abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 september 2023 @ 11:39:57 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210734775
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 24 september 2023 @ 11:41:38 #2
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210734787
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2023 11:31 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
De andere optie is dood onder puin. Of sterven aan honger of koud.

Jij kunt niet zonder emotie een situatie beoordelen.
Andere optie was dat Rusland niet inviel en de ouders nog leefde :P

[ Bericht % gewijzigd door sp3c op 24-09-2023 13:15:33 ]
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_210734803
quote:
2s.gif Op zondag 24 september 2023 11:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Ja uiteraard!
Vakman pur sang
  zondag 24 september 2023 @ 11:43:59 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210734807
quote:
2s.gif Op zondag 24 september 2023 11:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Of een veilige plek in Oekrane. Alsof Oekraense mensen niet voor kinderen kunnen zorgen :N
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_210734839
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2023 11:38 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nee is gewoon niet waar. Dat zei hij niet. Daar kun je hem op wijzen. Maar niet van beschuldigen.
PS Ik kijk geen YT video’s
Accepteren van de status quo is Rusland zijn gang laten gaan binnen de gebieden die ze nu (al) hebben gestolen van Oekrane. Er is een heel programma gaande van kinderen naar Rusland brengen, kinderen die vaak te jong zijn om hun eigen naam te weten.

En prima, kijk je geen YouTube video's, dit is gewoon een interview.
pi_210734861
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 11:48 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Accepteren van de status quo is Rusland zijn gang laten gaan binnen de gebieden die ze nu (al) hebben gestolen van Oekrane. Er is een heel programma gaande van kinderen naar Rusland brengen, kinderen die vaak te jong zijn om hun eigen naam te weten.

En prima, kijk je geen YouTube video's, dit is gewoon een interview.
Oh dat wil ik wel eens kijken.

Maar ik snap veel mensen wel, vooral de D66. Types die tegen oorlog voeren zijn.
Die willen gewoon graag een vredige oplossing en willen ook niet dat kinderen de dupe zijn .
Misschien niet rel maar nooit zo fout bedoelt.

Het zijn ook mensen die in de jaren 60 en 70 zijn opgegroeid en vele vele zinloze oorlogen hebben gezien, die beter nooit begonnen waren.

Dit is er eentje die echt anders is in dat opzicht.
Vakman pur sang
  zondag 24 september 2023 @ 11:53:51 #7
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_210734869
twitter
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_210734870
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2023 11:51 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Maar ik snap veel mensen wel, vooral de D66. Types die tegen oorlog voeren zijn.
Die willen gewoon graag een vredige oplossing en willen ook niet dat kinderen de dupe zijn .
Zelf was mijn indruk dat we hier te maken hadden met een FvD'er in plaats van een naeve pacifist.

Hoewel het effectief weinig verschil uitmaakt, zie ik inderdaad een groot verschil in intenties.
pi_210734932
quote:
Hoe dan?
Misinterpretatie? Per ongeluk verkeerd gezegd?
Radio Espantoso
  zondag 24 september 2023 @ 12:02:51 #10
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_210734946
quote:
Maar ze mogen geen lid worden van NATO, wat ze niet zijn. (maar wegens deze oorlog wel gaan worden) Blijft over de claim dat Russen worden gediscrimineerd.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_210734962
twitter
pi_210735073
quote:
Wijze woorden ^O^
pi_210735091
twitter
pi_210735184
quote:

[..]

Het zijn ook mensen die in de jaren 60 en 70 zijn opgegroeid en vele vele zinloze oorlogen hebben gezien, die beter nooit begonnen waren.

Plus o.a. de invallen in Irak en Afghanistan hebben onze kijk op oorlog wel wat veranderd.
The name is Putler, Vladimir Putler
  Overall beste user 2022 zondag 24 september 2023 @ 12:46:03 #16
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_210735302
quote:
vooral de D66. Types die tegen oorlog voeren zijn.
De enige partij die tegen de oorlog -nou ja, tegen het feit dat Oekrane terugschiet om precies te zijn- is is de FvD volgens mij.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 24 september 2023 @ 12:49:31 #17
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210735327
“The aggressor is always peace-loving: he would prefer to take over the other country unopposed.”
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_210735355
Wagner op avontuur in Afrika :Y)
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Overall beste user 2022 zondag 24 september 2023 @ 12:54:42 #19
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_210735361
quote:
10s.gif Op zondag 24 september 2023 12:52 schreef Slayage het volgende:
Wagner op avontuur in Afrika :Y) [ twitter ]
So much voor die "Global South steunt Rusland" strategie.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_210735372
quote:
10s.gif Op zondag 24 september 2023 12:52 schreef Slayage het volgende:
Wagner op avontuur in Afrika :Y) [ twitter ]
Payback time.
Happy hunting.

Geen medelijden met die Wagnerites.
Die hebben vreselijke dingen gedaan die niet voor IS onder deden, hopelijk worden ze met gelijke munt terugbetaald.

[ Bericht 10% gewijzigd door Gajes_Octavianus op 24-09-2023 13:04:39 ]
pi_210735517
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 12:54 schreef Ulx het volgende:

[..]
So much voor die "Global South steunt Rusland" strategie.
Er bestaat helemaal niet zoeits als "de Global South". Het zijn allemaal individuele soevereine staten met hun eigen specifieke belangen. Zelfs de landen in de EU zitten niet op 1 lijn als je deze oorlog als voorbeeld neemt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210735519
quote:

[..]

Deze oorlog is hopelijk de laatste oorlog van de twintigste eeuw; een oorlog waarin een land zijn buurland binnenvalt om de bevolking uit te roeien en het land te koloniseren.

Voordat het zo ver is zullen echter nog eerst honderdduizenden Russische militairen om het leven moeten komen en zal de Russische samenleving in diepe ellende, armoede, criminaliteit en hongersnood gestort dienen te worden. Pas dan bestaat er een kans dat de Russen hun bloeddorst verruilen voor een zwaar collectief trauma zoals de Duitsers dat dankzij WO II hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door spicymchaggis op 24-09-2023 13:38:15 ]
pi_210735537
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2023 12:56 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
Payback time.
Happy hunting.

Geen medelijden met die Wagnerites.
Die hebben vreselijke dingen gedaan die niet voor IS onder deden, hopelijk worden ze met gelijke munt terugbetaald.
Zou me niet eens verbazen dat de Turken, sneaky de Touaregs steunen via Libi, waar de Turken en Russen verschillende fracties backen.
-Rabia Al-Basri
pi_210735550
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2023 13:11 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Deze oorlog is hopelijk de laatste oorlog van de twintigste eeuw; een oorlog waarin een land zijn buurland binnenvalt om de bevolking uit te roeien en het land te koloniseren.

Voordat het zo ver is zullen echter nog eerst honderdduizenden Russische militairen om het leven te komen en zal de Russische samenleving in diepe ellende, armoede, criminaliteit en hongersnood gestort dienen te worden. Pas dan bestaat er een kans dat de Russen hun bloeddorst verruilen voor een zwaar collectief trauma zoals de Duitsers dat dankzij WO II hebben.
We zitten alweer bijna op een kwart van de 21e eeuw ;)

Helaas zullen oorlogen altijd blijven bestaan zolang er mensen zijn.

Over het het algemeen is de verwachting dat de volgende grote oorlogen om drinkwater en grondstoffen zullen gaan.
pi_210735552
quote:
7s.gif Op zondag 24 september 2023 12:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Maar ze mogen geen lid worden van NATO, wat ze niet zijn. (maar wegens deze oorlog wel gaan worden) Blijft over de claim dat Russen worden gediscrimineerd.
Daar zul je als buurland van de Russen nu eenmaal niet onderuit komen, anders loopt de Russische vijfde colonne binnen de kortste keren je samenleving te ondermijnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')