Ja, alhoewel ze wel af en toe vragen hoe het gaat. Ze zijn blij dat ik er weer ben. Gisteren naar mijn vriend geweest met de auto. Heb daar wat langer gezeten omdat ik me nog niet fit genoeg voelde voor de terugweg. Maar wilde er toch echt even uit uit. Het gaat elke dag wat beter, maar uiteraard niet snel genoegquote:Op zondag 24 september 2023 15:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het werkt![]()
Hoest met jou? Vonden de jongens het ‘gewoon’ dat je weer thuis bent…
Zuurkool ná volgende week.quote:Op zondag 24 september 2023 15:50 schreef z80 het volgende:
Mooi weer en eigenlijk geen zin om iets te doen. Toch maar de fiets van stal gehaald. Rondje om Millingen heen gemaakt. Niet heel ver en op "rustig" tempo.
Nu wachten tot het vlees gaar is. Dan kan de zuurkool en piepers er bij.
Ik heb ook diverse keren moi! gezegdquote:
Gelukkigquote:Op zondag 24 september 2023 17:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook diverse keren moi! gezegd
Hier wil ik op zijn minst een audio-opname van horenquote:Op zondag 24 september 2023 17:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
Net een genoeglijke vijf minuten de Grote Buit van poes besproken met haar.
Een paar keer per week wordt de eekhoorn (met catnip in buik) in zijn pluche kladjes gegrepen. Waarna het veroveren van de buit luidkeels en met volle mond wordt gemeld.
Hoe harder ik terugjammer, hoe meer het volume omhoog gaat
Van cat of van kat?quote:Op zondag 24 september 2023 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier wil ik op zijn minst een audio-opname van horen
Van beide in "samenzang" lijkt mequote:
Beiden! Uiteraard.quote:
quote:
Hoeveel km is dat wel niet? Op de motorquote:Op zondag 24 september 2023 19:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gisteren na bakkerij naar een bruiloft in Frankrijk gereden, en vandaag weer terug. Ben wel een beetje door mijn energie heen nu
230 minimaalquote:Op zondag 24 september 2023 21:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoeveel km is dat wel niet? Op de motor?
Wat een tochtquote:Op zondag 24 september 2023 19:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gisteren na bakkerij naar een bruiloft in Frankrijk gereden, en vandaag weer terug. Ben wel een beetje door mijn energie heen nu
Dit was exact 300 heen, terug iets van 360. Deels door toeristische route en deels door een omleiding.quote:Op zondag 24 september 2023 21:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoeveel km is dat wel niet? Op de motor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |