abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 september 2023 @ 18:56:06 #101
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210751298
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 18:50 schreef Nober het volgende:

[..]
Je kan ook in China gaan wonen als je zo graag in een dictatuur wilt wonen.
Welja, mensen die handelen (beroepsmatig dus) belasting laten betalen, boehoe, dictatuur, China 😭

Als ik een winkeltje open moet ik belasting betalen, als ik hetzelfde via MP verkoop ook.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_210751342
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 18:50 schreef Nober het volgende:

[..]
Je kan ook in China gaan wonen als je zo graag in een dictatuur wilt wonen.
Jij bent met de wens tot opkankeren van de belastingdienst zo’n type dat al zwetend en kauwgom kauwend met een zonnebril door de douanecontrole loopt.

Je belt de belastingdienst nog nét niet persoonlijk op om je beklag te doen.
pi_210751390
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 18:49 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Weer iemand die niet goed leest of het niet begrijpt.
Ik heb het nog eens doorgelezen.
Mijn standpunt blijft onveranderd.
Google is your friend, abuse your friends
  maandag 25 september 2023 @ 19:05:27 #104
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_210751414
Er alle vertrouwen in hebben dat de BD dit netjes gaat doen en geen mensen onterecht te grazen gaat nemen zoals in de toeslagen affaire......
Ik zie het als de zoveelste manier om geld te graaien bij de gewone burger.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 25 september 2023 @ 19:08:33 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210751432
quote:
81s.gif Op maandag 25 september 2023 19:05 schreef deedeetee het volgende:
Er alle vertrouwen in hebben dat de BD dit netjes gaat doen en geen mensen onterecht te grazen gaat nemen zoals in de toeslagen affaire......
Behalve dat het niet om de gewone burger gaat...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 25 september 2023 @ 19:09:10 #106
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_210751437
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:05 schreef YoopY het volgende:
Dus ik koop wat in een winkel en nadat ik klaar ben met dat product verkoop ik het op Marktplaats.
Sorry maar daar is toch al alles betaalt wat betaalt moest worden, incl btw etc. Als ik het orginele product van mijn loon heb betaalt dan ook alle sociale lasten en belasting op wat ik had verdiend.
Heeft oom belasting niks mee te maken als ik daarna nog enigszins wat geld terug krijg via Marktplaats oid
Het voltooid deelwoord van betalen is ‘betaald’, met een d. Als je het nou niet weet, verleng het woord. Het is ‘het betaalDe artikel’, dan hoor je het vanzelf. Tenzij je zo’n FvD eikel bent, dat je ‘betaalte’ zegt.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_210751442
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 19:08 schreef Leandra het volgende:

[..]
Sinds wanneer kan men de BD er voor de volle 100% op vertrouwen dat het niet misgaat?
pi_210751499
Aardige meltdown hebben sommigen hier. Eindelijk eens net als rest van hardwerkend Nederland belasting betalen, jammer joh.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_210751614
quote:
Maar het gaat hier dus om ondernemers die eigenlijk gewoon een bedrijf(je) hebben. Wat is er op tegen om die net zo te behandelen als ondernemers die wel gewoon netjes doen wat de bedoeling is?
PWBF
pi_210751633
quote:
15s.gif Op maandag 25 september 2023 19:03 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Ik heb het nog eens doorgelezen.
Mijn standpunt blijft onveranderd.
Dan snap je het gewoon niet. Kan gebeuren.
PWBF
pi_210751635
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 19:25 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Maar het gaat hier dus om ondernemers die eigenlijk gewoon een bedrijf(je) hebben. Wat is er op tegen om die net zo te behandelen als ondernemers die wel gewoon netjes doen wat de bedoeling is?
De Belastingdienst gaat controleren.
Ben jij de toeslagenaffaire vergeten? Daar is nog steeds heibel over.
pi_210751638
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 17:03 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nee, dan wordt dat ook doorgegeven, dat maakt je niet ineens een handelaar volgens de BD.
Met andere woorden: er komen zoveel meldingen binnen dat het voor de belastingdienst niet te controleren valt.

Zelfde als met ongebruikelijke transacties bij banken. Slechts een heel klein gedeelte wordt nader onderzocht.
pi_210751647
de belastingfraudeurs hebben een mooie aanhang hier op fok. Ik ben benieuwd hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_210751650
quote:
13s.gif Op maandag 25 september 2023 19:27 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
De Belastingdienst gaat controleren.
Ben jij de toeslagenaffaire vergeten? Daar is nog steeds heibel over.
Prima. Als iemand een ondernemer is graag als ondernemer behandelen.
PWBF
pi_210751666
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 19:27 schreef Inbox het volgende:

[..]
Met andere woorden: er komen zoveel meldingen binnen dat het voor de belastingdienst niet te controleren valt.

Zelfde als met ongebruikelijke transacties bij banken. Slechts een heel klein gedeelte wordt nader onderzocht.
99,5% (gokje mijnerzijds) zal geen ondernemer zijn maar dat wordt gewoon automatisch afgedaan met een scriptje vermoed ik zo. Die halve procent zal bekeken moeten worden.
PWBF
pi_210751731
quote:
11s.gif Op maandag 25 september 2023 13:07 schreef heywoodu het volgende:
Bizar, dat mensen die dingen verkopen als handel ineens behandeld gaan worden als mensen die dingen verkopen als handel.
Klopt, omdat over de items immers al belasting is betaald. En juist omdat het nog een nieuw leven geven aan de 2 hands artikelen altijd werd gepromoot door de duurzaamheid daarvan. En dus nooit belast.

Dit gaat dan ook hand in hand met de gestaffelde afschaffing van cash geld.
Want cash verkoop kan nooit gemonitord worden. Dit is gewoon een methode om meer omzetbelasting te behalen.

Want de grote jongens verkopen via marktplaats via hun webshop, en dat is al wit.
Blijft over wat marktverkopers die er nog iets zwart bij verkopen, das peanuts.
Eerst invoeren zodat het niet uitmaakt, dan de marge verkleinen (bv vanaf ¤500 belasting innen) en je laatste beetje vrijheid is weg.
Vakman pur sang
pi_210751787
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:05 schreef YoopY het volgende:
Dus ik koop wat in een winkel en nadat ik klaar ben met dat product verkoop ik het op Marktplaats.
Sorry maar daar is toch al alles betaalt wat betaalt moest worden, incl btw etc. Als ik het orginele product van mijn loon heb betaalt dan ook alle sociale lasten en belasting op wat ik had verdiend.
Heeft oom belasting niks mee te maken als ik daarna nog enigszins wat geld terug krijg via Marktplaats oid
Ja dat is exact hetzelfde als met je spaargeld.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  maandag 25 september 2023 @ 19:54:27 #118
78780 deedeetee
pi_210751857
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 19:25 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Daar is niks op tegen alleen heb ik er geen vertrouwen in dat de BD alleen die ondernemers aan gaat pakken. Meer dan 30 items verkopen of voor 2000 euro. In het verleden heb ik trollbeads verzamelt en ook heel vaak via MP verkocht daar zaten ook gouden beads bij die een paar honderd euro kosten. Dat zou ik nu dus niet meer durven. En ik denk dat er genoeg gewone mensen zijn die het leuk vinden om iets te verkopen zonder dat ze een ondernemer zijn en die kunnen van deze bemoeizucht nu zomaar de dupe worden. Het gaat om items waarover al belasting is betaald dus ik zie het als domweg de zoveelste kleinzielige manier om te zorgen dat mensen vooral geen extra centje verdienen zonder dat de overheid daar een deel van inpikt.
pi_210751976
quote:
7s.gif Op maandag 25 september 2023 15:20 schreef FL_Freak het volgende:
In mijn gedachte ga ik nu dus ook meer shit weggooien als ik er niks meer op terug kan verdienen. Echt goed voor het milieu ook!
Je kunt dingen weggeven als je het kunt weggooien
pi_210752073
Ik geef altijd bij marktplaats de melding dat ik het niet heb verkocht.
Dus hoe gaan ze dat dan controleren dat ik iets verkocht heb?
  maandag 25 september 2023 @ 20:43:59 #121
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_210752398
Wat moet je dan betalen? Stel je hebt 3000 euro omzet. Hoe weet de belastingdienst wat daadwerkelijk winst is?

:{˛
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_210752431
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 20:15 schreef MisChrartin het volgende:
Als je genoeg advertenties hebt waarbij je niks verkoopt gaat dat vanzelf opvallen als al je "concurrenten" wel verkopen tegen vergelijkbare prijs.

Ook moet je dan niet het betaalsysteem gebruiken van marktplaats omdat dit ook traceerbaar is.

Maar goed, als je af en toe wat verkoopt zonder dat het bedrijfsmatig word zal het wel los lopen.

Je krijgt van de bank ook vragen als je veel tikkies verstuurd.
pi_210752518
quote:
15s.gif Op maandag 25 september 2023 20:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat moet je dan betalen? Stel je hebt 3000 euro omzet. Hoe weet de belastingdienst wat daadwerkelijk winst is?

Ja haha de belastingsdienst hanteert een fictieve winstmarge die je had/zou/kunnen verdienen van 18%
Vakman pur sang
pi_210752537
quote:

Is dat niet zoals bij andere bedrijven dat het er vanaf hangt wat jij aangeeft en de controle kan eventueel plaatsvinden op je boekhouding?

[ Bericht 3% gewijzigd door SnertMetChoco op 26-09-2023 10:49:46 ]
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_210752818
quote:
Zelfde als op crypto markten, inschrijven met je ID en BSN en IBAN.
Vakman pur sang
pi_210754269
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 20:46 schreef descon het volgende:

[..]
Als je genoeg advertenties hebt waarbij je niks verkoopt gaat dat vanzelf opvallen als al je "concurrenten" wel verkopen tegen vergelijkbare prijs.

Ook moet je dan niet het betaalsysteem gebruiken van marktplaats omdat dit ook traceerbaar is.

Maar goed, als je af en toe wat verkoopt zonder dat het bedrijfsmatig word zal het wel los lopen.

Je krijgt van de bank ook vragen als je veel tikkies verstuurd.
En ook geen pakketjes laten versturen via de marktplaats app/verzendservice.

Een keer laten doen, na staat mn adres gekoppeld aan mijn account.
pi_210754297
Ja misschien ter verduidelijking: ik verkoop soms sloepen via marktplaats. Die reken ik buiten de marktplaats app af, vrijwel altijd via bankieren.
En nee die stuur ik ook niet op :+
Dus via marktplaats niet te traceren, maar via de bank wel zolang ik geld overgemaakt krijg ipv cash.

Ik heb wel eens een boot proberen af te rekenen via een tikkie, maar na 1 tikkie van 5k was mijn rekening geblokkeerd 😅 dat is de maximale limiet van tikkies dus ik wilde er meerdere betalen maar dat ging dus niet. Gewoon overmaken natuurlijk wel.
  dinsdag 26 september 2023 @ 07:53:28 #128
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210755024
Wat lezen veel mensen dit slecht in de wens hun onderbuijk weer te kunnen leegschijten.
pi_210755038
quote:

Dat zal blijken uit je aangifte inkomstenbelasting. Maar een omzet van 3000 zegt natuurlijk helemaal niks over de winst. Komen veel meer factoren bij kijken.
PWBF
pi_210755041
quote:

PWBF
pi_210755049
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 19:54 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Daar is niks op tegen alleen heb ik er geen vertrouwen in dat de BD alleen die ondernemers aan gaat pakken. Meer dan 30 items verkopen of voor 2000 euro. In het verleden heb ik trollbeads verzamelt en ook heel vaak via MP verkocht daar zaten ook gouden beads bij die een paar honderd euro kosten. Dat zou ik nu dus niet meer durven. En ik denk dat er genoeg gewone mensen zijn die het leuk vinden om iets te verkopen zonder dat ze een ondernemer zijn en die kunnen van deze bemoeizucht nu zomaar de dupe worden. Het gaat om items waarover al belasting is betaald dus ik zie het als domweg de zoveelste kleinzielige manier om te zorgen dat mensen vooral geen extra centje verdienen zonder dat de overheid daar een deel van inpikt.
Dan heb je er echt geen drol van begrepen maar laat maar.
PWBF
pi_210755053
quote:
Niet. Als de betaling buiten het platform tot stand is gekomen hoeft het platform dat ook niet door te geven.
PWBF
  dinsdag 26 september 2023 @ 08:01:45 #133
78780 deedeetee
pi_210755061
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 07:58 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Dan heb je er echt geen drol van begrepen maar laat maar.
En jij snapt niet - of wilt niet begrijpen - dat het vertrouwen in de BD na de toeslagellende echt wel ver onder het nulpunt is gezakt.
  dinsdag 26 september 2023 @ 08:04:26 #134
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210755068
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 08:01 schreef deedeetee het volgende:

[..]
En jij snapt niet - of wilt niet begrijpen - dat het vertrouwen in de BD na de toeslagellende echt wel ver onder het nulpunt is gezakt.
En dus? Dan moet er maar geen belasting meer worden betaald?
pi_210755072
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 15:50 schreef Nielsch het volgende:
Om even een voorbeeld - of twee - te geven waar de Belastingdienst wellicht wel achteraan gaat:

Rik koopt elke dag zo veel mogelijk concert- en festivaltickets. Deze verkoopt hij ook dagelijks met 20% winst op Ticketswap. Rik geeft zijn inkomsten niet op bij de Belastingdienst.

Brenda koopt wekelijks tweedehands meubels op bij de Kringloop. In haar schuur achter haar huis knapt zij deze dagelijks op. Vervolgens verkoopt zij de meubels dagelijks via Marktplaats. Brenda geeft haar inkomsten niet op bij de Belastingdienst.
Deze nog maar een keer. Zolang je geen structureel winstoogmerk hebt is er echt niets aan de hand want dan ben je geen ondernemer voor de inkomstenbelasting.

Een keer een schilderij dat je bij je oma op zolder hebt gevonden verkopen is niet onderhevig aan belasting. Ben je nou een professionele kunsthandelaar die via Vinted continu schilderijen verkoopt met winst dan zal de Belastingdienst wellicht contact met je gaan opnemen als je nog niet ingeschreven bent als ondernemer.
PWBF
pi_210755220
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 07:53 schreef Hexagon het volgende:
Wat lezen veel mensen dit slecht in de wens hun onderbuijk weer te kunnen leegschijten.
Deels eens, maar de politiek/belastingdienst heeft het er zelf naar gemaakt dat ze met argusogen worden bekeken.

Een verandering betekent vrijwel altijd dat het je of geld kost, of de kwaliteit achteruit gaat of een combinatie van beide.
  dinsdag 26 september 2023 @ 08:36:40 #137
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210755244
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 08:32 schreef MisChrartin het volgende:

[..]
Deels eens, maar de politiek/belastingdienst heeft het er zelf naar gemaakt dat ze met argusogen worden bekeken.

Een verandering betekent vrijwel altijd dat het je of geld kost, of de kwaliteit achteruit gaat of een combinatie van beide.
Dan nog moet je berichten gewoon lezen en geen nonsens verkopen.
pi_210755252
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 08:05 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Deze nog maar een keer. Zolang je geen structureel winstoogmerk hebt is er echt niets aan de hand want dan ben je geen ondernemer voor de inkomstenbelasting.

Een keer een schilderij dat je bij je oma op zolder hebt gevonden verkopen is niet onderhevig aan belasting. Ben je nou een professionele kunsthandelaar die via Vinted continu schilderijen verkoopt met winst dan zal de Belastingdienst wellicht contact met je gaan opnemen als je nog niet ingeschreven bent als ondernemer.
Ok, dan moet je dus ook bijhouden in je voorbeeld voor hoeveel je de meubels hebt ingekocht, of je verf hebt gekocht.
Mag je dan ook je schuurmachine afschrijven en de schuur aan je onderneming verhuren?
Dan heb je op papier geen winst meer, valt er niets te belasten en we hebben weer een berg ambtenaren er bij die niets opleveren behalve een berg gezeik. /rant
pi_210755261
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 08:38 schreef MisChrartin het volgende:

[..]
Ok, dan moet je dus ook bijhouden in je voorbeeld voor hoeveel je de meubels hebt ingekocht, of je verf hebt gekocht.
Mag je dan ook je schuurmachine afschrijven en de schuur aan je onderneming verhuren?

Ja, dat hoort bij ondernemen. Heel veel ondernemers doen dat ook gewoon. ALS je ondernemer bent he.
PWBF
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 26 september 2023 @ 08:40:32 #140
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_210755264
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 08:38 schreef MisChrartin het volgende:

[..]
Dan heb je op papier geen winst meer, valt er niets te belasten en we hebben weer een berg ambtenaren er bij die niets opleveren behalve een berg gezeik. /rant
Maar dat genoemde voorbeeld van iemand die meubels inkoopt, ze opknapt en voor winst verkoopt is toch ook juist een voorbeeld van iemand die eigenlijk gewoon een winkeltje runt? Niks mis mee, maar als je dat in de lokale dorpsstraat doet dien je het ook gewoon als bedrijf op te geven, lijkt me.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_210755268
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 08:40 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Maar dat genoemde voorbeeld van iemand die meubels inkoopt, ze opknapt en voor winst verkoopt is toch ook juist een voorbeeld van iemand die eigenlijk gewoon een winkeltje runt? Niks mis mee, maar als je dat in de lokale dorpsstraat doet dien je het ook gewoon als bedrijf op te geven, lijkt me.
precies dit!
PWBF
  dinsdag 26 september 2023 @ 08:42:29 #142
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_210755276
Heeft de belastingdienst eigenlijk wel capaciteit om dit te controleren?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_210755282
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 08:42 schreef BlaZ het volgende:
Heeft de belastingdienst eigenlijk wel capaciteit om dit te controleren?
goede vraag... maar het is een verordening vanuit de Europese Commissie, die stellen dat soort vragen niet.
PWBF
  dinsdag 26 september 2023 @ 08:45:54 #144
37248 BertV
Klei indiaan
pi_210755301
Was er hier niet iemand met als hobby horloges kopen en verkopen voor een privé collectie?
Daar sloeg de belastingdienst op aan omdat die dingen dus schijnbaar gebruikt worden voor witwassen.

Dat is wel een grijs gebied. Als je goedgelovig bent moet zoiets gewoon mogelijk zijn als particulier.
Handgemaakt
  dinsdag 26 september 2023 @ 08:46:59 #145
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_210755311
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 september 2023 08:43 schreef Nielsch het volgende:

[..]
goede vraag... maar het is een verordening vanuit de Europese Commissie, die stellen dat soort vragen niet.
Lijkt me een typisch geval waar men wellicht het laaghangend fruit eruit pikt en er verder geen capaciteit voor heeft. De grens van 2000 euro is wel laag, daarmee ga je ook verzamers en-masse moeten gaan controleren.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_210755321
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 08:46 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Lijkt me een typisch geval waar men wellicht het laaghangend fruit eruit pikt en er verder geen capaciteit voor heeft. De grens van 2000 euro is wel laag, daarmee ga je ook verzamers en-masse moeten gaan controleren.
Ik denk dat ze iedereen met een omzet tot 20.000 euro niet eens gaan aanschrijven (dit vanwege de kleine ondernemersregeling)...

https://www.belastingdien(...)eondernemersregeling
PWBF
pi_210755322
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 08:46 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Je hoeft niet alles te controleren wat je binnen krijgt ... je krijgt alleen de mogelijkheid om het te doen mits je de capaciteit zou hebben.
  dinsdag 26 september 2023 @ 09:15:31 #148
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210755485
quote:
Dat vind ik een veel belangrijker kanttekening dan het idee dat mensen erbij gesnaaid worden. De Belastingdienst heeft laten zien niet integer om te gaan met gegevens en wettelijke kaders, ze hebben aangegeven van alles niet te kunnen uitvoeren vanwege te weinig capaciteit, maar dan kunnen ze wel dit erbij nemen op de hooivork? Recept voor ellende als daar niet eerst iets verandert.
  dinsdag 26 september 2023 @ 09:17:20 #149
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210755501
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 19:08 schreef Leandra het volgende:

[..]
Als het via Marktplaats loopt is het sleepnet wel heel groot dus dan is er wel degelijk kans dat er burgers/kleine handelaars in verstrikt gaan raken. Daar zijn er ook genoeg van onterecht kapot gemaakt door de Belastingdienst die zich niks aantrok van wettelijke kaders, uitspraken en algemeen fatsoen. Het is niet dat dat niet zorgelijk of niet zielig zou zijn.
pi_210755556
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 09:15 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Dat vind ik een veel belangrijker kanttekening dan het idee dat mensen erbij gesnaaid worden. De Belastingdienst heeft laten zien niet integer om te gaan met gegevens en wettelijke kaders, ze hebben aangegeven van alles niet te kunnen uitvoeren vanwege te weinig capaciteit, maar dan kunnen ze wel dit erbij nemen op de hooivork? Recept voor ellende als daar niet eerst iets verandert.
Het komt uit de koker van de Europese Commissie. De Belastingdienst(en) krijgen deze gegevens of ze daar nou op zitten te wachten of niet.
PWBF
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')