SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Andere optie was dat Rusland niet inviel en de ouders nog leefdequote:Op zondag 24 september 2023 11:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De andere optie is dood onder puin. Of sterven aan honger of koud.
Jij kunt niet zonder emotie een situatie beoordelen.
Ja uiteraard!quote:Op zondag 24 september 2023 11:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Andere optie was dat Rusland niet inviel en de ouders nog leefde
Of een veilige plek in Oekrane. Alsof Oekraense mensen niet voor kinderen kunnen zorgenquote:Op zondag 24 september 2023 11:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Andere optie was dat Rusland niet inviel en de ouders nog leefde
Accepteren van de status quo is Rusland zijn gang laten gaan binnen de gebieden die ze nu (al) hebben gestolen van Oekrane. Er is een heel programma gaande van kinderen naar Rusland brengen, kinderen die vaak te jong zijn om hun eigen naam te weten.quote:Op zondag 24 september 2023 11:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee is gewoon niet waar. Dat zei hij niet. Daar kun je hem op wijzen. Maar niet van beschuldigen.
PS Ik kijk geen YT video’s
Oh dat wil ik wel eens kijken.quote:Op zondag 24 september 2023 11:48 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Accepteren van de status quo is Rusland zijn gang laten gaan binnen de gebieden die ze nu (al) hebben gestolen van Oekrane. Er is een heel programma gaande van kinderen naar Rusland brengen, kinderen die vaak te jong zijn om hun eigen naam te weten.
En prima, kijk je geen YouTube video's, dit is gewoon een interview.
Zelf was mijn indruk dat we hier te maken hadden met een FvD'er in plaats van een naeve pacifist.quote:Op zondag 24 september 2023 11:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh dat wil ik wel eens kijken.
Maar ik snap veel mensen wel, vooral de D66. Types die tegen oorlog voeren zijn.
Die willen gewoon graag een vredige oplossing en willen ook niet dat kinderen de dupe zijn .
Misschien niet rel maar nooit zo fout bedoelt.
Maar ze mogen geen lid worden van NATO, wat ze niet zijn. (maar wegens deze oorlog wel gaan worden) Blijft over de claim dat Russen worden gediscrimineerd.quote:
Plus o.a. de invallen in Irak en Afghanistan hebben onze kijk op oorlog wel wat veranderd.quote:Op zondag 24 september 2023 11:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar ik snap veel mensen wel, vooral de D66. Types die tegen oorlog voeren zijn.
Die willen gewoon graag een vredige oplossing en willen ook niet dat kinderen de dupe zijn .
Het zijn ook mensen die in de jaren 60 en 70 zijn opgegroeid en vele vele zinloze oorlogen hebben gezien, die beter nooit begonnen waren.
Dit is er eentje die echt anders is in dat opzicht.
De enige partij die tegen de oorlog -nou ja, tegen het feit dat Oekrane terugschiet om precies te zijn- is is de FvD volgens mij.quote:Op zondag 24 september 2023 11:51 schreef Lospedrosa het volgende:
vooral de D66. Types die tegen oorlog voeren zijn.
So much voor die "Global South steunt Rusland" strategie.quote:Op zondag 24 september 2023 12:52 schreef Slayage het volgende:
Wagner op avontuur in Afrika[ twitter ]
Payback time.quote:Op zondag 24 september 2023 12:52 schreef Slayage het volgende:
Wagner op avontuur in Afrika[ twitter ]
Er bestaat helemaal niet zoeits als "de Global South". Het zijn allemaal individuele soevereine staten met hun eigen specifieke belangen. Zelfs de landen in de EU zitten niet op 1 lijn als je deze oorlog als voorbeeld neemt.quote:Op zondag 24 september 2023 12:54 schreef Ulx het volgende:
[..]
So much voor die "Global South steunt Rusland" strategie.
Deze oorlog is hopelijk de laatste oorlog van de twintigste eeuw; een oorlog waarin een land zijn buurland binnenvalt om de bevolking uit te roeien en het land te koloniseren.quote:Op zondag 24 september 2023 11:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het zijn ook mensen die in de jaren 60 en 70 zijn opgegroeid en vele vele zinloze oorlogen hebben gezien, die beter nooit begonnen waren.
Dit is er eentje die echt anders is in dat opzicht.
Zou me niet eens verbazen dat de Turken, sneaky de Touaregs steunen via Libi, waar de Turken en Russen verschillende fracties backen.quote:Op zondag 24 september 2023 12:56 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Payback time.
Happy hunting.
Geen medelijden met die Wagnerites.
Die hebben vreselijke dingen gedaan die niet voor IS onder deden, hopelijk worden ze met gelijke munt terugbetaald.
We zitten alweer bijna op een kwart van de 21e eeuwquote:Op zondag 24 september 2023 13:11 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Deze oorlog is hopelijk de laatste oorlog van de twintigste eeuw; een oorlog waarin een land zijn buurland binnenvalt om de bevolking uit te roeien en het land te koloniseren.
Voordat het zo ver is zullen echter nog eerst honderdduizenden Russische militairen om het leven te komen en zal de Russische samenleving in diepe ellende, armoede, criminaliteit en hongersnood gestort dienen te worden. Pas dan bestaat er een kans dat de Russen hun bloeddorst verruilen voor een zwaar collectief trauma zoals de Duitsers dat dankzij WO II hebben.
Daar zul je als buurland van de Russen nu eenmaal niet onderuit komen, anders loopt de Russische vijfde colonne binnen de kortste keren je samenleving te ondermijnen.quote:Op zondag 24 september 2023 12:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar ze mogen geen lid worden van NATO, wat ze niet zijn. (maar wegens deze oorlog wel gaan worden) Blijft over de claim dat Russen worden gediscrimineerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |