quote:After weeks of speculation, broadcaster CyBC has revealed Silia Kapsis as their participant for the Eurovision Song Contest in Malm next May.
Silia is a singer of Cypriot and Greek descent, born and raised in Sydney, Australia, who has already made waves across the entertainment industry.
The Sydneysider has been lead singer for the Australian Youth Performing Arts Company (AYPAC) and a recurrent lead singer at numerous high-profile events worldwide.
Away from the stage her love for pop flourished and in 2022 she released a debut song, Who Am I?, which she had written and composed at the age of 12. The next singles, No Boys Allowed and Disco Dancer, followed in March and May of 2023 with a new single expected before 2024.
Silia has worked with world-renowned choreographers and was selected for the ImmaBeast Dance Company in Los Angeles; danced with Stephen tWitch Boss on The Jennifer Hudson Show; and was featured in a dance documentary produced by Taboo from the Black-Eyed Peas.
And as if singing and dancing wasn't enough, Silia was also cast as the lead role, Zoe, in her debut short film, Pearly Gates, and has worked on various television projects for Nickelodeon, appearing as a regular host on Nick News.
No stranger to the limelight, Silia should be able to take the world's biggest stage in her stride, and details of her song will be released in due course.
Jep, op de Instagram van de Cypriotische omroep staat inderdaad dat het lied van Dimitris is.quote:Op maandag 25 september 2023 20:07 schreef Funhouse het volgende:
Volgens de eerdere geruchten zou ze met een lied van Dimitris Kontopoulos gaan, dus dat zou inderdaad een Stefania'tje zijn
Ik zit vooralsnog ook een beetje op Victor Vernicos 2.0 qua scenarioquote:Op dinsdag 26 september 2023 13:32 schreef Cyan9 het volgende:
Ik verwacht hier automatisch niet zo veel van, maar misschien word ik heel erg verrast.
Eens. 16 is echt te jong, helemaal als je de finale niet haaltquote:Op dinsdag 26 september 2023 08:58 schreef Cee het volgende:
En toch vind ik dat ze de minimumleeftijd wel mogen opschroeven. Ongeacht ervaring. Want ESF is een heel ander beest.
alle respect voor Victor, voor een 16 jarige deed hij het niet super slecht, ESF kwam gewoon veel te vroeg voor hem maar deze ervaring is mooi meegenomenquote:Op dinsdag 26 september 2023 16:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zit vooralsnog ook een beetje op Victor Vernicos 2.0 qua scenario
Nouquote:Op vrijdag 10 november 2023 14:46 schreef TeamMalta het volgende:
[..]
alle respect voor Victor, voor een 16 jarige deed hij het niet super slecht, ESF kwam gewoon veel te vroeg voor hem maar deze ervaring is mooi meegenomen
dus Silia moet ook vooral van deze ervaring genieten, en werken met Kontopoulos op zo'n jonge leeftijd moet ook een eer zijn, een songwriter van de ''dream team'' van o.a Shady Lady, You Are The Only One
die staging voor El Diablo was helemaal geweldigquote:Op zondag 12 november 2023 13:30 schreef molloot200 het volgende:
Dat vooral, ik vind de liedjes van Kontopoulos vooral vrij gedateerdEn ze moeten het vaak van de staging hebben imo. Nu is Cyprus daar wel best goed in, dus dat vertrouw ik dan weer wel
Is dit wraak voor de 4 punten die Griekenland vorig jaar aan Cyprus gaf?quote:Op maandag 8 januari 2024 15:20 schreef Funhouse het volgende:
Hmm... Het lied van Melissa Mantzoukis waar vorig jaar zo veel gedoe over was bij de Griekse omroep heette ook Liar en was volgens mij ook geschreven door Kontopoulos en Nederlandse schrijver
Het is nooit officieel uitgebracht, dit was een demo van Melissa die gelekt was door iemand in demoscopische jury daar vorig jaar, wel heel lullig voor Melissa inderdaad.quote:Op maandag 8 januari 2024 18:05 schreef NailQueen het volgende:
Mag dit nummer dan nog wel meedoen? Omdat het voor september is uitgebracht.
Ik vind het dan wel een beetje sneu voor die Melissa.
Ik kan wel proberen een origineel commentaar te bedenken. Maar ik ben het helemaal met je eens.quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:28 schreef Cyan9 het volgende:
De beat.
Totaal niet origineel, maar ik word er blij van. Refrein had iets meer pit mogen hebben. En hier hebben we ook al een "do-you-want-to-see-me-dance-break-versie-2024".
Inderdaad verre van origineel, maar het luistert wel lekkerquote:Op donderdag 29 februari 2024 18:28 schreef Cyan9 het volgende:
De beat.
Totaal niet origineel, maar ik word er blij van. Refrein had iets meer pit mogen hebben. En hier hebben we ook al een "do-you-want-to-see-me-dance-break-versie-2024".
Gelukkig las ik dit op tijd.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:30 schreef superniger het volgende:
Die mag van mijn winnen.
Edit: ze is pas 16.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |