Zo niet zal het waarschijnlijk wel beschreven worden in de uitspraak.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:38 schreef Eilatan het volgende:
[..]
Krijgt het publiek die tapes ook te horen denken jullie?
Maakt niet uit allemaal. Op basis van een aantal foto's alleen al kun je 'm thuis makkelijk schuldig verklarenquote:Op donderdag 28 september 2023 16:42 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Zo niet zal het waarschijnlijk wel beschreven worden in de uitspraak.
Die zedenadvocaat die al dertig jaar dit werk doet, snapt er dus minder van IWHON op FOK! die op internet even een lijstje erbij heeft gepakt?quote:Op donderdag 28 september 2023 16:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nu een richtlijn van het OM inzake de straf:
Deze strafvorderingsrichtlijn kan worden toegepast op alle gevallen van seksueel misbruik van minderjarige slachtoffers door meerderjarige verdachten, ongeacht welke van de volgende wetsartikelen ten laste is gelegd: art. 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 248a, 248d, 248e, 249 en 250 Sr. In deze richtlijn is niet het wetsartikel, maar de feitelijke ontuchtige handeling zelf centraal gesteld. De ontucht vormt uiteindelijk de kern van het strafrechtelijk verwijt. De delictspecifieke strafmaatbeïnvloedende factoren moeten worden gezien als extra, strafverzwarende verwijten. Onder omstandigheden kunnen de factoren echter ook aanleiding geven tot strafvermindering.
Categorie 2
3 tot 12 maanden gevangenisstraf
Alle ontuchtige handelingen waarbij er sprake is van aanraking tussen verdachte en slachtoffer of door het slachtoffer bij zichzelf of bij of door een ander. Zowel aanraking over de kleding als over de naakte huid valt binnen deze categorie, met uitzondering van aanraking van de naakte geslachtsdelen. Er valt onder meer te denken aan het aaien of wrijven over en betasten, grijpen, kussen of likken van de borsten, billen of overige lichaamsdelen. Ook het betasten van het kruis over de kleding behoort hiertoe. De tongzoen is uitgezonderd en valt onder categorie 3.
https://www.om.nl/onderwe(...)nderjarigen-2015r047
Heel veel info in de link
Kortom: geen taakstraf, wel 3 tot 12 maanden gevangenisstraf
Verzwarend omstandigheden: misbruik van gezag en vertrouwen
Verlichtend straf al gehad door BN te zijn
We gaan het zien dus maar zitten zal hij als bewezen verklaard en daar ziet het nu wel naar uit
Echt nu al niet te harden dit meisje. Hij heeft hoogstwaarschijnlijk een kind misbruikt en ze heeft het over "we gaan dit rocken".quote:Jada Borsato over vervolging vader Marco: ‘We blijven positief’
Jada Borsato (20) blijft achter haar vader Marco Borsato staan, ook nu het Openbaar Ministerie afgelopen week bekend heeft gemaakt de zanger te vervolgen voor ontucht met een minderjarige.
,,Tuurlijk is het lastig, maar we gaan dit gewoon met z’n allen doen”, zegt Jada voor de camera's van Shownieuws zondag bij de première van De grote Sinterklaasfilm. ,,We staan allemaal achter m’n vader en we gaan dit rocken. Het is pittig, maar dat wisten we al. We blijven positief.
Ik wilde het net plaatsen,quote:Op maandag 2 oktober 2023 08:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Echt nu al niet te harden dit meisje. Hij heeft hoogstwaarschijnlijk een kind misbruikt en ze heeft het over "we gaan dit rocken".![]()
quote:Tuurlijk is het lastig, maar
Fargo stylequote:Op maandag 2 oktober 2023 09:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hoop zo dat die domme nepowichten door de hakselaar gehaald worden
Nee, Thijs Romer dan, ik moet sterk zijnquote:Op maandag 2 oktober 2023 09:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
'We gaan dit rocken'.Praat gewoon normaal ofzo.
Het typische lege influencers-taaltje.quote:Op maandag 2 oktober 2023 09:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
'We gaan dit rocken'.Praat gewoon normaal ofzo.
Alsof ze het over een of ander optreden heeftquote:Op maandag 2 oktober 2023 08:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Echt nu al niet te harden dit meisje. Hij heeft hoogstwaarschijnlijk een kind misbruikt en ze heeft het over "we gaan dit rocken".![]()
Heel de showbiz is feitelijk een carousel van ons kent ons. In Hollywood is het nóg erger wat dat betreft met nepo kinderen. Zo'n Jada heeft al een leven als artiest voor ogen.quote:Op maandag 2 oktober 2023 09:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hoop zo dat die domme nepowichten door de hakselaar gehaald worden
Ewbankie de oude rukker zal wel een van die 29 tegenverklaringen zijn.quote:Op maandag 2 oktober 2023 11:24 schreef Eightyone het volgende:
...met ook nog de dochter van John Ewbank erbij, die recent ook weer in DNA Singers gezet werd (en zogenaamd niet herkend werd).
Gaat dat statement van Hans Klok erboven over mamsje Mary?quote:
Ik heb DNA Singers nooit gezien, want ik kijk nauwelijks tv (en ook al deed ik dat wel, dan zou ik die troep nog niet opzetten) maar heb wel eens een reclame voorbij zien komen. Wát achterlijk; waarom heet het niet NEPO Singers? En dan ook doen alsof BN’ers (of wat ervoor moet doorgaan) helemaal nog nooit die kinderen hebben gezien in de NL incest circle,quote:Op maandag 2 oktober 2023 11:24 schreef Eightyone het volgende:
...met ook nog de dochter van John Ewbank erbij, die recent ook weer in DNA Singers gezet werd (en zogenaamd niet herkend werd).
Al die zgn BN-ers kindjes moeten gepromoot worden, en overal gespamd.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 08:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb DNA Singers nooit gezien, want ik kijk nauwelijks tv (en ook al deed ik dat wel, dan zou ik die troep nog niet opzetten) maar heb wel eens een reclame voorbij zien komen. Wát achterlijk; waarom heet het niet NEPO Singers? En dan ook doen alsof BN’ers (of wat ervoor moet doorgaan) helemaal nog nooit die kinderen hebben gezien in de NL incest circle,.
En wat een toeval, al die nepo babies hebben ineens een ‘talent’ voor ‘zingen’. Misschien, héél misschien, zou dit nog werken in USA omdat het een stuk groter is qua acteurs/zangers/etc. maar toch niet hier,. Drama. Lekker je kind pushen.
What the hell is dit voor concept.
Ja, waarom kan er niet iemand gewoon monteur worden? We hebben een tekort. We hebben geen tekort aan nepo babies. Of heb eens een normaal bijbaantje of zo. Die ouders zijn ook zo delusional en totaal niet bekend met nederigheid, anders zeg je wel ‘yo, Sterre-Lola, doe eens bij de kassa zitten eerst. Even wat real life voor je ass. Zien we daarna wel weer. Dan mag je wel proberen’.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 08:23 schreef maily het volgende:
[..]
Al die zgn BN-ers kindjes moeten gepromoot worden, en overal gespamd.
Al dan niet met een hartje op hun smoel gefotosjopt.
"Nee we houden ze bescheiden, ze krijgen een toelage van 5000,- per maand, dan leren ze wel te werken voor hun geld"quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 08:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, waarom kan er niet iemand gewoon monteur worden? We hebben een tekort. We hebben geen tekort aan nepo babies. Of heb eens een normaal bijbaantje of zo. Die ouders zijn ook zo delusional en totaal niet bekend met nederigheid, anders zeg je wel ‘yo, Sterre-Lola, doe eens bij de kassa zitten eerst. Even wat real life voor je ass. Zien we daarna wel weer. Dan mag je wel proberen’.
Het is een aardig kind, maar die heeft ook wel bepaalde kansen gekregen omdat ze een dochter van Linda de Mol is (waarsch. o.a. al stages bij zenders/productiemaatschappijen waar de gemiddelde journalistiek student alleen maar van kan dromen).quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 08:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
De dochter van Linda de Mol doet het best aardig vind ik. Als je een talent hebt, waarom niet?
Geen ideequote:Op dinsdag 3 oktober 2023 08:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
De dochter van Linda de Mol doet het best aardig vind ik. Als je een talent hebt, waarom niet?
Ik vind haar wel echt heel goed op TV en ze heeft ook weinig kapsones.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 10:15 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Het is een aardig kind, maar die heeft ook wel bepaalde kansen gekregen omdat ze een dochter van Linda de Mol is (waarsch. o.a. al stages bij zenders/productiemaatschappijen waar de gemiddelde journalistiek student alleen maar van kan dromen).
Ze mocht iig al bij BNNVara aan de slag. Zonder studie.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 10:15 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Het is een aardig kind, maar die heeft ook wel bepaalde kansen gekregen omdat ze een dochter van Linda de Mol is (waarsch. o.a. al stages bij zenders/productiemaatschappijen waar de gemiddelde journalistiek student alleen maar van kan dromen).
Ja echt hè.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 12:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Volgens Luca Borsato is het voor iedereen het beste dat hij en zijn gezin hun mond houden over de beschuldiging van ontucht aan het adres van zijn vader Marco. Even later: "Ik weet wel iets meer”,
En dan vooral dit nog even benoemenquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 12:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Volgens Luca Borsato is het voor iedereen het beste dat hij en zijn gezin hun mond houden over de beschuldiging van ontucht aan het adres van zijn vader Marco. Even later: "Ik weet wel iets meer”,
quote:Er speelt meer dan de mensen denken, aldus Luca. "Natuurlijk weten wij iets meer dan dat er geroepen wordt. (...) Wij weten dat verhaal wel plus wij weten met welke specifieke individuen dan wel mijn pa dan wel de vrouwen in kwestie over wie we praten. Ik weet iets meer, maar ook niet alles. Het is voor ons heel gevoelig om daarover te praten."
Hahahaha wowwwwwquote:Daarnaast is er nog een andere reden voor Luca om zich niet in het openbaar met de zaak te bemoeien,
Twee dagen later reageerde ook Luca op de breuk.quote:Gesproken werd over het contact met andere vrouwen door Luca... .
Nou een ex die haar ex stom vind, en dingen rondbazuintquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 14:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
Daisy haalt uit naar Luca Borsato: 'Ik verdiende beter'
Daisy Piras, de ex-vriendin van Luca Borsato, heeft donderdagavond uitgehaald naar Luca op sociale media. In haar Instagram Stories vertelt ze openhartig over haar toenmalige relatie.
Volgers van Daisy kunnen haar op Instagram een vraag stellen. Als iemand vraagt hoe ze met haar liefdesverdriet omging na de breuk met Luca, deelt ze aan haar ex-vriend een flinke sneer uit. "Mijn situatie is denk ik niet vergelijkbaar. Ik verdiende gewoon beter. Anyway eten helpt mij altijd! Toetjes for life!"
Op 22 augustus liet Daisy weten aan Shownieuws en op Instagram dat haar relatie met Luca Borsato, de zoon van Marco Borsato, voorbij was na een relatie van ongeveer een jaar.
[..]
Twee dagen later reageerde ook Luca op de breuk.
Om stoom af te blazen plaatste Daisy vlak voor de bekendmaking van haar break up een video op Instagram waarin ze het nummer 'Ik leef niet meer voor jou' van ex-schoonvader Marco Borsato zong
https://www.shownieuws.nl(...)o-ik-verdiende-beter
Luca is een toppertje hoor![]()
![]()
![]()
Mee eens, naar mijn mening is een ex die vuil spreekt gewoon een ex die vuil spreekt en niets meer en niet serieus te nemen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 14:39 schreef PS. het volgende:
[..]
Nou een ex die haar ex stom vind, en dingen rondbazuintJe verwacht het niet.
Dat heeft ook helemaal niks met de Borsatogate te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |