abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210793949
@Jippie

Het stond hier ergens: https://archive.4plebs.org/pol/thread/351629404/#351629404

Sorry, ik ga het niet voor je opzoeken. Ik ben nog steeds aan het bijkomen van mijn deep dive into 4chan. Het is behoorlijk duister allemaal en heb geen zin in ronde nr 2

Daar gaat die kort op in wat er met hem is gebeurd op 5 jarige leeftijd

En geloof me het staat er echt ^O^
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 30 september 2023 @ 11:50:10 #27
485843 crew  Jippie
pi_210794005
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 september 2023 11:31 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, de mensen die zijn neergeschoten zijn de echte slachtoffers. Laat daar geen misverstanden over bestaan

Zelf ben ik zo nieuwsgierig dat ik wil weten, waar the fuck is het misgegaan? Dit soort abnormaal gedrag komt echt niet uit de lucht vallen. Je ziet zelden dat kinderen evil worden geboren. Ja, een heel klein percentage wordt geboren zonder empathie( sociopaten), maar dat is echt een uitzondering. Sociopaten vormen slechts 1% van de bevolking. Bij de overgrote meerderheid ging er iets vreselijks mis in hun jeugd
[..]
Eergisteren heb ik de hele thread doorgenomen op 4chan en ik dacht juist te lezen dat zijn moeder zijn vader heeft verlaten? Om vervolgens bij een drugsdealer in te trekken?

Whatever the case may be

Scheiding heeft een behoorlijk negatieve impact op kinderen, laat staan als de scheiding gepaard gaat met mishandeling

Trauma in de vormende jaren 0-6 jaar betekent meestal dat ze getekend zijn voor het leven. Is er sprake van complexe trauma( herhaaldelijk misbruik)? Dan heeft die geen enkele kans gehad om uit te groeien tot een normale volwassene
Als je uitgaat van 1% van de bevolking zullen er nog een aantal rondlopen onder de medewerkers/studenten van het Erasmus MC.

Niet iedereen met een 'vlekje' is in staat om zo'n daad uit te voeren.

Het is vaak een samenloop van interne en externe factoren.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 30 september 2023 @ 11:54:02 #28
485843 crew  Jippie
pi_210794028
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 11:41 schreef Ali_boo het volgende:
@:Jippie

Het stond hier ergens: https://archive.4plebs.org/pol/thread/351629404/#351629404

Sorry, ik ga het niet voor je opzoeken. Ik ben nog steeds aan het bijkomen van mijn deep dive into 4chan. Het is behoorlijk duister allemaal en heb geen zin in ronde nr 2

Wat hij schrijft hoeft niet waar te zijn. In psychose kunnen waanbeelden en waarheid door elkaar heenlopen. Zelf heb ik geen behoefte om in de duistere krochten van zijn ziel af te dalen.
pi_210794034
Ik weet niet of het al gepost is, maar las (op Telegraaf) dat er een crowdfunding opgestart is voor de nabestaanden van het schietincident, want er gaan best wat kosten aankomen. Ik geloof vooral voor de 2 dochters die achterblijven.

https://www.gofundme.com/(...)hietincident-in-emcr
  zaterdag 30 september 2023 @ 11:55:28 #30
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210794044
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 11:54 schreef Toefjes het volgende:
Ik weet niet of het al gepost is, maar las (op Telegraaf) dat er een crowdfunding opgestart is voor de nabestaanden van het schietincident, want er gaan best wat kosten aankomen. Ik geloof vooral voor de 2 dochters die achterblijven.

https://www.gofundme.com/(...)hietincident-in-emcr
Vader ook uit beeld?
pi_210794047
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 september 2023 11:50 schreef Jippie het volgende:

[..]
Als je uitgaat van 1% van de bevolking zullen er nog een aantal rondlopen onder de medewerkers/studenten van het Erasmus MC.

Niet iedereen met een 'vlekje' is in staat om zo'n daad uit te voeren.

Het is vaak een samenloop van interne en externe factoren.
1% is bizar veel eigenlijk _O- Dat zijn bijna 179.000 geregistreerde mensen in Nederland _O-
(psychopaten dus blijkbaar, maar de meesten hebben natuurlijk een heel normaal leven zonder andere mensen of dieren iets aan te doen)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 30 september 2023 @ 11:56:17 #32
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210794052
Trouwens ook:

quote:
De beste vriendin van Romy, die getuige was van dit ondenkbare incident.
pi_210794053
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 11:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]
1% is bizar veel eigenlijk _O- Dat zijn bijna 179.000 geregistreerde mensen in Nederland _O-
(psychopaten dus blijkbaar, maar de meesten hebben natuurlijk een heel normaal leven zonder andere mensen of dieren iets aan te doen)
Misschien heeft er nooit iemand die mensen kwalijk genomen dat ze een paar minuten te laat waren.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_210794055
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 11:55 schreef Momo het volgende:

Vader ook uit beeld?
Een buurvrouw zei in een filmpje online dat ze nog goed contact hadden en dat het beiden leuke mensen waren, de overleden buurvrouw en de ex man.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210794058
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 11:55 schreef Momo het volgende:

[..]
Vader ook uit beeld?
Geen idee. Ik ken dat gezin natuurlijk niet en ik heb geen idee van de rol van de vader.
pi_210794060
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 11:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

Misschien heeft er nooit iemand die mensen kwalijk genomen dat ze een paar minuten te laat waren.
Daar moet je wel mee uitkijken hoor :o
pi_210794097
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 september 2023 11:56 schreef Momo het volgende:
Trouwens ook:
[..]

Voor het leven een trauma :{
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Vis een optie? zaterdag 30 september 2023 @ 12:09:41 #38
70532 loveli
N
pi_210794176
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 11:41 schreef Ali_boo het volgende:
@:Jippie

Onderste post: antwoord op de vraag of hij weleens over het Romeinse Rijk dacht.
crap in = crap out
pi_210794201
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 12:09 schreef loveli het volgende:

Onderste post: antwoord op de vraag of hij weleens over het Romeinse Rijk dacht.
:D

quote:
Bro, are you aware of Roman history?
Its littered with the women subverting the men, overthrowing generals and emperors and spending so much of the men's money on silk and trinkets they had to impose a law to limit the amount of gold and silk a woman could wear so the city wouldnt go bankrupt.

The first emperor of ROme, Augustus, was assasinated by his wife after she assasinated fucking all of his generals one by one to put her son by another man on the throne (yes, the first emperor of Rome was a "my wife's son", the meme is that old). The last Roman emperor had a sister who unironically sent a marriage proposal to Atilla the Hun to come fuck her and kill her brother and all Romans.
https://en.wikipedia.org/wiki/Justa_Grata_Honoria#Biography
pi_210794208
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 11:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Het echte getal van probleemgevallen( bij gebrek aan een beter woord) zal waarschijnlijk veel hoger liggen. De psychopaten, narcisten en mensen met een antisociale persoonlijkheidsstoornis heb ik niet meegerekend

Er gaan geruchten dat bv Steve Jobs een narcist was en die heeft toch een vrij normaal leven gehad

Het kan dus wel ^O^
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 30 september 2023 @ 12:39:37 #41
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_210794410
De meeste narcisten en psychopaten gaan niet zo ver dat ze mensen en dieren mishandelen, en er zijn er die best succesvol kunnen zijn en in hoge functies zitten.
En dierenmishandeling is niet altijd aanwezig bij psychopaten die schade toebrengen, hitler bijvoorbeeld was een groot dierenliefhebber.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_210794432
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2023 12:39 schreef MissButterflyy het volgende:
De meeste narcisten en psychopaten gaan niet zo ver dat ze mensen en dieren mishandelen, en er zijn er die best succesvol kunnen zijn en in hoge functies zitten.
En dierenmishandeling is niet altijd aanwezig bij psychopaten die schade toebrengen, hitler bijvoorbeeld was een groot dierenliefhebber.
Mwoah. Het is echt een heel andere discussie, maar Hitler heeft volgens mij geen mensen persoonlijk gedood.

Wel een heel systeem om het te laten doen.

Maar goed. Erg offtopic.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 30 september 2023 @ 12:56:51 #43
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_210794509
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 12:42 schreef Toefjes het volgende:

[..]
Mwoah. Het is echt een heel andere discussie, maar Hitler heeft volgens mij geen mensen persoonlijk gedood.

Wel een heel systeem om het te laten doen.

Maar goed. Erg offtopic.
Als soldaat in de Eerste Wereldoorlog misschien, en er was dat akkefietje met zijn nicht in 1931.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  zaterdag 30 september 2023 @ 13:01:44 #44
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_210794540
quote:

In principe was Fouad ook een eind op weg, in het derde jaar van z'n universitaire opleiding geneeskunde.

Het geeft iig niet het idee dat het een dom persoon is. Alleen is er bovenin ergens kortsluiting gekomen.
pi_210794544
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 september 2023 11:31 schreef Ali_boo het volgende:

Zelf ben ik zo nieuwsgierig dat ik wil weten, waar the fuck is het misgegaan? Dit soort abnormaal gedrag komt echt niet uit de lucht vallen. Je ziet zelden dat kinderen evil worden geboren. Ja, een heel klein percentage wordt geboren zonder empathie( sociopaten), maar dat is echt een uitzondering. Sociopaten vormen slechts 1% van de bevolking. Bij de overgrote meerderheid ging er iets vreselijks mis in hun jeugd

Het komt veel meer voor, althans de genetische aanleg (nature). Maar dan komt inderdaad het stuk nurture naar boven. Komt zo een kind in een normaal, veilig gezin terecht zonder grote problemen dan zal dit genetische 'defect' zich niet gaan verder ontwikkelen. Heeft het de pech om slecht terecht te komen of ernstige dingen meemaken zoals bv deze man of andere traumatische ervaringen dan kan het zich wel gaan door ontwikkelen.
Je ziet dit bv ook bij psychose gevoeligheid. Meer mensen hebben dit maar zolang de trigger er niet komt, zal zo iemand nooit een psychose meemaken. Die trigger kan een eerste keer drugs gebruiken zijn (wiet is bv een grote trigger) of bepaalde medicatie.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_210794554
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 12:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]
:D
[..]

Ik ben heul niet door mijn vrouw vermoord }:|
Ik leef nog steeds *O*
pi_210794614
nee

[ Bericht 49% gewijzigd door Nizno op 30-09-2023 13:15:01 ]
  zaterdag 30 september 2023 @ 13:18:18 #48
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210794644
twitter
  Spellchecker zaterdag 30 september 2023 @ 13:19:45 #49
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210794652
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 13:18 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ik hoop dat ze ""gewoon"" gevlucht zijn en zich binnenkort weer vertonen ... -O-
  zaterdag 30 september 2023 @ 13:20:43 #50
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210794661
quote:
Was Hitler een psychopaat volgens de definitie?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')