Thanks! Tot over een paar wekenquote:
Have funquote:
Ik ben tevreden met mijn Nissan.quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:29 schreef pullup het volgende:
Een Mercedes want de rest is onvoldoende!![]()
[ afbeelding ]
Ik wil ook alleen diegene uit de OPquote:
quote:
Fijne vakantie Prishaquote:
Hey Haagsquote:
Brood Met Worst.quote:
Je kan die van mijn paps kopen. Die rijdt toch geen auto meer.quote:
Ik herken dat wel jaquote:Op dinsdag 26 september 2023 19:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Wie herkent dat nostalgische gevoel nog meer? De lucht van vinyl opsnuiven, lekker grasduinen in platenbakken, het geluid van het uit elkaar trekken van aan elkaar plakkende beschermhoezen?
Gelukkig kan het weer meer en meer.
Ol้ voor de elpee.
Mooi statement,ik sa zaterdag naar een platenbeurs.quote:Op dinsdag 26 september 2023 19:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Wie herkent dat nostalgische gevoel nog meer? De lucht van vinyl opsnuiven, lekker grasduinen in platenbakken, het geluid van het uit elkaar trekken van aan elkaar plakkende beschermhoezen?
Ol้ voor de elpee.
We hebben vandaag geFEBOod aan de A4quote:
Ik heb vorig jaar weer een platenspeler aangeschaft..quote:Op dinsdag 26 september 2023 19:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We hebben vandaag geFEBOod aan de A4
Flesje wijn erbij?quote:Op dinsdag 26 september 2023 19:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We hebben vandaag geFEBOod aan de A4
Ja ikquote:Op dinsdag 26 september 2023 19:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Ol้ voor de elpee.
Wij hebben begin dit jaar een heel nieuw audiosysteem laten installeren, dus ook maar weer een platenspeler.quote:Op dinsdag 26 september 2023 19:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar weer een platenspeler aangeschaft..
Ik heb ook nog een stapel lp's hier liggen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 19:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wij hebben begin dit jaar een heel nieuw audiosysteem laten installeren, dus ook maar weer een platenspeler.
Ik heb nog zoveel vinyl, alles wat mijn overleden zus in de loop der jaren had verzameld staat nog in het ouderlijk huis.
Nee gekkie, we moesten nog terug naar Noordwijk rijden.quote:
Op gebied van jazz wordt er ook weer behoorlijk wat gere-issued.quote:Op dinsdag 26 september 2023 19:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ikBen er ook nooit helemaal mee gestopt
Neus nog steeds af en toe bij Concerto hier voor ouderwetse Reggae en Soul op vinyl
Alles goed?quote:
Die zit ook wel ergens in de voorraad. Evenals de complete jaargangen Top 40-singeltjes uit de 70's en 80's. (inclusief de wekelijkse gedrukte blaadjes)quote:Op dinsdag 26 september 2023 19:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een stapel lp's hier liggen.
Laatst ook nog een nieuwe aangeschaft.
Nee, twee fout.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee, twee fout.FlauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja redelijk ben aan het bijkomen van 7 uur atruimfibrileren gisteren.voelt geradbraakt
Maar verder alles goedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
De tering hey, dat is aardig langquote:Op dinsdag 26 september 2023 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Flauw![]()
Ja redelijk ben aan het bijkomen van 7 uur atruimfibrileren gisteren.voelt geradbraakt
Maar verder alles goed
quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:08 schreef Dotteke het volgende:
Ja redelijk ben aan het bijkomen van 7 uur atruimfibrileren gisteren.
Ja dat ben ik ook. Wilde net de dokter bellen toen stopte het gelukkigquote:Op dinsdag 26 september 2023 20:09 schreef Haags het volgende:
[..]
De tering hey, dat is aardig langdan ben je helemaal gesloopt joh.
Gelukkig ben jij er van afquote:
Nu jij nog hoor, dit is niet lekker.quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er van af
Hoe is het met je pootje, wat zei de dokter vandaag?
Je weet dat dit of niet live is of fake is he?quote:
Geduld is een schone zaakquote:Op dinsdag 26 september 2023 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu jij nog hoor, dit is niet lekker.
Dat ik geduld moet hebben![]()
Is een dubbel Lp. Klinkt wel vrij echt.quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet dat dit of niet live is of fake is he?
Ik mag lopen op geleide van pijn, kom nog niet heel ver dusquote:Op dinsdag 26 september 2023 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak~Mag je wel op vakantie nu dan?
Ah, live opgenomen ooit dusquote:Op dinsdag 26 september 2023 20:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is een dubbel Lp. Klinkt wel vrij echt.
Flinke strop voor je revalidatiequote:Op dinsdag 26 september 2023 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik mag lopen op geleide van pijn, kom nog niet heel ver dus
Zodra dat weer wel gaat, ja.
Moet volgende week toch al bij de fysio zijn. Daar maar eens mee pratenquote:Op dinsdag 26 september 2023 20:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Flinke strop voor je revalidatie
a misschien kan je toch iets doen wat goed is voor je conditie. Vragen kan altijd. Verder gaat het wel goed hoor. Blijf gewoon mijn ding doen. `alleen jammer heb nu net een hele drukke week . Gisteren vergadering, morgen om 17,30 en overmorgen om 14 uur en dan vrijdag oppassen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet volgende week toch al bij de fysio zijn. Daar maar eens mee praten
Maar uh, hoe is het verder met jou? Behalve dat vervelende hart dan.
Op jezelf blijven passen hoor.quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:46 schreef Dotteke het volgende:
J
[..]
a misschien kan je toch iets doen wat goed is voor je conditie. Vragen kan altijd. Verder gaat het wel goed hoor. Blijf gewoon mijn ding doen. `alleen jammer heb nu net een hele drukke week . Gisteren vergadering, morgen om 17,30 en overmorgen om 14 uur en dan vrijdag oppassen.
Pasniet iedereen week meer op op ze werkte miet meer op vrijdag.Maar haar collega is ziek en ze moet invallen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op jezelf blijven passen hoor.
Dat oppassen schijn je leuk te vinden, dus dat komt toch wel goed
Maar stiekem wel leuk toch dat je mag oppassen?quote:Op dinsdag 26 september 2023 22:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pasniet iedereen week meer op op ze werkte miet meer op vrijdag.Maar haar collega is ziek en ze moet invallen.
Ja leuk is een lief meisje. En, nee niet leuk voor het lijf heb er dan dagen last van.quote:Op dinsdag 26 september 2023 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar stiekem wel leuk toch dat je mag oppassen?
Dat is wel weer jammer dat je er dan dagen last van hebtquote:Op dinsdag 26 september 2023 22:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja leuk is een lief meisje. En, nee niet leuk voor het lijf heb er dan dagen last van.
Ja maar je doet er niets aan. Stil. Blijven zitten helpt ook niet.quote:Op dinsdag 26 september 2023 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is wel weer jammer dat je er dan dagen last van hebt
Nee, hij is jaloers op alle vrienden met een Porschequote:
Soms moet het even, maar als het niets oplost niet doen nee.quote:Op dinsdag 26 september 2023 22:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar je doet er niets aan. Stil. Blijven zitten helpt ook niet.
Wat eng Dotteke.. moet je niet ff voor de zekerheid sowieso bellen?quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat ben ik ook. Wilde net de dokter bellen toen stopte het gelukkig
Hey HC, nee is een bekende klacht waar ze niets aan kunnen doen verder. ALleen als het te lang duurt kunnen ze een schok geven. Maar zover is het gelukkig bij mij nog niet geweestquote:Op woensdag 27 september 2023 04:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat eng Dotteke.. moet je niet ff voor de zekerheid sowieso bellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |