Ja nog beter dan die Hema saus die ze op een broodje rookworst doenquote:Op woensdag 27 september 2023 20:43 schreef Deisyy het volgende:
Die saus op de McKroket is ook erg lekker
Inderdaad, komt denk ik ook door de hele mosterdzaadjes die erin zitten.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja nog beter dan die Hema saus die ze op een broodje rookworst doen
Nog steeds plaatjes aan het draaien,nu een Bonzai.quote:
@ TTquote:
quote:Direct hulp bij een psychische crisis
Bel uw huisarts of diens vervanger. De huisarts verwijst u zo nodig naar de crisisdienst.
De Luisterlijn (088 0767 000). Dag en nacht bereikbaar voor een luisterend oor.
113 zelfmoordpreventie (0800-0113): eerste hulp bij levenspijn, 24 uur per dag. ...
In een noodgeval belt u 112.
Ooit in de kliniek kwam er iemand vertellen over een hulplijn,dat mens stond zelf strak van het een of andere en had duidelijk gezopen.quote:
Ervaringsdeskundigen zijn altijd goed in dat soort situatiesquote:Op woensdag 27 september 2023 20:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ooit in de kliniek kwam er iemand vertellen over een hulplijn,dat mens stond zelf strak van het een of andere en had duidelijk gezopen.
Deze was echt iets te ervaren on the moment.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundigen zijn altijd goed in dat soort situaties
Te ervaren? Kan niet johquote:Op woensdag 27 september 2023 21:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze was echt iets te ervaren on the moment.
Mag trouwens ook niet,een ervaringsdeskundige moet minimaal een jaar clean zijn.quote:
Rare regels, net als die kroketquote:Op woensdag 27 september 2023 21:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag trouwens ook niet,een ervaringsdeskundige moet minimaal een jaar clean zijn.
Hahaha.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:12 schreef marcb1974 het volgende:
Meteen een duidelijke structuur aangeven. Slaap is namelijk belangrijk
wtf, zocht het al eerderquote:Op woensdag 27 september 2023 11:13 schreef D. het volgende:
@:koen66
Hij was er al!
D. in SPL / Post hier zo vaak mogelijk om 11:11 #14 Hier verder
San Miguel.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in Spanje hebben/hadden ze wel bier
Echte vrinden komen altijd op tijd.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Ah, ik kom net op tijd binnen. Bier!
quote:Op woensdag 27 september 2023 21:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echte vrinden komen altijd op tijd.![]()
![]()
Hoe is het?quote:
Ja, gaat lekker. Thanx. Hoe is het met jou?quote:
Dikke prima.En altijd welkom.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, gaat lekker. Thanx. Hoe is het met jou?
* gebrokenglas neemt zich voor 40+ vaker te bezoeken.
quote:Op woensdag 27 september 2023 21:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dikke prima.En altijd welkom.
Dealer.quote:Op woensdag 27 september 2023 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
Ik denk dat het tijd voor een volgende carriere voor mij.
Nu zit ik nog steeds een serie te kijken, en daar komen wel wat opties voorbij.
Wat denken jullie dat past?
- terrorist
- seriemoordenaar
- pyromaan
- kidnapper
- combinatie van bovenstaande
- anders: namelijk
Vervuilde drugs, goed planquote:
Waarom noem je zo'n hatelijk beroep?quote:
Het verdient wel goed, en je komt in de publiciteit.quote:Op woensdag 27 september 2023 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom noem je zo'n hatelijk beroep?
beste skills voor nodig welquote:Op woensdag 27 september 2023 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
- terrorist
- seriemoordenaar
- pyromaan
- kidnapper
Zie de beroepen die ik noem,quote:Op woensdag 27 september 2023 22:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het verdient wel goed, en je komt in de publiciteit.
Skillz kan je aanlerenquote:Op woensdag 27 september 2023 22:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
beste skills voor nodig wel
Dan is pyromaan worden wellicht het leukste nieuwe beroep. Een beetje spectaculair.quote:Op woensdag 27 september 2023 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zie de beroepen die ik noem,
in de publiciteit komen is nou juist niet de bedoeling
Kattenfluisteraarquote:Op woensdag 27 september 2023 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
- terrorist
- seriemoordenaar
- pyromaan
- kidnapper
Kan je een hoop leuke dingen mee doen heb ik de afgelopen dagen geleerdquote:Op woensdag 27 september 2023 22:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan is pyromaan worden wellicht het leukste nieuwe beroep. Een beetje spectaculair.
Weet ik nog niet dusquote:Op woensdag 27 september 2023 22:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
van welke word jij het vrolijkste?
Neh, lijkt me niets.quote:
Kan ik je ook wel geven jaquote:Op woensdag 27 september 2023 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neh, lijkt me niets.
Hoe is het met jouw opleiding tot panda-nanny?
Dubbelspion is wel wat voor jequote:Op woensdag 27 september 2023 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
Ow, kannibaal valt ook af. Zelfs 'tweedehands'.
Het moet iets worden, eh, 'schurend langs de randen van de wet'? Dat het een beetje poen oplevert?quote:Op woensdag 27 september 2023 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
Ow, kannibaal valt ook af. Zelfs 'tweedehands'.
Neh, daar mist een bepaalde factor inquote:
Weet niet welke wet jij kent, maar dit schuurt niet meer langs de randquote:Op woensdag 27 september 2023 22:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het moet iets worden, eh, 'schurend langs de randen van de wet'? Dat het een beetje poen oplevert?
x?quote:Op woensdag 27 september 2023 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neh, daar mist een bepaalde factor in
Ze lijken stoer aan de buitenkant, maar van binnen zijn het allemaal softiesquote:Op woensdag 27 september 2023 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zou ook nog bij een hardekern van een voetbalclub kunnen gaan.
Maar dat is zo gewelddadig
Kan je dat bewijzen?quote:Op woensdag 27 september 2023 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze lijken stoer aan de buitenkant, maar van binnen zijn het allemaal softies
Bewijzen genoeg.Als het fout gaat en ze moeten voorkomen zijn het opeens heel kleine jongentjes brave huisvaders.quote:
Een dag in het leven van een panda nanny:quote:Op woensdag 27 september 2023 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neh, lijkt me niets.
Hoe is het met jouw opleiding tot panda-nanny?
Ken hem ja, dat is echt wat voor pullupquote:Op donderdag 28 september 2023 00:00 schreef engine het volgende:
[..]
Een dag in het leven van een panda nanny:
Als ze moeten voorkomen is het inderdaad fout gegaan jaquote:Op woensdag 27 september 2023 23:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bewijzen genoeg.Als het fout gaat en ze moeten voorkomen zijn het opeens heel kleine jongentjes brave huisvaders.
Dan is het opeens niet zo grappig meer.quote:Op donderdag 28 september 2023 00:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ze moeten voorkomen is het inderdaad fout gegaan ja
Ik bedoelde het iets andersquote:Op donderdag 28 september 2023 00:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan is het opeens niet zo grappig meer.
Wees dan duidelijk.ik ben maar een domme Fries.quote:
T is al laat hequote:Op donderdag 28 september 2023 00:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wees dan duidelijk.ik ben maar een domme Fries.
Duurt nog wel even voordat die inslaan toch?quote:Op donderdag 28 september 2023 00:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is al laat he
Ik ga zo lekker aan de pillen en slapen
Neuh, simpele pijnstilling, werkt vrij snel.quote:Op donderdag 28 september 2023 00:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Duurt nog wel even voordat die inslaan toch?
Lekker slipe dan maar.quote:Op donderdag 28 september 2023 00:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, simpele pijnstilling, werkt vrij snel.
Zit vast ergens in een andere hoes.quote:Op donderdag 28 september 2023 00:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij ook alvast
[..]
Even zoeken?
quote:Op donderdag 28 september 2023 00:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zit vast ergens in een andere hoes.
En ik weet wie het heeft gedaan....quote:Op donderdag 28 september 2023 00:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
And so it begins...............
@Prishaquote:Op donderdag 28 september 2023 00:36 schreef marcb1974 het volgende:
Broertje van Groot
[ afbeelding ]
Ja jij natuurlijkquote:Op donderdag 28 september 2023 00:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En ik weet wie het heeft gedaan....
Nee,nee en nog eens nee.quote:Op donderdag 28 september 2023 00:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja jij natuurlijk
Het wordt pas leuk als ze allemaal in een andere hoes zitten,
en dan zo willekeurig mogelijk
Hey Enginequote:
Morguh Pullup, mooie vogeltjes weerquote:
Mooi he, Pullup weet ze altijd wel te vinden_O_quote:
Morguh Stevenquote:Op donderdag 28 september 2023 08:41 schreef StevenHyde het volgende:
Ik wil een MC Hammer.
Goedemorgen. Die rode vogel mag hier ook weleens in onze tuin komen showen. Wat een kleur.
Goedemorgenquote:Op donderdag 28 september 2023 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Steven
Ja wat een prachtige vogel he, jammer dat wij ze niet zo kleurrijk hebben hier in Nederland
Ja of een roodborstje,quote:Op donderdag 28 september 2023 09:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goedemorgen
Zeker, al ben ik ook al dol gelukkig als ik een pimpelmeesje lekker uit ons huisje zie eten op een meter afstand van het raam
En pino. Die heb ik overigens in het echt gezien zonder pak. Deed toen mee met zo'n sterrenelftal tegen mijn amateurclub. Tussen soapsterren etc deed ook de man in pino pak mee. Dit was de enige speler waarvan ik een handtekening heb gescoord.quote:Op donderdag 28 september 2023 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja of een roodborstje,
Het enige echte kleurrijke vogeltje wat in Nederland is is volgens mij de ijsvogel. Maar die heb ik nog nooit live gezien alleen op een foto of filmpje
Pino, geen idee wie er in dat pak zitquote:Op donderdag 28 september 2023 10:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
En pino. Die heb ik overigens in het echt gezien zonder pak. Deed toen mee met zo'n sterrenelftal tegen mijn amateurclub. Tussen soapsterren etc deed ook de man in pino pak mee. Dit was de enige speler waarvan ik een handtekening heb gescoord.
Kwam niet over als een symphatieke man. En hij schreef gewoon in blokletters PINO ipv moeite te doen er wat van te makenquote:Op donderdag 28 september 2023 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pino, geen idee wie er in dat pak zit
Zal wel geen zin gehad hebbenquote:Op donderdag 28 september 2023 10:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Kwam niet over als een symphatieke man. En hij schreef gewoon in blokletters PINO ipv moeite te doen er wat van te maken
Is dat niet er juist wel wat van maken?quote:Op donderdag 28 september 2023 10:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Kwam niet over als een symphatieke man. En hij schreef gewoon in blokletters PINO ipv moeite te doen er wat van te maken
Met sierlettersquote:Op donderdag 28 september 2023 11:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat niet er juist wel wat van maken?
Of verwacht jij dat Pina in schoonschrift zijn handtekeningen zet?
Ja zoietsquote:
quote:
Die zijn best tofquote:Op donderdag 28 september 2023 09:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goedemorgen
Zeker, al ben ik ook al dol gelukkig als ik een pimpelmeesje lekker uit ons huisje zie eten op een meter afstand van het raam
Denk dat mijn verwachtingen te hoog gespannen warenquote:Op donderdag 28 september 2023 11:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat niet er juist wel wat van maken?
Of verwacht jij dat Pina in schoonschrift zijn handtekeningen zet?
Kutoplichtsterquote:
Zolang er mensen intrappen en haar bakken met geld overmaken is het van haar kant niet eens zo heel achterlijk, eerder van de mensen die erin trappen.quote:
Mjah dat zou je ook over zakkenrollers of bankrovers kunnen zeggenquote:Op donderdag 28 september 2023 13:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang er mensen intrappen en haar bakken met geld overmaken is het van haar kant niet eens zo heel achterlijk, eerder van de mensen die erin trappen.
Er zit nogal een nuance tussen mensen op illegale manieren zoals onder schot houden en inbreken geld afhandig maken en mensen die je vrijwillig geld geven voor een zak gebakken luchtquote:Op donderdag 28 september 2023 13:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah dat zou je ook over zakkenrollers of bankrovers kunnen zeggen
Ik denk dat de gemiddelde zakkenroller minder kwaad doet jaquote:Op donderdag 28 september 2023 13:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er zit nogal een nuance tussen mensen op illegale manieren zoals onder schot houden en inbreken geld afhandig maken en mensen die je vrijwillig geld geven voor een zak gebakken lucht
Je kan toch ook even met de auto naar Duitsland om daar te 'pinnen'?quote:Op donderdag 28 september 2023 13:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah dat zou je ook over zakkenrollers of bankrovers kunnen zeggen
Ze heeft iets gejat wat niet van haar is en verkoopt dat nu, dat is crimineel.quote:Op donderdag 28 september 2023 13:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang er mensen intrappen en haar bakken met geld overmaken is het van haar kant niet eens zo heel achterlijk, eerder van de mensen die erin trappen.
Deze is pas erg .quote:Op donderdag 28 september 2023 13:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze heeft iets gejat wat niet van haar is en verkoopt dat nu, dat is crimineel.
quote:
En nog wel meer andere dingen ook denk ik.quote:Op donderdag 28 september 2023 14:04 schreef StevenHyde het volgende:
Heeft een wijntje of 6 teveel op.
r.i.p.quote:Op donderdag 28 september 2023 14:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/ha(...)-overleden~af8950b9/
Ow, ik dacht dat het enkel ging over dat zij mensen bullshit verkocht en ze daarvoor liet betalenquote:Op donderdag 28 september 2023 13:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze heeft iets gejat wat niet van haar is en verkoopt dat nu, dat is crimineel.
Het gaat lekker in Rotjeknor, afgelopen nacht ook al een man n Lombardijen doodgestoken https://www.nu.nl/binnenl(...)ep-in-rotterdam.htmlquote:Op donderdag 28 september 2023 15:32 schreef marcb1974 het volgende:
Komt dichtbij zo, een jaar geleden lag ik daar nog
https://www.ad.nl/binnenl(...)rum-binnen~aa50bf8e/
Las het net. Mijn nichtje is net 2 dagen naar huis die lag daar ook. Wat een gedoe zeg.quote:Op donderdag 28 september 2023 15:32 schreef marcb1974 het volgende:
Komt dichtbij zo, een jaar geleden lag ik daar nog
https://www.ad.nl/binnenl(...)rum-binnen~aa50bf8e/
Is ze gelukkig op tijd weg daar.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las het net. Mijn nichtje is net 2 dagen naar huis die lag daar ook. Wat een gedoe zeg.
Waarschijnlijk had ze het niet mee gekregen. Of ze moet net aan die kan aan het raam hebben gelegen dan zie je wel wat. `Heb geen idee hoe dat ziekenhuis in elkaar steekt. Hoorde van mijn zus dat het heel groot wasquote:Op donderdag 28 september 2023 16:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is ze gelukkig op tijd weg daar.
Al lijkt het niet op de klinieken fout te gaan.
Aangestoken. Mensen zijn echt gekquote:Op donderdag 28 september 2023 16:34 schreef marcb1974 het volgende:
Ondertussen ook (grote) brand in het EMC
Het is nog steeds groot.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had ze het niet mee gekregen. Of ze moet net aan die kan aan het raam hebben gelegen dan zie je wel wat. `Heb geen idee hoe dat ziekenhuis in elkaar steekt. Hoorde van mijn zus dat het heel groot was
Het is echt belachelijk groot daarquote:Op donderdag 28 september 2023 16:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had ze het niet mee gekregen. Of ze moet net aan die kan aan het raam hebben gelegen dan zie je wel wat. `Heb geen idee hoe dat ziekenhuis in elkaar steekt. Hoorde van mijn zus dat het heel groot was
Molotovcocktail is een heet drankje wel.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aangestoken. Mensen zijn echt gek
Heftig drankje ook, ik heb liever geen cocktails van het EMC.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Molotovcocktail is een heet drankje wel.
quote:
Ben er gelukkig nooit geweest. Nijmegen welk dat vond ik ook grootquote:Op donderdag 28 september 2023 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is echt belachelijk groot daar
quote:Op donderdag 28 september 2023 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben er gelukkig nooit geweest. Nijmegen welk dat vond ik ook groot
.quote:Het uit die fusie voortgekomen Erasmus MC is nu qua omzet, bedden en oppervlak (450 duizend vierkante meter) het grootste ziekenhuis van Nederland
Zo dan. Dat is een bestequote:
Radboud ben ik ook wel geweest, maar was volgens mij wel kleiner ook.quote:
IK was er 14 jaar geleden en vergeleken met het ziekenhuis hier is het daar een stuk groter pppfff voor ik op de afdeling was waar mijn dochter lag was ik 10 min verderquote:Op donderdag 28 september 2023 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Radboud ben ik ook wel geweest, maar was volgens mij wel kleiner ook.
Al is dat lang geleden en was ik er niet helemaal bij.
Als je in het EMC bent zie je regelmatig een werknemer op zijn stepje voorbij komen.quote:
Ook groot jaquote:Op donderdag 28 september 2023 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK was er 14 jaar geleden en vergeleken met het ziekenhuis hier is het daar een stuk groter pppfff voor ik op de afdeling was waar mijn dochter lag was ik 10 min verder
Dat geloof ik graag. Dat zie je in Enschede ook. Daar hebben ze zelfs een autootje om mensen van de parkeer garage naar de afdeling te brengenquote:Op donderdag 28 september 2023 16:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je in het EMC bent zie je regelmatig een werknemer op zijn stepje voorbij komen.
Goede servicequote:Op donderdag 28 september 2023 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Dat zie je in Enschede ook. Daar hebben ze zelfs een autootje om mensen van de parkeer garage naar de afdeling te brengen
Dat hebben meerdere ziekenhuizen, zo'n golfkarretje.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Dat zie je in Enschede ook. Daar hebben ze zelfs een autootje om mensen van de parkeer garage naar de afdeling te brengen
Daar ben je allang bezig om van de garage het ziekenhuis te komen, maar er is een rolbanen je hoeft niet te lopen als je wiltquote:
Mind your step!quote:Op donderdag 28 september 2023 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar ben je allang bezig om van de garage het ziekenhuis te komen, maar er is een rolbanen je hoeft niet te lopen als je wilt
RTL Z is al een hele tijd bezig.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:59 schreef Dotteke het volgende:
OM 17 uur extra uitzending op rtl 4 over het gebeuren in het ziekenhuis in Rotterdam
Had ik rond 16.15 al gezien op RTL nieuwssite, het is wat hequote:Op donderdag 28 september 2023 16:59 schreef marcb1974 het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)2-opgepakt~aa50bf8e/
Filmpje hierin. De mensen die door de deur naar buiten komen bij de evacuatie hebben hun handen omhoog![]()
Had geen tv aan, nu welquote:Op donderdag 28 september 2023 17:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
RTL Z is al een hele tijd bezig.
Voor de liefhebber hier nog eens de hele serie.quote:
Inderdaad, niet iedereen maar sommigen hebben hun handen omhoog. Raar.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:59 schreef marcb1974 het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)2-opgepakt~aa50bf8e/
Filmpje hierin. De mensen die door de deur naar buiten komen bij de evacuatie hebben hun handen omhoog![]()
Ja de voorste hadden hun handen niet omhoog, maar dat waren er een heleboel, was een raar stukjequote:Op donderdag 28 september 2023 17:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, niet iedereen maar sommigen hebben hun handen omhoog. Raar.
Mwah, denk dat ze ze mogen laten zakken zodra ze de deur uit zijn. De eerste die je ziet staan al buiten.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, niet iedereen maar sommigen hebben hun handen omhoog. Raar.
Blijven we het debiele zusje van ma flodder nou posten jaquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 28 september 2023 20:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Komt vast wel iemand vertellen als het niet mag.
Hey Engine, weer aan het werk of lekker vrij vanavond?quote:
quote:Op donderdag 28 september 2023 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Engine, weer aan het werk of lekker vrij vanavond?
@engine speelt met mij een potje Mario kart op de switchquote:Op donderdag 28 september 2023 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Haagsquote:Op donderdag 28 september 2023 20:20 schreef Haags het volgende:
[..]
@:engine speelt met mij een potje Mario kart op de switch
Iedere zondagquote:
Weer aan het werk ja. Avondeten nuquote:Op donderdag 28 september 2023 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Altijd maar werken en werken. Eet smakelijkquote:Op donderdag 28 september 2023 20:32 schreef engine het volgende:
[..]
Iedere zondag
[..]
Weer aan het werk ja. Avondeten nu
Hey Sodequote:
Jij hebt lange weekenden zegquote:Op donderdag 28 september 2023 20:32 schreef engine het volgende:
[..]
Iedere zondag
[..]
Weer aan het werk ja. Avondeten nu
NOg leuke plannen?quote:
A nee pppffff hopelijk heeft ze niet te veel geleden.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
En dat meisje dat vanmiddag het ziekenhuis in moest na die aanslag is nu ook overleden
Is Not ook vrij?quote:Op donderdag 28 september 2023 20:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee, nog niet echt. Moet wel een klein klusje bij schoonouders doen, maar dat is peanuts.
Dat is wel lekker danquote:Op donderdag 28 september 2023 20:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jep. Altijd samen lang weekend.
quote:Op donderdag 28 september 2023 20:20 schreef Haags het volgende:
[..]
@:engine speelt met mij een potje Mario kart op de switch
SPeel jij dat ook`?quote:
Tegenwoordig bijna niet meer. Maar online zo met/tegen anderen is altijd wel leuk.quote:
Ik heb alleen geen abo meer op online.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:52 schreef engine het volgende:
[..]
Tegenwoordig bijna niet meer. Maar online zo met/tegen anderen is altijd wel leuk.
Vreselijkquote:Op donderdag 28 september 2023 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
En dat meisje dat vanmiddag het ziekenhuis in moest na die aanslag is nu ook overleden
Wist niet eens dat dat konquote:Op donderdag 28 september 2023 20:52 schreef engine het volgende:
[..]
Tegenwoordig bijna niet meer. Maar online zo met/tegen anderen is altijd wel leuk.
Alles kan,quote:
Ja die kannen ken ikquote:Op donderdag 28 september 2023 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alles kan,
koffiekan, theekan, waterkan, etc
Jerrycan niet.quote:Op donderdag 28 september 2023 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alles kan,
koffiekan, theekan, waterkan, etc
Jerrycan ook.quote:
Lees net dat die man die is overleden een huisarts isquote:Op donderdag 28 september 2023 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jerrycan ook.
Alleen wim kan niet meer,
daar is het wim kon
Mag de naam niet posten,quote:Op donderdag 28 september 2023 21:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees net dat die man die is overleden een huisarts is
Ja had het gelezen Maar waarom mag je zijn naam niet noemen danquote:Op donderdag 28 september 2023 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mag de naam niet posten,
maar hier staat 'zijn' verhaal in.
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-huisarts~a76a9cf0/
Ja uh, dat hebben jouw collega's verzonnen. Snap het niet helemaal, maar goed.quote:Op donderdag 28 september 2023 21:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja had het gelezen Maar waarom mag je zijn naam niet noemen dan
De naam van die arts mag je niet noemen bedoelde je toch?quote:Op donderdag 28 september 2023 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja uh, dat hebben jouw collega's verzonnen. Snap het niet helemaal, maar goed.
Naam van dader en slachtoffers mag niet blijkbaarquote:Op donderdag 28 september 2023 21:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De naam van die arts mag je niet noemen bedoelde je toch?
Ik ben even de draad kwijt volgens mij
quote:Namen van de slachtoffers niet posten vanwege de privacy van hun familie.
O oke, had ik niet gezien. Misschien bedoelen ze voor het bekend is bij de familie.quote:Op donderdag 28 september 2023 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Naam van dader en slachtoffers mag niet blijkbaar
Note in het News topic
[..]
Nee, deze note is pas laat erbij gekomen.quote:Op donderdag 28 september 2023 21:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, had ik niet gezien. Misschien bedoelen ze voor het bekend is bij de familie.
Er zijn wel eens mensen die iets al roepen voor het bij de familie bekend is.
Oké dan heb ik dus iets stoms gevraagd.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, deze note is pas laat erbij gekomen.
Zou ik niet doen. Weet niet wat je gevraagd heb maar vind deze 'note' wat raar. Zeker bij een naam die ook door de media gebruikt wordt.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oké dan heb ik dus iets stoms gevraagd.Ik ga mij in de hoek staan schamen
![]()
Nou nee hoor, vond het wel plausibelquote:Op donderdag 28 september 2023 22:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oké dan heb ik dus iets stoms gevraagd.Ik ga mij in de hoek staan schamen
![]()
Ik nietquote:Op donderdag 28 september 2023 22:29 schreef D. het volgende:
Wie had bedacht dat ik, als ik mijn 10K stappen per dag niet haalde, ik het verschil er de volgende dag dubbel bij moest doen?
Wees maar blij dat jij het was.quote:
Dat blijkt binnen een week al onhaalbaar gok ikquote:Op donderdag 28 september 2023 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wees maar blij dat jij het was.
Wat mij betreft haal je het de volgende dag in 42voud in
Niemand zo streng voor mij als ikzelfquote:Op donderdag 28 september 2023 22:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al een beetje.
Alleen vandaag was je het even vergeten?quote:Op donderdag 28 september 2023 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Niemand zo streng voor mij als ikzelf
Als het voor je werkt: niks mis mee danquote:Op donderdag 28 september 2023 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Niemand zo streng voor mij als ikzelf
En iedere dag dat je het niet haalt gaat het nog eens x42quote:Op donderdag 28 september 2023 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
Dat blijkt binnen een week al onhaalbaar gok ik
Nee, juist nietquote:Op donderdag 28 september 2023 22:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Alleen vandaag was je het even vergeten?
Doe jij cardio en kracht in 1 sessie?quote:Op donderdag 28 september 2023 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, juist niet
Ik kwam er 3 dagen geleden niet aan, en heb het afgelopen 2 dagen niet recht kunnen trekken, dus net nog even naar de sportschool geweest om 9000 stappen in te halen
Ja, daar ging ik al vanuit, zo tel ik ookquote:Op donderdag 28 september 2023 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En iedere dag dat je het niet haalt gaat het nog eens x42
O jee. Je hebt het niet gehaaldquote:Op donderdag 28 september 2023 22:29 schreef D. het volgende:
Wie had bedacht dat ik, als ik mijn 10K stappen per dag niet haalde, ik het verschil er de volgende dag dubbel bij moest doen?
Ik doe vaak cardio als warming upquote:Op donderdag 28 september 2023 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe jij cardio en kracht in 1 sessie?
Zag de naam van de dader ook al in de krant.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Weet niet wat je gevraagd heb maar vind deze 'note' wat raar. Zeker bij een naam die ook door de media gebruikt wordt.
Topquote:Op donderdag 28 september 2023 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, juist niet
Ik kwam er 3 dagen geleden niet aan, en heb het afgelopen 2 dagen niet recht kunnen trekken, dus net nog even naar de sportschool geweest om 9000 stappen in te halen
Las van de week een artikel dat daarop in ging.quote:
Kon de druk niet aan, wetende dat het er anders morgen 18K zijn, naast de 10K die al staan natuurlijkquote:
Doe meestal 10 minuten snelwandelenquote:Op donderdag 28 september 2023 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Las van de week een artikel dat daarop in ging.
Max 15 min cardio bij een kracht sessie. Langer is weer nadelig voor de spiergroei.
Ik deed nog wel eens 45 min cross en 45 min lopende bandquote:Op donderdag 28 september 2023 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Doe meestal 10 minuten snelwandelen
Heb ik geen tijd voorquote:Op donderdag 28 september 2023 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik deed nog wel eens 45 min cross en 45 min lopende band
Ik deed nog wel eens 45 min cross en 45 min lopende bandquote:Op donderdag 28 september 2023 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Doe meestal 10 minuten snelwandelen
Je wil er geen tijd voor maken bedoel jequote:
Nee, ik HEB het niet. Kom nu al tijd tekortquote:Op donderdag 28 september 2023 22:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik deed nog wel eens 45 min cross en 45 min lopende band
[..]
Je wil er geen tijd voor maken bedoel je
Dat blijft een keuzequote:Op donderdag 28 september 2023 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik HEB het niet. Kom nu al tijd tekort
En de keuze is aan jou hoe je die indeelt.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:10 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, 24 uur per dag, meer heb ik niet
Aan sommige zaken ontkom je nietquote:Op donderdag 28 september 2023 23:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En de keuze is aan jou hoe je die indeelt.
Slapen + eten kost je 9 uur ongeveer.quote:
Daar denkt mijn baas anders overquote:Op donderdag 28 september 2023 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Slapen + eten kost je 9 uur ongeveer.
Heb je er nog 15 over.
Je slaapt 8 uur (als het goed is), eten kost je 1 uur (inschatting).quote:Op donderdag 28 september 2023 23:21 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ik 15 uur per dag vrij te besteden heb?
Als ik er niet minimaal 8 aan 'werk' besteed krijg ik geen loonquote:Op donderdag 28 september 2023 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je slaapt 8 uur (als het goed is), eten kost je 1 uur (inschatting).
Dus heb je 15 uur over.
Geen enkele baas kan hier wat tegenin brengen
En dat is dus weer een keuze van jouw kant.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:24 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik er niet minimaal 8 aan 'werk' besteed krijg ik geen loon
Jou hier te woord staan kost ook tijd hequote:Op donderdag 28 september 2023 23:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat is dus weer een keuze van jouw kant.
Maar zelfs dan, 15-10 (je krijg 2*1 uur reistijd) is 5.
Dus heb je nog voldoende tijd.
En het hoeft niet dagelijks he
He, ook dat is een keuzequote:Op donderdag 28 september 2023 23:32 schreef D. het volgende:
[..]
Jou hier te woord staan kost ook tijd he
Als je je 8 uur slaap wil halen is dat waarschijnlijk niet onterechtquote:
Morguh Pullupquote:
Hulloquote:
Toch blijft het wel het beste te eten van de Mac, de rest is helemaal niet lekkerquote:Op vrijdag 29 september 2023 07:09 schreef pullup het volgende:
Ik heb overigens inderdaad die Mckroket getest gisteren![]()
![]()
Mjah het was wel heel lang geleden dat ik de vlees variant heb gegeten, makkelijk 10 jaar geleden maar deze was niet heel veel anders denk ik.
Gewoon slap broodje met een niet helemaal op temperatuur gebakken kroket schijf er op, de korst van die kroket was wat zompig en niet lekker knapperig.
De smaak was zowaar niet super zout en geen rare bijsmaken of zo, wat dat betreft wel te doen
Ga hem niet meer bestellen ooit, vlees of nietVoor 3.90
Haal ik wel een broodje kroket ergens anders
* pullup heeft getest
Ik vorig jaar toen ik vaak naar Apeldoorn moest. Kleinzoon wilde MacD dus ik toen zo dingquote:Op vrijdag 29 september 2023 07:20 schreef chufi het volgende:
Denk zo'n 40 jaar geleden mn 1e en laatste McKroket gehad.. daar laat ik het bij..
Was mn 1e keer in een Mac. 40 jaar geleden kwam de eerste in Groningen... 1 keer geweest om te proberen en daar nooit meer geweest.quote:Op vrijdag 29 september 2023 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vorig jaar toen ik vaak naar Apeldoorn moest. Kleinzoon wilde MacD dus ik toen zo ding
Maar ik kom er bijna nooit
Hey heerquote:
Een kroket veranderd zonder vlees ook verder niet van samenstelling, de kip- en rund burgers ZIJN vlees, de kroket bevatte een beetje vlees. Ik ben wel benieuwd naar die andere 2, heb me er alleen nog niet toe kunnen zetten ze te proevenquote:Op vrijdag 29 september 2023 07:09 schreef pullup het volgende:
Ik heb overigens inderdaad die Mckroket getest gisteren![]()
![]()
Mjah het was wel heel lang geleden dat ik de vlees variant heb gegeten, makkelijk 10 jaar geleden maar deze was niet heel veel anders denk ik.
Gewoon slap broodje met een niet helemaal op temperatuur gebakken kroket schijf er op, de korst van die kroket was wat zompig en niet lekker knapperig.
De smaak was zowaar niet super zout en geen rare bijsmaken of zo, wat dat betreft wel te doen
Ga hem niet meer bestellen ooit, vlees of nietVoor 3.90
Haal ik wel een broodje kroket ergens anders
* pullup heeft getest
Oneens!quote:Op vrijdag 29 september 2023 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch blijft het wel het beste te eten van de Mac, de rest is helemaal niet lekker
Maar inderdaad beter een echte kroket
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |