SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kjetil Knudsen, de coach van Bodo/Glimt. dat struikelde toen op zijn salaris. maar ik denk dat die hier nu niet komt na het belangenconflict van Miker Sven. tenslotte deelt hij mee in de transfers die Bodo Glimt doetquote:Op donderdag 28 september 2023 11:19 schreef Black-Death het volgende:
Zou die Knudsen in de winterstop wel willen komen? (of hoe heette die nou..)
Dat was geen punt geweest met Sven.quote:Op donderdag 28 september 2023 11:39 schreef Sabata het volgende:
tenslotte deelt hij mee in de transfers die Bodo Glimt doet
Vermoeiende is wel dat de Telegraaf bij het klootjesvolk weer wat krediet heeft gekregen, die hetze tegen Mislintat was natuurlijk gewoon omdat hij geen nieuwtjes lekte en zijn eigen plan trok, ergo alle invloedrijke vriendjes negeerde. Niet zo zeer omdat hij de club kapot maakt, maar goed, dat deed hij dan ook wel weer.quote:Op donderdag 28 september 2023 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hendriks komt uit haar koker en die wordt dan weer onterecht verweten dat hij Mislintat heeft gehaald, verder niks met Hendriks hoor maar de T gaat wel weer ver om hem dat in z'n schoenen te schuiven.
Hij wilde ook het eea reorganiseren zoals de scouting, dat was/is hoognodig, maar daar zat ook een grote lek naar de T.quote:Op donderdag 28 september 2023 11:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vermoeiende is wel dat de Telegraaf bij het klootjesvolk weer wat krediet heeft gekregen, die hetze tegen Mislintat was natuurlijk gewoon omdat hij geen nieuwtjes lekte en zijn eigen plan trok, ergo alle invloedrijke vriendjes negeerde. Niet zo zeer omdat hij de club kapot maakt, maar goed, dat deed hij dan ook wel weer.
Hoorde gisteren een podcastje waarin dat wel treffend werd omschreven. Waarschijnlijk is het een prima hoofdscout maar van het samenstellen van een uitgebalanceerde selectie en misschien nog wel belangrijker organisatiesensitiviteit zoals dat zo mooi heet heeft hij geen kaas gegeten.quote:Op donderdag 28 september 2023 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij wilde ook het eea reorganiseren zoals de scouting, dat was/is hoognodig, maar daar zat ook een grote lek naar de T.
Met deze omschrijving past hij prima daar in Amsterdamquote:Op donderdag 28 september 2023 12:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als je Steijn één kwaliteit trouwens kan toekennen die bij een topclub past, is de pers besturen en andere mensen onder de bus gooien om zelf boven te blijven drijven. Hij positioneert zich nu heel slim als het slachtoffer van het wanbeleid van de verwarde Mislintat. Hij heeft dan wel pech met een intelligente speler als Berghuis die er door heen prikt, dat gaat wellicht jullie redding zijn.
Fijn dat je me zo hoog heb zitten, van het reilen en zeilen bij Ajax weet ik af en toe wel wat meer omdat ik regelmatig mensen spreek die wat dichter bij het vuur zitten.quote:Op donderdag 28 september 2023 11:57 schreef Solispolar het volgende:
Ben benieuwd of user Tarado nu ook met hele analyses komt van waar het precies mis is gegaan. Die man is altijd zo ontzettend op de hoogte van alle ellende bij zowel PSV als Feyenoord; die kan vast moeiteloos de vinger op de zere plek leggen bij zijn geliefde Ajax
Niks zo gevaarlijk als een meesterscout met tunnelvisie en vetorecht. De enige aankopen van Ajax die volgens mij echt niet kunnen voetballen zijn Akpom en vdBoomen, de rest heeft voldoende potentieel om door te groeien naar een vrij hoog niveau.quote:Op donderdag 28 september 2023 11:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoorde gisteren een podcastje waarin dat wel treffend werd omschreven. Waarschijnlijk is het een prima hoofdscout maar van het samenstellen van een uitgebalanceerde selectie en misschien nog wel belangrijker organisatiesensitiviteit zoals dat zo mooi heet heeft hij geen kaas gegeten.
Daarom is Overmars ook niet het antwoord, wat ik nog wel eens lees. Zelfs zonder die dickpic was het einde van dat tijdperk in aankomst en was het probleem met de salarishuishouding en het niet voldoende 'investeren' in de toekomst komen bovendrijven.quote:Op donderdag 28 september 2023 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Fijn dat je me zo hoog heb zitten, van het reilen en zeilen bij Ajax weet ik af en toe wel wat meer omdat ik regelmatig mensen spreek die wat dichter bij het vuur zitten.
Maar het is natuurlijk allemaal begonnen met een dickpic, al had de eigenaar van die dick z'n zaakjes ook niet op orde, een voetbalclub runnen op de achterkant van een sigarendoosje is best riskant.
Bergwijn, Wijndal en nog eentje kwamen ook nog uit zijn koker, Schreuder weet ik niet.quote:Op donderdag 28 september 2023 12:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Daarom is Overmars ook niet het antwoord, wat ik nog wel eens lees. Zelfs zonder die dickpic was het einde van dat tijdperk in aankomst en was het probleem met de salarishuishouding en het niet voldoende 'investeren' in de toekomst komen bovendrijven.
Je was nog aan de late kant, paar weken geleden verdedigde je het nog enigszins terwijl je toen al kon inzien dat dit echt finaal mis ging gaan, alhoewel je vermoedelijk Steijn overschatte (ik zelf ook trouwens).quote:Op donderdag 28 september 2023 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Fijn dat je me zo hoog heb zitten, van het reilen en zeilen bij Ajax weet ik af en toe wel wat meer omdat ik regelmatig mensen spreek die wat dichter bij het vuur zitten.
Maar het is natuurlijk allemaal begonnen met een dickpic, al had de eigenaar van die dick z'n zaakjes ook niet op orde, een voetbalclub runnen op de achterkant van een sigarendoosje is best riskant.
Beter had die man van Liverpool gewoon gekomen. Mislintat was 2e keus en we hebben kunnen zien waarom.quote:Op donderdag 28 september 2023 12:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Daarom is Overmars ook niet het antwoord, wat ik nog wel eens lees. Zelfs zonder die dickpic was het einde van dat tijdperk in aankomst en was het probleem met de salarishuishouding en het niet voldoende 'investeren' in de toekomst komen bovendrijven.
Uiteindelijk is dat nu misschien wel het grootste probleem dat we niet die 2 juweeltjes per jaar hebben vanuit de jeugd.
Wellicht waren Bergwijn en Wijndal niet geflopt bij een betere trainer, waren gewoon goede spelers bij respectievelijk PSV en AZ. Maar zelfoverschatting/arrogantie plus een trainer die er niet kort op zit en dan krijg je dit soort ellende.quote:Op donderdag 28 september 2023 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bergwijn, Wijndal en nog eentje kwamen ook nog uit zijn koker, Schreuder weet ik niet.
Toen was de selectie net rond en ik blijf erbij dat als je een Kroatische international er slecht uit laat zien je als trainer toch naar jezelf moet gaan kijken ipv anderen onder de bus gooien.quote:Op donderdag 28 september 2023 12:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je was nog aan de late kant, paar weken geleden verdedigde je het nog enigszins terwijl je toen al kon inzien dat dit echt finaal mis ging gaan, alhoewel je vermoedelijk Steijn overschatte (ik zelf ook trouwens).
Eens over Overmars, sowieso voor een gezond beleid moet je niet afhankelijk zijn van één man.
Een dure linksbuiten halen als je Tadic daar al hebt vind ik toch niet zo heel verstandig.quote:Op donderdag 28 september 2023 12:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wellicht waren Bergwijn en Wijndal niet geflopt bij een betere trainer, waren gewoon goede spelers bij respectievelijk PSV en AZ. Maar zelfoverschatting/arrogantie plus een trainer die er niet kort op zit en dan krijg je dit soort ellende.
Wijndal halen als je in de opbouw afhankelijk bent van Blind op die positie ook niet, maar goed. Overmars heeft heel veel kutaankopen gedaan, neem zo'n Magallan dat sloeg echt nergens op, alleen was de balans altijd goed.quote:Op donderdag 28 september 2023 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een dure linksbuiten halen als je Tadic daar al hebt vind ik toch niet zo heel verstandig.
Klopt er zaten ook missers tussen en het grote verschil was dat er een kern stond, Martinez en Alvarez bakten er het eerste halfjaar niets van maar die kregen de tijd omdat het geen/weinig punten kostte.quote:Op donderdag 28 september 2023 12:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wijndal halen als je in de opbouw afhankelijk bent van Blind op die positie ook niet, maar goed. Overmars heeft heel veel kutaankopen gedaan, neem zo'n Magallan dat sloeg echt nergens op, alleen was de balans altijd goed.
Naast een 17-jarige, een rechtsback die gewoon echt niet kan voetballen en geen fatsoenlijke controlerende middenvelder voor je is het als nieuwe CV die de taal niet spreekt ook belopen. Ik weet niet hoe Steijn het anders kan neerzetten behalve één op één kort.quote:Op donderdag 28 september 2023 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen was de selectie net rond en ik blijf erbij dat als je een Kroatische international er slecht uit laat zien je als trainer toch naar jezelf moet gaan kijken ipv anderen onder de bus gooien.
Steijn was ik wel zo'n beetje klaar mee na Fortuna, Ludogorets thuis was ook een blamage maar toen was je al door.
Twee 'juweeltjes' per jaar ga je nooit van je leven hebben. Je mag heel blij zijn als je eens in de drie jaar een topper hebt, en elk jaar iig een speler of twee die voldoen.quote:Op donderdag 28 september 2023 12:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Uiteindelijk is dat nu misschien wel het grootste probleem dat we niet die 2 juweeltjes per jaar hebben vanuit de jeugd.
Ondanks al die spelers die Sven gehaald heeft is z'n grootste misser wel de trainer geweest.quote:Op donderdag 28 september 2023 13:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naast een 17-jarige, een rechtsback die gewoon echt niet kan voetballen en geen fatsoenlijke controlerende middenvelder voor je is het als nieuwe CV die de taal niet spreekt ook belopen. Ik weet niet hoe Steijn het anders kan neerzetten behalve één op één kort.
Maar als je onder druk tegen dit Feyenoord de lange bal gaat spelen op een matig aanspeelpunt ben je gewoon kapot dom. En dan gisteren een tweede spits inzetten terwijl je zondag de zestien al niet haalde tegen een ploeg die zich nooit ingraaft bij een voorsprong, ik kan eigenlijk niet voorstellen dat trainers dat nog steeds doen.
Je zag @:caland afgelopen week continu zeggen 'maar Steijn zal vast niet zo dom zijn om dat te doen', en hij is dus wel zo dom, en dat iedere keer.
Ben wel benieuwd of al die idiote ballen naar voren vanuit Steijn of Gorter zelf kwam.quote:Op donderdag 28 september 2023 12:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik schrok best wel van het nieuws dat Mislintat zou zijn uitgevallen richting Gorter. Dan ga je als TD wel echt je boekje te buiten. Zoiets is de taak van de trainer.
Daar zijn de meningen wat over verdeeld, hij heeft de club weer uit de 2. Liga gehaald en het eerste jaar ging goed. Het begon nog best ok met Kalezic en Sosa die een gevaarlijk duo vormde, maar er was toen ook gedoe met een criminele zaakwaarnemer uit Kongo die voetballers onder valse namen bij Europese clubs aanbood. Hun spits Silas was er een van. Het tweede jaar was Kalezic veel geblesseerd en bleek de rest het niet helemaal te kunnen dragen. En het laatste jaar was eigenlijk gewoon slecht, op het nippertje degradatie afgewend, nog snel een coach binnenfietsen (Labbadia) voor hij vertrok en assistent Michael Wimmer laten bungelen (die het eigenlijk best ok deed na het ontslag van Materazzo).quote:Op donderdag 28 september 2023 12:29 schreef zoekeenleven het volgende:
Maar die Mislintat was bij stuttgart toch ook technisch directeur? Maakte hij er daar ook zo'n zooitje van?
Gok dat Mislintat er vrij vlot achter kwam dat hij een ontzettende kuttrainer had aangesteld. Dan is je enige optie eigenlijk zo'n machtsstrijd aangaan, maar dat verlies je als lonermof waar ook nog eens een onderzoek naar is gestart.quote:Op donderdag 28 september 2023 13:25 schreef Sabata het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen wat over verdeeld, hij heeft de club weer uit de 2. Liga gehaald en het eerste jaar ging goed. Het begon nog best ok met Kalezic en Sosa die een gevaarlijk duo vormde, maar er was toen ook gedoe met een criminele zaakwaarnemer uit Kongo die voetballers onder valse namen bij Europese clubs aanbood. Hun spits Silas was er een van. Het tweede jaar was Kalezic veel geblesseerd en bleek de rest het niet helemaal te kunnen dragen. En het laatste jaar was eigenlijk gewoon slecht, op het nippertje degradatie afgewend, nog snel een coach binnenfietsen (Labbadia) voor hij vertrok en assistent Michael Wimmer laten bungelen (die het eigenlijk best ok deed na het ontslag van Materazzo).
Als je nu kijkt naar wat hij aan spelers heeft gehaald, Guirassy draaide vorig jaar niet, maar nu loop ie als een turbo overal doorheen, Führich is een betere passer geworden en ook Millot kwam uit zijn koker. Hij heeft een oog voor talent, maar duidelijk geen oog voor de functie van TD. Het verhaal van Gorter is helemaal raar, doet eerder denken aan wat Jesse Marsch bij Rasenball flikte door al zijn lievelingetjes van Salzburg meteen op te stellen en de oudere garde spelers (Forsberg, Laimer, Poulsen en Kampl) nog net niet op de tribune te zetten. Net een week voor Marsch werd ontslagen verschenen die vier ineens weer in de basisopstelling. Laimer heeft nu zelfs een mooie transfer naar Bayern gemaakt. Maar Marsch was de coach, niet de TD. Ik vind niet dat een TD zich daar zo mee hoort te bemoeien (of had Mislintat de avond ervoor de film Moneyball nog gezien waar Pitt er ook mee wegkwam zijn coach voor het blok te zetten?)
Eigenlijk al veel te laat, en zodra je erachter komt dat Steijn een kuttrainer is moet je spelers met meer krediet halen. Dan kan je hem er tenminste uitflikkeren en zeggen 'ja maar daar presteerden die spelers wel'. Maar in plaats daarvan had hij al zijn Football Manager-save er door gedrukt en alle zaakwaarnemers en de Telegraaf in het harnas gewerkt. Dan vraag je er ook een beetje om.quote:Op donderdag 28 september 2023 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Gok dat Mislintat er vrij vlot achter kwam dat hij een ontzettende kuttrainer had aangesteld. Dan is je enige optie eigenlijk zo'n machtsstrijd aangaan, maar dat verlies je als lonermof waar ook nog eens een onderzoek naar is gestart.
Jij denkt dat het een keuze is dat Pasveer niet speelt?quote:Op donderdag 28 september 2023 13:50 schreef Wotte het volgende:
Gewoon rensch op zes positioneren en laten terugvallen naar centraal en beide backs hoog wisselend in laten schuiven in het middenveld dan wel breed laten lopen. Daarachter Pasveer zetten.
Die is toch geblesseerd?quote:Op donderdag 28 september 2023 14:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jij denkt dat het een keuze is dat Pasveer niet speelt?
Dat is een beetje het moeilijke aan spelers halen, dat proces start meestal al ver voor het transferwindow open is, dan is het optie 1, 2 of 3, even afhankelijk van de concurrentie en budget wat er op dat moment beschikbaar is.quote:Op donderdag 28 september 2023 13:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk al veel te laat, en zodra je erachter komt dat Steijn een kuttrainer is moet je spelers met meer krediet halen. Dan kan je hem er tenminste uitflikkeren en zeggen 'ja maar daar presteerden die spelers wel'. Maar in plaats daarvan had hij al zijn Football Manager-save er door gedrukt en alle zaakwaarnemers en de Telegraaf in het harnas gewerkt. Dan vraag je er ook een beetje om.
Wat is daarmee?quote:Op donderdag 28 september 2023 14:27 schreef RipCity het volgende:
LOL michael van praag. Uber bobo![]()
De frans timmermans van het voetbal.
Mwah, oneens, normaal gesproken snap ik je maar met de financiële mogelijkheden van Ajax heb je zo'n belachelijk voordeel dat dat niet meer telt. Alle spelers die Feyenoord en PSV hebben gehaald had Ajax kunnen halen voor een paar miljoen meer (eventjes heel simpel gezegd).quote:Op donderdag 28 september 2023 14:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is een beetje het moeilijke aan spelers halen, dat proces start meestal al ver voor het transferwindow open is, dan is het optie 1, 2 of 3, even afhankelijk van de concurrentie en budget wat er op dat moment beschikbaar is.
Dus het is niet van Steijn is kut, we halen Messi om dat aan te tonen.
Meende dat hij alweer op de bank zat zodra het kan zou ik 'm opstellen. Het was wel een beetje bijzaak in het verhaal om Rensch op zes te zetten.quote:Op donderdag 28 september 2023 14:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jij denkt dat het een keuze is dat Pasveer niet speelt?
2 nieuwe baantjes op 1 dag, doet die goed.quote:Op donderdag 28 september 2023 14:27 schreef RipCity het volgende:
Ik vind het wel goeie stap, ook Van Wijk trouwens, krijg je wat rust op bestuurlijk niveau.quote:Op donderdag 28 september 2023 14:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
2 nieuwe baantjes op 1 dag, doet die goed.
Die hoorde ik vorige week in een talkshow zeggen dat Italiaanse vrouwen fakkels massaal in hun kut stoppen.quote:Op donderdag 28 september 2023 14:27 schreef RipCity het volgende:
Ja, alleen mis je wel weer een specifiek iemand voor het technische beleid in de RvC.quote:Op donderdag 28 september 2023 14:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het wel goeie stap, ook Van Wijk trouwens, krijg je wat rust op bestuurlijk niveau.
In ieder geval twee die een breed draagvlak in de vereniging hebben vanwege de staat van dienst.quote:Op donderdag 28 september 2023 14:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het wel goeie stap, ook Van Wijk trouwens, krijg je wat rust op bestuurlijk niveau.
watquote:Op donderdag 28 september 2023 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Die hoorde ik vorige week in een talkshow zeggen dat Italiaanse vrouwen fakkels massaal in hun kut stoppen.
Alle realiteitszin voorbij, die bobo.
Van Halst komt dus niet terug en dat lijkt me ook terecht, dan kan je later nog een ander RVC lid inwisselen.quote:Op donderdag 28 september 2023 14:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja, alleen mis je wel weer een specifiek iemand voor het technische beleid in de RvC.
Ik weet niet of van Halst terug überhaupt aan de orde is geweest, zou een zeer vreemde situatie opleveren zonder een afkoelperiode van een jaar.quote:Op donderdag 28 september 2023 14:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van Halst komt dus niet terug en dat lijkt me ook terecht, dan kan je later nog een ander RVC lid inwisselen.
Dat hij nu directeur is vind ik al te vreemd voor woorden, had dan die Beelen het tijdelijk laten doen.quote:Op donderdag 28 september 2023 14:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik weet niet of van Halst terug überhaupt aan de orde is geweest, zou een zeer vreemde situatie opleveren zonder een afkoelperiode van een jaar.
quote:
menno geelen? Of bedoel je iemand anders? Geelen zit prima op zijn plek en een dubbelfunctie of de huidige verlaten tijdelijk lijkt me ook niks.quote:Op donderdag 28 september 2023 15:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hij nu directeur is vind ik al te vreemd voor woorden, had dan die Beelen het tijdelijk laten doen.
Geelen ja sorry, die had het toch aangeboden om het tijdelijk te doen, nu heb je het rvc lid dat qua toezicht dus gefaald heeft als directeur zitten en ook al had hij niet gefaald is dat toch een hele vreemde situatie?quote:Op donderdag 28 september 2023 15:13 schreef Malavita het volgende:
[..]
menno geelen? Of bedoel je iemand anders? Geelen zit prima op zijn plek en een dubbelfunctie of de huidige verlaten tijdelijk lijkt me ook niks.
ja eens, was iig geen slechtere optie geweest sluit ik mij wel bij aan. Zat je alleen weer met een gat op de commerciele afdeling waar hij echt op zijn plek zit.quote:Op donderdag 28 september 2023 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geelen ja sorry, die had het toch aangeboden om het tijdelijk te doen, nu heb je het rvc lid dat qua toezicht dus gefaald heeft als directeur zitten en ook al had hij niet gefaald is dat toch een hele vreemde situatie?
Het lek is dus nog niet gedichtquote:Op donderdag 28 september 2023 15:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ajax met Leo van Wijk en Michael van Praag in gesprek over RvC posities
officieel nu
Las, zeker in het begin, dat Geelen het juist niet doen wilde.quote:Op donderdag 28 september 2023 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geelen ja sorry, die had het toch aangeboden om het tijdelijk te doen, nu heb je het rvc lid dat qua toezicht dus gefaald heeft als directeur zitten en ook al had hij niet gefaald is dat toch een hele vreemde situatie?
Die snapt er helemaal niks van idd, het is namelijk veel makkelijker om een fakkel in je reet te steken.quote:Op donderdag 28 september 2023 15:04 schreef Caland het volgende:
[..]
[ twitter ]
Indrukwekkend
(waarschijnlijk geloven de boomers die dit programma kijken die onzin nog ook)
quote:Op donderdag 28 september 2023 15:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ajax met Leo van Wijk en Michael van Praag in gesprek over RvC posities
officieel nu
Michael hoeft zich niet te vervelen.quote:Basketbalbond draagt één kandidaat voor als nieuwe voorzitter: Van Praag
De kans is groot dat Michael van Praag de nieuwe voorzitter van de Nederlandse basketbalbond (NBB) wordt. De 76-jarige sportbestuurder is als enige kandidaat voorgedragen bij de verkiezing, die op 25 november tijdens de algemene ledenvergadering zal plaatsvinden.
Wanneer dit topic drukker is met Feyenoorders dan in hun eigen topic (tijdens hun beste periode sinds 25 jaar) dan weet je eigenlijk genoeg.quote:Op donderdag 28 september 2023 15:29 schreef GGMM het volgende:
Blijkbaar was dat een NOS pushbericht waard
Soms word ik wel eens moe van hoe groot Ajax eigenlijk is.
Niet permanent maar wel tijdelijk tot er een opvolger zou zijn.quote:Op donderdag 28 september 2023 15:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Las, zeker in het begin, dat Geelen het juist niet doen wilde.
Wat ik zo snel kan vinden in juni ook nog niet.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)sar-niet-op-bij-ajaxquote:Geelen is bereid na 1 augustus als algemeen directeur ad interim te fungeren zolang de raad van commissarissen nog geen definitieve opvolger voor Van der Sar heeft gevonden.
Die kan ik dus niet terugvinden.quote:Op donderdag 28 september 2023 15:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet permanent maar wel tijdelijk tot er een opvolger zou zijn.
Dat snap ik dus serieus niet. Waarom word je er moe van?quote:Op donderdag 28 september 2023 15:29 schreef GGMM het volgende:
Soms word ik wel eens moe van hoe groot Ajax eigenlijk is.
Die krijgt nog wel even de tijd, tot in ieder geval zaterdag, daarna kan het alle kanten op bij falen of winnen.quote:
Nouja puur, zijn moeder was niet joods toch?quote:Op donderdag 28 september 2023 15:24 schreef TheVoice4ever het volgende:
Michael van Praag is een goede keuze voor in de RvC lijkt me, echt puur Ajax DNA en ook ervaring vanuit de UEFA
Denk het wel. Maar kwestie is of die willen/kennis hebben.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:12 schreef Netsplitter het volgende:
Serieuze vraag: waarom stelt Ajax twee fossielen aan? Zijn er serieus geen jongere mensen te vinden?
In een contolerend orgaan als een RVC lijkt me dat geen probleem en ze staan boven de materie, dat is in deze fase wel belangrijk.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:12 schreef Netsplitter het volgende:
Serieuze vraag: waarom stelt Ajax twee fossielen aan? Zijn er serieus geen jongere mensen te vinden?
Denk het niet hoor.quote:
Wat versta jij onder jonger, RvC is een vehikel dat toezicht houdt op een RvB en dan is het over het algemeen handig als je mensen hebt met ervaring in een bestuursfunctie en dat zijn over het algemeen wat oudere mensen (buiten andere specialismes, zo wil je bij een Ajax het liefst ook iemand met verstand over voetbaltechnische zaken in een RvC die over het algemeen wat jonger kan en zal zijn). Daarnaast is commissaris in principe een bijbaan (zal bij Ajax 0.2 of 0.4 FTE zijn) waardoor je al niet snel heel jonge mensen gaat krijgen want die hebben over het algemeen nog een voltijd baan en de vergoeding was 0 euro voor die 0.2-0.4fte (maar wordt(?) 30-50.000 euro).quote:Op donderdag 28 september 2023 16:12 schreef Netsplitter het volgende:
Exact.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je bent pas de 14e die dit post, het blijft leuk hoor.
Zal wel een fieldyear wordenquote:Op donderdag 28 september 2023 16:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Exact.
Zodra we weer prijzen pakken lachen wij de rest weer uit. Laat ze maar even een fieldday hebben.
Die doet even een blowtje met ze en dan houden ze zich wel weer koest.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:49 schreef Elan het volgende:
Grappig dat ze juist nu met V Praag komen, die loopt overal te zeiken om hardere maatregelen in de stadions als supporters zich weer eens misdragen. Kan die dus meteen netten op laten hangen in De Arena.
Blowtje onder het genot van een paar goede Joodse moppen en de jongens van de F-side zijn weer helemaal in hun nopjes.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die doet even een blowtje met ze en dan houden ze zich wel weer koest.
Vind hem wat kort door de bocht.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:21 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
De nieuwe Steijn is uit.
Steijn heeft gezegd dat hij Tagliafico wilde (die dus niet financieel niet haalbaar was zo blijkt achteraf) en hij Sosa in z'n maag gesplitst kreeg, blijkt toch net even wat anders te liggen als dit klopt.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vind hem wat kort door de bocht.
Hij zoekt opties voor die positie en weet dat sven eerder nog iets in de koker had. Wat misschien nog kan op deadline day wat misschien zelfs snel afgehandeld kan worden...
Iets als in minst slechte optie op die tijd, dit is niet de bevestiging dat hij invloed heeft op het aankoopbeleid
Als Sosa de enige optie is die sven wilde halen voor die positie en Maurice iemand nodig had op die positie, is de som 1+1 snel gemaakt. Slikken of stikken. Dan maar wat de TD wil.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Steijn heeft gezegd dat hij Tagliafico wilde (die dus niet financieel niet haalbaar was zo blijkt achteraf) en hij Sosa in z'n maag gesplitst kreeg, blijkt toch net even wat anders te liggen als dit klopt.
Tevens een bevestiging van de bewuste actie richting Mislintat met het inbrengen van Salah-Eddine, waarvan hij dus kennelijk heeft aangegeven het niets te vinden en Avila wel.
Dat is niet raar, maar dan moet Steijn de zaken niet anders voor gaan stellen als ze kennelijk liggen om er zelf beter uit te komen.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Dus Steijn wil op de laatste dag een back, weet dat Tagliafico niet gaan komen en dat Sven nog iemand in de koker heeft. Wat is er raar aan dat hij dan vraagt of die nog kan komen?
is dat zo dan?quote:Op donderdag 28 september 2023 17:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is niet raar, maar dan moet Steijn de zaken niet anders voor gaan stellen als ze kennelijk liggen om er zelf beter uit te komen.
Wil jij versterking op die positie Maurice? Ja? Dan is het Sosa, of niemand.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is niet raar, maar dan moet Steijn de zaken niet anders voor gaan stellen als ze kennelijk liggen om er zelf beter uit te komen.
Maar dit is dus niet waar, als je dit (en de reconstructie van het AD eergisteren) mag geloven.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als Sosa de enige optie is die sven wilde halen voor die positie en Maurice iemand nodig had op die positie, is de som 1+1 snel gemaakt. Slikken of stikken. Dan maar wat de TD wil.
Er is niets anders? Mislintat komt met Sosa aanzetten, Steijn wil Tagliafico. Die komt niet en Steijn vraagt op de laatste dag van de transfermarkt of Sosa dan niet kan komen.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Steijn heeft gezegd dat Mislintat met Sosa aan kwam zetten. Daar is toch niets aan gelogen?quote:Op donderdag 28 september 2023 17:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar dit is dus niet waar, als je dit (en de reconstructie van het AD eergisteren) mag geloven.
Nee, alleen het detail dat Mislintat wel navraag heeft gedaan bij Tagliafico, voordat Sosa concreet werd, en dat financieel niet haalbaar was vergeet Steijn toevallig even te vermelden in zijn verhaal om er beter uit te komen. Lekker punten scoren met een publiekslieveling.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Er is niets anders? Mislintat komt met Sosa aanzetten, Steijn wil Tagliafico. Die komt niet en Steijn vraagt op de laatste dag van de transfermarkt of Sosa dan niet kan komen.
Dat was al bekend. Geen idee waarom dat nu weer nieuws moet zijn.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee, alleen het detail dat Mislintat wel navraag heeft gedaan bij Tagliafico, voordat Sosa concreet werd, en dat financieel niet haalbaar was vergeet Steijn toevallig even te vermelden in zijn verhaal om er beter uit te komen. Lekker punten scoren met een publiekslieveling.
Waarom stel je de gang van zaken dan anders voor dan hij kennelijk gegaan is?quote:Op donderdag 28 september 2023 18:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat was al bekend. Geen idee waarom dat nu weer nieuws moet zijn.
Het punt is dat de vraag op de laatste dag van de transfermarkt of hij Sosa nog kon regelen niets verandert aan het feit dat Sosa uit de koker komt van Mislintat. Dat Tagliafico te duur is ook niet, al was het niet netjes om dat weg te laten uit het 'ik wilde Tagliafico maar ik kreeg Sosa' verhaal. Maar daar waren we al achter. Zo'n twitteraccount wil alleen wat likes scoren en je tuint er met open ogen in.quote:Op donderdag 28 september 2023 18:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom stel je de gang van zaken dan anders voor dan hij kennelijk gegaan is?
Ze zullen wel denken die van Praag durven ze vast niet te bedreigenquote:Op donderdag 28 september 2023 18:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Van Praag wil rvc Ajax voorzitten en in gesprek met harde kern
Interview van Praag met de NOS.
Lijkt me een prima meneer om alle neuzen (Haha) in dezelfde richting te krijgen.quote:Op donderdag 28 september 2023 18:48 schreef Coco het volgende:
Hoe is het sentiment hier jegens Michael van Praag?
Volgens mij gelooft de goegemeente vooral in het ik wilde Tagliafico en Mislintat wilde Sosa-verhaal van Steijn hoor. Daarbij had Mislintat ondertussen al Avila gehaald, die Steijn nota bene blijkbaar goed genoeg vond, en was het hele linksbackgebeuren en dus ook de komst van Sosa al een afgesloten hoofdstuk voor Mislintat. Totdat Steijn zelf nóg een linksback wou en zelf om Sosa vraagt. Maar ik trap er met open ogen in hoor, jawel.quote:Op donderdag 28 september 2023 18:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het punt is dat de vraag op de laatste dag van de transfermarkt of hij Sosa nog kon regelen niets verandert aan het feit dat Sosa uit de koker komt van Mislintat. Dat Tagliafico te duur is ook niet, al was het niet netjes om dat weg te laten uit het 'ik wilde Tagliafico maar ik kreeg Sosa' verhaal. Maar daar waren we al achter. Zo'n twitteraccount wil alleen wat likes scoren en je tuint er met open ogen in.
Lijkt me samen met Leo van Wijk een prima keuze, gewoon 2 echte Ajacieden met zeer veel ervaring binnen de club. Het soort zwaargewichten die je nu nodig hebt.quote:Op donderdag 28 september 2023 18:48 schreef Coco het volgende:
De eerste stap is gezet!quote:Op donderdag 28 september 2023 18:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Lijkt me samen met Leo van Wijk een prima keuze, gewoon 2 echte Ajacieden met zeer veel ervaring binnen de club. Het soort zwaargewichten die je nu nodig hebt.
Michael van Praag de strijder tegen corruptie.quote:Op donderdag 28 september 2023 18:48 schreef Coco het volgende:
quote:Op donderdag 28 september 2023 18:48 schreef Coco het volgende:
Wie zonder zonden is werpe de eerste aansteker.quote:Op donderdag 28 september 2023 19:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Michael van Praag de strijder tegen corruptie.
Heeft destijds een extreem boze brief geschreven tegenover Sepp Blatter, waar hij heel trots op was. Die hij nooit verzonden heeft. En waar voornamelijk complimenten in stonden. Hij is trouwens ook groot fan van Infantino.
Prima als hij het puinruimen ook gaat doen wat er nodig is.quote:Op donderdag 28 september 2023 18:48 schreef Coco het volgende:
de man is een verschrikkelijke aandachtshoerquote:Op donderdag 28 september 2023 18:48 schreef Coco het volgende:
@GGMM deelt deze meningquote:Op donderdag 28 september 2023 20:21 schreef over_hedge het volgende:
Klaas vind het niks. Dan heb ik er wel vertrouwen in
Mokerbang die Klaas.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:21 schreef over_hedge het volgende:
Klaas vind het niks. Dan heb ik er wel vertrouwen in
ik vermoed elke avond.quote:Op donderdag 28 september 2023 21:18 schreef CR7 het volgende:
[..]Klaas is al om zn moeder aan het roepen?
Ik als neutrale supporter vond Ajax best goed eigenlijk.quote:Op donderdag 28 september 2023 21:31 schreef Wotte het volgende:
Ik vond als neutrale toeschouwer Feyenoord niet eens zo heel erg goed. Eerlijk gezegd.
Lichtpuntjes gezien?quote:Op donderdag 28 september 2023 21:35 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik als neutrale supporter vond Ajax best goed eigenlijk.
Erg scherp. Had nog niemand opgemerkt.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:52 schreef klipper het volgende:
Ach ze eren in ieder geval Johan Cruijff……
Vergeet zijn goede contacten met de F-Side niet. Lekker mensen opzoeken in de gevangenis, criminelen de hand boven het hoofd houden, aanpappen en niet ingrijpen.quote:Op donderdag 28 september 2023 19:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Michael van Praag de strijder tegen corruptie.
Heeft destijds een extreem boze brief geschreven tegenover Sepp Blatter, waar hij heel trots op was. Die hij nooit verzonden heeft. En waar voornamelijk complimenten in stonden. Hij is trouwens ook groot fan van Infantino.
Toch wel humor hoe iedere crisis overal hetzelfde werktquote:Op vrijdag 29 september 2023 00:20 schreef alopio het volgende:
[..]
Vergeet zijn goede contacten met de F-Side niet. Lekker mensen opzoeken in de gevangenis, criminelen de hand boven het hoofd houden, aanpappen en niet ingrijpen.
Ik snap 'm niet.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:52 schreef klipper het volgende:
Ach ze eren in ieder geval Johan Cruijff……
Misschien kunnen ze nog een Cruijff revolutie organiseren, of zou die holle onzinfrase en de bijbehorende kampioenschappen meer met veel mazzel en extreem weinig punten gelukt zijn omdat Feyenoord technisch failliet was en PSV er ook een zooitje van maakte?quote:Op vrijdag 29 september 2023 01:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch wel humor hoe iedere crisis overal hetzelfde werkt
Het is dan zo kut dat je maar gaat vastklampen aan namen die in de prehistorie goed waren. Die stappen dan in en gaan de methodes toepassen die in de prehistorie ook werkten. Dat blijkt dan in de moderne tijd niet te werken en je bent weer terug bij af. Ik zag hier zelfs al mensen die Frank de Boer een goede optie vonden
Stukje Feyenoord voor je
ze weten het zelf ook niet denk ik.quote:Op vrijdag 29 september 2023 07:17 schreef Scorpie het volgende:
Is dit nou het Feyenoord topic of het Ajax topic? Ik zie door de users het verschil niet meer.
Ja die EL finale en halve finale CL was allemaal geluk...quote:Op vrijdag 29 september 2023 06:44 schreef Schbrk250bpm het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze nog een Cruijff revolutie organiseren, of zou die holle onzinfrase en de bijbehorende kampioenschappen meer met veel mazzel en extreem weinig punten gelukt zijn omdat Feyenoord technisch failliet was en PSV er ook een zooitje van maakte?
Nee maar dat had weinig te maken met de Cruijff revolutie.quote:Op vrijdag 29 september 2023 07:54 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ja die EL finale en halve finale CL was allemaal geluk...
Nu nog Dickie als Adje Interim daar neerzetten..quote:Op vrijdag 29 september 2023 01:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is dan zo kut dat je maar gaat vastklampen aan namen die in de prehistorie goed waren. Die stappen dan in en gaan de methodes toepassen die in de prehistorie ook werkten. Dat blijkt dan in de moderne tijd niet te werken en je bent weer terug bij af. Ik zag hier zelfs al mensen die Frank de Boer een goede optie vonden
Stukje Feyenoord voor je
Daar begon het het toch mee, er zaten zat fouten in Cruijffs plan hoor maar daar is wel de basis gelegd.quote:Op vrijdag 29 september 2023 08:56 schreef alopio het volgende:
[..]
Nee maar dat had weinig te maken met de Cruijff revolutie.
Nouja de EL was een prachtige campagne, maar ging toch ook niet van een leien dakje? Zowel tegen Kopenhagen, Schalke en Lyon ging het bijna fout. Telt allemaal daar niet van, maar om dit op de Cruijff revolutie te gooien... Het seizoen erop knalde je er zelfs in de voorronde uit. Om het jaar erop dan wel weer een geweldig seizoen te beleven daar niet van.quote:Op vrijdag 29 september 2023 07:54 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ja die EL finale en halve finale CL was allemaal geluk...
Er is in die Frank de Boer tijd een financiele basis gelegd waar je nu nog profijt van hebt en dat was ook onderdeel van het Cruijff plan.quote:Op vrijdag 29 september 2023 09:06 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nouja de EL was een prachtige campagne, maar ging toch ook niet van een leien dakje? Zowel tegen Kopenhagen, Schalke en Lyon ging het bijna fout. Telt allemaal daar niet van, maar om dit op de Cruijff revolutie te gooien... Het seizoen erop knalde je er zelfs in de voorronde uit. Om het jaar erop dan wel weer een geweldig seizoen te beleven daar niet van.
Dit iddquote:Op vrijdag 29 september 2023 09:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is in die Frank de Boer tijd een financiele basis gelegd waar je nu nog profijt van hebt en dat was ook onderdeel van het Cruijff plan.
Dat is wel meestal he met Europees voetbal, dat het niet van een leien dakje gaat. Tegen Kopenhagen ging het trouwens helemaal niet bijna fout, dat was spannend maar meer ook niet.quote:Op vrijdag 29 september 2023 09:06 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nouja de EL was een prachtige campagne, maar ging toch ook niet van een leien dakje? Zowel tegen Kopenhagen, Schalke en Lyon ging het bijna fout. Telt allemaal daar niet van, maar om dit op de Cruijff revolutie te gooien... Het seizoen erop knalde je er zelfs in de voorronde uit. Om het jaar erop dan wel weer een geweldig seizoen te beleven daar niet van.
Benieuwd waar ie morgen weer mee komt aanzetten.quote:Op vrijdag 29 september 2023 09:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja, hij slachtoffert Salah Eddine genadeloos de eerstvolgende wedstrijd. Gewoon.
Misehouy en Van Axel Dongen basis, Godts buiten selectie. Stukje torren.quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Benieuwd waar ie morgen weer mee komt aanzetten.
Nooit van mijn leven wil ik die man bij Ajax zienquote:Op vrijdag 29 september 2023 10:31 schreef Black-Death het volgende:
Misschien is Mourinho binnenkort beschikbaar.
Cruijff wilde toch mannen als Jonk en Bergkamp naar voren schuiven? Uiteindelijk heeft men onder De Boer wel de financiële basis gelegd, maar niet met een voetbal wat des Cruijffs was (en met een laag punten aantal kampioen door een falend PSV en kansloos Feyenoord)quote:Op vrijdag 29 september 2023 08:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar begon het het toch, er zaten zat fouten in Cruijffs plan hoor maar daar is wel de basis gelegd.
quote:Op vrijdag 29 september 2023 01:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Stukje Feyenoord voor je
Wees maar niet bang hoor.quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:31 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Nooit van mijn leven wil ik die man bij Ajax zien
Jaap Stam.quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Maar aangezien de club je aan het hart gaat, wie is volgens jou dan de ideale vervanger van Steijn?
Daarom zeg ik dat niet alles goed was wat hij deed, maar toch was dat oppotten voor slechte jaren deel van zijn plan.quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:43 schreef alopio het volgende:
[..]
Cruijff wilde toch mannen als Jonk en Bergkamp naar voren schuiven? Uiteindelijk heeft men onder De Boer wel de financiële basis gelegd, maar niet met een voetbal wat des Cruijffs was (en met een laag punten aantal kampioen door een falend PSV en kansloos Feyenoord)
De echte impuls is meer door Overmars en Ten Hag gelegd, zoals Ten Kloese en Slot nu bij Feyenoord het geraamte vormen. En je ziet dat zoiets heel broos is, haal die basis weg en het stort in. Volgens mij is er bestuurlijk niks meer van een Cruijff revolutie over
Bakkati zit er al dus alle seinen op groen.quote:
Bestuurlijk komt het juist weer wat terug, technisch hart is/was er weer met TD, Hoofd scouting (Lang) en TD jeugd (Huntelaar). Er zijn een paar weken geleden wat oud-spelers weer aangetrokken voor de jeugd (o.a. Siem de Jong) en we krijgen weer wat 'echte voetbaljongens' in de RvC. en met Kroes heb je ook weer een voetbalman in de directie straks.quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:43 schreef alopio het volgende:
[..]
Cruijff wilde toch mannen als Jonk en Bergkamp naar voren schuiven? Uiteindelijk heeft men onder De Boer wel de financiële basis gelegd, maar niet met een voetbal wat des Cruijffs was (en met een laag punten aantal kampioen door een falend PSV en kansloos Feyenoord)
De echte impuls is meer door Overmars en Ten Hag gelegd, zoals Ten Kloese en Slot nu bij Feyenoord het geraamte vormen. En je ziet dat zoiets heel broos is, haal die basis weg en het stort in. Volgens mij is er bestuurlijk niks meer van een Cruijff revolutie over
en diens grote droom is om nog eens Ajax te mogen coachenquote:Op vrijdag 29 september 2023 11:28 schreef Oostblokkert het volgende:
Moet wel hard lachen als ik hier namen voorbij zie komen als Mourinho en Klopp.
Guardiola zou ook goed passen want aJAx DnA.
oudfilmpjevankoemanenpep.wmvquote:Op vrijdag 29 september 2023 11:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en diens grote droom is om nog eens Ajax te mogen coachen
Uit respect voor Cruijff zijn dat wat leuke woordjes voor Ajax.quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en diens grote droom is om nog eens Ajax te mogen coachen
Dat was wel een heel serieuze post ja, die van Mourinhoquote:Op vrijdag 29 september 2023 11:28 schreef Oostblokkert het volgende:
Moet wel hard lachen als ik hier namen voorbij zie komen als Mourinho en Klopp.
Guardiola zou ook goed passen want aJAx DnA.
Kwestie van tijd hequote:Op vrijdag 29 september 2023 12:45 schreef zoekeenleven het volgende:
Jullie praten hier alsof jullie topcoach al ontslagen is joh
Rot op met dat stuk achterlijke idioot.quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:31 schreef Black-Death het volgende:
Misschien is Mourinho binnenkort beschikbaar.
quote:Op vrijdag 29 september 2023 13:24 schreef Black-Death het volgende:
Leuk hoe sommigen toch happen hehe
quote:Op vrijdag 29 september 2023 13:24 schreef Black-Death het volgende:
Leuk hoe sommigen toch happen hehe
Ik denk dat zelfs Ron Jans wel te porren is voor deze klus.quote:Op vrijdag 29 september 2023 13:52 schreef Buitendam het volgende:
Iedere coach met enig allure stapt nu in met deze selectie en toekomstperspectief.
“Echte” voetbaljongens en oud spelers heb ik wel moeite mee. Als ze de kwaliteit en kennis hebben prima, maar niet “omdat” ze oud speler zijn. De Feyenoord heb je in de staf (medisch/scouting) een aantal oud spelers maar ook heel veel niet. Die zijn gehaald om hun specifieke kennis en kwaliteit en hebben in sommige gevallen geeneens een voetbal achtergrond.quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bestuurlijk komt het juist weer wat terug, technisch hart is/was er weer met TD, Hoofd scouting (Lang) en TD jeugd (Huntelaar). Er zijn een paar weken geleden wat oud-spelers weer aangetrokken voor de jeugd (o.a. Siem de Jong) en we krijgen weer wat 'echte voetbaljongens' in de RvC. en met Kroes heb je ook weer een voetbalman in de directie straks.
Ron moet eerst het GROTE Utrecht redden.quote:Op vrijdag 29 september 2023 14:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs Ron Jans wel te porren is voor deze klus.
Dat eerste ben ik wel met je eens, Ajax dna en dat soort geleuter wat moet je ermee, wat oud spelers wel hebben is veel meer krediet dan een buitenstaander.quote:Op vrijdag 29 september 2023 14:14 schreef alopio het volgende:
[..]
“Echte” voetbaljongens en oud spelers heb ik wel moeite mee. Als ze de kwaliteit en kennis hebben prima, maar niet “omdat” ze oud speler zijn. De Feyenoord heb je in de staf (medisch/scouting) een aantal oud spelers maar ook heel veel niet. Die zijn gehaald om hun specifieke kennis en kwaliteit en hebben in sommige gevallen geeneens een voetbal achtergrond.
Grootste probleem wat jullie altijd houden zolang je niet van de beurs gaat is dat er teveel mensen het voor het zeggen willen hebben met een of andere kut functie of raad. Hoeveel mensen met inspraak zitter er wel niet in de organisatie?
Ik wou al zeggen, de bestuursstructuur bij Ajax is exact hetzelfde als bij PSV en Feyenoord met een RvB, RvC en dan een vereniging/stichting die (het meerendeel) van de aandelen bezit met een bestuursraad.quote:Op vrijdag 29 september 2023 14:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat laatste klopt gewoon niet, je hebt directie en rvc, dan heb je de bestuursraad die de vereniging vertegenwoordigt als groot aandeelhouder van 70%, het beursgedeelte is maar 30%.
De bestuursraad is er alleen voor cultuurbewaking en hebben als grootaandeelhouder ook het recht RVC leden aan te wijzen.
Ik ben juist blij met dat beursgenoteerd zijn, in principe komt alles in de openbaarheid en dat is alleen maar goed.
Niet alleen dat maar de kans is ook groter dat ze clubbelang boven eigenbelang stellen, en bovendien dat ze weten wat wel en wat niet kan. Dat ging ook mis met Mislintat, die snapte de ongeschreven regels, de hidden curriculum zoals dat mooi genoemd wordt, van Ajax nietquote:Op vrijdag 29 september 2023 14:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat eerste ben ik wel met je eens, Ajax dna en dat soort geleuter wat moet je ermee, wat oud spelers wel hebben is veel meer krediet dan een buitenstaander.
Van dat soort types lopen er nog genoeg bij Ajax dus dat is niet echt een goeie vergelijking.quote:Op vrijdag 29 september 2023 15:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet alleen dat maar de kans is ook groter dat ze clubbelang boven eigenbelang stellen, en bovendien dat ze weten wat wel en wat niet kan. Dat ging ook mis met Mislintat, die snapte de ongeschreven regels, de hidden curriculum zoals dat mooi genoemd wordt, van Ajax niet
Een John de Wolf snapt dat wel, die is er natuurlijk alleen om ballen op te pompen maar het is wel iemand die clubbelang boven eigenbelang zet en niet alle aandacht hoeft. Je moet ook oppassen dat je geen Sneijder of Kuyt haalt die eigenlijk alles om zichzelf wil laten draaien.
Types zoals? Types als de Wolf, types als Mislintat, types als Kuyt en Sneijder? Weet echt niet wat je bedoeltquote:Op vrijdag 29 september 2023 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van dat soort types lopen er nog genoeg bij Ajax dus dat is niet echt een goeie vergelijking.
Het is toch wat anders of je ballen oppompt of dat je directeur bent, die ballenoppompers lopen er genoeg.quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Types zoals? Types als de Wolf, types als Mislintat, types als Kuyt en Sneijder? Weet echt niet wat je bedoelt
Eens, maar als de ballenoppompers er vol achter hebt krijg je de rest ook eerder mee.quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is toch wat anders of je ballen oppompt of dat je directeur bent, die ballenoppompers lopen er genoeg.
En dan heb je ook ballenlegers. @overmarsquote:Op vrijdag 29 september 2023 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is toch wat anders of je ballen oppompt of dat je directeur bent, die ballenoppompers lopen er genoeg.
@Paul check dit.quote:Op vrijdag 29 september 2023 14:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ron moet eerst het GROTE Utrecht redden.
quote:Ajax plaatste zich voor het seizoen 2023/2024 voor de groepsfase van de UEFA Europa League (na winst in de play-offs in augustus 2023). In het boekjaar 2023/2024 hebben bovendien de transfers plaatsgevonden van onder anderen Jurriën Timber, Edson Álvarez, Calvin Bassey en Mohammed Kudus. Mede door deze reeds gerealiseerde transferresultaten verwacht Ajax een positief nettoresultaat voor het boekjaar 2023/2024.
Fakenewsquote:Op vrijdag 29 september 2023 18:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Jaarcijfers AFC Ajax NV 2022/2023
Dat gaat snel verdampen zonder CL voetbalen en uitgaande toptransfersquote:Op vrijdag 29 september 2023 18:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Verwachting voor boekjaar 2023-2024
[..]
Lezen is moeilijk zie ikquote:Op vrijdag 29 september 2023 18:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat gaat snel verdampen zonder CL voetbalen en uitgaande toptransfers
Snel verdampen zal het dus niet, ook niet omdat als het goed is de salarispost vanaf dit boekjaar heel veel lager gaat zijn en we dus niet meer zo afhankelijk zijn van CL-voetbal.quote:Mede door deze reeds gerealiseerde transferresultaten verwacht Ajax een positief nettoresultaat voor het boekjaar 2023/2024.
In tegenstelling tot Peppie kan hij wel een CL winnen met een selectie vol met afdankertjes en andere vage types met een marktwaarde van nauwelijks 40 miljoen .quote:
quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:53 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
En dan heb je ook ballenlegers. @:overmars
Kan boekhouder klaas dit uitleggen? We zijn toch zo goed als failliet?quote:Op vrijdag 29 september 2023 18:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Verwachting voor boekjaar 2023-2024
[..]
Goochelen met cijfers kan iedereen.quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:17 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Kan boekhouder klaas dit uitleggen? We zijn toch zo goed als failliet?
@KingRolandquote:Ajax laat KPMG 'specifieke transacties Mislintat' onderzoeken
Ajax heeft bekendgemaakt dat accountants- en adviesbureau KPMG zal optreden in het onderzoek naar de deals van de vertrokken technisch directeur Sven Mislintat. Verdere details over het onderzoek zijn nog niet bekend.
Er is opnieuw weer belachelijk goed verkocht voor relatief matige spelers inderdaad. Vraag is hoe lang die Ajaxbonus nog blijft de komende jaren.quote:Op vrijdag 29 september 2023 18:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk zie ik
[..]
Snel verdampen zal het dus niet, ook niet omdat als het goed is de salarispost vanaf dit boekjaar heel veel lager gaat zijn en we dus niet meer zo afhankelijk zijn van CL-voetbal.
Dus het spijt me voor de Klaas-en van deze wereld maar Ajax is en blijft een kerngezonde club financieel gezien.
Bedoel over 2 jaar. Komend seizoen tellen de transfers nog mee van Kudus etc. Daarna is ajax de lulquote:Op vrijdag 29 september 2023 18:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk zie ik
[..]
Snel verdampen zal het dus niet, ook niet omdat als het goed is de salarispost vanaf dit boekjaar heel veel lager gaat zijn en we dus niet meer zo afhankelijk zijn van CL-voetbal.
Dus het spijt me voor de Klaas-en van deze wereld maar Ajax is en blijft een kerngezonde club financieel gezien.
Zal wel meevallen tegen die tijd gaan Godts en Hato voor 40 mil per speler weg.quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Bedoel over 2 jaar. Komend seizoen tellen de transfers nog mee van Kudus etc. Daarna is ajax de lul
Denk niet dat de buitenlandse topclubs nog in de ajaxhype trappen. Hato kan je misschien wel voor een miljoen of 30 verkopen, Taylor voor een miljoen of 5 en dan houdt het wel opquote:Op vrijdag 29 september 2023 19:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal wel meevallen tegen die tijd gaan Godts en Hato voor 40 mil per speler weg.
Jawel hoor, Ajax kennen ze alleen nog van 1995.quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Denk niet dat de buitenlandse topclubs nog in de ajaxhype trappen.
Dus eerst wegsturen en daarna kijken of er iets van die beschuldigen kloptquote:
Maar denk dat geen club nog grote bedragen gaat neerleggen voor ajax¨talenten¨quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Jawel hoor, Ajax kennen ze alleen nog van 1995.
mee eensquote:Op vrijdag 29 september 2023 18:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat gaat snel verdampen zonder CL voetbalen en uitgaande toptransfers
JAAAquote:
Het idee is:quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
mee eens
-114 miljoen aan transfers van misluktwat ten opzichte van het resultaat van vorig seizoen
Het zou wel fijn zijn als er tussendoor ook nog een beetje gevoetbald wordt.quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:16 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het idee is:
1. Een paar spelers verkopen voor veel geld
2. Meer spelers terughalen
3. Die voor nóg meer verkopen
4. ???
5. Winst
laten ze er maar eerst voor zorgen dat ze niet gaan degraderenquote:Op vrijdag 29 september 2023 20:16 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het idee is:
1. Een paar spelers verkopen voor veel geld
2. Meer spelers terughalen
3. Die voor nóg meer verkopen
4. ???
5. Winst
Zou je haar doen?quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
moet je dit wijf nu eens blij zien krijgen met die fukking 39 miljoen winst die voor ajax eigenlijk geen reet voorstelt zo een bedrag
heel de club staat op instorten en zij komt met der blg smile een cijfertje presenteren alsof de europa cup is gewonnen
dit wijf moet echt uit ajax geschopt worden net zoals de F-side wil
misschien als ze me er 500 euro voor betaald maar dan eis ik wel dat ik een zonnebril op mag doenquote:
Richting Overmars?quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:33 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Het begon met grensoverschrijdend gedrag richting Overmars.
en toen hebben ze Brobbey weggekaapt en niet eens opgesteld in de basisquote:
Nee dat hoop jequote:Op vrijdag 29 september 2023 19:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Maar denk dat geen club nog grote bedragen gaat neerleggen voor ajax¨talenten¨
Noem maar namen dan..quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:59 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee dat hoop je
Maar hopen doe je in de kerk
Ik denk dat jij teveel Glorix dampen hebt opgesnoven tijdens je baantje.quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:33 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ik weet nog dat ik als schoonmaker in de Arena werkzaam was tijdens de wedstrijden van Ajax.
Moest ook af en toe bij de skyboxen o.i.d. gaan staan wachten, mocht er iemand wat laten vallen op de grond, ik dan
met stoffer en blik het gaan opruimen e.d.
Sjaak Swart en andere bekende namen kwamen er in die boxen of kamers, hoe je het ook noemt.
Een keer luisterde ik onbewust mee, Ajax stond met 5-0 voor tegen een andere eredivisieclub. De heren waren niet blij over het gespeelde voetbal, zag er niet goed verzorgd uit. Toen destijds was winnen met ruime cijfers niet genoeg, het gespeelde spel moest ook kloppen, anders waren ze niet blij.
Even ontopic.
Het ging al mis ver voordat Mislintat kwam.
Ga dat maar onderzoeken i.p.v. al je energie in onderzoek Mislintat stoppen.
Het begon met grensoverschrijdend gedrag richting Overmars.
Echt he, als ze echt niets hebben om je voor op te pakken, dan komen ze meestal of altijd met zulke vage beschuldigingen.
Hato en Vosquote:Op vrijdag 29 september 2023 21:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Noem maar namen dan..
Welke speler van ajax gaat voor 30 plus de deur uit?
Forbs.quote:Op vrijdag 29 september 2023 21:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Noem maar namen dan..
Welke speler van ajax gaat voor 30 plus de deur uit?
Hij is wel huisjesmelker net als Overmars.quote:Op vrijdag 29 september 2023 22:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ajax DNA. Nieuwe technisch directeur wellicht?
Hoe is het met de Xavi miljoenen?quote:Op vrijdag 29 september 2023 23:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kan er niks van, jongere broertje van Narsingh
De 35 miljoen(CL voetbal) die ´we´ dankzij Xavi hebben gepakt ? gaat wel lekker.quote:Op zaterdag 30 september 2023 00:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoe is het met de Xavi miljoenen?
Die hebben we aardig geïnvesteerd.quote:Op zaterdag 30 september 2023 00:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoe is het met de Xavi miljoenen?
Je zal maar naar Ajax komen, en door een knuppel als taylor gecoacht moeten worden….quote:Taylor probeert de nieuwelingen te helpen. "Ik probeer zo goed mogelijk met de nieuwe jongens om te gaan, ze te coachen en met ze te communiceren. Uiteindelijk is het iets waar we allemaal in zitten, dus we moeten er ook samen uit zien te komen."
Die zijn doorgesluisd naar een Duits makelaarsbureauquote:Op zaterdag 30 september 2023 08:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die hebben we aardig geïnvesteerd.
Hoe is het met jullie Kudus, Timber en Alvarez miljoenen gegaan?
Taylor, het laatste overblijfsel van de "beste linkerflank van Europa".quote:Op zaterdag 30 september 2023 08:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je zal maar naar Ajax komen, en door een knuppel als taylor gecoacht moeten worden….
Als het uit tegen RKC niet lukt breekt pas echt de pleuris uitquote:
ze spelen uit sufferdjequote:Op zaterdag 30 september 2023 09:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als het thuis tegen RKC niet lukt breekt pas echt de pleuris uit
Dat zei ikquote:Op zaterdag 30 september 2023 09:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ze spelen uit sufferdje![]()
de laatste wedstrijd van steijn
dan had je moeten tiepen dat je uit tegen rkc speeltquote:
Je bent echt goed ingevoerd, rasechte Ajacied. Een voorbeeld voor alle andere Ajacieden.quote:Op zaterdag 30 september 2023 09:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dan had je moeten tiepen dat je uit tegen rkc speelt
je zei dus wat anders
Kramerinho gaat Steijn de nekslag geven.quote:Op zaterdag 30 september 2023 09:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ze spelen uit sufferdje![]()
de laatste wedstrijd van steijn
ik hoop eigenlijk dat stein wat langer de kans gaat krijgenquote:Op zaterdag 30 september 2023 09:37 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kramerinho gaat Steijn de nekslag geven.
quote:Op zaterdag 30 september 2023 09:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bent echt goed ingevoerd, rasechte Ajacied. Een voorbeeld voor alle andere Ajacieden.
Je zal maar wakker worden op zaterdagmorgen en meteen alle Ajax nieuwtjes checken. Als Feyenoorder.quote:Op zaterdag 30 september 2023 08:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je zal maar naar Ajax komen, en door een knuppel als taylor gecoacht moeten worden….
Mokerbang, dat is de enige conclusie die ik er van kan maken...quote:Op zaterdag 30 september 2023 09:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je zal maar wakker worden op zaterdagmorgen en meteen alle Ajax nieuwtjes checken. Als Feyenoorder.
Dat denk ik niet maar het zit wel diep bij ze, die moeten zich nog iedere ochtend in de arm knijpen om te zien of het geen droom is.quote:Op zaterdag 30 september 2023 10:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mokerbang, dat is de enige conclusie die ik er van kan maken...
Kan niet wachten op zijn juich-act als hij vanavond weet te scoren.quote:Op zaterdag 30 september 2023 09:37 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kramerinho gaat Steijn de nekslag geven.
Ik hoop op een vingertje van Taylorquote:Op zaterdag 30 september 2023 10:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kan niet wachten op zijn juich-act als hij vanavond weet te scoren.
Moeizame overwinning is prima. Volgende week weer puntverlies.quote:Op zaterdag 30 september 2023 11:25 schreef Zorro het volgende:
Ik juich vandaag voor ajax.
Je moet niet willen dat Steijn nu ontslagen wordt he.
Ik verwacht er ook niet zoveel van, als je wint zal het eerder door wat individuele oprispingen zijn dan combinatievoetbal, het lijkt me niet dat deze trainer dat nu opeens wel op de rit heeft.quote:Op zaterdag 30 september 2023 12:12 schreef Wertha het volgende:
Ik kijk uit naar deze wedstrijd. Niet omdat ik verwacht dat we plots goed gaan spelen, of omdat ik een overwinning verwacht. Ik kijk uit naar deze wedstrijd omdat ik er ontzettend benieuwd naar ben of er eindelijk íets van lijn in het spel komt. Als vandaag beide back weer tegelijkertijd als een blinde naar voren rennen, geef ik het helemaal op.
Ik ga met 0 verwachtingen kijken, kan ik iig niet teleurgesteld worden.quote:Op zaterdag 30 september 2023 12:12 schreef Wertha het volgende:
Ik kijk uit naar deze wedstrijd. Niet omdat ik verwacht dat we plots goed gaan spelen, of omdat ik een overwinning verwacht. Ik kijk uit naar deze wedstrijd omdat ik er ontzettend benieuwd naar ben of er eindelijk íets van lijn in het spel komt. Als vandaag beide back weer tegelijkertijd als een blinde naar voren rennen, geef ik het helemaal op.
Sentiment speelt een rol maar het is in mijn geval meer omdat ik dit werkelijk waar één van de meest interessante instortingen vind in het betaald voetbal die ik ooit heb meegemaakt. Het is leuk om dit te analyseren en daarom discussieer ik er graag over (en wellicht omdat ik momenteel nog steeds wel erg veel thuis zit).quote:Op zaterdag 30 september 2023 10:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat denk ik niet maar het zit wel diep bij ze, die moeten zich nog iedere ochtend in de arm knijpen om te zien of het geen droom is.
Ik vond het meest humoristische toch wel dat de achterban zo lang zo blind achter die extreem vreemde Duitser met zijn aankopen bleef aanlopen, op echt maar 1 of 2 users na hier die toch ook wel vraagtekens plaatsten bij types als Akpom of de bedragen die werden neergelegdquote:Op zaterdag 30 september 2023 13:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sentiment speelt een rol maar het is in mijn geval meer omdat ik dit werkelijk waar één van de meest interessante instortingen vind in het betaald voetbal die ik ooit heb meegemaakt. Het is leuk om dit te analyseren en daarom discussieer ik er graag over (en wellicht omdat ik momenteel nog steeds wel erg veel thuis zit).
Het is gewoon bizar dat je in twee jaar tijd bent gegaan van een toch wel oppermachtig Ajax naar een trainer bent gegaan die de lange bal geen taboe meer wil maken.
Zeker aangezien de trainer al zo'n enorme misser was, en Sven daar zelf ook binnen 3 wedstrijden achter kwam.quote:Op zaterdag 30 september 2023 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het meest humoristische toch wel dat de achterban zo lang zo blind achter die extreem vreemde Duitser met zijn aankopen bleef aanlopen, op echt maar 1 of 2 users na hier die toch ook wel vraagtekens plaatsten bij types als Akpom of de bedragen die werden neergelegd
Let Sven cook
Zoals het Dickvoormekaar podcastje al zei: bij Feyenoord herkennen we inmiddels alle signalen wel als het helemaal mis gaat en schieten direct in de cynische modus, maar in Amsterdam geloven ze gewoon niet dat ze de sleutels van de club echt hebben gegeven aan een gek met tunnelvisie. Dan heb je ook nog die Telegraaf-hetze waardoor mensen juist het tegenovergestelde willen zeggen en zo verklaar je die bizarre ontkenningsfase.quote:Op zaterdag 30 september 2023 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het meest humoristische toch wel dat de achterban zo lang zo blind achter die extreem vreemde Duitser met zijn aankopen bleef aanlopen, op echt maar 1 of 2 users na hier die toch ook wel vraagtekens plaatsten bij types als Akpom of de bedragen die werden neergelegd
Let Sven cook
Extreem vreemde duitserquote:Op zaterdag 30 september 2023 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Let Sven cook
Dat is opvallend inderdaad. Brighton lijkt toch niet zo fantastisch als sommige media en journalisten wilde beweren. Recent verloor men ook al thuis in de Europa League van AEK Athene.quote:
Aston Villa staat 3e momenteel in de Premier League, Brighton 4e, maar alsnog een flinke uitslag.quote:Op zaterdag 30 september 2023 16:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is opvallend inderdaad. Brighton lijkt toch niet zo fantastisch als sommige media en journalisten wilde beweren. Recent verloor men ook al thuis in de Europa League van AEK Athene.
Volgens mij heeft o13 met 8-0 verloren vandaagquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:25 schreef freaky40 het volgende:
Ondertussen bij O17, overtuigend gewonnen van PisVee met een eerste doelpunt voor Damian van der Vaart.![]()
Altijd lekker dat PisVee wordt afgedroogd, al is het O17. Mondjes gesnoerd it is.![]()
Irrelevant want hij heeft lekker een treurig woordgrapje over PSV kunnen maken!quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft o13 met 8-0 verloren vandaag
Omdat het moet. Maar jij hebt blijkbaar niets zinnigs verder te melden begrijp ik?quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Irrelevant want hij heeft lekker een treurig woordgrapje over PSV kunnen maken!
Ik zou juichen, maar hij gaat echt niet nu al terug komen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 16:54 schreef Scorpie het volgende:
Ten Hag is vanaf morgen weer beschikbaar zo te zien.
Zou wel de allerbeste optie zijn zeg.quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou juichen, maar hij gaat echt niet nu al terug komen.
Niveautje welquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:25 schreef freaky40 het volgende:
Ondertussen bij O17, overtuigend gewonnen van PisVee met een eerste doelpunt voor Damian van der Vaart.![]()
Altijd lekker dat PisVee wordt afgedroogd, al is het O17. Mondjes gesnoerd it is.![]()
Je zal maar zo’n lui varken zijn dat je je niet eens kunt indenken dat mensen uren eerder wakker zijn dan jij, en na een tijdje een pauze hebben verdiend, waarin ze checken of er nog leuk voetbalnieuws is, ongeacht van welke club.quote:Op zaterdag 30 september 2023 09:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je zal maar wakker worden op zaterdagmorgen en meteen alle Ajax nieuwtjes checken. Als Feyenoorder.
Beginnen ze zo vroeg in de haven tegenwoordig ?quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:35 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je zal maar zo’n lui varken zijn dat je je niet eens kunt indenken dat mensen uren eerder wakker zijn dan jij, en na een tijdje een pauze hebben verdiend, waarin ze checken of er nog leuk voetbalnieuws is, ongeacht van welke club.
Werken op zaterdag om de eindjes aan elkaar te kunnen knopenquote:Op zaterdag 30 september 2023 19:35 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je zal maar zo’n lui varken zijn dat je je niet eens kunt indenken dat mensen uren eerder wakker zijn dan jij, en na een tijdje een pauze hebben verdiend, waarin ze checken of er nog leuk voetbalnieuws is, ongeacht van welke club.
Denken dat mensen alleen kunnen slapen of werken op de zaterdag ochtend :’)quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Werken op zaterdag om de eindjes aan elkaar te kunnen knopen
Jij hebt gewoon de hele zaterdag pauze? Oké.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Denken dat mensen alleen kunnen slapen of werken op de zaterdag ochtend :’)
Uitkering trekken en overleven op schultenbrauquote:Op zaterdag 30 september 2023 19:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Werken op zaterdag om de eindjes aan elkaar te kunnen knopen
Niet parttime werkenquote:Op zaterdag 30 september 2023 20:19 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Uitkering trekken en overleven op schultenbrau
quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Werken om de eindjes aan elkaar te kunnen knopen
Jij bent écht te dom om je eigen reet af te vegen is het niet?quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon de hele zaterdag pauze? Oké.
Ja wat denk je? Heb je die kneus zien spelen?quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom is Sosa nu opeens gepasseerd?
Met deze gedachtegang, wie kan je bij ajax dan wel opstellen?quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja wat denk je? Heb je die kneus zien spelen?
Dan kun je beter al helemaal niemand meer opstellen...quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja wat denk je? Heb je die kneus zien spelen?
Zou wel beter zijn. Maar voor die avila is ook 12 mil betaald dus die mag ook een keer mee doen he.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan kun je beter al helemaal niemand meer opstellen...
Sulejmani?quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:10 schreef Urquhart het volgende:
Die Sutalo dreigt toch wel een van de grootste miskopen ooit te worden (zeker kijkend naar de verwachtingen van hem)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |