpverleners. Te makkelijk. Deze mensen doen meer dan hun best. De mogelijkheid dat er iemand door de mazen heen glipt zal er altijd wel zijn. Ik vind het ondankbaar om dit dan te verwijten aan de hulpverleners. Ze hebben vaak genoeg hun warme maaltijd (kan van alles zijn, maar persoonlijke voorkeur is iets Marokkaans) laten staan voor een noodgeval.
Ja.²
Hij schreef dat zelf op 4chan, dat een onafhankelijk psycholoog hem had getest en hij té empathisch wasquote:Op zaterdag 30 september 2023 18:18 schreef ZarB het volgende:
Grotere kans dat hij het verzint. Of komt het niet uit zijn eigen posts? Ik vermoed dat iedereen in zijn omgeving wel door had dat hij kierewiet was
Ik hou verschrikkelijk veel van mijn hond (mijn hond komt bij mij op de eerste plaats zelfsquote:Op zaterdag 30 september 2023 18:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij schreef dat zelf op 4chan, dat een onafhankelijk psycholoog hem had getest en hij té empathisch was(zo hield hij bijv ook zielsveel van zijn konijntjes
- aldus meneer zelf)
Och ja zulke verhalen. Ik zou een boek kunnen schrijven met dergelijke hersenspinsels van mensen als Fouad. Krijg er bijna heimwee van. Bijnaquote:Op zaterdag 30 september 2023 18:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij schreef dat zelf op 4chan, dat een onafhankelijk psycholoog hem had getest en hij té empathisch was(zo hield hij bijv ook zielsveel van zijn konijntjes
- aldus meneer zelf)
Ik vind dit veels te makkelijk. Er wordt in dit soort gevallen constant (vaak ook de onderbuik en de waan en de emotie van de dag) de schuld gelegd bij de (overheids)instanties die zogenaamd de kantjes ervan lopen. Wat als dit, wat als zus, wat als zo.quote:Op zaterdag 30 september 2023 16:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Niemand geeft hulpverleners de schuld toch?
Het systeem, jarenlange antisociale beleidskeuzes, alles zorggerelateerds afbreken, ja.
Hulpverleners nee.
Psychopaten, seriemoordenaars en andere geweldplegers zijn dan ook eigenlijk altijd totaal ongelukkig. En niet in staat liefde of empathie te voelen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 15:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op Netflix een serie over moordenaars. Op 1 (!) na allemaal seksueel misbruikt in hun kindertijd... dat viel voor mij enorm op.
Misschien is ie niet gelovig.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:57 schreef Hexagon het volgende:
Maar ik ben wel benieuwd naar de voorgeschiedenis. Het is toch ongebuikelijk dat iemand van Marokkaanse afkomst radicaliseert als extreemrechtse incel. Je zou dan eerder verwachten dat hij voor de radicale islam zou hebben gekozen.
Zou kunnen dat hij al lang geleden uit zijn familie is verstoten ofzo.
Is het woord 'incident' al voorbij gekomen?quote:Op zaterdag 30 september 2023 15:52 schreef ZarB het volgende:
En al een paar keer het zalvende kutwoord van dit decennium "VERWARD" voorbij zien komen.
De bingokaart is al bijna vol. Alleen nog een paar buurtbewoners die hem normaal gesproken zo'n doodgewone jongen vonden
quote:Op zaterdag 30 september 2023 14:00 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
"prik"
Wat doe je?
"ff kijken of je echt bestaat want iemand op FOK!..."
zucht....
Mijn betoog was vooral algemeen. Maar in deze specifieke situatie ben ik het zeker met je eens. Op een gegeven ogenblik moet het klaar zijn.quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:48 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Het moet gewoon echt klaar zijn, als je zo achterlijk bent dat je niet past in een straat, dan moet je eruit, had Jurgen niet geholpen, maar Marlous en Romy wel.
Ik denk dat de moslimgemeenschap ook doorhad dat ie gestoord is en dus niet welkom was.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:57 schreef Hexagon het volgende:
Maar ik ben wel benieuwd naar de voorgeschiedenis. Het is toch ongebuikelijk dat iemand van Marokkaanse afkomst radicaliseert als extreemrechtse incel. Je zou dan eerder verwachten dat hij voor de radicale islam zou hebben gekozen.
Ik heb laatst gelezen dat FvD het erg goed doen bij jonge moslims. Het past natuurlijk ook wel he, als je alt right tegen de radicale islam legt.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:57 schreef Hexagon het volgende:
Inhoudelijk verschilt het niet veel.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb laatst gelezen dat FvD het erg goed doen bij jonge moslims. Het past natuurlijk ook wel he, als je alt right tegen de radicale islam legt.
Vrouwenhaat,homohaat, antisemitisme, tegen de hedendaagse westerse samenleving.
Ze zijn allebei oerconservatief, dus ik kan me voorstellen dat het goed aanslaat
Hoe Baudets campagne gericht lijkt op jonge moslims en waarom die werkt - https://nos.nl/l/2468047quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Inhoudelijk verschilt het niet veel.
Maar ik zie het vooral als een soort rivaliserende motorbendes. Waarbij ik zou verwachten dat ze elkaar toch niet motten, ondanks de overeenkomsten.
Toch knap dat Baudet alle soorten wappies weet te verbinden.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe Baudets campagne gericht lijkt op jonge moslims en waarom die werkt - https://nos.nl/l/2468047
Zag net een foto van hem ergens op facebook. Een in doktersjas en een in tram. Vond hem niet echt als een Marokkaanse man uit zien.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:23 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik denk dat de moslimgemeenschap ook doorhad dat ie gestoord is en dus niet welkom was.
Dat ligt bij dit soort figuren natuurlijk niet aan hem maar aan die gemeenschap.
Arabier, veel Marokkanen in Nederland zijn van Berber afkomst. Die kunnen er wat anders uit zien. Als dat is wat je bedoeltquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:56 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Zag net een foto van hem ergens op facebook. Een in doktersjas en een in tram. Vond hem niet echt als een Marokkaanse man uit zien.
Meer regio Pakistan achtig lookquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Arabier, veel Marokkanen in Nederland zijn van Berber afkomst. Die kunnen er wat anders uit zien. Als dat is wat je bedoelt
Ik snap dit soort posts niet. Wil je beweren dat het geen incident is? Dat hij niet verward is?quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Is het woord 'incident' al voorbij gekomen?
Sorry, wat? Jij wilt beweren dat de zorg niet wegbezuinigd is?quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:18 schreef Rnie het volgende:
[..]
Als je het systeem, icm het zogenaamd wegbezuinigen van de zorg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |