quote:Op donderdag 28 september 2023 23:57 schreef RipCity het volgende:
Eus spreekt grote groep mensen (helaas) aan.
quote:
Anders ga je lekker samen lepeltje-lepeltje op de A12 liggen.quote:Op donderdag 28 september 2023 21:35 schreef timmmmm het volgende:
Ik schakel nietsvermoedend in, kom ik ineens in het meest walgelijke programma wat ik in tijden heb gezien
Teringdom zwijn gespot. Een kijker zou weten dat op het moment van schrijven een of andere ballonnenshow bezig was en ze extreem laat waren.quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:53 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
Anders ga je lekker samen lepeltje-lepeltje op de A12 liggen.
Daar ligt je zwangere oma al in de weg. Ga lekker rechts roeptoeteren op de linker weghelft zwakbegaafde amoebe.quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:53 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
Anders ga je lekker samen lepeltje-lepeltje op de A12 liggen.
Big 4 hequote:Op vrijdag 29 september 2023 21:58 schreef monkyyy het volgende:
KPMG is heel betrouwbaar@:kingroland
Zekerquote:Op vrijdag 29 september 2023 21:58 schreef monkyyy het volgende:
KPMG is heel betrouwbaar@:kingroland
Leuk dat die t toch doet.quote:Op zondag 1 oktober 2023 15:05 schreef WethouderHekking het volgende:
Directeurtje is de beste Sinterklaas maar vlak Johan als Kerstman ook niet uit : Ahoy op z,n kop :
https://www.ad.nl/show/jo(...)-misbruikt~a617a421/quote:,,Op een gegeven moment ben je alle schaamte voorbij’’, vertelt Derksen even later achter de schermen. ,,Je wil ook niet kinderachtig zijn. Als je met zo’n show meedoet dan moet je ook echt meedoen.’’ Hij had het draaiboek van tevoren gezien en wist waar hij aan begon. ,,Ik word ook gewoon een beetje wild ervan, en heel creatief’’
Beste sinterklaas?quote:Op zondag 1 oktober 2023 15:05 schreef WethouderHekking het volgende:
Directeurtje is de beste Sinterklaas maar vlak Johan als Kerstman ook niet uit : Ahoy op z,n kop :
Hij kan zo in het vervolg op Bad Santa.quote:Op zondag 1 oktober 2023 15:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
Johan Derksen verschijnt in kerstmankostuum bij De Bevers in Ahoy: ‘Ik word als clown misbruikt’
Johan Derksen heeft zich van een wel heel bijzondere kant laten zien. Van zijn chagrijnige imago bleef niks over toen hij zaterdagavond tijdens de show van De Bevers in Ahoy verkleed als kerstman en al zingend in een arrenslee verscheen. ‘Op een gegeven moment ben je alle schaamte voorbij.’
Als Derksen aan het begin van de show op het podium van De Bevers verschijnt valt nog totaal niet af te lezen wat er later die avond staat te gebeuren. Derksen verschijnt nog gewoon in pak (inclusief hondje Jack op de arm) en laat het publiek weten dat het maar beter is als er vanavond niet gezongen wordt, zo blijkt uit beelden die Vandaag Inside vandaag deelt. ,,Dit wordt een heel lange avond. Ik haat Nederlandstalige hoempamuziek.’’
Niet veel later blijkt Johan Derksen toch al zijn principes aan de kant te hebben geschoven, als hij in een kerstmankostuum in een arrenslee het podium opgereden komt. ,,Ik heb het idee dat ik als een clown misbruikt wordt’’, vertelt hij aan het publiek. Toch lijkt hij zich wel te vermaken. Als Kees en John de Bever vervolgens een kerstnummer inzetten zwaait Derksen zijn handen in de lucht én durft hij zelfs een aantal zinnen mee te zingen.
Wild
[..]
https://www.ad.nl/show/jo(...)-misbruikt~a617a421/
Dit gaan we nog heel vaak terug zien bij VI![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |