Als de 0-4 niet valt is het een hele andere wedstrijdquote:Op woensdag 27 september 2023 19:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat kan die Steijn slap lullen de tering. Als je dat gewauwel aan moet horen check je als speler van Ajax toch ook uit na anderhalve minuut. Geen wonder dat het zo beroerd staat.
A pier too far.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen zorgen. Die gaat Brighton nooit halen.
[ afbeelding ]
Misschien heeft hij wel zin maar het heeft geen zin. Ik kan ook studie wijden aan een stelling van Fermat, maar dat gaat helemaal niks opleveren. Het is de cargo cult science van Van Gaal's werk, hij doet alleen maar na zonder het te begrijpen.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Frank kent 1 spelsysteem, de basis van de Hollandse school. Verder mist hij het cognitief vermogen om daarop voort te borduren, delen door te ontwikken en uit te faseren en ad hoc aanpassingen te doen wanneer een wedstrijd erom vraagt en erg veel zin om een wekenlange studie te wijden aan de spelsytemen van De Zerbi of Guardiola heeft hij ook niet.
Maar dat kan iedereen, laten leunen op de automatismen en 4-3-3 proclameren. Punt naar voren wijst ook zichzelf wel, klaar. Die keuze is streven naar de middelmaat, een Ajax zonder ambitie, zonder avontuur, zonder vermaak. Rondschuiven van de bal totdat de tegenstander een foutje maakt. Ingemaakt en vernederd worden door Salzburg en PEC Zwolle, en dan 10 jaar later tewijl het voetbal zich ontwikkeld heeft en De Boer totaal niet.quote:Dat ene systeem krijgt hij er echter wel prima ingeslepen op eredivisieniveau, en jeugdspelers hebben zich ook prima onder hem ontwikkeld. Als die basis en patronen er eenmaal ingeslepen zitten ontstaat er een soort vastigheid en vertrouwen. Dan hoeft de volgende trainer niet eens per se van dezelfde stijl te zijn, maar dan heb je wel een geraamte dat elkaar heeft leren vinden.
Branie en lef en dan Steijn ernaast leggen….dat wordt hem niet.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel zin maar het heeft geen zin. Ik kan ook studie wijden aan een stelling van Fermat, maar dat gaat helemaal niks opleveren. Het is de cargo cult science van Van Gaal's werk, hij doet alleen maar na zonder het te begrijpen.
[..]
Maar dat kan iedereen, laten leunen op de automatismen en 4-3-3 proclameren. Punt naar voren wijst ook zichzelf wel, klaar. Die keuze is streven naar de middelmaat, een Ajax zonder ambitie, zonder avontuur, zonder vermaak. Rondschuiven van de bal totdat de tegenstander een foutje maakt. Ingemaakt en vernederd worden door Salzburg en PEC Zwolle, en dan 10 jaar later tewijl het voetbal zich ontwikkeld heeft en De Boer totaal niet.
Steijn was ook niet mijn keuze maar het was tenmiste een keuze. De Boer is de keuze van mensen die weer eventjes kritiek van de media op zichzelf willen vermijden, voor zo lang het duurt. Ajax moet wel een beetje branie, een minimaal beetje lef weten te behouden in de grootste crises.
Klopt, en dat werkt deels maar naar mijn idee goed genoeg voor deze fase. Een echt goede coach ga je nu toch niet kunnen aanstellen, er moet iemand komen die het tot aankomende zomer kan overbruggen en er iets van vastigheid aan weet te geven.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel zin maar het heeft geen zin. Ik kan ook studie wijden aan een stelling van Fermat, maar dat gaat helemaal niks opleveren. Het is de cargo cult science van Van Gaal's werk, hij doet alleen maar na zonder het te begrijpen.
[..]
Branie en lef kunnen vanaf mei 2024 weer getoond worden, dan kun je desnoods met Will Still op de proppen komen, ik denk dat voor nu de brille in de spelergroep ontbreekt en qua trainer nu ook niet kan worden aangetrokken en in de organisatie ontbreekt een visie. Ajax kan ook Anderlecht achterna, die zijn nog steeds aan het herstellen van het experiment om het met een elftal dertienjarigen in de hoogste Belgische klasse te proberen.quote:Maar dat kan iedereen, laten leunen op de automatismen en 4-3-3 proclameren. Punt naar voren wijst ook zichzelf wel, klaar. Die keuze is streven naar de middelmaat, een Ajax zonder ambitie, zonder avontuur, zonder vermaak. Rondschuiven van de bal totdat de tegenstander een foutje maakt. Ingemaakt en vernederd worden door Salzburg en PEC Zwolle, en dan 10 jaar later tewijl het voetbal zich ontwikkeld heeft en De Boer totaal niet.
Steijn was ook niet mijn keuze maar het was tenmiste een keuze. De Boer is de keuze van mensen die weer eventjes kritiek van de media op zichzelf willen vermijden, voor zo lang het duurt. Ajax moet wel een beetje branie, een minimaal beetje lef weten te behouden in de grootste crises.
Maurice Steijnquote:Op woensdag 27 september 2023 19:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Voor de rest van het jaar. Jij weet een betere? Frank de Boer zou nu prima zijn.
Schuif gewoon de trainer van Jong Ajax door klaar ben je.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
[..]
Maar dat kan iedereen, laten leunen op de automatismen en 4-3-3 proclameren. Punt naar voren wijst ook zichzelf wel, klaar. Die keuze is streven naar de middelmaat, een Ajax zonder ambitie, zonder avontuur, zonder vermaak. Rondschuiven van de bal totdat de tegenstander een foutje maakt. Ingemaakt en vernederd worden door Salzburg en PEC Zwolle, en dan 10 jaar later tewijl het voetbal zich ontwikkeld heeft en De Boer totaal niet.
Tijdperk Mislintat gaat de boeken in als kort maar krachtig.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Branie en lef en dan Steijn ernaast leggen….dat wordt hem niet.
Steijn is een blinde vogel, een useful idiot uit het tijdperk Mislintat die ons helaas niets gaat brengen.
Dit rijtje is één punt. Maximaal.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ajax DNA is de meest lachwekkende term ooit bedacht. Altijd hardop lachen als mensen met die onzin aan komen zetten.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:32 schreef Pleun2011 het volgende:
De roep om Ajax DNA komt wat wanhopig over. Probleem bij Ajax is altijd al geweest dat teveel oud-spelers hun plasje willen doen. Heeft Arne Slot Feyenoord DNA? Nee. Heeft Te Kloese Feyenoord DNA? Nee. Je moet gewoon capabele mensen aan het roer hebben.
Arne had een sticker van het Feyenoord-logo op zijn slaapkamerraam.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:32 schreef Pleun2011 het volgende:
De roep om Ajax DNA komt wat wanhopig over. Probleem bij Ajax is altijd al geweest dat teveel oud-spelers hun plasje willen doen. Heeft Arne Slot Feyenoord DNA? Nee. Heeft Te Kloese Feyenoord DNA? Nee. Je moet gewoon capabele mensen aan het roer hebben.
Feyenoord kampioen bevestigdquote:Op woensdag 27 september 2023 19:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het verleden leert ons dat Feyenoord haar momentum grandioos weet te verneuken. Dus ik vermoed dat PSV de lachende derde gaat zijn.
Die hebben de beste spits van Nederland natuurlijk lopen.
quote:Op woensdag 27 september 2023 20:43 schreef Schbrk250bpm het volgende:
[..]
Dit rijtje is één punt. Maximaal.
ik denk dat hij rkc niet gaat halen....quote:Op woensdag 27 september 2023 20:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is met Steijn wat ik gisteren zei: hij acteert de toptrainer, het komt allemaal wat geforceerd over. Soms wordt een trainer die geen grote naam heeft een succes bij een topclub, zoals Klopp bij Dortmund of Nagelsmann, etc. Maar bij Steijn merk je dat de club Ajax en de enorme media-aandacht buiten zijn capaciteiten vallen, hij kan het niet aan. Als trainer zonder grote naam en zonder bijzonder sterke persoonlijkheid houdt je het niet lang vol bij een club als Ajax.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat kan die Steijn slap lullen de tering. Als je dat gewauwel aan moet horen check je als speler van Ajax toch ook uit na anderhalve minuut. Geen wonder dat het zo beroerd staat.
Mensen die niet snappen wat er nou met Ajax DNA bedoelen hebben over het algemeen niet echt verstand van het mooie voetbal.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:32 schreef Pleun2011 het volgende:
tegenwoordig moet je als trainer voornamelijk leuke verhalen kunnen vertellen tijdens persconferentiesquote:Op woensdag 27 september 2023 20:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is met Steijn wat ik gisteren zei: hij acteert de toptrainer, het komt allemaal wat geforceerd over. Soms wordt een trainer die geen grote naam heeft een succes bij een topclub, zoals Klopp bij Dortmund of Nagelsmann, etc. Maar bij Steijn merk je dat de club Ajax en de enorme media-aandacht buiten zijn capaciteiten vallen, hij kan het niet aan. Als trainer zonder grote naam en zonder bijzonder sterke persoonlijkheid houdt je het niet lang vol bij een club als Ajax.
Zo ver rijden is Waalwijk nu ook weer niet.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik denk dat hij rkc niet gaat halen....
quote:Op woensdag 27 september 2023 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als hij nou nog een keer die bloedhond van een Salah-Eddine of een Rensch opstelt, ga ik ook maar rellen.
Mijn god wat zijn die 2 slecht. Alsof je tegen Hazerswoudse Boys speelt.
Is het eigenlijk ooit wel eens voorgekomen dat een trainer in één wedstrijd alle vier zijn backs gebruikt?quote:Op woensdag 27 september 2023 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als hij nou nog een keer die bloedhond van een Salah-Eddine of een Rensch opstelt, ga ik ook maar rellen.
Ja maar ook dat tactische plan van hem. Niet om Slot nog verder op te hemelen hier maar die komt toch altijd wel met een hele duidelijke uitleg waarom hij specifieke dingen doet en wat hij exact verlangt van zijn spelers. Steijn had gewoon zoiets van ik zet er een spits bij en we zien verder wel.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:31 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Als de 0-4 niet valt is het een hele andere wedstrijd
Vind je leuk hè, zo vaak mogelijk 'neger" zeggen?quote:Op woensdag 27 september 2023 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Grappige is dat je met slechts 5 negers de problemen bij Ajax volledig kunt oplossen:
Seedorf / Technisch Directeur
Sneijder / Hoofd scouting
Kluivert / Hoofdcoach
Winter / Assistent
Menzo / Keeperstrainer
Jammer dat dat denktank idee wat iemand opperde niet zo hard loopt.²
Ja, in principe had ik daar ook Davids nog aan toe kunnen voegen. Weet alleen niet in welke rol?quote:Op woensdag 27 september 2023 21:21 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Vind je leuk hè, zo vaak mogelijk 'neger" zeggen?
ajahhahaha!!! Mooi man! Daar spreekt echte clubliefde.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:22 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik heb het idee bij Sjaak geopperd maar die zat net op de radio nogal hoog in zijn emotie![]()
Tevens belden ze in zijn tijd nog gewoon de politie als ze een donkere jongen zagen lopen.
Telt Kuijt ook als back?quote:Op woensdag 27 september 2023 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Is het eigenlijk ooit wel eens voorgekomen dat een trainer in één wedstrijd alle vier zijn backs gebruikt?
JE KAN ALLES ZEGGEN OVER AJAX @Caland MAAR JE MOET NIET AAN SJAAK ZITTEN GODVERDOMME. ALS SJAAK ZEGT DAT HET ZO IS DAN IS HET ZO. IK HOOP DAT ZE ALLEMAAL DEGRADEREN!1!1quote:Op woensdag 27 september 2023 21:22 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik heb het idee bij Sjaak geopperd maar die zat net op de radio nogal hoog in zijn emotie![]()
Tevens belden ze in zijn tijd nog gewoon de politie als ze een donkere jongen zagen lopen.
Ik mag Sjaak juist wel, dat soort mensen moet je koesterenquote:Op woensdag 27 september 2023 21:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
JE KAN ALLES ZEGGEN OVER AJAX @:CALAND MAAR JE MOET NIET AAN SJAAK ZITTEN GODVERDOMME. ALS SJAAK ZEGT DAT HET ZO IS DAN IS HET ZO. IK HOOP DAT ZE ALLEMAAL DEGRADEREN!1!1
IK BEGIN OOK WEER HOOG IN DE EMOTIE ZITTEN.
quote:Op woensdag 27 september 2023 21:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, in principe had ik daar ook Davids nog aan toe kunnen voegen. Weet alleen niet in welke rol?²
Sjaak speelde zonder negerts.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
JE KAN ALLES ZEGGEN OVER AJAX @:CALAND MAAR JE MOET NIET AAN SJAAK ZITTEN GODVERDOMME. ALS SJAAK ZEGT DAT HET ZO IS DAN IS HET ZO. IK HOOP DAT ZE ALLEMAAL DEGRADEREN!1!1
IK BEGIN OOK WEER HOOG IN DE EMOTIE ZITTEN.
Hey niks mis met Hazerswoudse Boys jaquote:Op woensdag 27 september 2023 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is daar grappig aan?quote:Op woensdag 27 september 2023 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Grappige is dat je met slechts 5 negers de problemen bij Ajax volledig kunt oplossen:
Kluivert / Hoofdcoach
Winter / Assistent
Menzo / Keeperstrainer
Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 27 september 2023 21:21 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Vind je leuk hè, zo vaak mogelijk 'neger" zeggen?
Support your locals toch?quote:Op woensdag 27 september 2023 21:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hey niks mis met Hazerswoudse Boys ja
Ik ga een end met je mee en zou daarop willen aanvullen dat het ook echte allemaal personen zijn met onversneden Ajax DNA. Dat zou moeten worden toegejuicht.quote:
3e helft is daar altijd wel gezelligquote:Op woensdag 27 september 2023 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Support your locals toch?
Ben er nog niet geweest sinds ik er woon.
Ajax DNA is 1. Verstand van zaken is 2. En dan nog kwaliteiten voor de rol.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ga een end met je mee en zou daarop willen aanvullen dat het ook echte allemaal spelers zijn met onversneden Ajax DNA. Dat zou moeten worden toegejuicht.²
Jij hebt dequote:Op woensdag 27 september 2023 21:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ga een end met je mee en zou daarop willen aanvullen dat het ook echte allemaal personen zijn met onversneden Ajax DNA. Dat zou moeten worden toegejuicht.²
Scherp, maar Seedorf heeft wel degelijk verstand van zaken. Alleen al die alpenjongens Nutella glimlach van hem gaan spelers voor hem door het vuur. Overdaad aan charisma heeft ie.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:42 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Jij hebt de² smiley wel geclaimd he?
In de selectie dat Steijn nu heeft opgesteld, zijn er 9 spelers met het zogenaamde aJAx DnA.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ga een end met je mee en zou daarop willen aanvullen dat het ook echte allemaal personen zijn met onversneden Ajax DNA. Dat zou moeten worden toegejuicht.²
Zolang ze Kluivert maar geen dubbelfunctie geven als buschauffeur.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Kluivert / Hoofdcoach
Winter / Assistent
Menzo / Keeperstrainer
Sneijder heeft zich al aangemeld als buschauffeurquote:Op woensdag 27 september 2023 21:48 schreef Schbrk250bpm het volgende:
[..]
Zolang ze Kluivert maar geen dubbelfunctie geven als buschauffeur.
Nou, nu moet je niet gaan overdrijven.quote:Op woensdag 27 september 2023 22:07 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Niveau hier is soms nog lager dan dat van de selectie van Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |