SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
[ Bericht 0% gewijzigd door GGMM op 27-09-2023 12:58:08 ]
Omdat jij er zo’n fan van bentquote:Op woensdag 27 september 2023 11:03 schreef Da_Sandman het volgende:
In die tien minuten in de tweede helft viel het toch allemaal wel mee met kamikaze aanvallen en kansen voor Feyenoord? Ik kan me een gevaarlijke voorzet herinneren maar verder volgens mij geen enkele kans en ook geen kamikaze aanvallen van Ajax. Raar om te concluderen dat het wel 0-5 of 0-6 had kunnen worden terwijl je in tien minuten helemaal niets creëert tegen die zo uitermate zwakke defensie.
Ongetwijfeld. Bij Feyenoord is dat precies andersom.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het gebeurt inderdaad nooit dat spelers in de tweede helft bij een grote voorsprong wat gas terugnemen.
Jij denkt dat de spelers van Feyenoord bij de kans om ajax totaal te vernederen "wat gas terug gaat nemen"?quote:Op woensdag 27 september 2023 11:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het gebeurt inderdaad nooit dat spelers in de tweede helft bij een grote voorsprong wat gas terugnemen.
Dat mag je denken.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Bij Feyenoord is dat precies andersom.
Wij steunen ajax door deze moeilijke tijden heenquote:Op woensdag 27 september 2023 11:18 schreef Doug-Heffernan het volgende:
De laatste 3 Ajax topics geopend door mensen die de rivaal steunen
Wat een beesten lmao
Dat denk ik niet dat is zo. Je kan de statistieken er gewoon op na slaan. Regelmatig beginnen we enorm slordig en traag aan wedstrijden (eigenlijk was dat zondag ook het geval, eerste kwartier was voor Ajax) en hoe langer het duurt hoe beter het gaat draaien.quote:
Zijn stiekem allemaal Ajacied.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:18 schreef Doug-Heffernan het volgende:
De laatste 3 Ajax topics geopend door mensen die de rivaal steunen
Wat een beesten lmao
Buiten die drie tegendoelpunten speelde Ajax gewoon een dijk van een wedstrijd.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als de 1-3 valt krijg je een hele andere wedstrijd.
Groetjes Karim El Ahmadi.
Net zoveel context:quote:Op woensdag 27 september 2023 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat jij er zo’n fan van bent
[ afbeelding ]
Wedstrijdsituatie vlak voor de staking: Ajax-spelers zijn gestopt met omschakelen, Feyenoord speelt in gigantische ruimtes.
@Heinzquote:Op woensdag 27 september 2023 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Buiten die drie tegendoelpunten speelde Ajax gewoon een dijk van een wedstrijd.
Wat zeggen de statistieken over Feyenoord bij 3-0 voor bij rust? Ik kan Shaktar herinneren, toen was het na een uur ook klaar.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat denk ik niet dat is zo. Je kan de statistieken er gewoon op na slaan. Regelmatig beginnen we enorm slordig en traag aan wedstrijden (eigenlijk was dat zondag ook het geval, eerste kwartier was voor Ajax) en hoe langer het duurt hoe beter het gaat draaien.
Dat hoge druk zetten ging jullie bijzonder goed af, daarom was het 0-3.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Net zoveel context:
[ afbeelding ]
Sterk Ajax zet hoog druk en dwingt balbezit af vlak voor de staking
Wat begrijp je niet aan net zoveel context?quote:Op woensdag 27 september 2023 11:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat hoge druk zetten ging jullie bijzonder goed af, daarom was het 0-3.
Vond jij ajax wel goed spelen afgelopen zondag?quote:Op woensdag 27 september 2023 11:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan net zoveel context?
Je lijkt het hele punt te missen namelijk dat jullie debiel hoge druk bleven zitten terwijl jullie spelers er fysiek en mentaal door heen zaten + er niet werd meeverdedigd of teruggelopen in de omschakeling. De ruimtes werden daardoor steeds groter, waardoor Feyenoord (nog) meer ruimte kreeg om te voetballen en een hogere score voor de hand zou liggenquote:Op woensdag 27 september 2023 11:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan net zoveel context?
quote:Op woensdag 27 september 2023 11:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Net zoveel context:
[ afbeelding ]
Sterk Ajax zet hoog druk en dwingt balbezit af vlak voor de staking
Goede speler, maar hij werd ook wel erg goed gemaakt door Ajax.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
[ twitter ]
Mexicaanse spits verkracht 17-jarig jongetje
Je lijkt het punt te missen dat je op een still zonder context kunt zien wat je wil.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Je lijkt het hele punt te missen namelijk dat jullie debiel hoge druk bleven zitten terwijl jullie spelers er fysiek en mentaal door heen zaten + er niet werd meeverdedigd of teruggelopen in de omschakeling. De ruimtes werden daardoor steeds groter, waardoor Feyenoord (nog) meer ruimte kreeg om te voetballen en een hogere score voor de hand zou liggen
Waar zeg ik dat?quote:Op woensdag 27 september 2023 11:25 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Vond jij ajax wel goed spelen afgelopen zondag?
Doe niet zo mal. De context ken je toch?quote:Op woensdag 27 september 2023 11:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je lijkt het punt te missen dat je op een still zonder context kunt zien wat je wil.
Competitievervalsing!quote:Op woensdag 27 september 2023 11:27 schreef Themeparktommy het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)trijd-al-weken-kwijt
Geen Mannsverk vanmiddag
Ik vond het met name bizar om te zien dat de 20+ miljoen aankoop hem alles liet oplossenquote:Op woensdag 27 september 2023 11:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Goede speler, maar hij werd ook wel erg goed gemaakt door Ajax.
Overigens dicht ik Pepe van PSV meer kwaliteiten toe²
nog meer voordeel voor ajaxquote:Op woensdag 27 september 2023 11:27 schreef Themeparktommy het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)trijd-al-weken-kwijt
Geen Mannsverk vanmiddag
Dat idiote hoge druk zetten was onderdeel van hetgeen wat we je proberen uit te leggen, namelijk dat er enorme ruimtes ontstonden voor Feyenoord om te voetballen en meer te scoren. Ruimtes die jullie deels door onkunde en de vermoeidheid van de pot tegen Marseille totaal niet meer konden belopen.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je lijkt het punt te missen dat je op een still zonder context kunt zien wat je wil.
Deze man is gruwelijkquote:Op woensdag 27 september 2023 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
[ twitter ]
Mexicaanse spits verkracht 17-jarig jongetje
Ik geef dat druk zetten juist als voorbeeld dat je daar in kunt zien wat je wil, hoe moeilijk kan het nou zijnquote:Op woensdag 27 september 2023 11:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat idiote hoge druk zetten was onderdeel van hetgeen wat we je proberen uit te leggen, namelijk dat er enorme ruimtes ontstonden voor Feyenoord om te voetballen en meer te scoren. Ruimtes die jullie deels door onkunde en de vermoeidheid van de pot tegen Marseille totaal niet meer konden belopen.
Maar prima als jij er iets anders in wil zien
Dat zie je heel goed, Steijn en Steijn alleen is de oorzaak dat het team nu in het rechter rijtje staat. Genoeg talent in de selectie, alleen heeft Maurice werkelijk geen idee hoe die ze moet gebruiken. Waardoor ze veel slechter ogen dan ze werkelijk zijnquote:Op woensdag 27 september 2023 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben er dan ook nog niet van overtuigd dat al die spelers shit zijn, er zijn wel wat fokscouts die het allemaal beter schijnen te weten maar die zijn er dan ook 24/7 mee bezig.
Waar ik wel al een tijdje van overtuigd ben is dat deze trainer niet de juiste man is.
Als je verder totaal geen idee hebt waar je naar kijkt zou dat kunnen. Maar we hebben hier allemaal toch de context van het wedstrijdverloop er bij in het achterhoofd?quote:Op woensdag 27 september 2023 11:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik geef dat druk zetten juist als voorbeeld dat je daar in kunt zien wat je wil, hoe moeilijk kan het nou zijn.
Uiteindelijk heb je gewoon een team met 80% die international is. Dus valt Steijn zeker wat aan te rekenen. Met dit team hoor je gewoon te winnen van Fortuna en Excelsior.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:32 schreef Ali_boo het volgende:
eijn alleen is de oorzaak dat het team nu in het rechter rijtje staat. Genoeg talent in de selectie, alleen heeft Maurice werkelijk geen idee hoe die ze moet gebruiken. Waardoor ze veel slechter ogen dan ze werkelijk zijn
Sandmann had toen allang huilend zijn tv uitgezetquote:Op woensdag 27 september 2023 11:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je verder totaal geen idee hebt waar je naar kijkt zou dat kunnen. Maar we hebben hier allemaal toch de context van het wedstrijdverloop er bij in het achterhoofd?
Een paar seconden na de still van Caland Zwart:quote:Op woensdag 27 september 2023 11:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je verder totaal geen idee hebt waar je naar kijkt zou dat kunnen. Maar we hebben hier allemaal toch de context van het wedstrijdverloop er bij in het achterhoofd?
Dat is wel een groot gemisquote:Op woensdag 27 september 2023 11:36 schreef Black-Death het volgende:
Mannsverk staat minstens 6 weken aan de kant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Verwijderd *
jammerquote:Op woensdag 27 september 2023 11:36 schreef Black-Death het volgende:
Mannsverk staat minstens 6 weken aan de kant.
Waarschijnlijk wil hij het niet snappen.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:34 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Sandmann had toen allang huilend zijn tv uitgezet
Waar haal je die screenschots vandaan?quote:Op woensdag 27 september 2023 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat jij er zo’n fan van bent
[ afbeelding ]
Wedstrijdsituatie vlak voor de staking: Ajax-spelers zijn gestopt met omschakelen, Feyenoord speelt in gigantische ruimtes.
Krijg je als je als een kansloze vuurwerk op het veld gaat gooienquote:Op woensdag 27 september 2023 11:38 schreef TornadoDK het volgende:
Weer zo'n feynoord tt![]()
Ze zijn er maar druk mee
Het kan wel fout gaan, zeker in een team in opbouw, onder Ten Hag heb je ook wedstrijden met 3 goals of meer van PSV verloren meen ik. Maar het gaat om het voetbal, daar zie ik geen aanknopingspunten.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:32 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat zie je heel goed, Steijn en Steijn alleen is de oorzaak dat het team nu in het rechter rijtje staat. Genoeg talent in de selectie, alleen heeft Maurice werkelijk geen idee hoe die ze moet gebruiken. Waardoor ze veel slechter ogen dan ze werkelijk zijn
Je moet met deze selectie minstens in de top 5 staan
Berghuis? Waar? Wanneer?quote:Op woensdag 27 september 2023 11:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wil hij het niet snappen.
Het feit dat Berghuis een bal direct inlevert op de eigen achterlijn bij Wieffer zou toch wel een indicatie moeten geven dat het positiespel ook een beetje Lucille was geworden.
Juist, je was weer eens niet zo scherp. Kan gebeuren hoor.quote:
Was jullie verdediging maar eens scherp.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Juist, je was weer eens niet zo scherp. Kan gebeuren hoor.
Hoe durft hij inderdaad te juichen bij een goal!quote:Op woensdag 27 september 2023 11:46 schreef Simmertje het volgende:
Gimenez heeft toch de titel van Tadic overgenomen als meest vervelende speler op de Nederlandse velden momenteel. Alleen dat juichen van hem al.
Zolang Maurice Kamikazi voetbal blijft spelen zullen ze niet alleen veel te veel ruimte weggegeven daar achterin. Maar ook punten blijven verspelen tegen de kleintjesquote:Op woensdag 27 september 2023 11:33 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb je gewoon een team met 80% die international is. Dus valt Steijn zeker wat aan te rekenen. Met dit team hoor je gewoon te winnen van Fortuna en Excelsior.
quote:Op woensdag 27 september 2023 11:51 schreef Tarado het volgende:
Hoop wel dat ze een microfoon bij Steijn in de buurt zetten, kunnen we toch nog een beetje lachen.
Pochettino is binnenkort wel beschikbaarquote:Op woensdag 27 september 2023 11:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wie hem gaat opvolgen. Heb jij een suggestie/idee?
Ging hij maar juichen ja, dan had ik er niet zoveel moeite mee. Maar om 30 seconden biddend op de grond te blijven zitten is gewoon puur irritant.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:49 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hoe durft hij inderdaad te juichen bij een goal!
Bidden tot GodGod is niet verboden.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:53 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ging hij maar juichen ja, dan had ik er niet zoveel moeite mee. Maar om 30 seconden biddend op de grond te blijven zitten is gewoon puur irritant.
Nee, het is ook best moeilijk omdat heel Ajax een stuurloos schip is, met een Ajax verleden zie ik er eigenlijk geen en zonder die ook boven de materie staan bij FC Slangenkuil zullen er geen zin in hebben.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wie hem gaat opvolgen. Heb jij een suggestie/idee?
Oplossing zou zijn om hem niet zo vaak te laten scoren, maar dat zit er niet in ben ik bangquote:Op woensdag 27 september 2023 11:53 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ging hij maar juichen ja, dan had ik er niet zoveel moeite mee. Maar om 30 seconden biddend op de grond te blijven zitten is gewoon puur irritant.
Die religieuze uitingen vind ik ook niet zo geweldig, ik zag toevallig dat broertje van Kockcu nadat hij tegen jong Ajax had gescoord ook Allah overdreven bedanken.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:53 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Frank is de enige reële optie. Zeker ook gezien zijn eerste halfjaar toen de club ook in de fik stond.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee, het is ook best moeilijk omdat heel Ajax een stuurloos schip is, met een Ajax verleden zie ik er eigenlijk geen en zonder die ook boven de materie staan bij FC Slangenkuil zullen er geen zin in hebben.
Allah heeft toch helemaal geen tijd om al die voetballers aan goals te helpen.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die religieuze uitingen vind ik ook niet zo geweldig, ik zag toevallig dat broertje van Kockcu nadat hij tegen jong Ajax had gescoord ook Allah overdreven bedanken.
Dat is gewoon een staatsidioot met zijn jankhoofd. Bij PisVee zou hij niet misstaan.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:46 schreef Simmertje het volgende:
Gimenez heeft toch de titel van Tadic overgenomen als meest vervelende speler op de Nederlandse velden momenteel. Alleen dat juichen van hem al.
Hij wil een systeem spelen waar die de spelers niet voor heeft. Ipv je verlies te nemen en iets anders te proberen door wat defensieve zekerheden in te bouwen, gaat die gewoon op dezelfde voet verderquote:Op woensdag 27 september 2023 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het kan wel fout gaan, zeker in een team in opbouw, onder Ten Hag heb je ook wedstrijden met 3 goals of meer van PSV verloren meen ik. Maar het gaat om het voetbal, daar zie ik geen aanknopingspunten.
Beetje respect voor de beste spits van de eredivisie jaquote:Op woensdag 27 september 2023 11:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een staatsidioot met zijn jankhoofd. Bij PisVee zou hij niet misstaan.
Luuk de Jong verdient respect inderdaad.quote:Op woensdag 27 september 2023 12:02 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Beetje respect voor de beste spits van de eredivisie ja
Die zal er geen zin in hebben, die hadden ze gepolst als vervanger van Schreuder en toen in de wacht gezet en voor Heitinga gegaan.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Frank is de enige reële optie. Zeker ook gezien zijn eerste halfjaar toen de club ook in de fik stond.
Jij bent geen clown, jij bent het hele circusquote:Op woensdag 27 september 2023 12:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Luuk de Jong verdient respect inderdaad.
Klopt, maar denk dat 'ie te eergevoelig is om het niet te doen.quote:Op woensdag 27 september 2023 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die zal er geen zin in hebben, die hadden ze gepolst als vervanger van Schreuder en toen in de wacht gezet en voor Heitinga gegaan.
Ik heb nog geen systeem kunnen ontdekken, dat is een groter probleem, hij doet maar wat.quote:Op woensdag 27 september 2023 12:01 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hij wil een systeem spelen waar die de spelers niet voor heeft. Ipv je verlies te nemen en iets anders te proberen door wat defensieve zekerheden in te bouwen, gaat die gewoon op dezelfde voet verder
Dan vraag je ook om problemen
Gimenez is een matige spits niveautje vincent jansen.quote:Op woensdag 27 september 2023 12:06 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Jij bent geen clown, jij bent het hele circus
Als je nu om Frank gaat vragen ben je wel heel desperaat hoor, niks tegen de persoon maar dat voetbal was de laatste 2 jaar ook niet om aan te zien.quote:Op woensdag 27 september 2023 12:14 schreef Wotte het volgende:
Moet je nagaan hoe hij langs de lijn staat bij zulke taferelen in de verdediging.
Het was oerdegelijk lijkt me wel een goede keuze op dit moment. Daarbij heb ik een zwak voor Frank.quote:Op woensdag 27 september 2023 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je nu om Frank gaat vragen ben je wel heel desperaat hoor, niks tegen de persoon maar dat voetbal was de laatste 2 jaar ook niet om aan te zien.
Precies wat we zoeken zelfs. Gewoon ff de boel zsm op de rit, maakt niet uit hoe, daar lijkt Frank me echt de juiste man op het juiste moment voor.quote:Op woensdag 27 september 2023 12:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het was oerdegelijk lijkt me wel een goede keuze op dit moment. Daarbij heb ik een zwak voor Frank.
"dat is spelen in de top, met een toptrainer"quote:Op woensdag 27 september 2023 12:14 schreef Wotte het volgende:
Moet je nagaan hoe hij langs de lijn staat bij zulke taferelen in de verdediging.
Toptrainer of niet. Er zijn maar weinig coaches die vier keer op rij kampioen zijn geworden in de Eredivisie.quote:Op woensdag 27 september 2023 12:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
"dat is spelen in de top, met een toptrainer"
[ afbeelding ]
Respect moet je verdienen....quote:Op woensdag 27 september 2023 12:02 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 september 2023 12:31 schreef freaky40 het volgende:
Gaat ook niets gebeuren, dan kondigen ze het niet op deze manier aan.quote:Op woensdag 27 september 2023 12:36 schreef LethalNinja het volgende:
Vandaag werk ik tegenover de JHC, paar politie busjes verder nog rus
Keep us updatedquote:Op woensdag 27 september 2023 12:36 schreef LethalNinja het volgende:
Vandaag werk ik tegenover de JHC, paar politie busjes verder nog rus
Was al een paar halve liters verder, misschien hielp dat ook niet voor het optimisme maar tot de 0-3 was het echt wel een stuk beter (minder slecht) dan de wedstrijden daarvoorquote:Op woensdag 27 september 2023 09:27 schreef Caland het volgende:
Welke wedstrijd heeft Heeinz eigenlijk zitten kijken? Ze werden een paar keer gevaarlijk op de lange bal maar de gaten op het veld waren nog groter dan die in menig hersenpan van een bezoeker van de F-side.
Ik zag echt niets positiefs. Was er als objectieve psv-fan bijquote:Op woensdag 27 september 2023 12:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Was al een paar halve liters verder, misschien hielp dat ook niet voor het optimisme maar tot de 0-3 was het echt wel een stuk beter (minder slecht) dan de wedstrijden daarvoor
Dit verstaat de huidige selectie niet.quote:Op woensdag 27 september 2023 12:14 schreef Wotte het volgende:
Met voetbal dat zo waanzinnig onaantrekkelijk was dat ze de Arena nauwelijks meer vol kregen op het eind.quote:Op woensdag 27 september 2023 12:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Toptrainer of niet. Er zijn maar weinig coaches die vier keer op rij kampioen zijn geworden in de Eredivisie.
Selectie van toen lijkt redelijk op die van nuquote:Op woensdag 27 september 2023 12:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Met voetbal dat zo waanzinnig onaantrekkelijk was dat ze de Arena nauwelijks meer vol kregen op het eind.
Gaat niet om de selectie, gaat om hoe Frank toen wou spelen met dat constante balletje terug. Hele wedstrijden waarin er enkel werd overgespeeld tussen de keeper, verdediging en verdedigende middenvelders.quote:Op woensdag 27 september 2023 12:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Selectie van toen lijkt redelijk op die van nu
Wilde spelen of gedwongen werd om te spelen?quote:Op woensdag 27 september 2023 12:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gaat niet om de selectie, gaat om hoe Frank toen wou spelen met dat constante balletje terug. Hele wedstrijden waarin er enkel werd overgespeeld tussen de keeper, verdediging en verdedigende middenvelders.
quote:Op woensdag 27 september 2023 11:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Goede speler, maar hij werd ook wel erg goed gemaakt door Ajax.
Overigens dicht ik Pepe van PSV meer kwaliteiten toe²
Waarschijnlijk was het user @Heeinz die aan de F-side probeerde uit te leggen dat het zondag gewoon heel erg goed wasquote:Op woensdag 27 september 2023 13:02 schreef Vis1980 het volgende:
Het is 13.00 uur en er is al een iemand gearresteerd bij een wedstrijd waar geen toeschouwers welkom zijn. Zou hij een spandoek bij zich hebben gehad en dat ie toen opgepakt is? Hmmm, ik dacht dat iemand hier beweerde dat het allen wat spandoeken wordt en niets meer.
Denk het niet. Moeten nog vanuit het werk komen.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:07 schreef StevenHyde het volgende:
Is het al druk bij de arena? Lees er nog niks over.
quote:Domper voor F-Side: wegens werkverplichtingen kunnen 3 leden er vanmiddag niet bij zijn
Tijdens het uitspelen van het restant van Ajax-Feyenoord heeft de F-Side aangekondigd naar het stadion te komen om hun onvrede kenbaar te maken. Hoewel de supportersgroep een flinke opkomst verwacht, is er ook teleurstellend nieuws: Kevin, Jeffrey en Nino moeten gewoon werken.
Kevin, een 39-jarige scrum master uit Amstelveen, baalt dat hij er niet bij kan zijn vanwege zijn werkverplichtingen. “Je wil toch laten zien dat je het oneens bent met de stroperige bedrijfsmatige structuur waardoor het proces van besluitvorming totaal niet transparant is. En dan moet je maar hopen dat er nu in de hoogste geledingen geen machtsvacuüm ontstaat.” De eveneens vanmiddag absente Jeffrey en Nino knikken instemmend: “ja, wat een teringleijers!”
Humor!quote:
Toeristen in de Bijlmer?quote:Op woensdag 27 september 2023 13:07 schreef LethalNinja het volgende:
Nu wel meer politie. Pak m beet zes tot tien politiebusjes, vier groepjes politie te paard. Geen hooligans te zien. Vooral een combinatie van toeristen en werklui.
Sfeer is vriendelijk
Trots? Nee. Ga ik genieten van de users hier? Jazeker.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:11 schreef franklop het volgende:
Het zou stiekem natuurlijk fantastisch zijn als het nog 3-3 of 4-3 wordt! Dat zie ik nergens als een scenario voorbij komen
Die willen natuurlijk allemaal zien waar Feyenoord ajax helemaal van t kastje naar de muur gespeeld heeftquote:
Ach, die zijn politie charges wel gewend.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
EasyHotel, zit vol met Chinezen. Die wisten niet wat ze zagen zondag
Die stond wel als volgende op het lijstje van de F-side.quote:
En jij maar denken dat ze niet wisten wat dat betekentquote:Op woensdag 27 september 2023 13:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Die stond wel als volgende op het lijstje van de F-side.
Hadden ze toch gelijk met hun onwillekeurig!!!
Die voelt ook de hitte onder zijn voeten na het VEB bericht van vanmorgen.quote:
Boy was I wrongquote:Op woensdag 27 september 2023 13:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
En jij maar denken dat ze niet wisten wat dat betekent
Hij wordt genoemd als opperhoofd van de politie, maar volgens mij is dat nog niet officieel rond.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Pier had al een nieuw baantje toch?
Hm? Welk bericht?quote:Op woensdag 27 september 2023 13:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die voelt ook de hitte onder zijn voeten na het VEB bericht van vanmorgen.
Dat zal dan niet zo lang meer duren.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hij wordt genoemd als opperhoofd van de politie, maar volgens mij is dat nog niet officieel rond.
vergeet Bogarde nietquote:Op woensdag 27 september 2023 13:23 schreef Caland het volgende:
De weg is nu wel vrij voor de terugkeer van Wesley Sneijder in wat voor functie dan ook
(dan ga ik echt mokerhard lachen)
Heb liever dat ze iemand ontslaan die niet op dat lijstje staat.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:24 schreef freaky40 het volgende:
Pier is bang niet levend de Arena te verlaten vandaag, dus heeft gauw eieren voor zijn geld gekozen...op naar nr. 3...
Wie dan?quote:Op woensdag 27 september 2023 13:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Heb liever dat ze iemand ontslaan die niet op dat lijstje staat.
Echte ajax dna, een mokerdomme zakkenvullerquote:Op woensdag 27 september 2023 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
vergeet Bogarde niet
Daar wordt ook al 2 jaar lang om gezeurd door die debiele Ajaxvolgers
Ja, onze piepel manasjer gaat Ajax weer Ajax maken. En vriendjes worden van de F-side, zodat 'ie ze een beetje rustig kan houden.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:23 schreef Caland het volgende:
De weg is nu wel vrij voor de terugkeer van Wesley Sneijder in wat voor functie dan ook
https://nos.nl/artikel/24(...)waarnemer-zou-ruilenquote:Op woensdag 27 september 2023 13:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hm? Welk bericht?
Wie zal er volgen denken jullie? Van Halst zal wel blijven zitten toch? Of zal hij ook de eer aan zichzelf houden?
Wacht wat. Van jou moest Mistniedat toch blijven?quote:Op woensdag 27 september 2023 13:24 schreef freaky40 het volgende:
Pier is bang niet levend de Arena te verlaten vandaag, dus heeft gauw eieren voor zijn geld gekozen...op naar nr. 3...
Hele omgeving Arena/Bijlmer is één wonderlijke mix van multiculti, expats, zakenlui, congres- en trainingscentrabezoekers en toeristen.quote:
Vreemd verhaal, überhaupt is de VEB vervelend actief in deze zaak, stukje profileringsdrang en gratis reclame denk ik.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)waarnemer-zou-ruilen
Tijd voor Edgar Davids om raad van commissaris te worden.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:26 schreef GGMM het volgende:
Piers is niet langer raad van commissaris
Nu die Henderiks nogquote:Op woensdag 27 september 2023 13:27 schreef Black-Death het volgende:
Pier dus ook weg.
Toch wel respect voor die man, hij ziet zelf in dat zijn positie onhoudbaar is geworden. Niet veel mensen nemen dan zelf die stap.
Ik denk dat Sneijdertje 10x beter die baan kan vervullen dan sven.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:23 schreef Caland het volgende:
Volgens de geruchten wordt die politiebaas en dan had die toch al moeten aftreden.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:27 schreef Black-Death het volgende:
Pier dus ook weg.
Toch wel respect voor die man, hij ziet zelf in dat zijn positie onhoudbaar is geworden. Niet veel mensen nemen dan zelf die stap.
Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik denk dat Sneijdertje 10x beter die baan kan vervullen dan sven.
Daar gezegd hebbende dat iedereen een vooruitgang zou zijn.
Aha. Nou, dan gaat de rest van de RvC er ook uit.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)waarnemer-zou-ruilen
Ho ho niet zo snel, wel even de onwillekeurige volgorde aanhouden ajb.quote:
Nou buiten dat alleen de VEB dit nu roept met onduidelijke bronnen zijn de feiten dat er via 9 verschillende zaakwaarnemers spelers zijn gekocht, dus geen idee waarom dit specifiek het einde van de RvC leden zou betekenen.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Aha. Nou, dan gaat de rest van de RvC er ook uit.
*pluchegodenquote:Op woensdag 27 september 2023 13:31 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Pier 2 dagen geleden
Ajaxgoden
Tsja, zo gaan dat soort interviews nou eenmaal.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:31 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Pier 2 dagen geleden
Ajaxgoden
Oh was hij datquote:Op woensdag 27 september 2023 13:31 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Pier 2 dagen geleden
Ajaxgoden
Ajax-kennende zijn al die rvc-leden hockeycoaches of badmeesters.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh was hij dat
Mooi dat die lul opgerot is dan
Is dat ook die Hockeycoach of is dat weer iemand anders? (ik volg het allemaal niet zo, vandaar dat ik het aan jou vraag)
Die hockeycoach is chief sports officer, Maurits 'losersvlucht' Hendriks.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh was hij dat
Mooi dat die lul opgerot is dan
Is dat ook die Hockeycoach of is dat weer iemand anders? (ik volg het allemaal niet zo, vandaar dat ik het aan jou vraag)
Gelachen.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:26 schreef Salina het volgende:
[..]
Hele omgeving Arena/Bijlmer is één wonderlijke mix van
Wie zitten er dan nog wel? Wie blijft er overquote:Op woensdag 27 september 2023 13:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Aha. Nou, dan gaat de rest van de RvC er ook uit.
quote:Op woensdag 27 september 2023 13:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die hockeycoach is chief sports officer, Maurits 'losersvlucht' Hendriks.
Hannie van de koffie.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie zitten er dan nog wel? Wie blijft er over
In ieder geval iets neutraler in zijn analyse dan zijn Rotterdamse evenknie.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:41 schreef MatthijsDJ het volgende:
Die Marciano Vink vind de keren dat ik hem gezien heb bij ESPN wel een redelijke gozer.. Hebben we daar geen rolletje voor?
Dit is het soort logica dat Trump president heeft gemaakt.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:41 schreef MatthijsDJ het volgende:
Die Marciano Vink vind de keren dat ik hem gezien heb bij ESPN wel een redelijke gozer.. Hebben we daar geen rolletje voor?
Niet waar, Feyenoord heeft ons he-le-maal van de mat geveegd en Ajax deed helemaal NIETS.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:48 schreef Simmertje het volgende:
Zie nu pas dat we best nog wat kansen gehad hebben, man man
Ja doe dat dan erna, haalt Igg wat aandacht weg van de 0-5quote:Op woensdag 27 september 2023 13:45 schreef Bugno3 het volgende:
Dit ook een half uur voor de wedstrijd communiceren. AJAXGODEN
Niet veel goeds iig.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet waar, Feyenoord heeft ons he-le-maal van de mat geveegd en Ajax deed helemaal NIETS.
MAKE AJAX GREAT AGAINquote:Op woensdag 27 september 2023 13:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit is het soort logica dat Trump president heeft gemaakt.
Punt is - ik zie ons zometeen ook nog 3 of 4 kansen creeeren, maar ook weer 3 tegendoelpunten slikkenquote:Op woensdag 27 september 2023 13:48 schreef Simmertje het volgende:
Zie nu pas dat we best nog wat kansen gehad hebben, man man
Ja leukquote:Op woensdag 27 september 2023 13:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Er staat voorbeschouwing bij ESPN, maar dit is toch een tussenbeschouwing?
Nou dat was toch wel 70 uur geleden ongeveerquote:Op woensdag 27 september 2023 13:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die jongen staat er net in.
quote:Op woensdag 27 september 2023 13:59 schreef franklop het volgende:
Tegen beter weten in maar de livestream aan, blijft toch je club he
Gewisseld na 9 min, pijnlijkquote:Op woensdag 27 september 2023 13:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die jongen staat er net in.
Onzin, daar kwam geen zinnig woord uit....quote:Op woensdag 27 september 2023 13:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit is het soort logica dat Trump president heeft gemaakt.
Geen idee of het meetelt als wisselmoment, de tijd loopt immers nog niet.quote:
Inderdaad, Feyenoord speelt gewoon FIFA op easy modequote:Op woensdag 27 september 2023 14:02 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Je ziet het ook gewoon meteen gebeuren weer he
quote:Op woensdag 27 september 2023 13:59 schreef Scorpie het volgende:
Dit gaat heel pijnlijk worden denk ik zo.
Huh?quote:Op woensdag 27 september 2023 14:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zit flink wat frustratie bij Slot zo te zien.
misschien 2 keer een bidon proberen?quote:Op woensdag 27 september 2023 14:06 schreef DaveDave09 het volgende:
Zou als Steijn nu zelf een fakkel gooien en dan ontslag indienen
Had het idee dat er wat meer uitkwam dan vreugde net bij de goal. Waarschijnlijk omdat ie hier helemaal niet had willen zijn vanmiddag.quote:
Iets van het niveau FC KNUDDEquote:Op woensdag 27 september 2023 14:08 schreef zoekeenleven het volgende:
ajax is een parodie op een voetbalclub
Echt origineel zijn jullie niet he?quote:Op woensdag 27 september 2023 14:08 schreef zoekeenleven het volgende:
ajax is een parodie op een voetbalclub
Wat een wereldspits is die Gimenez hequote:Op woensdag 27 september 2023 14:08 schreef Wotte het volgende:
HOE KUN JE ZO KINDERLIJK LOPEN TE VERDEDIGEN MAN, MAN, MAN.
Ik wil zeggen sabotage maar ik denk eigenlijk dat dit het niveau gewoon isquote:Op woensdag 27 september 2023 14:08 schreef Wotte het volgende:
HOE KUN JE ZO KINDERLIJK LOPEN TE VERDEDIGEN MAN, MAN, MAN.
Is originaliteit belangrijker dan gewoon de waarheid vertellen?quote:Op woensdag 27 september 2023 14:09 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Echt origineel zijn jullie niet he?
ach de uitslag boeit al niet meer, bezem moet er sowieso doorheenquote:Op woensdag 27 september 2023 14:09 schreef Heeinz het volgende:
Laat het dan ook maar 0-5 worden en dat de schoonmaak dan verder gaat
Ik snap dat je hier momenteel voor zou tekenen. Wij nietquote:Op woensdag 27 september 2023 14:09 schreef Heeinz het volgende:
Laat het dan ook maar 0-5 worden en dat de schoonmaak dan verder gaat
Nee we moeten de onwillekeurige volgorde aanhoudenquote:Op woensdag 27 september 2023 14:10 schreef Scorpie het volgende:
Als Steijn er vanavond niet uit ligt dan word ik wel erg verdrietig.
En danquote:Op woensdag 27 september 2023 14:10 schreef Scorpie het volgende:
Als Steijn er vanavond niet uit ligt dan word ik wel erg verdrietig.
winnenquote:Op woensdag 27 september 2023 14:10 schreef Heeinz het volgende:
Heeft iemand kunnen ontdekken wat het plan van Steijn was?
Nou, ik begin Steijn ervan te verdenken dat hij gewoon een tactiek op FM Forum heeft gedownload, en deze toegepast heeft op deze selectie, en op die manier een soort real-life Football Manager 2024 speelt.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:10 schreef Heeinz het volgende:
Ach man die pis ik er zelfs nog in.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:09 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wat een wereldspits is die Gimenez he
Wel geniaal om je enige verdediger die nog iets kan op een andere positie neer te zetten.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:13 schreef Heeinz het volgende:
Hato weet het ook meteen niet meer als hij linksback staat
Die is het grootste probleem. Alleen sommigen willen hem nog een kans geven.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:10 schreef Heeinz het volgende:
Dit had niemand anders kunnen bedenken neequote:Op woensdag 27 september 2023 14:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel geniaal om je enige verdediger die nog iets kan op een andere positie neer te zetten.
Steijn doet aan 4D-schaken, daar kunnen wij stervelingen niet in mee.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel geniaal om je enige verdediger die nog iets kan op een andere positie neer te zetten.
In de winterstop, als het dan nog niet loopt, dan ja.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:07 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Wanneer is hij volgens jou wel klaar dan?
Dat wordt nog best een flink karweiquote:Op woensdag 27 september 2023 14:15 schreef Rnie het volgende:
Verwachtingspatroon bijstellen naar maximaal het linkerrijtje halen dit jaar, dan is er toch niks aan de hand?
Er valt niks neer te zettenquote:Op woensdag 27 september 2023 14:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Steijn heeft het goed neergezet. Top coach wel
op zijn plek staat al een van de duurste spelers in de geschiedenis van het nederlandse voetbalquote:Op woensdag 27 september 2023 14:15 schreef Heeinz het volgende:
Akpom kan vast lekker voor het doel komen maar geef hem alsjeblieft niet de bal op het middenveld
Kan nog makkelijk 0-7 wordenquote:
Grootste miskoop ooit van Ajaxquote:Op woensdag 27 september 2023 14:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
op zijn plek staat al een van de duurste spelers in de geschiedenis van het nederlandse voetbal
Dat probeert die ookquote:Op woensdag 27 september 2023 14:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nouja je kan in ieder geval proberen om er niet met 0-6 vanaf te gaan
En toch zet je die klote stream weer aan, ik ken het gevoel. Zit er wel echt over na te denken om PSV uit niet te gaan kijken.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:20 schreef Heeinz het volgende:
Als ik het over m'n hart zou kunnen verkrijgen zou ik heel graag de rest van dit seizoen overslaan
'Amsterdams Kwartiertje!'quote:
Wanneer was de laatste keer dat we geen Europees voetbal/voorrondes speelde?quote:Op woensdag 27 september 2023 14:20 schreef Heeinz het volgende:
Als ik het over m'n hart zou kunnen verkrijgen zou ik heel graag de rest van dit seizoen overslaan
dan had het al 0-8 gestaanquote:Op woensdag 27 september 2023 14:21 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Kun je nagaan als de wedstrijd toen niet was onderbroken.
JAAAAAAAAquote:Op woensdag 27 september 2023 14:23 schreef GGMM het volgende:
VBL / Maurice Steijn moet ontslagen worden! #1 @:coco
Dubbele cijfersquote:Op woensdag 27 september 2023 14:22 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
dan had het al 0-8 gestaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |