quote:
Ik zou er aan toegeven als ik jou wasquote:Op vrijdag 29 september 2023 09:25 schreef StevenHyde het volgende:
Honger nu door die kroket. Goedemorgen!
Ja werk op kantoor vandaag. Maar we gaan einde van de werkdag gezelschapsspel doen met vette hap. Dus ik heb geduldquote:Op vrijdag 29 september 2023 09:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou er aan toegeven als ik jou was
Aww ik hoop dat het goed gaat en dat ze maar weinig pandapunten mag scorenquote:
En datzelfde wens ik ook visarend 7TG met zijn nieuwe liefjequote:Op vrijdag 29 september 2023 15:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Aww ik hoop dat het goed gaat en dat ze maar weinig pandapunten mag scoren
Je krijgt er zin in als je het zietquote:
Bier en bitterballenquote:Op vrijdag 29 september 2023 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Op de Vrimibo zijn het meestal bitterballen die rond gaan geen broodjes kroket
7 kleuren? Klinkt als net niet goed meer?quote:Op vrijdag 29 september 2023 18:10 schreef chufi het volgende:
Ik had bier en 7 kleuren kouwe kaas pizza
quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:07 schreef engine het volgende:
[..]
En datzelfde wens ik ook visarend 7TG met zijn nieuwe liefjenouja volgend seizoen dan
Bitterballen wel lekker, bier nietquote:
Ook heel lekkerquote:Op vrijdag 29 september 2023 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Op de Vrimibo zijn het meestal bitterballen die rond gaan geen broodjes kroket
quote:Op vrijdag 29 september 2023 18:10 schreef chufi het volgende:
Ik had bier en 7 kleuren kouwe kaas pizza
Net too good to go x-kazen pizza vanuit de vriezer met extra kaasquote:Op vrijdag 29 september 2023 18:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
7 kleuren? Klinkt als net niet goed meer?
Ha die ouwesquote:Op vrijdag 29 september 2023 18:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hey oudjes![]()
Aangezien ik vliegen, van groot tot klein in huis een ramp vind, vooral qua rust, heb altijd een fascinatie gehad voor vleesch etende planten, verrekte handig lijken me die dingen.
Ooit een soort bekertype gehad, maar die redde het niet. Zaadjes gekocht online van de Venus Flytrap, maar daar kwam helaas ook niets uit.
Begin zomer kwam ik onverwacht tijdens zonnige dag een klein stekje tegen tijdens een excentriek plantenmarktje bij kasteel Hernen, . Zonder enige verwachting, echter met enige verwondering over de eveneens excentriek heer achter het kraampje, kocht ik een 2 cm kleine Venus Flytrap (Dionaea muscipula).
Tot mijn vreugde is dat ding enorm ( voor het soort) gegroet en begint hij zelf bloei stengels te maken.
Prachtig plantje
[ afbeelding ]
fly kutjes vlaaiquote:Op vrijdag 29 september 2023 18:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hey oudjes![]()
Aangezien ik vliegen, van groot tot klein in huis een ramp vind, vooral qua rust, heb altijd een fascinatie gehad voor vleesch etende planten, verrekte handig lijken me die dingen.
Ooit een soort bekertype gehad, maar die redde het niet. Zaadjes gekocht online van de Venus Flytrap, maar daar kwam helaas ook niets uit.
Begin zomer kwam ik onverwacht tijdens zonnige dag een klein stekje tegen tijdens een excentriek plantenmarktje bij kasteel Hernen, . Zonder enige verwachting, echter met enige verwondering over de eveneens excentriek heer achter het kraampje, kocht ik een 2 cm kleine Venus Flytrap (Dionaea muscipula).
Tot mijn vreugde is dat ding enorm ( voor het soort) gegroeit en begint hij zelf bloei stengels te maken.
Prachtig plantje
[ afbeelding ]
Hoi opa, tof plantje inderdaad, er was ook eens een user die zo heette, Venusflytrap.quote:Op vrijdag 29 september 2023 18:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hey oudjes![]()
Tot mijn vreugde is dat ding enorm ( voor het soort) gegroeit en begint hij zelf bloei stengels te maken.
Prachtig plantje
[ afbeelding ]
Was,,, watskebeurt? Kwam ze tot bloei?quote:Op vrijdag 29 september 2023 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoi opa, tof plantje inderdaad, er was ook eens een user die zo heette, Venusflytrap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op vrijdag 29 september 2023 18:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was,,, watskebeurt? Kwam ze tot bloei?Op FOK! groeit van alles, onkruid tot vleesetende plantjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Schimmels ook.. dat is fascinerend.. dat is eigenlijk een netwerk.. nuttig vaak ookquote:Op vrijdag 29 september 2023 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op FOK! groeit van alles, onkruid tot vleesetende plantjes.
O lekker, die Schnitzel met geb aardappeltjes en witlofquote:Op vrijdag 29 september 2023 18:49 schreef Deisyy het volgende:
Schnitzel, gebakken aardappeltjes, witlof in kaaskerriesaus in de mik![]()
En de rendang voor morgen is net klaar.
Die ziet er wel erg vleesetend uit,quote:Op vrijdag 29 september 2023 18:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hey oudjes![]()
Prachtig plantje
[ afbeelding ]
Hoe lang duurt het voor de vlieg is verteerd en hij weer open gaat?quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Je kunt die dingen ook voeren.
Hij vangt ze prima zelf, maar je kunt ze ook voeren.
Een dode vlieg ofzo.
Die stop je dan in zon bek, en daar zitten voelhaaren in.
Raak je 3 van die voelhaaren achter elkaar, dan gaat de bek dicht
Gelukkig heb je het hiermee goed in evenwicht gebrachtquote:Op vrijdag 29 september 2023 18:59 schreef pullup het volgende:
Ik heb zo gezond gegeten dat ik als nagerecht nog een goede chocolade mousse heb gemaakt. met een calvados wegspoelen nu maakt het af
Paar dagen, en dan gaat hij weer open. Je ziet dan nog steeds gewoon de vlieg, maar alleen het exosceleton. De vlieg is een soort van leeggezonen of verdampt ofzoquote:Op vrijdag 29 september 2023 19:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het voor de vlieg is verteerd en hij weer open gaat?
Hoe groot kunnen die dingen worden?quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Paar dagen, en dan gaat hij weer open. Je ziet dan nog steeds gewoon de vlieg, maar alleen het exosceleton. De vlieg is een soort van leeggezonen of verdampt ofzo
Doe eens een filmpjequote:Op vrijdag 29 september 2023 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Een dode vlieg ofzo.
Heb je je vinger er al ingehoudenquote:Op vrijdag 29 september 2023 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Een dode vlieg ofzo.
Zit er daar rechtsonder nog eentje?quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Paar dagen, en dan gaat hij weer open. Je ziet dan nog steeds gewoon de vlieg, maar alleen het exosceleton. De vlieg is een soort van leeggezonen of verdampt ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |