Ik ben heel benieuwd!quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Herstel: Alan Wake II is waanzinnig.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 08:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Langzaamaan.
De arts zei dat ze weer oke waren (littekens dus zo goed als weg) en dat ik zelfs weer mag gaan starten met lenen dragen.
Dus schermtijd voorzichtig opbouwen, lenstijd opbouwen, brein laten wennen.... en nieuwe bril aanmeten.
En weer Baldur's Gate natuurlijk, want ik zag eerder geen (baldur's) reet van die kleine letters!
PS4, PS5? En wat voor soort spellen heb je al/ wil je gaan spelen?quote:Op woensdag 1 november 2023 10:23 schreef Document1 het volgende:
Ik heb voor het eerst sinds de ps1 weer een PlayStation. De spider man limited edition, groot en lomp is dat apparaat maar spider man 2 is fantastisch.
Ps5 Spider-Man editie. Ik heb nu dus Spider-Man, ff xiv en de gratis games van deze maand. Galisto protocol, of zo iets, vond ik tof. Ik wacht nog even met het abo dat de game catalogus heeft. Eerst Spider-Man uitspelen maar dan worden het toch wel de exclusives die ik gemist heb al die jaren. Last of us, uncharted etc.quote:Op woensdag 1 november 2023 16:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
PS4, PS5? En wat voor soort spellen heb je al/ wil je gaan spelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Liever Eddy Gordoquote:Op vrijdag 3 november 2023 12:31 schreef Evangelion het volgende:
Hoeveels wapen heeft deze gast. Just pick one bro.
We wachten wel wat de PS5 Pro volgend jaar gaat doenquote:
tegen de tijd dat de playstation 6 er een keer is wacht ik gewoon tot de pro er daarvan is. Ik heb nu de day one ps5 disc console en die houdt het hopelijk gewoon vol totdat de ps6 pro over tig jaar er een keer is. Mijn day one ps4 doet het ook nog prima, dus moet kunnenquote:Op zondag 5 november 2023 10:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
We wachten wel wat de PS5 Pro volgend jaar gaat doen
Ongeveer 2027 komt de PS6 uitquote:Op zondag 5 november 2023 11:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
tegen de tijd dat de playstation 6 er een keer is wacht ik gewoon tot de pro er daarvan is. Ik heb nu de day one ps5 disc console en die houdt het hopelijk gewoon vol totdat de ps6 pro over tig jaar er een keer is. Mijn day one ps4 doet het ook nog prima, dus moet kunnen
Ach wat is nu 8 jaarquote:Op zondag 5 november 2023 12:56 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ongeveer 2027 komt de PS6 uit![]()
2031 of zo een PS6 Pro![]()
Merk eigenlijk dat buiten wat SOONY-exclusives en wat nieuwe titels dit jaar nauwelijks iets next gen is. Tijdens de vorige generatie vaak genoeg gehad.
O shit, moet die DLC nog steeds doenquote:
Die dlc is niet zo boeiend.quote:Op dinsdag 7 november 2023 09:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O shit, moet die DLC nog steeds doen
Klopt.quote:
Stink Elonquote:Op dinsdag 7 november 2023 09:25 schreef Pheno het volgende:
Dag Twitter/X: https://www.playstation.com/en-us/support/important-notice/
Tot nooit meer ziens
Nou ja, ik snap Elon wel dat ie zijn geld terug wil verdienen met dat wanproduct wat ie gekocht heeft. Alleen niemand wil die kosten voor gebruik betalen en dat begrijp ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |