Was jullie verdediging maar eens scherp.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Juist, je was weer eens niet zo scherp. Kan gebeuren hoor.
Hoe durft hij inderdaad te juichen bij een goal!quote:Op woensdag 27 september 2023 11:46 schreef Simmertje het volgende:
Gimenez heeft toch de titel van Tadic overgenomen als meest vervelende speler op de Nederlandse velden momenteel. Alleen dat juichen van hem al.
Zolang Maurice Kamikazi voetbal blijft spelen zullen ze niet alleen veel te veel ruimte weggegeven daar achterin. Maar ook punten blijven verspelen tegen de kleintjesquote:Op woensdag 27 september 2023 11:33 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb je gewoon een team met 80% die international is. Dus valt Steijn zeker wat aan te rekenen. Met dit team hoor je gewoon te winnen van Fortuna en Excelsior.
quote:Op woensdag 27 september 2023 11:51 schreef Tarado het volgende:
Hoop wel dat ze een microfoon bij Steijn in de buurt zetten, kunnen we toch nog een beetje lachen.
Pochettino is binnenkort wel beschikbaarquote:Op woensdag 27 september 2023 11:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wie hem gaat opvolgen. Heb jij een suggestie/idee?
Ging hij maar juichen ja, dan had ik er niet zoveel moeite mee. Maar om 30 seconden biddend op de grond te blijven zitten is gewoon puur irritant.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:49 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hoe durft hij inderdaad te juichen bij een goal!
Bidden tot GodGod is niet verboden.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:53 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ging hij maar juichen ja, dan had ik er niet zoveel moeite mee. Maar om 30 seconden biddend op de grond te blijven zitten is gewoon puur irritant.
Nee, het is ook best moeilijk omdat heel Ajax een stuurloos schip is, met een Ajax verleden zie ik er eigenlijk geen en zonder die ook boven de materie staan bij FC Slangenkuil zullen er geen zin in hebben.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wie hem gaat opvolgen. Heb jij een suggestie/idee?
Oplossing zou zijn om hem niet zo vaak te laten scoren, maar dat zit er niet in ben ik bangquote:Op woensdag 27 september 2023 11:53 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ging hij maar juichen ja, dan had ik er niet zoveel moeite mee. Maar om 30 seconden biddend op de grond te blijven zitten is gewoon puur irritant.
Die religieuze uitingen vind ik ook niet zo geweldig, ik zag toevallig dat broertje van Kockcu nadat hij tegen jong Ajax had gescoord ook Allah overdreven bedanken.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:53 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Frank is de enige reële optie. Zeker ook gezien zijn eerste halfjaar toen de club ook in de fik stond.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee, het is ook best moeilijk omdat heel Ajax een stuurloos schip is, met een Ajax verleden zie ik er eigenlijk geen en zonder die ook boven de materie staan bij FC Slangenkuil zullen er geen zin in hebben.
Allah heeft toch helemaal geen tijd om al die voetballers aan goals te helpen.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die religieuze uitingen vind ik ook niet zo geweldig, ik zag toevallig dat broertje van Kockcu nadat hij tegen jong Ajax had gescoord ook Allah overdreven bedanken.
Dat is gewoon een staatsidioot met zijn jankhoofd. Bij PisVee zou hij niet misstaan.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:46 schreef Simmertje het volgende:
Gimenez heeft toch de titel van Tadic overgenomen als meest vervelende speler op de Nederlandse velden momenteel. Alleen dat juichen van hem al.
Hij wil een systeem spelen waar die de spelers niet voor heeft. Ipv je verlies te nemen en iets anders te proberen door wat defensieve zekerheden in te bouwen, gaat die gewoon op dezelfde voet verderquote:Op woensdag 27 september 2023 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het kan wel fout gaan, zeker in een team in opbouw, onder Ten Hag heb je ook wedstrijden met 3 goals of meer van PSV verloren meen ik. Maar het gaat om het voetbal, daar zie ik geen aanknopingspunten.
Beetje respect voor de beste spits van de eredivisie jaquote:Op woensdag 27 september 2023 11:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een staatsidioot met zijn jankhoofd. Bij PisVee zou hij niet misstaan.
Luuk de Jong verdient respect inderdaad.quote:Op woensdag 27 september 2023 12:02 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Beetje respect voor de beste spits van de eredivisie ja
Die zal er geen zin in hebben, die hadden ze gepolst als vervanger van Schreuder en toen in de wacht gezet en voor Heitinga gegaan.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Frank is de enige reële optie. Zeker ook gezien zijn eerste halfjaar toen de club ook in de fik stond.
Jij bent geen clown, jij bent het hele circusquote:Op woensdag 27 september 2023 12:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Luuk de Jong verdient respect inderdaad.
Klopt, maar denk dat 'ie te eergevoelig is om het niet te doen.quote:Op woensdag 27 september 2023 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die zal er geen zin in hebben, die hadden ze gepolst als vervanger van Schreuder en toen in de wacht gezet en voor Heitinga gegaan.
Ik heb nog geen systeem kunnen ontdekken, dat is een groter probleem, hij doet maar wat.quote:Op woensdag 27 september 2023 12:01 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hij wil een systeem spelen waar die de spelers niet voor heeft. Ipv je verlies te nemen en iets anders te proberen door wat defensieve zekerheden in te bouwen, gaat die gewoon op dezelfde voet verder
Dan vraag je ook om problemen
Gimenez is een matige spits niveautje vincent jansen.quote:Op woensdag 27 september 2023 12:06 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Jij bent geen clown, jij bent het hele circus
Als je nu om Frank gaat vragen ben je wel heel desperaat hoor, niks tegen de persoon maar dat voetbal was de laatste 2 jaar ook niet om aan te zien.quote:Op woensdag 27 september 2023 12:14 schreef Wotte het volgende:
Moet je nagaan hoe hij langs de lijn staat bij zulke taferelen in de verdediging.
Het was oerdegelijk lijkt me wel een goede keuze op dit moment. Daarbij heb ik een zwak voor Frank.quote:Op woensdag 27 september 2023 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je nu om Frank gaat vragen ben je wel heel desperaat hoor, niks tegen de persoon maar dat voetbal was de laatste 2 jaar ook niet om aan te zien.
Precies wat we zoeken zelfs. Gewoon ff de boel zsm op de rit, maakt niet uit hoe, daar lijkt Frank me echt de juiste man op het juiste moment voor.quote:Op woensdag 27 september 2023 12:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het was oerdegelijk lijkt me wel een goede keuze op dit moment. Daarbij heb ik een zwak voor Frank.
"dat is spelen in de top, met een toptrainer"quote:Op woensdag 27 september 2023 12:14 schreef Wotte het volgende:
Moet je nagaan hoe hij langs de lijn staat bij zulke taferelen in de verdediging.
Toptrainer of niet. Er zijn maar weinig coaches die vier keer op rij kampioen zijn geworden in de Eredivisie.quote:Op woensdag 27 september 2023 12:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
"dat is spelen in de top, met een toptrainer"
[ afbeelding ]
Respect moet je verdienen....quote:Op woensdag 27 september 2023 12:02 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 september 2023 12:31 schreef freaky40 het volgende:
Gaat ook niets gebeuren, dan kondigen ze het niet op deze manier aan.quote:Op woensdag 27 september 2023 12:36 schreef LethalNinja het volgende:
Vandaag werk ik tegenover de JHC, paar politie busjes verder nog rus
Keep us updatedquote:Op woensdag 27 september 2023 12:36 schreef LethalNinja het volgende:
Vandaag werk ik tegenover de JHC, paar politie busjes verder nog rus
Was al een paar halve liters verder, misschien hielp dat ook niet voor het optimisme maar tot de 0-3 was het echt wel een stuk beter (minder slecht) dan de wedstrijden daarvoorquote:Op woensdag 27 september 2023 09:27 schreef Caland het volgende:
Welke wedstrijd heeft Heeinz eigenlijk zitten kijken? Ze werden een paar keer gevaarlijk op de lange bal maar de gaten op het veld waren nog groter dan die in menig hersenpan van een bezoeker van de F-side.
Ik zag echt niets positiefs. Was er als objectieve psv-fan bijquote:Op woensdag 27 september 2023 12:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Was al een paar halve liters verder, misschien hielp dat ook niet voor het optimisme maar tot de 0-3 was het echt wel een stuk beter (minder slecht) dan de wedstrijden daarvoor
Dit verstaat de huidige selectie niet.quote:Op woensdag 27 september 2023 12:14 schreef Wotte het volgende:
Met voetbal dat zo waanzinnig onaantrekkelijk was dat ze de Arena nauwelijks meer vol kregen op het eind.quote:Op woensdag 27 september 2023 12:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Toptrainer of niet. Er zijn maar weinig coaches die vier keer op rij kampioen zijn geworden in de Eredivisie.
Selectie van toen lijkt redelijk op die van nuquote:Op woensdag 27 september 2023 12:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Met voetbal dat zo waanzinnig onaantrekkelijk was dat ze de Arena nauwelijks meer vol kregen op het eind.
Gaat niet om de selectie, gaat om hoe Frank toen wou spelen met dat constante balletje terug. Hele wedstrijden waarin er enkel werd overgespeeld tussen de keeper, verdediging en verdedigende middenvelders.quote:Op woensdag 27 september 2023 12:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Selectie van toen lijkt redelijk op die van nu
Wilde spelen of gedwongen werd om te spelen?quote:Op woensdag 27 september 2023 12:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gaat niet om de selectie, gaat om hoe Frank toen wou spelen met dat constante balletje terug. Hele wedstrijden waarin er enkel werd overgespeeld tussen de keeper, verdediging en verdedigende middenvelders.
quote:Op woensdag 27 september 2023 11:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Goede speler, maar hij werd ook wel erg goed gemaakt door Ajax.
Overigens dicht ik Pepe van PSV meer kwaliteiten toe˛
Waarschijnlijk was het user @Heeinz die aan de F-side probeerde uit te leggen dat het zondag gewoon heel erg goed wasquote:Op woensdag 27 september 2023 13:02 schreef Vis1980 het volgende:
Het is 13.00 uur en er is al een iemand gearresteerd bij een wedstrijd waar geen toeschouwers welkom zijn. Zou hij een spandoek bij zich hebben gehad en dat ie toen opgepakt is? Hmmm, ik dacht dat iemand hier beweerde dat het allen wat spandoeken wordt en niets meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |