Minimaal 3x zo hoog met al die cokesnuivers in het stadionquote:Op zondag 24 september 2023 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vind ik wat te makkelijk, het tokkiegehalte is bij jullie minimaal net zo hoog.
Zullen we nog wel eens zien.quote:Op zondag 24 september 2023 17:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bedank je medesupporters maar voor de ontstane situatie dan. Daar mag Feyenoord niet de dupe van worden.
Maasgebouw was 10 keer ergerquote:Op zondag 24 september 2023 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vind ik wat te makkelijk, het tokkiegehalte is bij jullie minimaal net zo hoog.
Ik walg oprecht van de clubquote:Op zondag 24 september 2023 17:10 schreef Divje het volgende:
Verder kan je je club wel opdoeken nou ofnie
Ach, weet ik toch. Dat krijgen wij ook altijd om onze oren als er zoiets aan de hand is.quote:Op zondag 24 september 2023 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 september 2023 17:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij hebt echt met je hoofd in de frituurpan gelegen bij febo
Geen enkele wedstrijd definitief gestaakt.quote:Op zondag 24 september 2023 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
‘Ja, maar bij jullie..’quote:Op zondag 24 september 2023 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat was die andere wedstrijd dan? Als je groningen uit bedoeld ben je af.quote:Op zondag 24 september 2023 17:12 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Toch zijn er nu bij Ajax al 2 wedstrijden gestaakt sinds de invoer van deze (wat debiele) regel.
Vind het toch wel vermakelijk om het eens van de andere kant te bekijkenquote:
Wel toevallig dat Ajax daarbij betrokken was!quote:Op zondag 24 september 2023 17:14 schreef Malavita het volgende:
[..]
wat was die andere wedstrijd dan? Als je groningen uit bedoeld ben je af.
Ik vind zeker dat we, zoals altijd, doorschieten in NL met regels. Staken om een plastic bekertje van 10 gram, hoe diep zijn we gezonken. Maar dit gaat wel alle perken te buiten, daar kunnen we het denk ik makkelijk over eens zijn.quote:Op zondag 24 september 2023 17:12 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Toch zijn er nu bij Ajax al 2 wedstrijden gestaakt sinds de invoer van deze (wat debiele) regel.
Maakt niet uit, jullie tokkie gehalte is hoger.quote:Op zondag 24 september 2023 17:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geen enkele wedstrijd definitief gestaakt.
dat lag niet aan ajax debielquote:Op zondag 24 september 2023 17:14 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Wel toevallig dat Ajax daarbij betrokken was!
welke nog meer?quote:Op zondag 24 september 2023 17:12 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dat was ook meer geluk dan wijsheid, het probleem is dat zulke gasten als het hun uitkomt een wedstrijd tot staking kunnen brengen, dat lijkt me toch niet wenselijk.quote:Op zondag 24 september 2023 17:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geen enkele wedstrijd definitief gestaakt.
ahh opperwappie van het forum komt ook ff kijkenquote:Op zondag 24 september 2023 17:14 schreef Ali_boo het volgende:
DIT KAN ECHT NIET MEER ZO LANGER DOOR
Ik heb meteen zin in een patatje oorlog.quote:Op zondag 24 september 2023 17:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij hebt echt met je hoofd in de frituurpan gelegen bij febo
Oud-spelers die "niet welkom" zijnquote:Op zondag 24 september 2023 17:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maakt niet uit, jullie tokkie gehalte is hoger.
Politieke onwil.quote:Op zondag 24 september 2023 17:15 schreef Ramboetan het volgende:
Opmerkelijk dat in de premier league iedere wedstrijd tussen rivalen met uit- en thuispubliek gespeeld kan worden maar bij ons is alleen thuispubliek al teveel gevraagd.
Misschien volgende keer alleen uit-publiek toelaten?quote:Op zondag 24 september 2023 17:15 schreef Ramboetan het volgende:
Opmerkelijk dat in de premier league iedere wedstrijd tussen rivalen met uit- en thuispubliek gespeeld kan worden maar bij ons is alleen thuispubliek al teveel gevraagd.
Nouja. Na het eerste incident is er niks meer voorgevallen.quote:Op zondag 24 september 2023 17:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was ook meer geluk dan wijsheid, het probleem is dat zulke gasten als het hun uitkomt een wedstrijd tot staking kunnen brengen, dat lijkt me toch niet wenselijk.
Welke oud-spelers zijn niet welkom?quote:Op zondag 24 september 2023 17:16 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Oud-spelers die "niet welkom" zijn
Bedreiging van bestuurders
Meerdere wedstrijden al gestaakt
"maar hullie"
Zeker, jullie blijven laagopgeleid tokkievolk in het havengebied. Ga nu maar weer naar je eigen topic.quote:Op zondag 24 september 2023 17:16 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Oud-spelers die "niet welkom" zijn
Bedreiging van bestuurders
Meerdere wedstrijden al gestaakt
"maar hullie"
×6 vuurwerkjes trouwensquote:Op zondag 24 september 2023 17:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nouja. Na het eerste incident is er niks meer voorgevallen.
Heb je vandaag meegekeken, ik tel 3 gevallen
Lekker manquote:Op zondag 24 september 2023 17:16 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik heb meteen zin in een patatje oorlog.
Ajax supporters laten hun hoge intelligentie maar weer eens zien.quote:Op zondag 24 september 2023 17:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zeker, jullie blijven laagopgeleid tokkievolk in het havengebied. Ga nu maar weer naar je eigen topic.
Geen haar beter met rottigheid. Nog wel erger.quote:Op zondag 24 september 2023 17:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zeker, jullie blijven laagopgeleid tokkievolk in het havengebied. Ga nu maar weer naar je eigen topic.
Heerlijk hoe ze daar voor 90 minuten voor alles en nog wat uitmaken om daarna samen naar buiten te kunnen lopen en over het algemeen gewoon door elkaar ja.quote:Op zondag 24 september 2023 17:15 schreef Ramboetan het volgende:
En wederom maar hullie!!quote:Op zondag 24 september 2023 17:18 schreef Red_85 het volgende:
Geen haar beter met rottigheid. Nog wel erger.
Zulke idioten zitten bij elke club helaas. Nooit meer in een stadion toelaten.quote:Op zondag 24 september 2023 17:17 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ajax supporters laten hun hoge intelligentie maar weer eens zien.
Oppertokkie sneijder, volledig terecht.quote:Op zondag 24 september 2023 17:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Welke oud-spelers zijn niet welkom?
Schelden met k? Dan ben je af, halfje.quote:
Is niet best hequote:Op zondag 24 september 2023 17:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Vind het toch wel vermakelijk om het eens van de andere kant te bekijken
quote:Op zondag 24 september 2023 17:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Schelden met k? Dan ben je af, halfje.
O ja, die was ik even vergeten.quote:Op zondag 24 september 2023 17:19 schreef Malavita het volgende:
[..]
Oppertokkie sneijder, volledig terecht.
Bij Ajax is dat blijkbaar volledig normaal.quote:Op zondag 24 september 2023 17:19 schreef Malavita het volgende:
[..]
Oppertokkie sneijder, volledig terecht.
In de Kuip kunnen ze geen schade meer doen want daar staan standaard netten.quote:Op zondag 24 september 2023 17:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zulke idioten zitten bij elke club helaas. Nooit meer in een stadion toelaten.
Ik heb geen moderator in het stadion gezien neequote:Op zondag 24 september 2023 17:20 schreef Mestreech1990 het volgende:
Zijn er überhaupt nog moderators actief? Wat een tokkie gehalte hier.
Gozubuyuk is op weg naar Zeist voor de evaluatie.quote:Op zondag 24 september 2023 17:20 schreef Mestreech1990 het volgende:
Zijn er überhaupt nog moderators actief? Wat een tokkie gehalte hier.
quote:Op zondag 24 september 2023 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 september 2023 17:14 schreef KingRoland het volgende:
In amsterdam los van die volkswijk in noord heb je ook geen tokkies
Rotterdam veel meer hoor
Ja maar hunnie doen het ook!quote:Op zondag 24 september 2023 17:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maakt niet uit, jullie tokkie gehalte is hoger.
Gunnen we jullie ook een keertjequote:Op zondag 24 september 2023 17:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Vind het toch wel vermakelijk om het eens van de andere kant te bekijken
Dat zou bij elke club normaal moeten zijn met zulk gedrag en zulke competenties.quote:Op zondag 24 september 2023 17:20 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Bij Ajax is dat blijkbaar volledig normaal.
Laag tokkie gehalte.quote:Op zondag 24 september 2023 17:22 schreef Malavita het volgende:
[..]
Dat zou bij elke club normaal moeten zijn met zulk gedrag en zulke competenties.
pot, ketel.quote:Op zondag 24 september 2023 17:21 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja maar hunnie doen het ook!
quote:Op zondag 24 september 2023 17:14 schreef KingRoland het volgende:
Rotterdam veel meer hoor
https://www.ad.nl/gezond/(...)jk-beperkt~a3e55bc6/quote:Op zondag 24 september 2023 17:14 schreef KingRoland het volgende:
Rotterdam veel meer hoor
quote:Op zondag 24 september 2023 17:24 schreef Bezsen het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/gezond/(...)jk-beperkt~a3e55bc6/
Ongeveer één op de acht Amsterdammers is licht verstandelijk beperkt. Zij hebben een IQ tussen de 70 en 85.
Je tante uithuwelijken aan je neefje genot.quote:Op zondag 24 september 2023 17:24 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ongeveer één op de acht Amsterdammers is licht verstandelijk beperkt. Zij hebben een IQ tussen de 70 en 85.
Dat geld voor heel Nederland. Ik bedoel kijk maar naar het aantal wappies zoals @PSVCLquote:Op zondag 24 september 2023 17:24 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Maar hullie!quote:Op zondag 24 september 2023 17:26 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Dat geld voor heel Nederland. Ik bedoel kijk maar naar het aantal wappies zoals @:PSVCL
Ah, Tjacka kan er ook niets aan doen.quote:Op zondag 24 september 2023 17:24 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Tjacka is een lieve jongenquote:Op zondag 24 september 2023 17:27 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ah, Tjacka kan er ook niets aan doen.
Dus dat. En door naar Volendam!quote:Op zondag 24 september 2023 17:26 schreef over_hedge het volgende:
Wat negatief hier. We hebben vandaag gewoon niet verloren
Why?quote:Op zondag 24 september 2023 17:28 schreef Parafernalia het volgende:
Die Mistlintat is dus echt geschift
Zegt de Telegraaf, misselijkmakend doorzagen van Hans Kraaij op aannames en roddels gebaseerd. Wat een kneuzen journalistiek!quote:Op zondag 24 september 2023 17:28 schreef Parafernalia het volgende:
Die Mistlintat is dus echt geschift
Jij kan ook wel gaan werken bij de Telegraaf met je leugensquote:Op zondag 24 september 2023 17:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zegt de Telegraaf, misselijkmakend doorzagen van Hans Kraaij op aannames en roddels gebaseerd. Wat een kneuzen journalistiek!
Uitsupporters die in het thuisvak gaan zitten genotquote:Op zondag 24 september 2023 17:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Denk dat we nu zo langzamerhand het stadium gaan bereiken waarin puntenaftrek zijn intrede gaat doen bij staken van wedstrijden.
Leugens, ik moest lachen.quote:Op zondag 24 september 2023 17:29 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Jij kan ook wel gaan werken bij de Telegraaf met je leugens
34 procent. Deze is voor Appie!quote:Op zondag 24 september 2023 17:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)jk-beperkt~a265547d/
Jullie scoren hoger
Ik snap niet waarom dat nog steeds niet zo is. De strafjes voor dit soort flauwekul zijn nog steeds veel te soft.quote:Op zondag 24 september 2023 17:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Denk dat we nu zo langzamerhand het stadium gaan bereiken waarin puntenaftrek zijn intrede gaat doen bij staken van wedstrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |