quote:
Ik zou er aan toegeven als ik jou wasquote:Op vrijdag 29 september 2023 09:25 schreef StevenHyde het volgende:
Honger nu door die kroket. Goedemorgen!
Ja werk op kantoor vandaag. Maar we gaan einde van de werkdag gezelschapsspel doen met vette hap. Dus ik heb geduldquote:Op vrijdag 29 september 2023 09:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou er aan toegeven als ik jou was
Aww ik hoop dat het goed gaat en dat ze maar weinig pandapunten mag scorenquote:
En datzelfde wens ik ook visarend 7TG met zijn nieuwe liefjequote:Op vrijdag 29 september 2023 15:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Aww ik hoop dat het goed gaat en dat ze maar weinig pandapunten mag scoren
Je krijgt er zin in als je het zietquote:
Bier en bitterballenquote:Op vrijdag 29 september 2023 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Op de Vrimibo zijn het meestal bitterballen die rond gaan geen broodjes kroket
7 kleuren? Klinkt als net niet goed meer?quote:Op vrijdag 29 september 2023 18:10 schreef chufi het volgende:
Ik had bier en 7 kleuren kouwe kaas pizza
quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:07 schreef engine het volgende:
[..]
En datzelfde wens ik ook visarend 7TG met zijn nieuwe liefjenouja volgend seizoen dan
Bitterballen wel lekker, bier nietquote:
Ook heel lekkerquote:Op vrijdag 29 september 2023 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Op de Vrimibo zijn het meestal bitterballen die rond gaan geen broodjes kroket
quote:Op vrijdag 29 september 2023 18:10 schreef chufi het volgende:
Ik had bier en 7 kleuren kouwe kaas pizza
Net too good to go x-kazen pizza vanuit de vriezer met extra kaasquote:Op vrijdag 29 september 2023 18:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
7 kleuren? Klinkt als net niet goed meer?
Ha die ouwesquote:Op vrijdag 29 september 2023 18:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hey oudjes![]()
Aangezien ik vliegen, van groot tot klein in huis een ramp vind, vooral qua rust, heb altijd een fascinatie gehad voor vleesch etende planten, verrekte handig lijken me die dingen.
Ooit een soort bekertype gehad, maar die redde het niet. Zaadjes gekocht online van de Venus Flytrap, maar daar kwam helaas ook niets uit.
Begin zomer kwam ik onverwacht tijdens zonnige dag een klein stekje tegen tijdens een excentriek plantenmarktje bij kasteel Hernen, . Zonder enige verwachting, echter met enige verwondering over de eveneens excentriek heer achter het kraampje, kocht ik een 2 cm kleine Venus Flytrap (Dionaea muscipula).
Tot mijn vreugde is dat ding enorm ( voor het soort) gegroet en begint hij zelf bloei stengels te maken.
Prachtig plantje
[ afbeelding ]
fly kutjes vlaaiquote:Op vrijdag 29 september 2023 18:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hey oudjes![]()
Aangezien ik vliegen, van groot tot klein in huis een ramp vind, vooral qua rust, heb altijd een fascinatie gehad voor vleesch etende planten, verrekte handig lijken me die dingen.
Ooit een soort bekertype gehad, maar die redde het niet. Zaadjes gekocht online van de Venus Flytrap, maar daar kwam helaas ook niets uit.
Begin zomer kwam ik onverwacht tijdens zonnige dag een klein stekje tegen tijdens een excentriek plantenmarktje bij kasteel Hernen, . Zonder enige verwachting, echter met enige verwondering over de eveneens excentriek heer achter het kraampje, kocht ik een 2 cm kleine Venus Flytrap (Dionaea muscipula).
Tot mijn vreugde is dat ding enorm ( voor het soort) gegroeit en begint hij zelf bloei stengels te maken.
Prachtig plantje
[ afbeelding ]
Hoi opa, tof plantje inderdaad, er was ook eens een user die zo heette, Venusflytrap.quote:Op vrijdag 29 september 2023 18:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hey oudjes![]()
Tot mijn vreugde is dat ding enorm ( voor het soort) gegroeit en begint hij zelf bloei stengels te maken.
Prachtig plantje
[ afbeelding ]
Was,,, watskebeurt? Kwam ze tot bloei?quote:Op vrijdag 29 september 2023 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoi opa, tof plantje inderdaad, er was ook eens een user die zo heette, Venusflytrap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op vrijdag 29 september 2023 18:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was,,, watskebeurt? Kwam ze tot bloei?Op FOK! groeit van alles, onkruid tot vleesetende plantjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Schimmels ook.. dat is fascinerend.. dat is eigenlijk een netwerk.. nuttig vaak ookquote:Op vrijdag 29 september 2023 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op FOK! groeit van alles, onkruid tot vleesetende plantjes.
O lekker, die Schnitzel met geb aardappeltjes en witlofquote:Op vrijdag 29 september 2023 18:49 schreef Deisyy het volgende:
Schnitzel, gebakken aardappeltjes, witlof in kaaskerriesaus in de mik![]()
En de rendang voor morgen is net klaar.
Die ziet er wel erg vleesetend uit,quote:Op vrijdag 29 september 2023 18:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hey oudjes![]()
Prachtig plantje
[ afbeelding ]
Hoe lang duurt het voor de vlieg is verteerd en hij weer open gaat?quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Je kunt die dingen ook voeren.
Hij vangt ze prima zelf, maar je kunt ze ook voeren.
Een dode vlieg ofzo.
Die stop je dan in zon bek, en daar zitten voelhaaren in.
Raak je 3 van die voelhaaren achter elkaar, dan gaat de bek dicht
Gelukkig heb je het hiermee goed in evenwicht gebrachtquote:Op vrijdag 29 september 2023 18:59 schreef pullup het volgende:
Ik heb zo gezond gegeten dat ik als nagerecht nog een goede chocolade mousse heb gemaakt. met een calvados wegspoelen nu maakt het af
Paar dagen, en dan gaat hij weer open. Je ziet dan nog steeds gewoon de vlieg, maar alleen het exosceleton. De vlieg is een soort van leeggezonen of verdampt ofzoquote:Op vrijdag 29 september 2023 19:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het voor de vlieg is verteerd en hij weer open gaat?
Hoe groot kunnen die dingen worden?quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Paar dagen, en dan gaat hij weer open. Je ziet dan nog steeds gewoon de vlieg, maar alleen het exosceleton. De vlieg is een soort van leeggezonen of verdampt ofzo
Doe eens een filmpjequote:Op vrijdag 29 september 2023 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Een dode vlieg ofzo.
Heb je je vinger er al ingehoudenquote:Op vrijdag 29 september 2023 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Een dode vlieg ofzo.
Zit er daar rechtsonder nog eentje?quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Paar dagen, en dan gaat hij weer open. Je ziet dan nog steeds gewoon de vlieg, maar alleen het exosceleton. De vlieg is een soort van leeggezonen of verdampt ofzo
Strontvliegquote:Op vrijdag 29 september 2023 19:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Zit er daar rechtsonder nog eentje?
quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe eens een filmpje
[ afbeelding ]
Yup, zo'n irritante groengoude blinkende strontvliegquote:Op vrijdag 29 september 2023 19:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Zit er daar rechtsonder nog eentje?
Gaaf filmpje, ik schrok van die eerste hapquote:
Dat was een tof filmpje.. en jaquote:
Die vlieg pieptequote:
BBC, qua natuur onovertroffenquote:
Was een leuk filmpje om te zien, leuk piepje hadden ze er bij gezet heb nog nooit een vlieg horen piepenquote:Op vrijdag 29 september 2023 19:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
BBC, qua natuur onovertroffen... helaas ensceneren ze het nieuws netzo als een docu's
Ja zo maken ze het een beetje melodramatischquote:
In dit filmpje ontsnapte er ook eenquote:Op vrijdag 29 september 2023 19:16 schreef pullup het volgende:
Ik heb ze ook gezien dat het 'slachtoffer' nog miraculeus ontsnapt, even zoeken
quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:16 schreef pullup het volgende:
Wel heel leuk gedaan.quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo maken ze het een beetje melodramatisch
In jouw filmpje ontsnapte er ook eentje.quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:16 schreef pullup het volgende:
Mooi!quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zoals de tokkie thuis tikt, zo tikt hij ze nergens weg.
Haha ja zie nu ook wel veel van dat soort filmpjesquote:Op vrijdag 29 september 2023 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In jouw filmpje ontsnapte er ook eentje.
Doe als sig dan.quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vind ik ook! Ik heb hem gelijk gepatenteerd!
Ja inderdaad, je werd er meteen mee dode vlieg gegooid.quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja zie nu ook wel veel van dat soort filmpjes
https://forum.fok.nl/user/profilequote:Op vrijdag 29 september 2023 19:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oef.. ff kijken of ik die instelling nog kan vinden.
Succes!quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/profile
Ja h, het heeft iets erotischquote:Op vrijdag 29 september 2023 19:23 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het wel een prachtige naam voor zo'n horrible plantje, Venusflytrap
Dat had ik tegen jou willen zeggen, maar je had het niet nodig.quote:
Het was bedoelt als uiting, hens wensing.quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat had ik tegen jou willen zeggen, maar je had het niet nodig.
Heb je ook nog Zonnedauw. Ook mooie naam en eet ook gemeen insectenquote:Op vrijdag 29 september 2023 19:23 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het wel een prachtige naam voor zo'n horrible plantje, Venusflytrap
Ja, die is gaaf! Die staat nu op mijn lijstje.quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb je ook nog Zonnedauw. Ook mooie naam en eet ook gemeen insecten
Wolf in schaapskleren met zo'n naam.quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:27 schreef pullup het volgende:
[..]
De morgenstond, heeft vleesch in haar mond.quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wolf in schaapskleren met zo'n naam.
Die zijn tof en handigquote:Op vrijdag 29 september 2023 19:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij maakt er een tosti vanquote:Op vrijdag 29 september 2023 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wolf in schaapskleren met zo'n naam.
Die had ik eerst. Paar jaar geleden liep ik langs een plantenwinkel hier in het centrum en hing daar zo'n ding. Daar is het begonnen. Heeft het nog wel een anderhalf jaar volgehouden. Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik hem op het einde ook een beetje verwaarloosde.quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:34 schreef pullup het volgende:
Pure horror science fiction![]()
Weer met David Attenborough
Heerlijke stem heeft die manquote:Op vrijdag 29 september 2023 19:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dit kijkt ik nu.. heerlijk Fok![]()
Die heb ik wel eens gezienquote:Op vrijdag 29 september 2023 19:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dit kijkt ik nu.. heerlijk Fok![]()
De penisplant is ook wel een raar dingquote:Op vrijdag 29 september 2023 19:34 schreef pullup het volgende:
Pure horror science fiction![]()
Weer met David Attenborough
Ja ik ookquote:Op vrijdag 29 september 2023 19:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Die heb ik wel eens gezien
Ik kijk veel dit soort filmpjes
Geef mij dan maar gewoon een vingerplant.quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De penisplant is ook wel een raar ding
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geef mij dan maar gewoon een vingerplant.
Of Vrouwentongenquote:Op vrijdag 29 september 2023 19:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik sla hem even opquote:Op vrijdag 29 september 2023 19:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik vond deze ook geweldig.,. voor diegene die ff een uurtje hebben..
Potplanten.. klinkt toch anders nuquote:Op vrijdag 29 september 2023 19:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 september 2023 18:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Schimmels ook.. dat is fascinerend.. dat is eigenlijk een netwerk.. nuttig vaak ook
Jawel hoor, een huis vol planten. Ik kan me niet voorstellen om geen groen in huis te hebben.quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar niemand groeit dus iets![]()
Nog geek Kruid op de vensterbank of een schimmel in de koelkast?
quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:48 schreef engine het volgende:
Buiten de laatste supermaan van dit jaar te zien vanavond
Potver wat issie mooi zeg.quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Filmpje moet ik ff kijken hoor.. heb hier wel een foto van boven nog:
[ afbeelding ]
Iedereen naar de maan aan het kijken.quote:Op vrijdag 29 september 2023 22:37 schreef Domnivoor het volgende:
Rustig hier.
Is er een voebelwedstrijd of zo?
Ja, heb er ooit een gehad en lukte niet. Hij staat op water zo te zien? en wat ziet het plantje er goed uit.quote:
Ja, die is mooi vanavond 🌝quote:Op vrijdag 29 september 2023 22:48 schreef engine het volgende:
[..]
Iedereen naar de maan aan het kijken.
Nee eens checkenquote:Op vrijdag 29 september 2023 22:48 schreef engine het volgende:
[..]
Iedereen naar de maan aan het kijken.
Waren jullie dat? Heb net de politie gebeldquote:Op vrijdag 29 september 2023 23:24 schreef chufi het volgende:
Omdat ik het net hoorde op een feestje
Aah is het een supermaan vandaag, ik vond hem al best groot en zo rond dat ik emotioneel werdquote:Op vrijdag 29 september 2023 20:48 schreef engine het volgende:
Buiten de laatste supermaan van dit jaar te zien vanavond
https://www.hln.be/wetens(...)e-hem-zien~a31c5f8f/
Ik zeg niet waar het is ... anders ..quote:Op vrijdag 29 september 2023 23:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waren jullie dat? Heb net de politie gebeld
Ik heb uitkijk op Noord dus zie mn weinigquote:Op vrijdag 29 september 2023 23:29 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Aah is het een supermaan vandaag, ik vond hem al best groot en zo rond dat ik emotioneel werd
Hij gaat nu naar zijn hoogste punt.quote:Op vrijdag 29 september 2023 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb uitkijk op Noord dus zie mn weinig
quote:Op vrijdag 29 september 2023 23:29 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Aah is het een supermaan vandaag, ik vond hem al best groot en zo rond dat ik emotioneel werd
Supermaan, Superman...Hangt een beetje van het moment dat je kijkt.quote:
Wat een feestquote:Op zaterdag 30 september 2023 00:05 schreef engine het volgende:
[..]
Hij gaat nu naar zijn hoogste punt.
quote:
Wel fel.quote:Op zaterdag 30 september 2023 00:54 schreef BasEnAad het volgende:
De maan is wel gruwelijk vol, maar toch niet super?
Ik zie gewoon de maan.
quote:Op zaterdag 30 september 2023 00:54 schreef BasEnAad het volgende:
De maan is wel gruwelijk vol, maar toch niet super?
Ik zie gewoon de maan.
quote:Op zaterdag 30 september 2023 01:25 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het lekt behoorlijk door hier!
Heer Killem.quote:
nkrd forgiet net!quote:Op zaterdag 30 september 2023 01:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Killem.![]()
Tijdje geleden.Alles goed?
Sa is it mar krekt.quote:
Heer PLY.quote:Op zaterdag 30 september 2023 02:06 schreef PLY het volgende:
[..]
Ze had haar eigen wel kunnen bezeren
Freonquote:Op zaterdag 30 september 2023 02:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer PLY.![]()
Ja zeg.Stel je voor.
quote:
Zonder messen graagquote:Op zaterdag 30 september 2023 02:12 schreef KillemWieft het volgende:
Met haar wil ik best een keer een feestje bouwen.
En met de tweede gaan je ballen vallen.quote:
Dat is wel een goede vraag.quote:
Voel je het nu?quote:
Ja toch, ik trek de bikini wel aan, dan doe jij het masker op. Dan nemen we de video op en... de enige reactie zal zijn... WAAROM?quote:
Ze hebben wel geoefend lijkt.quote:Op zaterdag 30 september 2023 02:32 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja toch, ik trek de bikini wel aan, dan doe jij het masker op. Dan nemen we de video op en... de enige reactie zal zijn... WAAROM?
Noem je Killem nu dik?quote:Op zaterdag 30 september 2023 03:06 schreef BasEnAad het volgende:
Met dikke mensen is het nog grappiger
quote:Op zaterdag 30 september 2023 03:09 schreef KillemWieft het volgende:
Ik heb gewoon zware botten, ja!
Ik heb genoeg aan Killems VERROTTE mentaliteit. Ik kan me niet voorstellen dat ik zijn uiterlijke kenmerken nodig ga hebben om hem door t slijk te halen.quote:
BEA toch.Hier meen je niks van.quote:Op zaterdag 30 september 2023 03:16 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik heb genoeg aan Killems VERROTTE mentaliteit. Ik kan me niet voorstellen dat ik zijn uiterlijke kenmerken nodig ga hebben om hem door t slijk te halen.
Nee klopt, ik krijg het alsnog heel hard terug in mijn GEZICHT.quote:Op zaterdag 30 september 2023 03:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
BEA toch.Hier meen je niks van.
Ik vind het leuk dat je er bent.quote:
Lekker ding ben jequote:Op zaterdag 30 september 2023 03:09 schreef KillemWieft het volgende:
Ik heb gewoon zware botten, ja!
En nog een nachtvlinder.quote:
Ik weet, jij altijd gezelligquote:Op zaterdag 30 september 2023 03:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat je er bent.
quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2023 03:49 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Waar blijft de "Ik weet, jij altijd gezellig" tegel?![]()
![]()
En hartjes.quote:
Hou van jou Puzzie!quote:
Oehhhquote:Op zaterdag 30 september 2023 03:58 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Hou van jou Puzzie!
Onofficile Zwitserse volkslied:
quote:Op zaterdag 30 september 2023 04:03 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Tis dan wel geen Delfts blauw, maar de uitwerking is alsnog prachtig
Ga jij even nog slapen en neem thee met honing.quote:
I am and I willquote:Op zaterdag 30 september 2023 04:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga jij even nog slapen en neem thee met honing.
Je bent wel gewild op FOK!quote:
Dit is wel gaar hoor. Kerstin Ott brengt zo'n vette plaat uit, een enorme hit in Duitsland. Maar hier moet er dan een lelijke parodie op gemaakt worden; ze is pot met een lage stem, dus ze zal wel liever met een piemel geboren zijn.quote:
Je mag ook toekijken, hoor. Maakt mij niet uit.quote:Op zaterdag 30 september 2023 04:37 schreef FreshFruit het volgende:
Zal jullie even private time geven.
Wat ben je aan het miepenquote:Op zaterdag 30 september 2023 04:39 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dit is wel gaar hoor. Kerstin Ott brengt zo'n vette plaat uit, een enorme hit in Duitsland. Maar hier moet er dan een lelijke parodie op gemaakt worden; ze is pot met een lage stem, dus ze zal wel liever met een piemel geboren zijn.
Dat is waar ze het eerste aan dachten blijkbaar toen ze er voor kozen het liedje te reproduceren.
Als je dit met een andere bekende (Amerikaanse) artiest zou flikken was de wereld te klein.
quote:
Ja ik las het, zelfs dieren die het hok uitdrijven in een dierentuin .quote:
Ja daar zou ik snel weg wezen als je in een kelder woont levensgevaarlijkquote:Op zaterdag 30 september 2023 07:59 schreef chufi het volgende:
Iedereen moet thuisblijven behalve de mensen die in kelders wonen las ik...
Net als die zeeleeuwquote:
En niet met de metro gaan.quote:Op zaterdag 30 september 2023 07:59 schreef chufi het volgende:
Iedereen moet thuisblijven behalve de mensen die in kelders wonen las ik...
Er komt binnenkort een programma op tv met goednieuwsberichtenquote:Op zaterdag 30 september 2023 08:32 schreef HappyCharly het volgende:
Hc gaat op zoek naar de fijne nieuwsberichten
Ik lag net even lekker te koesen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 08:32 schreef HappyCharly het volgende:
Waaromquote:Op zaterdag 30 september 2023 08:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik lag net even lekker te koesen.
Fijnquote:Op zaterdag 30 september 2023 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er komt binnenkort een programma op tv met goednieuwsberichten
Niet jouw schuld leave.quote:Op zaterdag 30 september 2023 08:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waarom?
Dan slaap je toch fijn verder?
quote:Op zaterdag 30 september 2023 08:32 schreef HappyCharly het volgende:
quote:Vermiste puppy uit Parijs na week gevonden bij woonpaleis koning in Den Haag
Een puppy die een week geleden in Parijs vermist raakte, is donderdag door de Haagse dierenambulance gevonden. Door een goed geregistreerde chip is de eigenaar dezelfde dag nog opgespoord.
De puppy viel op, doordat ze vlak bij Huis ten Bosch in Den Haag verkeersoverlast veroorzaakte. Daar trof de Haagse dierenambulance haar aan. Huis ten Bosch is het paleis waar koning Willem-Alexander en koningin Mxima wonen.
Na het uitlezen van de chip bleek het niet om een Nederlandse, maar een Franse hond te gaan. De chip kon via de Franse database gemakkelijk aan de eigenaar gelinkt worden.
Het dier maakt het goed. Ze heeft geen verwondingen en was niet uitgehongerd of dorstig toen de dierenambulance haar vond.
De Haagse dierenambulance denkt niet dat de puppy de hele reis te voet heeft afgelegd. Daarvoor was ze er te goed aan toe. Hoe de hond wel in Den Haag is beland, is onduidelijk.
Morguh Deisyyquote:
Goedemorgen!quote:
Heer aloa.quote:
Verstaat alleen Fransquote:Op zaterdag 30 september 2023 08:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Dat beestje luistert natuurlijk voor geen meter
Die kleine is natuurlijk op avontuur gegaan en gaan liften.quote:Op zaterdag 30 september 2023 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verstaat alleen Frans![]()
Ben dan wel benieuwd hoe die helemaal daar terecht is gekomen
Huh?quote:
Maar dat zie hoor je toch als zo puppy in je auto zit. Zo jong hondje laat zich denk ik wel horen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 08:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die kleine is natuurlijk op avontuur gegaan en gaan liften.
Veel te kort geslapen.Maar verder wel Fresh.quote:
Dame Chanel.quote:
quote:
Weekendquote:Op zaterdag 30 september 2023 08:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Veel te kort geslapen.Maar verder wel Fresh.
Met u dan?
Iemand hier had grootse plannen om te gaan klussen,hoop dat ze het vergeten is.quote:
Beschuitje met kaas heb ik voor me neus staan met een bak koffiequote:
Klusmadamquote:Op zaterdag 30 september 2023 08:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand hier had grootse plannen om te gaan klussen,hoop dat ze het vergeten is.
Beschuitjes.. die heb ik nou nooit in huisquote:Op zaterdag 30 september 2023 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beschuitje met kaas heb ik voor me neus staan met een bak koffie
Had ze zondag gehaald omdat ik buikgriep hadquote:Op zaterdag 30 september 2023 09:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Beschuitjes.. die heb ik nou nooit in huis
Zekerquote:Op zaterdag 30 september 2023 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ze zondag gehaald omdat ik buikgriep had
Is zo af en toe best lekker met een plakje kaas er op
Een gekookt eitje er op is ook zo lekkerquote:
Denk dat je daar ook wel wentelteefjes van kunt makenquote:Op zaterdag 30 september 2023 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ze zondag gehaald omdat ik buikgriep had
Is zo af en toe best lekker met een plakje kaas er op
Van beschuit? Geen idee deed het wel eens van broodquote:Op zaterdag 30 september 2023 09:29 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat je daar ook wel wentelteefjes van kunt maken
Wel eens?quote:Op zaterdag 30 september 2023 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van beschuit? Geen idee deed het wel eens van brood
Ik eet bijna geen brood.quote:Op zaterdag 30 september 2023 09:31 schreef D. het volgende:
[..]
Wel eens?
Dat klinkt niet goed, dat moet met regelmaat hoor
Hoi mamquote:Op zaterdag 30 september 2023 09:31 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb net mijn eitjes verpest
Ook knap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |