Thanks! Tot over een paar wekenquote:
Have funquote:
Ik ben tevreden met mijn Nissan.quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:29 schreef pullup het volgende:
Een Mercedes want de rest is onvoldoende!![]()
[ afbeelding ]
Ik wil ook alleen diegene uit de OPquote:
quote:
Fijne vakantie Prishaquote:
Hey Haagsquote:
Brood Met Worst.quote:
Je kan die van mijn paps kopen. Die rijdt toch geen auto meer.quote:
Ik herken dat wel jaquote:Op dinsdag 26 september 2023 19:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Wie herkent dat nostalgische gevoel nog meer? De lucht van vinyl opsnuiven, lekker grasduinen in platenbakken, het geluid van het uit elkaar trekken van aan elkaar plakkende beschermhoezen?
Gelukkig kan het weer meer en meer.
Ol voor de elpee.
Mooi statement,ik sa zaterdag naar een platenbeurs.quote:Op dinsdag 26 september 2023 19:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Wie herkent dat nostalgische gevoel nog meer? De lucht van vinyl opsnuiven, lekker grasduinen in platenbakken, het geluid van het uit elkaar trekken van aan elkaar plakkende beschermhoezen?
Ol voor de elpee.
We hebben vandaag geFEBOod aan de A4quote:
Ik heb vorig jaar weer een platenspeler aangeschaft..quote:Op dinsdag 26 september 2023 19:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We hebben vandaag geFEBOod aan de A4
Flesje wijn erbij?quote:Op dinsdag 26 september 2023 19:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We hebben vandaag geFEBOod aan de A4
Ja ikquote:Op dinsdag 26 september 2023 19:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Ol voor de elpee.
Wij hebben begin dit jaar een heel nieuw audiosysteem laten installeren, dus ook maar weer een platenspeler.quote:Op dinsdag 26 september 2023 19:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar weer een platenspeler aangeschaft..
Ik heb ook nog een stapel lp's hier liggen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 19:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wij hebben begin dit jaar een heel nieuw audiosysteem laten installeren, dus ook maar weer een platenspeler.
Ik heb nog zoveel vinyl, alles wat mijn overleden zus in de loop der jaren had verzameld staat nog in het ouderlijk huis.
Nee gekkie, we moesten nog terug naar Noordwijk rijden.quote:
Op gebied van jazz wordt er ook weer behoorlijk wat gere-issued.quote:Op dinsdag 26 september 2023 19:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ikBen er ook nooit helemaal mee gestopt
Neus nog steeds af en toe bij Concerto hier voor ouderwetse Reggae en Soul op vinyl
Alles goed?quote:
Die zit ook wel ergens in de voorraad. Evenals de complete jaargangen Top 40-singeltjes uit de 70's en 80's. (inclusief de wekelijkse gedrukte blaadjes)quote:Op dinsdag 26 september 2023 19:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een stapel lp's hier liggen.
Laatst ook nog een nieuwe aangeschaft.
Nee, twee fout.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee, twee fout.FlauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja redelijk ben aan het bijkomen van 7 uur atruimfibrileren gisteren.voelt geradbraakt
Maar verder alles goedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
De tering hey, dat is aardig langquote:Op dinsdag 26 september 2023 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Flauw![]()
Ja redelijk ben aan het bijkomen van 7 uur atruimfibrileren gisteren.voelt geradbraakt
Maar verder alles goed
quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:08 schreef Dotteke het volgende:
Ja redelijk ben aan het bijkomen van 7 uur atruimfibrileren gisteren.
Ja dat ben ik ook. Wilde net de dokter bellen toen stopte het gelukkigquote:Op dinsdag 26 september 2023 20:09 schreef Haags het volgende:
[..]
De tering hey, dat is aardig langdan ben je helemaal gesloopt joh.
Gelukkig ben jij er van afquote:
Nu jij nog hoor, dit is niet lekker.quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er van af
Hoe is het met je pootje, wat zei de dokter vandaag?
Je weet dat dit of niet live is of fake is he?quote:
Geduld is een schone zaakquote:Op dinsdag 26 september 2023 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu jij nog hoor, dit is niet lekker.
Dat ik geduld moet hebben![]()
Is een dubbel Lp. Klinkt wel vrij echt.quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet dat dit of niet live is of fake is he?
Ik mag lopen op geleide van pijn, kom nog niet heel ver dusquote:Op dinsdag 26 september 2023 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak~Mag je wel op vakantie nu dan?
Ah, live opgenomen ooit dusquote:Op dinsdag 26 september 2023 20:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is een dubbel Lp. Klinkt wel vrij echt.
Flinke strop voor je revalidatiequote:Op dinsdag 26 september 2023 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik mag lopen op geleide van pijn, kom nog niet heel ver dus
Zodra dat weer wel gaat, ja.
Moet volgende week toch al bij de fysio zijn. Daar maar eens mee pratenquote:Op dinsdag 26 september 2023 20:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Flinke strop voor je revalidatie
a misschien kan je toch iets doen wat goed is voor je conditie. Vragen kan altijd. Verder gaat het wel goed hoor. Blijf gewoon mijn ding doen. `alleen jammer heb nu net een hele drukke week . Gisteren vergadering, morgen om 17,30 en overmorgen om 14 uur en dan vrijdag oppassen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet volgende week toch al bij de fysio zijn. Daar maar eens mee praten
Maar uh, hoe is het verder met jou? Behalve dat vervelende hart dan.
Op jezelf blijven passen hoor.quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:46 schreef Dotteke het volgende:
J
[..]
a misschien kan je toch iets doen wat goed is voor je conditie. Vragen kan altijd. Verder gaat het wel goed hoor. Blijf gewoon mijn ding doen. `alleen jammer heb nu net een hele drukke week . Gisteren vergadering, morgen om 17,30 en overmorgen om 14 uur en dan vrijdag oppassen.
Pasniet iedereen week meer op op ze werkte miet meer op vrijdag.Maar haar collega is ziek en ze moet invallen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op jezelf blijven passen hoor.
Dat oppassen schijn je leuk te vinden, dus dat komt toch wel goed
Maar stiekem wel leuk toch dat je mag oppassen?quote:Op dinsdag 26 september 2023 22:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pasniet iedereen week meer op op ze werkte miet meer op vrijdag.Maar haar collega is ziek en ze moet invallen.
Ja leuk is een lief meisje. En, nee niet leuk voor het lijf heb er dan dagen last van.quote:Op dinsdag 26 september 2023 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar stiekem wel leuk toch dat je mag oppassen?
Dat is wel weer jammer dat je er dan dagen last van hebtquote:Op dinsdag 26 september 2023 22:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja leuk is een lief meisje. En, nee niet leuk voor het lijf heb er dan dagen last van.
Ja maar je doet er niets aan. Stil. Blijven zitten helpt ook niet.quote:Op dinsdag 26 september 2023 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is wel weer jammer dat je er dan dagen last van hebt
Nee, hij is jaloers op alle vrienden met een Porschequote:
Soms moet het even, maar als het niets oplost niet doen nee.quote:Op dinsdag 26 september 2023 22:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar je doet er niets aan. Stil. Blijven zitten helpt ook niet.
Wat eng Dotteke.. moet je niet ff voor de zekerheid sowieso bellen?quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat ben ik ook. Wilde net de dokter bellen toen stopte het gelukkig
Hey HC, nee is een bekende klacht waar ze niets aan kunnen doen verder. ALleen als het te lang duurt kunnen ze een schok geven. Maar zover is het gelukkig bij mij nog niet geweestquote:Op woensdag 27 september 2023 04:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat eng Dotteke.. moet je niet ff voor de zekerheid sowieso bellen?
He getver.. lijkt me echt doodeng..quote:Op woensdag 27 september 2023 06:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey HC, nee is een bekende klacht waar ze niets aan kunnen doen verder. ALleen als het te lang duurt kunnen ze een schok geven. Maar zover is het gelukkig bij mij nog niet geweest
Je hebt weer niet echt lekker geslapen zo te zien
Hoe laat was je thuis dan?quote:Op woensdag 27 september 2023 07:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
He getver.. lijkt me echt doodeng..
Nee.. die vergadering zo laat hielp niet.. en vandaag weer een volle dag
O toen lag ik net in bed.quote:
Hey Tong.quote:
Heer aloa.quote:
Nevelig.quote:Op woensdag 27 september 2023 08:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Koffie voor ma1ly
[..]
Fruit![]()
Ook mistig in Leeuwarden?
Dat heb jij vaker las ik laatst.quote:
Echtquote:Op woensdag 27 september 2023 08:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat heb jij vaker las ik laatst.
Ik ben nog steeds niet door mijn platenbak heen.quote:Op woensdag 27 september 2023 08:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Echt![]()
Het viel vanmorgen in ieder geval wel op.
Morgen een afspraak waar ik totaal geen zin in heb.quote:
Dat is minder. Wat voor afspraak dan?quote:Op woensdag 27 september 2023 08:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Morgen een afspraak waar ik totaal geen zin in heb.
Met een soort van coach.Ik moet echt weer eens wat gaan doen.quote:Op woensdag 27 september 2023 08:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is minder. Wat voor afspraak dan?
Een structuur in je leven is wel beter idd.quote:Op woensdag 27 september 2023 08:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met een soort van coach.Ik moet echt weer eens wat gaan doen.
Dank je.Weet je dat terugsteken van platen in de hoes best lastig is?quote:Op woensdag 27 september 2023 08:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Een structuur in je leven is wel beter idd.
Succes
Moet je wel goed doen iddquote:Op woensdag 27 september 2023 08:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dank je.Weet je dat terugsteken van platen in de hoes best lastig is?
Heer Sode.quote:
Heb je geneukt?quote:Op woensdag 27 september 2023 08:48 schreef Sodeknetters het volgende:
En wat een prachtige dag is het weer.
Zeg dat wel jaquote:Op woensdag 27 september 2023 08:48 schreef Sodeknetters het volgende:
En wat een prachtige dag is het weer.
Daar hoef ik gelukkig mijn dag niet vanaf te laten hangenquote:
Van mij ook, tot aan de lente ofzoquote:Op woensdag 27 september 2023 08:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja![]()
Mag van mij zo blijven.
Jep, dan wel in de winter flink kouderquote:Op woensdag 27 september 2023 08:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Van mij ook, tot aan de lente ofzo
Als die sneeuwzut maar wegblijft.quote:Op woensdag 27 september 2023 08:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Jep, dan wel in de winter flink kouder
Was ook een flauw grapje.Fijne dag.quote:Op woensdag 27 september 2023 08:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Daar hoef ik gelukkig mijn dag niet vanaf te laten hangen![]()
Mooi weer en een leuke dag in het verschiet.
No offence taken hoor. Jij ook een fijne dag.quote:Op woensdag 27 september 2023 08:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was ook een flauw grapje.Fijne dag.
Thanks,dat lukt wel tot dusver. Ben aan het luisteren wat ik aan platen heb gekocht.quote:Op woensdag 27 september 2023 08:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
No offence taken hoor. Jij ook een fijne dag.
Ga je rellen ook?quote:Op woensdag 27 september 2023 09:33 schreef StevenHyde het volgende:
Geoedemorgen. Dagje kantoor. Vanmiddag maar ff wat later pauze nemen om Ajax-Feyenoord te kijken. Kan nog.
Ik hoop op veel sneeuw.quote:Op woensdag 27 september 2023 08:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als die sneeuwzut maar wegblijft.
quote:
Heb een draadloos toetsenbord. Dus misschien dat ik daarmee wel ga gooien idd.quote:
Wel over het net heen , net als bij tennisquote:Op woensdag 27 september 2023 10:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb een draadloos toetsenbord. Dus misschien dat ik daarmee wel ga gooien idd.
Alleen als ik vanuit mijn slaapkamerraam een hand sneeuw kan pakken. Dan vind ik het wel leuk.quote:
Gewoon van de vensterbank dusquote:Op woensdag 27 september 2023 11:17 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Alleen als ik vanuit mijn slaapkamerraam een hand sneeuw kan pakken. Dan vind ik het wel leuk.
Mijn slaapkamer is op 3 hoog.
Ik weet niet, zijn toch aanwijzingen dat het koud kan gaan worden.quote:
Dat werd vorig jaar ook gezegdquote:Op woensdag 27 september 2023 12:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik weet niet, zijn toch aanwijzingen dat het koud kan gaan worden.
Maar ik ga er maar vanuit dat dat niet gebeurt.
Vroegah kwam het nog weleens vorig, de laatste jaren wordt er alleen mee gedreigd.quote:Op woensdag 27 september 2023 12:26 schreef Lovely het volgende:
Nooit horror winter mee gemaakt gelukkig
Klopt, of dat er noodweer aan komt.. maar goed beter waarschuwen en we krijgen niks.quote:Op woensdag 27 september 2023 12:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vroegah kwam het nog weleens vorig, de laatste jaren wordt er alleen mee gedreigd.
Dat roeptoeteren ze elk jaar idd.quote:
Die van 1979 welquote:Op woensdag 27 september 2023 12:26 schreef Lovely het volgende:
Met je snowboardquote:
In de jaren vijftig kon je met een auto op de IJssel zeiden mijn opa en oma vroeger altijd tegen mijquote:Op woensdag 27 september 2023 12:26 schreef Lovely het volgende:
quote:Op woensdag 27 september 2023 12:37 schreef engine het volgende:
Het is nog geen winter maar laatst waren wel bijna alle magnetronmaaltijden in de supermarkt op.
Toen was ik er nog nietquote:Op woensdag 27 september 2023 12:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat roeptoeteren ze elk jaar idd.
[..]
Die van 1979 welstaat op plek 7 als het om koudste winters gaat.
Nou ik kon laatst geen klein pakje roggebrood meer vinden.. mensen hadden daar allemaal zin in blijkbaarquote:Op woensdag 27 september 2023 12:37 schreef engine het volgende:
Het is nog geen winter maar laatst waren wel bijna alle magnetronmaaltijden in de supermarkt op.
Wow, dat is wel grappig/leuk om dat mee te maken..quote:Op woensdag 27 september 2023 12:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In de jaren vijftig kon je met een auto op de IJssel zeiden mijn opa en oma vroeger altijd tegen mij
Smakelijkquote:Op woensdag 27 september 2023 12:38 schreef Deisyy het volgende:
Crackers met humus, puntpaprika en ovengebakken kipfilet
Ik deed eindexamenquote:
Vind het wel mooi om oude foto's en filmpjes te zien van die tijd, dat er dus zoveel sneeuw lagquote:Op woensdag 27 september 2023 12:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik wel. Op sommige plekken meters sneeuw
In 1963 hadden ze een wedstrijd met auto's op het IJsselmeerquote:Op woensdag 27 september 2023 12:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In de jaren vijftig kon je met een auto op de IJssel zeiden mijn opa en oma vroeger altijd tegen mij
Ik ben wel eens daardoor wat te laat gekomen op een schooltoets in die winter door die sneeuwtroep, examen was toen ook op het tijdstip dat het nu is dus toen was de horrorwinter wel voorbijquote:
Smakelijkquote:Op woensdag 27 september 2023 12:38 schreef Deisyy het volgende:
Crackers met humus, puntpaprika en ovengebakken kipfilet
Ah, nja daar kon je niks aan doen..quote:Op woensdag 27 september 2023 12:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben wel eens daardoor wat te laat gekomen op een schooltoets in die winter door die sneeuwtroep, examen was toen ook op het tijdstip dat het nu is dus toen was de horrorwinter wel voorbij
Ik weet niet of het precies die winter was maar er was een dag dat ik zo'n 5 km naar mijn school ook had kunnen schaatsen over de straatquote:Op woensdag 27 september 2023 12:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah, nja daar kon je niks aan doen..
Moest vroeger ook weleens lopend naar school, door de sneeuw met de fiets was dan niks
Paar jaar geleden hier nog. Alles bedekt met ijsquote:Op woensdag 27 september 2023 12:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik weet niet of het precies die winter was maar er was een dag dat ik zo'n 5 km naar mijn school ook had kunnen schaatsen over de straat![]()
Denk wel 2 cm ijzel overalWas echt op te schaatsen
https://www.weer.nl/nieuw(...)79-steeds-weer-ijzelquote:Op woensdag 27 september 2023 13:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Paar jaar geleden hier nog. Alles bedekt met ijs
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/IJzel_van_januari_2016
Nooitquote:Op woensdag 27 september 2023 13:05 schreef pullup het volgende:
Ja nu wil ik er ook een proberen![]()
[ twitter ]
quote:
Ik weet het. Ik heb toen op straat geschaatst.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:06 schreef pullup het volgende:
[..]
https://www.weer.nl/nieuw(...)79-steeds-weer-ijzel
Dat is helemaal niks ijzel brr..quote:Op woensdag 27 september 2023 12:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik weet niet of het precies die winter was maar er was een dag dat ik zo'n 5 km naar mijn school ook had kunnen schaatsen over de straat![]()
Ik heb het zelf helaas niet meegemaaktquote:Op woensdag 27 september 2023 12:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wow, dat is wel grappig/leuk om dat mee te maken..
Ik vind het nu ook niks meer iddquote:Op woensdag 27 september 2023 13:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is helemaal niks ijzel brr..
Vier jaar voor mijn geboorte ....helaaschquote:Op woensdag 27 september 2023 12:45 schreef aloa het volgende:
[..]
In 1963 hadden ze een wedstrijd met auto's op het IJsselmeer
Vanmiddag zijn ze er net niet bijquote:
In dat jaar was ik ook op een meer met of of zonder auto, dat weet ik niet meer.. volgens mij waren er wel autos ..quote:Op woensdag 27 september 2023 12:45 schreef aloa het volgende:
[..]
In 1963 hadden ze een wedstrijd met auto's op het IJsselmeer
Blijft tuigquote:Op woensdag 27 september 2023 13:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Vanmiddag zijn ze er net niet bij
True storyquote:
Realistquote:
Denk dat het juist wel wordt gewaardeerd door 90% vd Nederlandse bevolking.quote:
Ik vind die pittige humus erg lekker, heb het nog nooit met kaas gegeten eigenlijk, maar zal ik ook eens proberenquote:Op woensdag 27 september 2023 12:54 schreef engine het volgende:
[..]
Smakelijk![]()
Ik eet de laatste tijd veel broodjes kaas met hummus. Goede combi ook.
Toen zat ik in de brugklasquote:Op woensdag 27 september 2023 12:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zit een serie te kijken.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:09 schreef pullup het volgende:
Ik zal je morgen een recensie geven, heb me al laten vertellen dat ze lekkerder zijn dan de oude
Ik hoop echt dat jij heel veel sneeuw krijgtquote:Op woensdag 27 september 2023 13:31 schreef aloa het volgende:
Im maart weten we hoe de komende winter was.
Iedereen blijquote:Op woensdag 27 september 2023 13:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat jij heel veel sneeuw krijgt
Meter of 30 bovenop dat dorp van je
En dan de rest van het land niets
Hij woont in een stad hoor.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat jij heel veel sneeuw krijgt
Meter of 30 bovenop dat dorp van je
En dan de rest van het land niets
Ze krijgen mij sowieso met geen 10 paarden zo'n Eat-at-Ronald's vreetschuur in.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:05 schreef pullup het volgende:
Ja nu wil ik er ook een proberen![]()
[ twitter ]
Jij gaat door de drive?quote:Op woensdag 27 september 2023 14:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze krijgen mij sowieso met geen 10 paarden zo'n Eat-at-Ronald's vreetschuur in.
Vega-meuk of niet.
Ja, FEBO. Iets andere kwaliteit.quote:
Veel beter maar ga toch die Mckroket testenquote:Op woensdag 27 september 2023 14:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, FEBO. Iets andere kwaliteit.
Masochist!quote:Op woensdag 27 september 2023 14:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Veel beter maar ga toch die Mckroket testen
Dus ze hebben daar eindelijk stromend water gekregen?quote:Op woensdag 27 september 2023 15:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De middeleeuwen zijn al even over
Nee hebben ze niet.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus ze hebben daar eindelijk stromend water gekregen?
Lijk me prima eetbaar, ik denk sowieso dat echt vlees heel ver te zoeken is in een gewone McKroket.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Veel beter maar ga toch die Mckroket testen
Ah, het was dus ijdele hoop dat ze wellicht in de komende 8 eeuwen eindelijk het wiel zouden uitvindenquote:Op woensdag 27 september 2023 15:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee hebben ze niet.
Daarom gun ik ze daar die mega hoge berg sneeuw ook. Kunnen ze weer laten smelten en zo hun waterputten bijvullen
Heb dat net opgezochtquote:Op woensdag 27 september 2023 16:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijk me prima eetbaar, ik denk sowieso dat echt vlees heel ver te zoeken is in een gewone McKroket.
Wat praat jij raar ineensquote:Op woensdag 27 september 2023 16:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah, het was dus ijdele hoop dat ze wellicht in de komende 8 eeuwen eindelijk het wiel zouden uitvinden
Uhm, ja, hoe ga ik dat nou eens simpel uitleggenquote:Op woensdag 27 september 2023 16:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat praat jij raar ineens
Wiel? T is da?
Niveau kind van 2 graagquote:Op woensdag 27 september 2023 16:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Uhm, ja, hoe ga ik dat nou eens simpel uitleggen
ohohhhh, teringgggggggggggggggquote:
quote:Op woensdag 27 september 2023 18:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ohohhhh, teringggggggggggggggg
Wil je graag een fossiel worden?quote:Op woensdag 27 september 2023 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
Speciaal voor dit board,
we zijn al een eind onderweg natuurlijk, sommige zelfs wat verder dan de rest,
maar hoe kom je er nou echt,
hoe word je een fossiel?
https://historiek.net/hoe-word-je-een-fossiel/158964/
Ik ook niet, elke leeftijd heeft zijn charme en het is erger als je niet oud wordt.quote:
Ja precies. Er zijn hele mooie oude mensen...quote:Op woensdag 27 september 2023 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, elke leeftijd heeft zijn charme en het is erger als je niet oud wordt.
Om er maar eens een dooddoener in te gooien.
quote:
Misschien gaat hij weer stiekum foto's makenquote:Op woensdag 27 september 2023 18:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Hij heeft wel gereageerd in het topic.
Lol, waar deed hij dat dan?quote:Op woensdag 27 september 2023 18:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Misschien gaat hij weer stiekum foto's maken
Dan nog snap ik de mention niet, maar dat zal ook wel aan mij liggen.quote:
Nou jij maakt het zo ineens wel heel aantrekkelijk om die meet te doenquote:Op woensdag 27 september 2023 18:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou dan idd.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan nog snap ik de mention niet, maar dat zal ook wel aan mij liggen.
Heeft hij dat weleens gedaan? En ze dan ook openbaar gemaakt?quote:Op woensdag 27 september 2023 18:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen idee. Ik mag hopen dat het een act isquote:Op woensdag 27 september 2023 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft hij dat weleens gedaan? En ze dan ook openbaar gemaakt?
Er bestaat een grote kans dat degene die je mentiont hier dan komt posten, en volgens mij zijn jij en Paul geen grote vrienden, dus dat verbaast me dan.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou dan idd.
Mag ik Paul niet mentionen?
Dat behoort uiteraard tot de mogelijkheden bij Paul.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen idee. Ik mag hopen dat het een act is
Ik heb geen probleem met Paul.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er bestaat een grote kans dat degene die je mentiont hier dan komt posten, en volgens mij zijn jij en Paul geen grote vrienden, dus dat verbaast me dan.
Dit ja...quote:Op woensdag 27 september 2023 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat behoort uiteraard tot de mogelijkheden bij Paul.
Blijkbaarquote:Op woensdag 27 september 2023 18:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met Paul.
Je bent in de war met iemand die uit den Haag komt
Kaasfonduequote:
Nou ja je geeft zelf aan dat hij beweert stiekem foto's te nemen. Lijkt me een beetje vreemd om hem dan alert te maken.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:08 schreef aloa het volgende:
Wel grappig. Je hebt een bloedhekel aan die Haagse hond....maar dat mag niet. En dan mention je een andere user/crew en dan worden mensen boos hier.
Of vat ik het nou weer verkeerd op![]()
![]()
Dat was een act in een topic wat hier niet genoemd mag worden. Het begint met een D en het eindigt op een S.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja je geeft zelf aan dat hij beweert stiekem foto's te nemen. Lijkt me een beetje vreemd om hem dan alert te maken.
Maar you do you en je hebt het blijkbaar al verwijderd
Paul is helemaal geen crew en ja dat zie jij verkeerd, want ik word nergens boos, ik vraag er alleen naar.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:08 schreef aloa het volgende:
Wel grappig. Je hebt een bloedhekel aan die Haagse hond....maar dat mag niet. En dan mention je een andere user/crew en dan worden mensen boos hier.
Of vat ik het nou weer verkeerd op![]()
![]()
Volgens mij is Paul crew omdat hij dingen doet voor de Frontpage.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Paul is helemaal geen crew en ja dat zie jij verkeerd, want ik word nergens boos, ik vraag er alleen naar.
Klopt, ik dacht dat je mod bedoelde.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Volgens mij is Paul crew omdat hij dingen doet voor de Frontpage.
Wtf die laffe hazen gaan gewoon weer terug op vleesquote:Op woensdag 27 september 2023 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je nou je zin ja
https://www.ad.nl/binnenl(...)-niet-eten~ae81d480/
Dacht eerst dat het een artikel van De Speld was.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je nou je zin ja
https://www.ad.nl/binnenl(...)-niet-eten~ae81d480/
Het is een heel ding op twitter de laatste 2 dagenquote:Op woensdag 27 september 2023 19:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dacht eerst dat het een artikel van De Speld was.
https://twitter.com/searc(...)lick&vertical=trendsquote:Op woensdag 27 september 2023 19:45 schreef pullup het volgende:
[ twitter ]
Ik zie dat deze sukkel nu staat te juichen
Ja ik ga dit niet verder volgenquote:Op woensdag 27 september 2023 19:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://twitter.com/searc(...)lick&vertical=trends
Ik ga dit even teruglezen.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik ga dit niet verder volgenGisteren was zeker even mooimaar denk dat er geen twists meer in zitten
Ja en de oorspronkelijke poster werd hard afgezeken maar krijgt nu toch gelijk ookquote:
Dat is minimaal 50% vleesch te weinichquote:
Een gemiddelde kroket zit ook maar 20% vlees in.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is minimaal 50% vleesch te weinich
Verstandig. En ik wacht jouw review gewoon afquote:Op woensdag 27 september 2023 19:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik ga dit niet verder volgenGisteren was zeker even mooimaar denk dat er geen twists meer in zitten
Ja die gaat blijkbaar ook een review gevenquote:
Dit sowieso, maar ik vind die McKroket wel n van de smakelijkste broodjes bij de Mac, en denk niet dat die 9% vlees meer of minder daar een groot verschil in maakt.quote:
Ik vind die ook een van de betere ja, meestal ga ik alleen voor een milkshakequote:Op woensdag 27 september 2023 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit sowieso, maar ik vind die McKroket wel n van de smakelijkste broodjes bij de Mac, en denk niet dat die 9% vlees meer of minder daar een groot verschil in maakt.
Het enige wat ik eet als ik een keer in de 5 jaar bij de mac komquote:Op woensdag 27 september 2023 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit sowieso, maar ik vind die McKroket wel n van de smakelijkste broodjes bij de Mac, en denk niet dat die 9% vlees meer of minder daar een groot verschil in maakt.
Die sla ik altijd over, daar krijg ik een dikke kont vanquote:Op woensdag 27 september 2023 20:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind die ook een van de betere ja, meestal ga ik alleen voor een milkshake
quote:
Heb je al.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die sla ik altijd over, daar krijg ik een dikke kont van
ja nou; hoe moet je anders fietsen!quote:Op woensdag 27 september 2023 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter een dikke kont dan geen kont
Hey Sodequote:
quote:
Ook nog eens.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:15 schreef maily het volgende:
[..]
ja nou; hoe moet je anders fietsen!
Rare jongens die krokettenquote:Op woensdag 27 september 2023 19:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een gemiddelde kroket zit ook maar 20% vlees in.
dat zal zeker zeer doen ....quote:Op woensdag 27 september 2023 20:22 schreef FreshFruit het volgende:
Dit heb ik ook een keer gehad.
[ twitter ]
Bolkquote:Op woensdag 27 september 2023 20:30 schreef maily het volgende:
[..]
ik mis BOLK als tekst op het einde?
Kwam vol op mijn knie.Het was niet de pony haar schuld.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:30 schreef maily het volgende:
[..]
dat zal zeker zeer doen ....
heb jij ook zeker wel een lelijk woord gezegd?
quote:Op woensdag 27 september 2023 20:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kwam vol op mijn knie.Het was niet de pony haar schuld.
Mijn knie denkt daar iets anders over,maar okee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |