Is deze de moeite waard? De beschrijving spreekt me dit keer minder aan maar hij maakt wel goede podcasts. Het doet me een beetje denken aan 'de broncode', een boek van Eric Smit over de vermeende uitvinder Jan Sloot.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:25 schreef Blues het volgende:
[..]
Ah ja, ik wilde die net hier posten, kreeg m in mijn mail
[ afbeelding ]
https://www.vprogids.nl/p(...)mail&utm_source=VPRO
[..]
My 2 cents:quote:Op zondag 21 april 2024 00:32 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Is deze de moeite waard? De beschrijving spreekt me dit keer minder aan maar hij maakt wel goede podcasts. Het doet me een beetje denken aan 'de broncode', een boek van Eric Smit over de vermeende uitvinder Jan Sloot.
Waar hou je van?quote:Op zaterdag 20 april 2024 23:42 schreef MaJo het volgende:
Hier moet ik zijn! Ik ben nog helemaal nieuw in de wereld van de podcast. De laatste tijd De Plantage van mijn Voorouders & Mina en Mevrouw geluisterd en dat smaakt naar meer. Ik ga hier dus zeker meelezen voor tips!
Ik was alweer in een ander sinkhole/podcasts verdwaald, moet deze nog luisteren!quote:Op zondag 21 april 2024 00:32 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Is deze de moeite waard? De beschrijving spreekt me dit keer minder aan maar hij maakt wel goede podcasts. Het doet me een beetje denken aan 'de broncode', een boek van Eric Smit over de vermeende uitvinder Jan Sloot.
Nee, de vorige waren goed maar met deze heb ik helemaal niksquote:Op zondag 21 april 2024 00:32 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Om vergelijkbare reden als Manny hierboven beschrijft?quote:Op zondag 21 april 2024 11:46 schreef laziness het volgende:
[..]
Nee, de vorige waren goed maar met deze heb ik helemaal niks
Die kende ik nog niet. Klinkt goed.quote:Op zondag 21 april 2024 10:12 schreef BE het volgende:
[..]
Waar hou je van?
Enkele random tips:
Brand in het landhuis
De beste tip is dit topic (en het vorige deel) doorlezen, dan lees je ook meteen de beschrijving.
Het verhaal spreekt me totaal niet aan en opeens irriteert zijn hele manier van doen dan terwijl dit bij de vorige podcasts geen probleem was.quote:Op zondag 21 april 2024 12:52 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Om vergelijkbare reden als Manny hierboven beschrijft?
Gek he! Bij eerdere podcasts was hij veel meer ‘een verteller’ en nu is het veel persoonlijker en irritanter ofzo.quote:Op zondag 21 april 2024 13:01 schreef laziness het volgende:
[..]
Het verhaal spreekt me totaal niet aan en opeens irriteert zijn hele manier van doen dan terwijl dit bij de vorige podcasts geen probleem was.
Bedankt voor het lijstjequote:Op zondag 21 april 2024 10:12 schreef BE het volgende:
[..]
Waar hou je van?
Enkele random tips:
De Deventer Mediazaak
De Zwembadclub
Brand in het landhuis
De laatste dagen van (over iconische muzikanten)
Gerede twijfel
Bob
De beste tip is dit topic (en het vorige deel) doorlezen, dan lees je ook meteen de beschrijving.
Bedankt voor de lijst! Met mijn 2 beluisterde podcasts ooit in deze lijst en de derde die ik nu luister ook, ben ik goed op wegquote:Op maandag 22 april 2024 12:14 schreef Jester65 het volgende:
De VPRO podcast gids heeft een verkiezing van de beste podcast georganiseerd, de uitslag is hier te vinden: https://www.vprogids.nl/p(...)te-podcast-ooit.html
De top 10
1. Bob
2. De plantage van mijn voorouders
3. De brand in het landhuis
4. De Deventer mediazaak
5. de kunst van het verdwijnen
6. Mina & mevrouw
7. El Tarangu
8. De erfenis
9. Echt gebeurd
10. In de ban van Rian
De top 10 bevat wel de namen die je zou verwachten, alleen Echt gebeurd valt een beetje uit de toon voor mij. De Deventer mediazaak was mijn eerste kennismaking met het fenomeen podcast, dus prima dat die een hoge plek heeft gekregen.
Het apparaat ben ik na 2 episodes afgehaakt. Ellenlang rekken bij iets waarvan je al bij voorbaat weet dat het technisch onmogelijk is.quote:Op zondag 21 april 2024 18:12 schreef Meke het volgende:
Ik ben ook (mentaal) afgehaakt bij Frans Pollux! Ik denk dat het verschil ook wel is dat deze wat minder gericht op personen is? Dat apparaat is interessant maar voor mij teveel gerekt? De Laatste Dans was meer over interpersoonlijke relaties? Dat probeert hij er nu bij te doen met z'n vrouw en carnavalsclub maar voelt voor mij niet logisch?
Dat lijkt me inderdaad wel een nadeelquote:Op maandag 22 april 2024 15:20 schreef Jester65 het volgende:
Het nadeel daarvan is alleen wel dat je de lat daarmee meteen erg hoog legt. Niet alles is zo goed als de brand in het Landhuis, of Bob.![]()
Maar er zijn hier genoeg posters die hun tips willen delen. Graag zelfs!
Het is denk ik ook wel fijn om af en toe wat luchtigs er tussendoor te hebbenquote:Op maandag 22 april 2024 20:47 schreef laziness het volgende:
Brand in het landhuis luister ik nu maar ik zou ‘m niet in mijn top 10 zetten.
De gestolen kinderen vond ik heel goed.
En ik rolde de podcastwereld in met Believe in Magic.
Maar ik geniet ook erg van twee specifieke F1 podcasts en een paar podcasts waar bij de acteurs een rewatch doen van een tv serie waar ze in speelden met behind the scenes verhalen. Een stuk luchtiger allemaal dan de top 10 van die verkiezing.
Blijkbaar kon je kiezen op basis van een shortlist die was opgesteld door vier ‘podcast-experts’ (whatever that may be). Die hadden wel een duidelijke voorkeur voor een bepaald type podcasts. Veelbeluisterde podcasts als Gonzo, de Kamer van Klok of Alle Geschiedenis Ooit staan er niet in. En van de Engelstalige vooral de wat uitgekauwde titels als This American Life, maar een lekkere tech-podcast als Hard Fork staat er niet tussen.quote:Op maandag 22 april 2024 12:14 schreef Jester65 het volgende:
De VPRO podcast gids heeft een verkiezing van de beste podcast georganiseerd, de uitslag is hier te vinden: https://www.vprogids.nl/p(...)te-podcast-ooit.html
De top 10
1. Bob
2. De plantage van mijn voorouders
3. De brand in het landhuis
4. De Deventer mediazaak
5. de kunst van het verdwijnen
6. Mina & mevrouw
7. El Tarangu
8. De erfenis
9. Echt gebeurd
10. In de ban van Rian
De top 10 bevat wel de namen die je zou verwachten, alleen Echt gebeurd valt een beetje uit de toon voor mij. De Deventer mediazaak was mijn eerste kennismaking met het fenomeen podcast, dus prima dat die een hoge plek heeft gekregen.
Ik was voorbarig:quote:Op donderdag 11 april 2024 15:16 schreef TargaFlorio het volgende:
Google Podcasts bestaat - gelukkig - ook nog steeds.
quote:Na 23 juni 2024 kun je geen podcasts meer beluisteren in Google Podcasts.
Ja ik zag het ook. Moet nu echt overstappen. En mijn lange wachtrij overzetten. Wel even een klusjes gok ik.quote:
Er is een export functie maar ik weet niet of import buiten Youtube Music makkelijk gaat.quote:Op donderdag 25 april 2024 15:27 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ja ik zag het ook. Moet nu echt overstappen. En mijn lange wachtrij overzetten. Wel even een klusjes gok ik.
Gaat dit over een free energy apparaat?quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:16 schreef Blues het volgende:
Heb 'het apparaat' uitgezet. Te langdradig en niet leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |