Ja nog beter dan die Hema saus die ze op een broodje rookworst doenquote:Op woensdag 27 september 2023 20:43 schreef Deisyy het volgende:
Die saus op de McKroket is ook erg lekker
Inderdaad, komt denk ik ook door de hele mosterdzaadjes die erin zitten.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja nog beter dan die Hema saus die ze op een broodje rookworst doen
Nog steeds plaatjes aan het draaien,nu een Bonzai.quote:
@ TTquote:
quote:Direct hulp bij een psychische crisis
Bel uw huisarts of diens vervanger. De huisarts verwijst u zo nodig naar de crisisdienst.
De Luisterlijn (088 0767 000). Dag en nacht bereikbaar voor een luisterend oor.
113 zelfmoordpreventie (0800-0113): eerste hulp bij levenspijn, 24 uur per dag. ...
In een noodgeval belt u 112.
Ooit in de kliniek kwam er iemand vertellen over een hulplijn,dat mens stond zelf strak van het een of andere en had duidelijk gezopen.quote:
Ervaringsdeskundigen zijn altijd goed in dat soort situatiesquote:Op woensdag 27 september 2023 20:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ooit in de kliniek kwam er iemand vertellen over een hulplijn,dat mens stond zelf strak van het een of andere en had duidelijk gezopen.
Deze was echt iets te ervaren on the moment.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundigen zijn altijd goed in dat soort situaties
Te ervaren? Kan niet johquote:Op woensdag 27 september 2023 21:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze was echt iets te ervaren on the moment.
Mag trouwens ook niet,een ervaringsdeskundige moet minimaal een jaar clean zijn.quote:
Rare regels, net als die kroketquote:Op woensdag 27 september 2023 21:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag trouwens ook niet,een ervaringsdeskundige moet minimaal een jaar clean zijn.
Hahaha.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:12 schreef marcb1974 het volgende:
Meteen een duidelijke structuur aangeven. Slaap is namelijk belangrijk
wtf, zocht het al eerderquote:Op woensdag 27 september 2023 11:13 schreef D. het volgende:
@:koen66
Hij was er al!
D. in SPL / Post hier zo vaak mogelijk om 11:11 #14 Hier verder
San Miguel.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in Spanje hebben/hadden ze wel bier
Echte vrinden komen altijd op tijd.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Ah, ik kom net op tijd binnen. Bier!
quote:Op woensdag 27 september 2023 21:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echte vrinden komen altijd op tijd.![]()
![]()
Hoe is het?quote:
Ja, gaat lekker. Thanx. Hoe is het met jou?quote:
Dikke prima.En altijd welkom.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, gaat lekker. Thanx. Hoe is het met jou?
* gebrokenglas neemt zich voor 40+ vaker te bezoeken.
quote:Op woensdag 27 september 2023 21:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dikke prima.En altijd welkom.
Dealer.quote:Op woensdag 27 september 2023 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
Ik denk dat het tijd voor een volgende carriere voor mij.
Nu zit ik nog steeds een serie te kijken, en daar komen wel wat opties voorbij.
Wat denken jullie dat past?
- terrorist
- seriemoordenaar
- pyromaan
- kidnapper
- combinatie van bovenstaande
- anders: namelijk
Vervuilde drugs, goed planquote:
Waarom noem je zo'n hatelijk beroep?quote:
Het verdient wel goed, en je komt in de publiciteit.quote:Op woensdag 27 september 2023 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom noem je zo'n hatelijk beroep?
beste skills voor nodig welquote:Op woensdag 27 september 2023 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
- terrorist
- seriemoordenaar
- pyromaan
- kidnapper
Zie de beroepen die ik noem,quote:Op woensdag 27 september 2023 22:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het verdient wel goed, en je komt in de publiciteit.
Skillz kan je aanlerenquote:Op woensdag 27 september 2023 22:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
beste skills voor nodig wel
Dan is pyromaan worden wellicht het leukste nieuwe beroep. Een beetje spectaculair.quote:Op woensdag 27 september 2023 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zie de beroepen die ik noem,
in de publiciteit komen is nou juist niet de bedoeling
Kattenfluisteraarquote:Op woensdag 27 september 2023 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
- terrorist
- seriemoordenaar
- pyromaan
- kidnapper
Kan je een hoop leuke dingen mee doen heb ik de afgelopen dagen geleerdquote:Op woensdag 27 september 2023 22:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan is pyromaan worden wellicht het leukste nieuwe beroep. Een beetje spectaculair.
Weet ik nog niet dusquote:Op woensdag 27 september 2023 22:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
van welke word jij het vrolijkste?
Neh, lijkt me niets.quote:
Kan ik je ook wel geven jaquote:Op woensdag 27 september 2023 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neh, lijkt me niets.
Hoe is het met jouw opleiding tot panda-nanny?
Dubbelspion is wel wat voor jequote:Op woensdag 27 september 2023 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
Ow, kannibaal valt ook af. Zelfs 'tweedehands'.
Het moet iets worden, eh, 'schurend langs de randen van de wet'? Dat het een beetje poen oplevert?quote:Op woensdag 27 september 2023 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
Ow, kannibaal valt ook af. Zelfs 'tweedehands'.
Neh, daar mist een bepaalde factor inquote:
Weet niet welke wet jij kent, maar dit schuurt niet meer langs de randquote:Op woensdag 27 september 2023 22:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het moet iets worden, eh, 'schurend langs de randen van de wet'? Dat het een beetje poen oplevert?
x?quote:Op woensdag 27 september 2023 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neh, daar mist een bepaalde factor in
Ze lijken stoer aan de buitenkant, maar van binnen zijn het allemaal softiesquote:Op woensdag 27 september 2023 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zou ook nog bij een hardekern van een voetbalclub kunnen gaan.
Maar dat is zo gewelddadig
Kan je dat bewijzen?quote:Op woensdag 27 september 2023 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze lijken stoer aan de buitenkant, maar van binnen zijn het allemaal softies
Bewijzen genoeg.Als het fout gaat en ze moeten voorkomen zijn het opeens heel kleine jongentjes brave huisvaders.quote:
Een dag in het leven van een panda nanny:quote:Op woensdag 27 september 2023 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neh, lijkt me niets.
Hoe is het met jouw opleiding tot panda-nanny?
Ken hem ja, dat is echt wat voor pullupquote:Op donderdag 28 september 2023 00:00 schreef engine het volgende:
[..]
Een dag in het leven van een panda nanny:
Als ze moeten voorkomen is het inderdaad fout gegaan jaquote:Op woensdag 27 september 2023 23:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bewijzen genoeg.Als het fout gaat en ze moeten voorkomen zijn het opeens heel kleine jongentjes brave huisvaders.
Dan is het opeens niet zo grappig meer.quote:Op donderdag 28 september 2023 00:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ze moeten voorkomen is het inderdaad fout gegaan ja
Ik bedoelde het iets andersquote:Op donderdag 28 september 2023 00:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan is het opeens niet zo grappig meer.
Wees dan duidelijk.ik ben maar een domme Fries.quote:
T is al laat hequote:Op donderdag 28 september 2023 00:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wees dan duidelijk.ik ben maar een domme Fries.
Duurt nog wel even voordat die inslaan toch?quote:Op donderdag 28 september 2023 00:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is al laat he
Ik ga zo lekker aan de pillen en slapen
Neuh, simpele pijnstilling, werkt vrij snel.quote:Op donderdag 28 september 2023 00:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Duurt nog wel even voordat die inslaan toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |