quote:Op woensdag 27 september 2023 13:59 schreef Scorpie het volgende:
Dit gaat heel pijnlijk worden denk ik zo.
Huh?quote:Op woensdag 27 september 2023 14:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zit flink wat frustratie bij Slot zo te zien.
misschien 2 keer een bidon proberen?quote:Op woensdag 27 september 2023 14:06 schreef DaveDave09 het volgende:
Zou als Steijn nu zelf een fakkel gooien en dan ontslag indienen
Had het idee dat er wat meer uitkwam dan vreugde net bij de goal. Waarschijnlijk omdat ie hier helemaal niet had willen zijn vanmiddag.quote:
Iets van het niveau FC KNUDDEquote:Op woensdag 27 september 2023 14:08 schreef zoekeenleven het volgende:
ajax is een parodie op een voetbalclub
Echt origineel zijn jullie niet he?quote:Op woensdag 27 september 2023 14:08 schreef zoekeenleven het volgende:
ajax is een parodie op een voetbalclub
Wat een wereldspits is die Gimenez hequote:Op woensdag 27 september 2023 14:08 schreef Wotte het volgende:
HOE KUN JE ZO KINDERLIJK LOPEN TE VERDEDIGEN MAN, MAN, MAN.
Ik wil zeggen sabotage maar ik denk eigenlijk dat dit het niveau gewoon isquote:Op woensdag 27 september 2023 14:08 schreef Wotte het volgende:
HOE KUN JE ZO KINDERLIJK LOPEN TE VERDEDIGEN MAN, MAN, MAN.
Is originaliteit belangrijker dan gewoon de waarheid vertellen?quote:Op woensdag 27 september 2023 14:09 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Echt origineel zijn jullie niet he?
ach de uitslag boeit al niet meer, bezem moet er sowieso doorheenquote:Op woensdag 27 september 2023 14:09 schreef Heeinz het volgende:
Laat het dan ook maar 0-5 worden en dat de schoonmaak dan verder gaat
Ik snap dat je hier momenteel voor zou tekenen. Wij nietquote:Op woensdag 27 september 2023 14:09 schreef Heeinz het volgende:
Laat het dan ook maar 0-5 worden en dat de schoonmaak dan verder gaat
Nee we moeten de onwillekeurige volgorde aanhoudenquote:Op woensdag 27 september 2023 14:10 schreef Scorpie het volgende:
Als Steijn er vanavond niet uit ligt dan word ik wel erg verdrietig.
En danquote:Op woensdag 27 september 2023 14:10 schreef Scorpie het volgende:
Als Steijn er vanavond niet uit ligt dan word ik wel erg verdrietig.
winnenquote:Op woensdag 27 september 2023 14:10 schreef Heeinz het volgende:
Heeft iemand kunnen ontdekken wat het plan van Steijn was?
Nou, ik begin Steijn ervan te verdenken dat hij gewoon een tactiek op FM Forum heeft gedownload, en deze toegepast heeft op deze selectie, en op die manier een soort real-life Football Manager 2024 speelt.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:10 schreef Heeinz het volgende:
Ach man die pis ik er zelfs nog in.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:09 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wat een wereldspits is die Gimenez he
Wel geniaal om je enige verdediger die nog iets kan op een andere positie neer te zetten.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:13 schreef Heeinz het volgende:
Hato weet het ook meteen niet meer als hij linksback staat
Die is het grootste probleem. Alleen sommigen willen hem nog een kans geven.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:10 schreef Heeinz het volgende:
Dit had niemand anders kunnen bedenken neequote:Op woensdag 27 september 2023 14:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel geniaal om je enige verdediger die nog iets kan op een andere positie neer te zetten.
Steijn doet aan 4D-schaken, daar kunnen wij stervelingen niet in mee.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel geniaal om je enige verdediger die nog iets kan op een andere positie neer te zetten.
In de winterstop, als het dan nog niet loopt, dan ja.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:07 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Wanneer is hij volgens jou wel klaar dan?
Dat wordt nog best een flink karweiquote:Op woensdag 27 september 2023 14:15 schreef Rnie het volgende:
Verwachtingspatroon bijstellen naar maximaal het linkerrijtje halen dit jaar, dan is er toch niks aan de hand?
Er valt niks neer te zettenquote:Op woensdag 27 september 2023 14:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Steijn heeft het goed neergezet. Top coach wel
op zijn plek staat al een van de duurste spelers in de geschiedenis van het nederlandse voetbalquote:Op woensdag 27 september 2023 14:15 schreef Heeinz het volgende:
Akpom kan vast lekker voor het doel komen maar geef hem alsjeblieft niet de bal op het middenveld
Kan nog makkelijk 0-7 wordenquote:
Grootste miskoop ooit van Ajaxquote:Op woensdag 27 september 2023 14:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
op zijn plek staat al een van de duurste spelers in de geschiedenis van het nederlandse voetbal
Dat probeert die ookquote:Op woensdag 27 september 2023 14:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nouja je kan in ieder geval proberen om er niet met 0-6 vanaf te gaan
En toch zet je die klote stream weer aan, ik ken het gevoel. Zit er wel echt over na te denken om PSV uit niet te gaan kijken.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:20 schreef Heeinz het volgende:
Als ik het over m'n hart zou kunnen verkrijgen zou ik heel graag de rest van dit seizoen overslaan
'Amsterdams Kwartiertje!'quote:
Wanneer was de laatste keer dat we geen Europees voetbal/voorrondes speelde?quote:Op woensdag 27 september 2023 14:20 schreef Heeinz het volgende:
Als ik het over m'n hart zou kunnen verkrijgen zou ik heel graag de rest van dit seizoen overslaan
dan had het al 0-8 gestaanquote:Op woensdag 27 september 2023 14:21 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Kun je nagaan als de wedstrijd toen niet was onderbroken.
JAAAAAAAAquote:Op woensdag 27 september 2023 14:23 schreef GGMM het volgende:
VBL / Maurice Steijn moet ontslagen worden! #1 @:coco
Dubbele cijfersquote:Op woensdag 27 september 2023 14:22 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
dan had het al 0-8 gestaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |