nouja ik ook dus, het speelt toch meequote:Op zondag 24 september 2023 17:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat herken ik wel ja. Nog een paar maanden en ik ben net zo oud als dat mijn moeder overleed.
Dat is onbewust wel een dingetje ja.
Mijn vader overleefd op zijn 40e, toen ik 6 was.quote:Op zondag 24 september 2023 17:44 schreef kree het volgende:
[..]
ik had er toch een beetje moeite mee en wil het niet te zwaar maken, maar bv mijn pa overleed op 56 ook daar denk ik wel eens aan, niet zoveel tijd te gaan, wss ten onrechte gedachte maar toch.
Snap ik ja.quote:Op zondag 24 september 2023 17:47 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik ook dus, het speelt toch mee
Dat soort dingen denk ik de laatste tijd ook wel over na.quote:Op zondag 24 september 2023 17:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat herken ik wel ja. Nog een paar maanden en ik ben net zo oud als dat mijn moeder overleed.
Dat is onbewust wel een dingetje ja.
waar enzo, maarja denk daar toch wel eens over.. ook als ik kijk naar ooms etc mjah prognose voor mij niet best haha. lol. maarja okquote:Op zondag 24 september 2023 17:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn vader overleefd op zijn 40e, toen ik 6 was.
Kan je vertellen dat ik dat (nog) niet heb nagedaan en ruim over die leeftijd ben gegaan.
Dus het zegt niets over hoe het verder met jou gaat
Het moet niet gaan overheersen, dat heb ik een tijdje gehad.quote:Op zondag 24 september 2023 17:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat soort dingen denk ik de laatste tijd ook wel over na.
zover ben ik niet dat het echt een ding is, maar denk er wel eens over ja en denk ik ok nog 16 jaar te gaanquote:Op zondag 24 september 2023 17:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Het moet niet gaan overheersen, dat heb ik een tijdje gehad.
Ik heb het ook lang gehad hoor, dat ik niet ouder zou worden dan 40quote:Op zondag 24 september 2023 17:49 schreef kree het volgende:
[..]
waar enzo, maarja denk daar toch wel eens over.. ook als ik kijk naar ooms etc mjah prognose voor mij niet best haha. lol. maarja ok
ja kloppt wel en wil ook niet zeggen dat het echt zorgen is ofzo hoor voor mij, maar ik denk er wel eens aan en denk ik ok kree je hebt van de vorige stuk of 30 weer niet veel gemaakt haha en gaat nu ok zeker, maar heb je nog maar 15 jaar ofzo en ben je dood. Om het hard te zeggen, tuurlijk was niet alles ellende, maar heb nou niet echt mijn best gedaan een gezond leven te lijden ofzo.quote:Op zondag 24 september 2023 17:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb het ook lang gehad hoor, dat ik niet ouder zou worden dan 40
En heb serieus mijn 'best' gedaan om dat ook niet te halen. Heb hetzelfde erfelijke probleem als mijn vader had.
Het is alleen aan jou om er iets van te maken. Zelfs al is de prognose voor een ander niet best.
Heftig wel.Maar snap je helemaal in deze.quote:Op zondag 24 september 2023 17:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Het moet niet gaan overheersen, dat heb ik een tijdje gehad.
Pitcairn eilandenquote:Op zondag 24 september 2023 17:55 schreef marcb1974 het volgende:
Wie weet welke land dit is?
https://worldle.teuteuf.fr/
jaaaa haha maar ff aan je username te zien hoor, ben je 11 jaar ouder als ik? Denk tis een soort drempel ff hier iig ik voel hem nu? waar je je overheen moet zetten. Tuurlijk is het nog niet het einde, maar als je dan gaat denken en mss je ouders die niet zo oud werden dan voelt t dus ouder als je bent.quote:Op zondag 24 september 2023 17:58 schreef marcb1974 het volgende:
Er is 1 absolute zekerheid voor iedereen.
We gaan dood.
Er is, voor de meesten, geen enkel zicht op wanneer. Dus maak er iets van
Het is niet raar om daar af en toe over na te denken. Maar zoals aloa al zegt: het moet niet overheersen.quote:Op zondag 24 september 2023 17:56 schreef kree het volgende:
t schept hoop voor mij als ik het zo lees, dat de hele gedachte dus niet zo raar is
Totaal niet.quote:Op zondag 24 september 2023 17:59 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaa haha maar ff aan je username te zien hoor, ben je 11 jaar ouder als ik? Denk tis een soort drempel ff hier iig ik voel hem nu? waar je je overheen moet zetten. Tuurlijk is het nog niet het einde, maar als je dan gaat denken en mss je ouders die niet zo oud werden dan voelt t dus ouder als je bent.
makes sense dit?
nee eens dat is t ook niet, maar zo ff met als je dan 40 wordt word je ff met de neus op feiten gedrukt natuurlijk. vandaar dat ik er beetje over dacht.quote:Op zondag 24 september 2023 18:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is niet raar om daar af en toe over na te denken. Maar zoals aloa al zegt: het moet niet overheersen.
Dit makes wel sense.quote:Op zondag 24 september 2023 18:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is niet raar om daar af en toe over na te denken. Maar zoals aloa al zegt: het moet niet overheersen.
nouja ik heb dat beetje? ga n natuurlijk ook ervan uit dat ik minimaal 80 ga worden, maar als ik om me heen kijk dan is het toch niet bij allen zo gegaan en dan voelt het alsof je kort tijd hebt dus nog. zo duidelijker?quote:
Dit ja. Werkt wel als je zo denkt.quote:Op zondag 24 september 2023 17:58 schreef marcb1974 het volgende:
Er is 1 absolute zekerheid voor iedereen.
We gaan dood.
Er is, voor de meesten, geen enkel zicht op wanneer. Dus maak er iets van
Dat je er vanuit gaat 80 te worden klinkt al een stuk beter.quote:Op zondag 24 september 2023 18:04 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik heb dat beetje? ga n natuurlijk ook ervan uit dat ik minimaal 80 ga worden, maar als ik om me heen kijk dan is het toch niet bij allen zo gegaan en dan voelt het alsof je kort tijd hebt dus nog. zo duidelijker?
Mag ik heel eerlijk zijn?quote:Op zondag 24 september 2023 18:05 schreef kree het volgende:
hahaha we moeten er wel zo over ophouden hoor want word er haast depri van enzo. ehehehe
hoop nog ouder en plannen genoeg nog ook,quote:Op zondag 24 september 2023 18:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat je er vanuit gaat 80 te worden klinkt al een stuk beter.
ja dat is zeker waar? en vind t lastig te vinden ook nu eigenlijk? Zeker ook naja meeste kennen het verhaal wel, na wat ik afgelopen jaren meemaakte, tis nu pas op een punt dat ik denk mss moet ik daar eens naar gaan kijken. Maar is het nog snel wss.quote:Op zondag 24 september 2023 18:08 schreef FreshFruit het volgende:
Dat is het: Jij mist heel erg iemand naast je.
Nog steeds geen druppel?quote:Op zondag 24 september 2023 18:10 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat is zeker waar? en vind t lastig te vinden ook nu eigenlijk? Zeker ook naja meeste kennen het verhaal wel, na wat ik afgelopen jaren meemaakte, tis nu pas op een punt dat ik denk mss moet ik daar eens naar gaan kijken. Maar is het nog snel wss.
nee joh ik heb dat heel lang volgehouden, maar kwam eigenlijk tot de conclusie dat het wel kan gewoon. In weekenden of met mate dus, maargoed hele hulpverlening niet mee eens natuurlijk. Maarja mss ben ik dan anders hoor want ze duwen je wel gelijk in een categorie. Maar gaat verder prima hele leven op orde 20000 spaargeld alweer opgebouwd vaste baan etc, dus eigenlijk geen problemen. maar het is ook dat werk waarin alles snel ging vandaar ook dat ik best wel snel in salaris omhoog ging. Dat alles is goed natuurlijk, maar ok voor mezelf nu, ben nog steeds alleen, zou idd best graag iemand naast me of samen met me willen hebben.quote:
Ah, oke. Blijft een hardnekkige verslaving.quote:Op zondag 24 september 2023 18:14 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh ik heb dat heel lang volgehouden, maar kwam eigenlijk tot de conclusie dat het wel kan gewoon. In weekenden of met mate dus, maargoed hele hulpverlening niet mee eens natuurlijk. Maarja mss ben ik dan anders hoor want ze duwen je wel gelijk in een categorie. Maar gaat verder prima hele leven op orde 20000 spaargeld alweer opgebouwd vaste baan etc, dus eigenlijk geen problemen. maar het is ook dat werk waarin alles snel ging vandaar ook dat ik best wel snel in salaris omhoog ging. Dat alles is goed natuurlijk, maar ok voor mezelf nu, ben nog steeds alleen, zou idd best graag iemand naast me of samen met me willen hebben.
had het erover met een collega he, ok heel stuk jongere vriendin. En die zei kan niet dat jij niet iemand kan vinden want als dat niet lukt ligt het aan jezelf. Naja goed hij kent mijn hele achtergrond verder niet.quote:Op zondag 24 september 2023 18:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Ah, oke. Blijft een hardnekkige verslaving.
Ik hoop dat er iemand op je pad komt![]()
Geen ervaring met datingsites. Maar idd misschien is dat wat.quote:Op zondag 24 september 2023 18:18 schreef kree het volgende:
[..]
had het erover met een collega he, ok heel stuk jongere vriendin. En die zei kan niet dat jij niet iemand kan vinden want als dat niet lukt ligt het aan jezelf. Naja goed hij kent mijn hele achtergrond verder niet.
Maar dacht, ja dat is ook zo, als ik er meer mijn best voor zou doen met datingsites of whatever dan zou het nog wel lukken. Maar ben eigenlijk nog net niet op dat punt, wilde eerst mezelf op orde hebben, ben er bijna maar nog niet helemaal.
Rustig aan,je komt vanzelf iemand tegen.quote:Op zondag 24 september 2023 18:18 schreef kree het volgende:
[..]
had het erover met een collega he, ok heel stuk jongere vriendin. En die zei kan niet dat jij niet iemand kan vinden want als dat niet lukt ligt het aan jezelf. Naja goed hij kent mijn hele achtergrond verder niet.
Maar dacht, ja dat is ook zo, als ik er meer mijn best voor zou doen met datingsites of whatever dan zou het nog wel lukken. Maar ben eigenlijk nog net niet op dat punt, wilde eerst mezelf op orde hebben, ben er bijna maar nog niet helemaal.
mjah het is altijd een gok natuurlijk zo, maarja ok zie het maar eens te vinden dan buiten dat om? zou niet eens weten waar ik zou moeten zijn daarvoor.quote:Op zondag 24 september 2023 18:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen ervaring met datingsites. Maar idd misschien is dat wat.
Alhoewel ik er ook heel veel negatieve dingen over hoor.
Maar dat is dan weer wat je hoort...
Dat weet ik ook nietquote:Op zondag 24 september 2023 18:22 schreef kree het volgende:
[..]
mjah het is altijd een gok natuurlijk zo, maarja ok zie het maar eens te vinden dan buiten dat om? zou niet eens weten waar ik zou moeten zijn daarvoor.
OMG,ik heb zelfs sjans in de AH.quote:Op zondag 24 september 2023 18:22 schreef kree het volgende:
[..]
mjah het is altijd een gok natuurlijk zo, maarja ok zie het maar eens te vinden dan buiten dat om? zou niet eens weten waar ik zou moeten zijn daarvoor.
die moet je uitleggen dan want met het kassameisje van 15 of de bejaarde met rollator?quote:Op zondag 24 september 2023 18:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
OMG,ik heb zelfs sjans in de AH.
De dames bij de magnetronmaaltijden.quote:Op zondag 24 september 2023 18:25 schreef kree het volgende:
[..]
die moet je uitleggen dan want met het kassameisje van 15 of de bejaarde met rollator?
Zijn dat de enige opties?quote:Op zondag 24 september 2023 18:25 schreef kree het volgende:
[..]
die moet je uitleggen dan want met het kassameisje van 15 of de bejaarde met rollator?
Met die kinderen achter de kassa of overdag als de dagploeg er zit?quote:Op zondag 24 september 2023 18:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
OMG,ik heb zelfs sjans in de AH.
Je kan overal iemand tegenkomen kree. Zelfs in deze SCquote:Op zondag 24 september 2023 18:22 schreef kree het volgende:
[..]
Hij moet nog veel leren.quote:
De dagploeg is ook altijd een knipoogje waard.quote:Op zondag 24 september 2023 18:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met die kinderen achter de kassa of overdag als de dagploeg er zit?
haha dit is een tip welquote:Op zondag 24 september 2023 18:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De dames bij de magnetronmaaltijden.
haha nee tuurlijk niet, maar denk ben er nog net ff niet aan toequote:
haha sluit niks uitquote:Op zondag 24 september 2023 18:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je kan overal iemand tegenkomen kree. Zelfs in deze SC
Misschien is Oline van die flessenpost wat voor jou.quote:Op zondag 24 september 2023 18:22 schreef kree het volgende:
[..]
link?quote:Op zondag 24 september 2023 18:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Misschien is Oline van die flessenpost wat voor jou.
Echt, fok doet dit,quote:
hahaquote:Op zondag 24 september 2023 18:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt, fok doet dit,
maar als je nou een vriending vind .......
[ afbeelding ]
moet dit ff lezen hoorquote:Op zondag 24 september 2023 18:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
GC / Flessenpost gevonden op strand?
Broodje shoarmaquote:
oja die had ik zelf gepost lol allang al vergeten, damn jullie hebben goed geheugenquote:Op zondag 24 september 2023 18:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
GC / Flessenpost gevonden op strand?
Je hebt waarschijnlijk ook geen moeite gedaan om het te achterhalen.quote:Op zondag 24 september 2023 18:37 schreef kree het volgende:
het is btw nooit achterhaald die enzo waar het van kwam ook.
Ik kook trouwens wel eens echt dingen ofzo.quote:Op zondag 24 september 2023 18:41 schreef kree het volgende:
het is allemaal niet echt culinair jongens?
Koken jullie wel eens trouwens echt dingen ofzo?
Ik kan het nl maar nooit zin in voor mezelf alleen
jawel hoor via Facebook etc gevraagd enzo maar er stond gewoon niet genoeg info in om echt iemand te vinden, nog steeds benieuwd eigenlijk.quote:Op zondag 24 september 2023 18:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk ook geen moeite gedaan om het te achterhalen.
Haha ja ok, ik kan t ook hoor en ook echt mijn best voor doen, maar doe ik eigenlijk alleen als bv mn ma komt eten ofzo, voor de rest flikker ik meestal wat simpels in elkaar voor mezelf.quote:Op zondag 24 september 2023 18:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kook trouwens wel eens echt dingen ofzo.
Ik heb de hele dag op de beurs gestaan dus geen zin om culinair te doen.quote:Op zondag 24 september 2023 18:41 schreef kree het volgende:
Kook zo nu en dan voor mezelf. Niet genoeg echterquote:Op zondag 24 september 2023 18:41 schreef kree het volgende:
samequote:Op zondag 24 september 2023 18:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kook zo nu en dan voor mezelf. Niet genoeg echter
Hoezo?quote:Op zondag 24 september 2023 18:45 schreef kree het volgende:
[..]
ja mits je het niet alleen voor jezelf doet wel ja
nee valt mee heb nog tijdje wat van hallo fresh gedaan en daar recepten van. En wat wat ik als kano kreeg voor mijn verjaardag.quote:
ja nouja ik vind dat dan de moeite allemaal niet waard enzo. tenzij soms hoor als ik echt ergens trek in heb. voor de rest simpel snel en wat ook voor een deel nog in te vriezen is voor volgende keer, want goedkoper en sowieso lastig om voor 1 persoon alles te kopen.quote:Op zondag 24 september 2023 18:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik ben 8 jaar vrijgezel geweest, maakte van alles klaar voor mezelf
Je kookt kano's?quote:Op zondag 24 september 2023 18:56 schreef kree het volgende:
[..]
nee valt mee heb nog tijdje wat van hallo fresh gedaan en daar recepten van. En wat wat ik als kano kreeg voor mijn verjaardag.
Maargoed simpele Hollandse maaltijd kan ik wel koken zonder.
Ik vond het altijd wel leuk. Grote pan maken en dan de rest invriezen.quote:Op zondag 24 september 2023 18:57 schreef kree het volgende:
[..]
ja nouja ik vind dat dan de moeite allemaal niet waard enzo. tenzij soms hoor als ik echt ergens trek in heb. voor de rest simpel snel en wat ook voor een deel nog in te vriezen is voor volgende keer, want goedkoper en sowieso lastig om voor 1 persoon alles te kopen.
wat ik cadeau kreeg., lol kookboeken, nooit ingekeken verder maargoed.quote:
Leuk tochquote:
Ow, kadoquote:Op zondag 24 september 2023 18:59 schreef kree het volgende:
[..]
wat ik cadeau kreeg., lol kookboeken, nooit ingekeken verder maargoed.
Een Pizzeria gaat het wordenquote:Op zondag 24 september 2023 19:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leuk toch
Wat voor soort restaurant?
Smakelijk danquote:Op zondag 24 september 2023 19:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Een Pizzeria gaat het worden
Met roeiers en dan gaat het meestal eerder om de hoeveelheid, de meesten zullen er wel weer twee opeten
haha ja maargoed meestal lukt t mezelf ook wel en als er niks speciaals hoeft te zijn lukt het me zonder ook.quote:
Een lief fok meisje,quote:Op zondag 24 september 2023 19:02 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja maargoed meestal lukt t mezelf ook wel en als er niks speciaals hoeft te zijn lukt het me zonder ook.
Boeie ook ik hoef niet iets heel spectaculairs voor mezelf ook te doen? Alleen maar meer afwas en gedoe etc.
Maarja. ok als er een lief fok meisje bij me komt eten dan zal ik wel mijn best doen
haha ze zijn er wel hoorquote:Op zondag 24 september 2023 19:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een lief fok meisje,
sterkte met die zoeken
je hebt stukken gemist van het verhaal, opzich sta ik er nog open voor hoor trouwens.quote:Op zondag 24 september 2023 19:05 schreef Shii het volgende:
[..]
Je hebt toch contact met een meisje. Heb je die al uitgenodigd dat je voor haar gaat koken?
Is voor zover ik weet al jaren niet online geweest,quote:Op zondag 24 september 2023 19:05 schreef kree het volgende:
i
[..]
ok usernames willen we nu natuurlijk?
haha wel benieuwd nu, maar ok mss maar slim dat je t niet deeltquote:Op zondag 24 september 2023 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is voor zover ik weet al jaren niet online geweest,
dus nee
Je kunt het niet forceren. Ik ken trouwens wel enkele mensen die via een datingapp iemand hebben leren kennen, dus dat zou ook nog een optie zijn.quote:Op zondag 24 september 2023 19:09 schreef kree het volgende:
tis wel heb best leuk gekletst hoor met meiden van fok? Nog soms en heb er paar op Facebook en mobiel, maargoed allemaal niet echt op iets uitgelopen eerder
ja hoor mn zusje ook met iemand dus nee sluit dat totaal niet uit.quote:Op zondag 24 september 2023 19:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Je kunt het niet forceren. Ik ken trouwens wel enkele mensen die via een datingapp iemand hebben leren kennen, dus dat zou ook nog een optie zijn.
Ken ik ook nog wel, fokstelletjesquote:Op zondag 24 september 2023 19:11 schreef kree het volgende:
er zijn best wel fok stelletjes ontstaan hier? dus ok ik sluit niks uit
of althans hier, bedoel over het algemeen via fok.
ze zijn dr toch wel. hahaquote:Op zondag 24 september 2023 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ken ik ook nog wel, fokstelletjes
Zijn er best een heel aantal geloof ikquote:
Er zijn zelfs al een aantal dozijn fok kinderen die inmiddels al in de puberteit zittenquote:Op zondag 24 september 2023 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn er best een heel aantal geloof ik
Of dat nou zo verstandig is,quote:Op zondag 24 september 2023 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er zijn zelfs al een aantal dozijn fok kinderen die inmiddels al in de puberteit zitten
Tsja, dat is een discussie waar we ons beter niet in gaan mengenquote:Op zondag 24 september 2023 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of dat nou zo verstandig is,
dat ze kinderen maken ..............
Waarom niet?quote:Op zondag 24 september 2023 20:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, dat is een discussie waar we ons beter niet in gaan mengen
Ga je gang als je graag een perma ban wilquote:
Waarom zou je daar een perm ban voor krijgenquote:Op zondag 24 september 2023 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ga je gang als je graag een perma ban wil
Ik zou zeggen probeer het maar eens, dan heb je voor je het weet een hele preek in je email over waarom dat not done isquote:Op zondag 24 september 2023 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zou je daar een perm ban voor krijgen
Je hebt ervaring hierin?quote:Op zondag 24 september 2023 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou zeggen probeer het maar eens, dan heb je voor je het weet een hele preek in je email over waarom dat not done is![]()
Daar mag ik niks over los latenquote:
Ook voor het eerst dat zoiets je zou tegenhoudenquote:Op zondag 24 september 2023 20:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar mag ik niks over los laten![]()
Tsja, dan weet je hoe serieus het isquote:Op zondag 24 september 2023 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook voor het eerst dat zoiets je zou tegenhouden
Als ik een toe zie zal ik 'm lichtenquote:Op zondag 24 september 2023 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
@:D. als onze huis-mod, licht een toe als je wil?
Zo niet valt de schade mee hoor,quote:
Waarom krijg je een (perm) ban als je een discussie hebt over of fok-stelletjes wel of geen kinderen zouden moeten krijgenquote:Op zondag 24 september 2023 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Het is me niet geheel duidelijk wat precies
Ja tegenwoordig geloof ik niets meerquote:Op zondag 24 september 2023 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo niet valt de schade mee hoor,
komt uit een computerspel
Bans worden niet besprokenquote:Op zondag 24 september 2023 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom krijg je een (perm) ban als je een discussie hebt over of fok-stelletjes wel of geen kinderen zouden moeten krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk naar die huisjes aan het eind,quote:Op zondag 24 september 2023 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja tegenwoordig geloof ik niets meer
quote:Op zondag 24 september 2023 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Bans worden niet besprokenWanneer kwam Deissy terug?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Het is niet die van mijquote:Op zondag 24 september 2023 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand?
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/auto/di(...)pt-er-niet~a0dbe25a/
Er zijn wat letters verwisseldquote:
Maandagochtend gevalletje in de fabriekquote:
Kan ook nog. Schnappps bij het ontbijt gehad ofzo.quote:Op zondag 24 september 2023 22:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Maandagochtend gevalletje in de fabriek
quote:
10 jaar stadionverbod, voor alle sport.quote:
Dat kan nou net nietquote:Op zondag 24 september 2023 22:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Maandagochtend gevalletje in de fabriek
Waarom niet?quote:
Zijn standaard teksten die zo door een machine aangebracht worden. Komt geen mens meer bij.quote:
Ow, nou dan heeft de eigenaar lopen klooien. Die letters zitten er toch opgebracht neem ik aanquote:Op zondag 24 september 2023 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn standaard teksten die zo door een machine aangebracht worden. Komt geen mens meer bij.
Dus of het is altijd fout, of nooit.
Tering, sue the bastardquote:Op zondag 24 september 2023 22:16 schreef FreshFruit het volgende:
Zo,recht in haar gezicht.
[ twitter ]
Ik zag vorige week ook Adidas schoenen met een Nike logo.quote:Op zondag 24 september 2023 22:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ow, nou dan heeft de eigenaar lopen klooien. Die letters zitten er toch opgebracht neem ik aan
En dan meteen deze ook maarquote:
Uit hetzelfde bericht:quote:Op zondag 24 september 2023 22:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ow, nou dan heeft de eigenaar lopen klooien. Die letters zitten er toch opgebracht neem ik aan
quote:Op zondag 24 september 2023 22:18 schreef pullup het volgende:
[..]
En dan meteen deze ook maar
[ twitter ]
Kijk eens goed,op 10 sec. valt er iemand neer.quote:
Zeg ik, niets aan de handquote:Op zondag 24 september 2023 22:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kijk eens goed,op 10 sec. valt er iemand neer.
Wat ben jij errug zeg.quote:
Ja kom op, je staat op een feest waarbij een stel debielen machinegeweren loopt leeg te schieten,quote:
Als we zo gaan beginnen.Als je in de Arena gaat voetballen weet je ook dat er mongooltjes dingen op het veld gaan gooien.quote:Op zondag 24 september 2023 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja kom op, je staat op een feest waarbij een stel debielen machinegeweren loopt leeg te schieten,
dat weet je dat het eens in de zoveel tijd fout gaat.
ftfyquote:Op zondag 24 september 2023 22:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen.Als je in de Arena gaat voetballen weet je ook dat er mongooltjes dingen op het veld gaan gooien.
Mee eens.quote:
Stel je eens voor dat daar Kalaschnikovs mee naar binnen mochten.quote:
Zal tijd wordenquote:Op zondag 24 september 2023 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
He, ze hebben die gekke duitser ontslagen bij ajax.
Heer PLY mijn beste.quote:
Dat heb ik vandaag al voorgesteld hequote:Op zondag 24 september 2023 22:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat daar Kalaschnikovs mee naar binnen mochten.
Best wel eigenlijk.quote:
Worden steeds gekkerquote:Op zondag 24 september 2023 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat heb ik vandaag al voorgesteld he
Aan die supportersgroepen meegeven, allemaal een stadion in.
Normale publiek, spelers, personeel etc eruit.
Deuren etc dicht zodat er echt niemand uit kan.
En een paar dagen later eens gaan kijken hoef het met de rest gaat.
quote:
Yep , daarom ook tijd dat er hard word ingegrepen.quote:
Ik niet.quote:Op zondag 24 september 2023 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb zin in een leuke film,
weten jullie er nog 1 op disney/hbo of sky?
Kijk weinig de laatste tijd, is wel eens anders geweest.veel series gekekenquote:Op zondag 24 september 2023 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb zin in een leuke film,
weten jullie er nog 1 op disney/hbo of sky?
Ik ben mijn moord en doodslag serie even zat. Dus wil een luchtige filmquote:Op zondag 24 september 2023 22:50 schreef PLY het volgende:
[..]
Kijk weinig de laatste tijd, is wel eens anders geweest.veel series gekeken
Kijk meestal op flixtor.to laatste was Indiana Jones. Scherp beeld welquote:Op zondag 24 september 2023 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben mijn moord en doodslag serie even zat. Dus wil een luchtige film
Over die pullen van van de week:quote:
En da meiske tilt meer dan de helft van haar eigen gewicht:quote:Ein leerer Maßkrug wiegt etwa 1,3 Kilo und fasst üblicherweise 1 Liter Bier. Zusammengerechnet würden also 13 gefüllte Maßkrüge genau 29,9 Kilogramm wiegen – theoretisch zumindest.
Plus de brandblusserquote:Op zondag 24 september 2023 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Over die pullen van van de week:
[..]
En da meiske tilt meer dan de helft van haar eigen gewicht:
[ afbeelding ]
https://www.bild.de/regio(...)g-85506206.bild.html
Neenee, niet met de brandblusser spelen jijquote:
Lijkt net of ze die ook optiltquote:Op zondag 24 september 2023 23:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neenee, niet met de brandblusser spelen jij
Ah ja, zo'n ding heb ik niet, dat zal het verschil zijnquote:
quote:Op zondag 24 september 2023 23:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah ja, zo'n ding heb ik niet, dat zal het verschil zijn
deze is ook leukquote:Op maandag 25 september 2023 00:04 schreef marcb1974 het volgende:
Leuke film toch gevonden,
The Jungle Book
hoe bedoel je die?quote:Op maandag 25 september 2023 00:08 schreef marcb1974 het volgende:
Zit weer niet op de diensten die ik heb
Die zit op netflix en pathe. En die heb ik beide nietquote:
owh zo hahaha ik dacht aan werk diensten enzo, snapte er al niks van. Maar duidelijk nuquote:Op maandag 25 september 2023 00:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zit op netflix en pathe. En die heb ik beide niet
Werkdiensten duurt nog even hierquote:Op maandag 25 september 2023 00:20 schreef kree het volgende:
[..]
owh zo hahaha ik dacht aan werk diensten enzo, snapte er al niks van. Maar duidelijk nu
blijkbaar niet anders dacht ik deel ik het nog ff met je. Vond dat wel een lachen film trouwens die good boys. hahahaquote:Op maandag 25 september 2023 00:21 schreef kree het volgende:
staat dat ding niet op HBO dan? even kijken?
Nee, staat ie niet.quote:Op maandag 25 september 2023 00:21 schreef kree het volgende:
staat dat ding niet op HBO dan? even kijken?
lol had ik nog een pathe code gehad ergens volgens mij?quote:Op maandag 25 september 2023 00:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, staat ie niet.
Kijk hier altijd:
https://www.streamwijzer.nl/
Oh nee, thx hoeft niet joh.quote:Op maandag 25 september 2023 00:31 schreef kree het volgende:
[..]
lol had ik nog een pathe code gehad ergens volgens mij?
Ok als je hem echt gaat kijken wil ik wel ff zoeken.
ok nouja hou deze titel ff in gedachten als je keertje een filmpje wil kijken waar je niet teveel bij hoeft te denken en die echt wel grappig is.quote:Op maandag 25 september 2023 00:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh nee, thx hoeft niet joh.
Geen idee wanneer ik die zou kijken. Zo mijn bed in
Het is een evergreenquote:
Je grote vriend ligt wel heel erg onder vuur bij ajaxquote:Op maandag 25 september 2023 08:36 schreef pullup het volgende:
Beetje uitgeslapen, ook weer eens fijn
Voorlopig hebben ze alleen die mof ontslagenquote:Op maandag 25 september 2023 10:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je grote vriend ligt wel heel erg onder vuur bij ajax
Ook al even niet, maar af en toe had ik ze bij me bij het coachen, is een goed snackie voor tussendoorquote:Op maandag 25 september 2023 11:28 schreef D. het volgende:
[..]
Evergreen
[ afbeelding ]
lang niet gehad
Ik heb wel een hele tijd Sultana's gegeten, beetje hetzelfde ideequote:Op maandag 25 september 2023 11:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook al even niet, maar af en toe had ik ze bij me bij het coachen, is een goed snackie voor tussendoor
Ik had ook vaak sultana's ja.quote:Op maandag 25 september 2023 11:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb wel een hele tijd Sultana's gegeten, beetje hetzelfde idee
Evergreens volgens mij niet meer sinds mijn jeugd
Iemand won er de soundmixshow mee.quote:
Tot ik las dat ze voor een kwart uit suiker bestaan, toen geen Sultana meer gehadquote:Op maandag 25 september 2023 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik had ook vaak sultana's ja.
Volgens mij vorig jaar nog eens een keer liga's
Ah, daar ging het mis voor jequote:Op maandag 25 september 2023 11:42 schreef D. het volgende:
[..]
Tot ik las dat ze voor een kwart uit suiker bestaan, toen geen Sultana meer gehad
In veel van die koekjes zit zowat een pot suikerquote:Op maandag 25 september 2023 11:42 schreef D. het volgende:
[..]
Tot ik las dat ze voor een kwart uit suiker bestaan, toen geen Sultana meer gehad
Daarom eet ik geen koekjesquote:Op maandag 25 september 2023 11:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
In veel van die koekjes zit zowat een pot suiker
Ik wel hou van koekjesquote:
Ik hou er ook wel vanquote:Op maandag 25 september 2023 12:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik wel hou van koekjesMaar eet niet veel er van
Prima tochquote:Op maandag 25 september 2023 12:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hou er ook wel van
1 of 2 stroopwafels en een paar speculaasjes op jaarbasis, daar laat ik het bij
Met veel kaneel, ahorn siroop en poedersuikerquote:
Ik probeer het zo gezond mogelijk te houdenquote:Op maandag 25 september 2023 13:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Met veel kaneel, ahorn siroop en poedersuiker
Wentelteefjes en gezondquote:Op maandag 25 september 2023 13:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik probeer het zo gezond mogelijk te houden
brood, ei en melk, dat neem ik sowieso iedere dagquote:Op maandag 25 september 2023 13:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wentelteefjes en gezond![]()
Misschien moet je eens met een psychiater gaan praten![]()
Je vergeet de suiker en het kaneelquote:Op maandag 25 september 2023 13:12 schreef D. het volgende:
[..]
brood, ei en melk, dat neem ik sowieso iedere dag
Dan is de lol er wel afquote:Op maandag 25 september 2023 13:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik probeer het zo gezond mogelijk te houden
Kaneel is niet ongezond, en neem nog niet 1 gram suiker, dus dat is te overzienquote:Op maandag 25 september 2023 13:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je vergeet de suiker en het kaneel![]()
Ach ja, mensen zijn raar joh,quote:Op maandag 25 september 2023 13:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wentelteefjes en gezond![]()
Misschien moet je eens met een psychiater gaan praten![]()
Zit je nou al onder de 10%?quote:Op maandag 25 september 2023 13:14 schreef D. het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb er altijd veel lol mee
Doe mij maar (zoals mijn kleindochter ze noemt) koffertjesquote:
Hoe is het met het pootje MarcB?quote:
Powned had hem al een baan aangeboden.quote:Op maandag 25 september 2023 17:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Vergeet GeenStijl, vergeet Powned, want nu is er Bender! Wat een baas!![]()
Ja, dat snap ikquote:Op maandag 25 september 2023 17:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Powned had hem al een baan aangeboden.
Niet gekliktquote:Op maandag 25 september 2023 17:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Irritant mannetje zegquote:Op maandag 25 september 2023 17:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Ja, heerlijk!quote:
Vind er niet veel aan eerlijk gezegdquote:
Ik kook bijna altijd zelf. Omdat het leuk is, omdat het lekkerder is, omdat het vaak sneller is, omdat het stuk goedkoper is.quote:Op zondag 24 september 2023 18:41 schreef kree het volgende:
De enige echte Bender.quote:Op maandag 25 september 2023 17:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat bent u aan het brouwen dan?quote:
Gehaktballen met gekookte aardappelen en broccoliquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |