abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 september 2023 @ 11:39:57 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210734775
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 24 september 2023 @ 11:41:38 #2
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210734787
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2023 11:31 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
De andere optie is dood onder puin. Of sterven aan honger of koud.

Jij kunt niet zonder emotie een situatie beoordelen.
Andere optie was dat Rusland niet inviel en de ouders nog leefde :P

[ Bericht % gewijzigd door sp3c op 24-09-2023 13:15:33 ]
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_210734803
quote:
2s.gif Op zondag 24 september 2023 11:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Ja uiteraard!
Vakman pur sang
  zondag 24 september 2023 @ 11:43:59 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210734807
quote:
2s.gif Op zondag 24 september 2023 11:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Of een veilige plek in Oekrane. Alsof Oekraense mensen niet voor kinderen kunnen zorgen :N
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_210734839
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2023 11:38 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nee is gewoon niet waar. Dat zei hij niet. Daar kun je hem op wijzen. Maar niet van beschuldigen.
PS Ik kijk geen YT video’s
Accepteren van de status quo is Rusland zijn gang laten gaan binnen de gebieden die ze nu (al) hebben gestolen van Oekrane. Er is een heel programma gaande van kinderen naar Rusland brengen, kinderen die vaak te jong zijn om hun eigen naam te weten.

En prima, kijk je geen YouTube video's, dit is gewoon een interview.
pi_210734861
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 11:48 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Accepteren van de status quo is Rusland zijn gang laten gaan binnen de gebieden die ze nu (al) hebben gestolen van Oekrane. Er is een heel programma gaande van kinderen naar Rusland brengen, kinderen die vaak te jong zijn om hun eigen naam te weten.

En prima, kijk je geen YouTube video's, dit is gewoon een interview.
Oh dat wil ik wel eens kijken.

Maar ik snap veel mensen wel, vooral de D66. Types die tegen oorlog voeren zijn.
Die willen gewoon graag een vredige oplossing en willen ook niet dat kinderen de dupe zijn .
Misschien niet rel maar nooit zo fout bedoelt.

Het zijn ook mensen die in de jaren 60 en 70 zijn opgegroeid en vele vele zinloze oorlogen hebben gezien, die beter nooit begonnen waren.

Dit is er eentje die echt anders is in dat opzicht.
Vakman pur sang
  zondag 24 september 2023 @ 11:53:51 #7
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_210734869
twitter
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_210734870
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2023 11:51 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Maar ik snap veel mensen wel, vooral de D66. Types die tegen oorlog voeren zijn.
Die willen gewoon graag een vredige oplossing en willen ook niet dat kinderen de dupe zijn .
Zelf was mijn indruk dat we hier te maken hadden met een FvD'er in plaats van een naeve pacifist.

Hoewel het effectief weinig verschil uitmaakt, zie ik inderdaad een groot verschil in intenties.
pi_210734932
quote:
Hoe dan?
Misinterpretatie? Per ongeluk verkeerd gezegd?
Radio Espantoso
  zondag 24 september 2023 @ 12:02:51 #10
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_210734946
quote:
Maar ze mogen geen lid worden van NATO, wat ze niet zijn. (maar wegens deze oorlog wel gaan worden) Blijft over de claim dat Russen worden gediscrimineerd.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_210734962
twitter
pi_210735073
quote:
Wijze woorden ^O^
pi_210735091
twitter
pi_210735184
quote:

[..]

Het zijn ook mensen die in de jaren 60 en 70 zijn opgegroeid en vele vele zinloze oorlogen hebben gezien, die beter nooit begonnen waren.

Plus o.a. de invallen in Irak en Afghanistan hebben onze kijk op oorlog wel wat veranderd.
The name is Putler, Vladimir Putler
  Overall beste user 2022 zondag 24 september 2023 @ 12:46:03 #16
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_210735302
quote:
vooral de D66. Types die tegen oorlog voeren zijn.
De enige partij die tegen de oorlog -nou ja, tegen het feit dat Oekrane terugschiet om precies te zijn- is is de FvD volgens mij.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 24 september 2023 @ 12:49:31 #17
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210735327
“The aggressor is always peace-loving: he would prefer to take over the other country unopposed.”
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_210735355
Wagner op avontuur in Afrika :Y)
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Overall beste user 2022 zondag 24 september 2023 @ 12:54:42 #19
3928 Ulx
pi_210735361
quote:
10s.gif Op zondag 24 september 2023 12:52 schreef Slayage het volgende:
Wagner op avontuur in Afrika :Y) [ twitter ]
So much voor die "Global South steunt Rusland" strategie.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_210735372
quote:
Payback time.
Happy hunting.

Geen medelijden met die Wagnerites.
Die hebben vreselijke dingen gedaan die niet voor IS onder deden, hopelijk worden ze met gelijke munt terugbetaald.

[ Bericht 10% gewijzigd door Gajes_Octavianus op 24-09-2023 13:04:39 ]
pi_210735517
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 12:54 schreef Ulx het volgende:

[..]
So much voor die "Global South steunt Rusland" strategie.
Er bestaat helemaal niet zoeits als "de Global South". Het zijn allemaal individuele soevereine staten met hun eigen specifieke belangen. Zelfs de landen in de EU zitten niet op 1 lijn als je deze oorlog als voorbeeld neemt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210735519
quote:

[..]

Deze oorlog is hopelijk de laatste oorlog van de twintigste eeuw; een oorlog waarin een land zijn buurland binnenvalt om de bevolking uit te roeien en het land te koloniseren.

Voordat het zo ver is zullen echter nog eerst honderdduizenden Russische militairen om het leven moeten komen en zal de Russische samenleving in diepe ellende, armoede, criminaliteit en hongersnood gestort dienen te worden. Pas dan bestaat er een kans dat de Russen hun bloeddorst verruilen voor een zwaar collectief trauma zoals de Duitsers dat dankzij WO II hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door spicymchaggis op 24-09-2023 13:38:15 ]
pi_210735537
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2023 12:56 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
Payback time.
Happy hunting.

Geen medelijden met die Wagnerites.
Die hebben vreselijke dingen gedaan die niet voor IS onder deden, hopelijk worden ze met gelijke munt terugbetaald.
Zou me niet eens verbazen dat de Turken, sneaky de Touaregs steunen via Libi, waar de Turken en Russen verschillende fracties backen.
-Rabia Al-Basri
pi_210735550
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2023 13:11 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Deze oorlog is hopelijk de laatste oorlog van de twintigste eeuw; een oorlog waarin een land zijn buurland binnenvalt om de bevolking uit te roeien en het land te koloniseren.

Voordat het zo ver is zullen echter nog eerst honderdduizenden Russische militairen om het leven te komen en zal de Russische samenleving in diepe ellende, armoede, criminaliteit en hongersnood gestort dienen te worden. Pas dan bestaat er een kans dat de Russen hun bloeddorst verruilen voor een zwaar collectief trauma zoals de Duitsers dat dankzij WO II hebben.
We zitten alweer bijna op een kwart van de 21e eeuw ;)

Helaas zullen oorlogen altijd blijven bestaan zolang er mensen zijn.

Over het het algemeen is de verwachting dat de volgende grote oorlogen om drinkwater en grondstoffen zullen gaan.
pi_210735552
quote:
7s.gif Op zondag 24 september 2023 12:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Maar ze mogen geen lid worden van NATO, wat ze niet zijn. (maar wegens deze oorlog wel gaan worden) Blijft over de claim dat Russen worden gediscrimineerd.
Daar zul je als buurland van de Russen nu eenmaal niet onderuit komen, anders loopt de Russische vijfde colonne binnen de kortste keren je samenleving te ondermijnen.
pi_210735600
quote:
Afghanistan en sdi all over again.
Mooi dat China ook aan het imploderen is zodat de superioriteit van de westerse instituten, waarden en rechten weer eens tot zijn recht komt.

Dat had het ook kunnen blijven wanneer de VS Irak niet binnen waren gevallen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Overall beste user 2022 zondag 24 september 2023 @ 13:26:49 #27
3928 Ulx
pi_210735648
twitter
pi_210735706
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2023 13:14 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

Ook zonder de mens zullen er oorlogen zijn :P en ook bij de mensapen zie je dus dat het om schaarse middelen gaat. De chimpansees leven in gebieden waar de middelen schaars zijn, waardoor er oorlogen zijn. En waar de bonobos leven zijn de middelen minder schaars waardoor je minder oorlogen hebt
-Rabia Al-Basri
pi_210735737
quote:
Hopelijk betalen de Touareg de Wagners met gelijke munt terug. >:)
pi_210735740
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 12:46 schreef Ulx het volgende:

[..]
De enige partij die tegen de oorlog -nou ja, tegen het feit dat Oekrane terugschiet om precies te zijn- is is de FvD volgens mij.
SP dan?
quote:
. De-escalatie en een einde aan de oorlog worden bemoeilijkt. Evenals een alternatieve veiligheidsarchitectuur. De risico’s van verdere escalatie, die zich vertaalt in meer menselijk leed en verwoesting in Oekrane, worden vergroot. En waar houdt het op? Worden de Oekraners daadwerkelijk geholpen door hen in staat te stellen zich dood te vechten tegen een sterkere tegenstander, door, zoals cynici het noemen, hen te laten vechten tot de laatste Oekraner?

Politici doen er verstandig aan – hoe lastig dat misschien ook is – een staakt-het-vuren, diplomatieke onderhandelingen op basis van de Minsk-akkoorden en neutraliteit met veiligheidsgaranties voor Oekrane vooral niet uit het oog te verliezen. Dat appeasement noemen, ontneemt de mogelijkheid tot een serieus debat en het zicht op een mogelijke uitweg uit de escalatiespiraal.
quote:
. Wie deze strategie durft te bevragen, wordt al snel weggezet als zwak of naef. ‘Appeasement’, beet Kamerlid Sjoerd Sjoerdsma (D66) zijn collega Jasper van Dijk (SP) vorige week toe, toen hij vraagtekens plaatste bij het leveren van zwaardere wapens aan Oekrane.
https://www.groene.nl/artikel/escalatiespiraal

[ Bericht 30% gewijzigd door Lospedrosa op 24-09-2023 13:53:01 ]
Vakman pur sang
pi_210735773
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2023 13:14 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
We zitten alweer bijna op een kwart van de 21e eeuw ;)

Over het het algemeen is de verwachting dat de volgende grote oorlogen om drinkwater en grondstoffen zullen gaan.
Het type oorlog wat de Russen in Oekrane voeren (een koloniale veroveringsoorlog) en hun reden waarom (grondstoffen, het uitroeien van een buurvolk) zijn een overduidelijk overblijfsel van de twintigste eeuw.
  Overall beste user 2022 zondag 24 september 2023 @ 13:41:26 #32
3928 Ulx
pi_210735784
twitter

Die Zwarte Zeevloot kunnen de Russen beter zelf tot zinken brengen. Want die is nu wel uitgeschakeld.
pi_210735961
twitter

Vertaling:
quote:
Dankzij het werk van onze boeren zijn we zelfvoorzienend. We hebben geen graan uit Oekrane nodig. Hun uitstekende oogsten bereikten tijdens de oorlog zeer weinig de landen die ze daadwerkelijk nodig hadden.

In Polen zijn doorvoercorridors voorbereid, waardoor Oekraens graan door Polen kan gaan en kan worden gexporteerd waar het nodig is. Wij proberen Oekrane en de landen die deze hulp nodig hebben te helpen.

Ik geloof dat het de juiste beslissing is dat de Poolse regering het verbod op de verkoop van Oekraens graan op de Poolse markt heeft gehandhaafd. We moeten er echter alles aan doen om ervoor te zorgen dat de doorvoer zo hoog mogelijk is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2023 14:11:55 ]
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 24 september 2023 @ 14:13:39 #35
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_210735976
quote:
Wat zien we hier precies wat eventueel nieuw zou kunnen zijn? :@
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_210735987
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 14:13 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Wat zien we hier precies wat eventueel nieuw zou kunnen zijn? :@
Goede vraag. _O_

Reddit zegt het volgende erover: In Crimean Telegram channels, photos of smoke after an explosion are being published. It is also reported that this is most likely Sevastopol.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2023 14:22:06 ]
pi_210736005
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 14:11 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[ twitter ]

Vertaling:
[..]

Dit is goede politieking van de Polen
-Rabia Al-Basri
pi_210736025
quote:
Lindsey graham is 1 van die politici die met elke wind mee waait. Straks wanneer Trump als president oekriane van hulp afsnijdt zal Graham, Trump toejuichen :Y)
-Rabia Al-Basri
  zondag 24 september 2023 @ 14:26:39 #39
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210736072
Het beleid van de VS wordt meer bepaald door de wapenindustrie dan welke stropop van het twee partijen stelsel op dat moment de honneurs waar mag nemen.
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
  zondag 24 september 2023 @ 14:27:50 #40
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_210736084
https://reddit.com/r/ukraine/s/t3G2G4KAdw

Russisch Rode Kruis doet Russisch.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_210736085
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2023 11:27 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja nou precies dit. De Russen hebben vooraf aangegeven de gebieden te verlaten. Het zijn ook enorm arme gebieden. De kinderen zijn ws beter af in een opvang is Rusland (al zal dit schuimbekkende reacties geven)
Maar daar worden ze uiteraard geruffisideerd.
Beter was ze naar EU gebied over te brengen.

Maar dat kinderen rechtstreeks geliquideerd worden enz daar zie ik nog te weinig bewijs voor.
Sexual and gender-based violence

Investigating cases related to sexual and gender-based violence present specific challenges. The Commission has found that some Russian Federation soldiers committed such crimes. These acts amounted to different types of violations of rights, including sexual violence, torture, and cruel and inhuman treatment. There are examples of cases where relatives were forced to witness the crimes. In the cases we have investigated, the age of victims of sexual and gendered-based violence ranged from four to 82 years.

The Commission has documented cases in which children have been raped, tortured, and unlawfully confined. Children have also been killed and injured in indiscriminate attacks with explosive weapons. The exposure to repeated explosions, crimes, forced displacement and separation from family members deeply affected their well-being and mental health.
Bron: https://www.ohchr.org/en/(...)ukraine-51st-session
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mose, a Norwegian judge, said the commission has documented cases in which children have been "raped, tortured and unlawfully confined."

“There are examples of cases where relatives were forced to witness the crimes," he added. "In the cases we have investigated, the age of victims of sexual and gendered-based violence ranged from 4 to 82 years."

Children also have been killed and wounded in “indiscriminate attacks” by Russian forces using explosive weapons, he said.

Bron : https://www.nbcnews.com/n(...)panel-says-rcna49168
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_210736097
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 14:20 schreef Slayage het volgende:

[..]
Lindsey graham is 1 van die politici die met elke wind mee waait. Straks wanneer Trump als president oekriane van hulp afsnijdt zal Graham, Trump toejuichen :Y)
Iedereen zegt steeds dat Trump de hulp zal stoppen.
Ik denk eerder, gezien zijn uitspraken over Obama 2014, dat hij wel dwingt EU meer bij te dragen maar er wel all-in gaat om te winnen. Verliezen is ook voor de reps geen optie.
Vakman pur sang
  zondag 24 september 2023 @ 14:30:01 #43
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_210736107
quote:
2s.gif Op zondag 24 september 2023 14:26 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Het beleid van de VS wordt meer bepaald door de wapenindustrie dan welke stropop van het twee partijen stelsel op dat moment de honneurs waar mag nemen.
Qua Oekrane doet ie het wel aardig tot nu toe. Maar als Donnie de baas wordt, verandert dat snel, vermoed ik.
  zondag 24 september 2023 @ 14:33:18 #44
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210736134
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2023 14:30 schreef Hyperdude het volgende:
Qua Oekrane doet ie het wel aardig tot nu toe. Maar als Donnie de baas wordt verandert dat snel, vermoed ik.
Ik niet, vergeet niet dat oorlog een geweldige economische impuls is, koren op de molen van MAGA, spierballen tonen en geld verdienen met USA techniek.

Maar goed, het blijft koffiedik kijken.
pi_210736141
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 14:27 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Sexual and gender-based violence

Investigating cases related to sexual and gender-based violence present specific challenges. The Commission has found that some Russian Federation soldiers committed such crimes. These acts amounted to different types of violations of rights, including sexual violence, torture, and cruel and inhuman treatment. There are examples of cases where relatives were forced to witness the crimes. In the cases we have investigated, the age of victims of sexual and gendered-based violence ranged from four to 82 years.

The Commission has documented cases in which children have been raped, tortured, and unlawfully confined. Children have also been killed and injured in indiscriminate attacks with explosive weapons. The exposure to repeated explosions, crimes, forced displacement and separation from family members deeply affected their well-being and mental health.
Bron: https://www.ohchr.org/en/(...)ukraine-51st-session
SPOILER
Mose, a Norwegian judge, said the commission has documented cases in which children have been "raped, tortured and unlawfully confined."

“There are examples of cases where relatives were forced to witness the crimes," he added. "In the cases we have investigated, the age of victims of sexual and gendered-based violence ranged from 4 to 82 years."

Children also have been killed and wounded in “indiscriminate attacks” by Russian forces using explosive weapons, he said.

Bron : https://www.nbcnews.com/n(...)panel-says-rcna49168
SPOILER
Als vader van 2 kinderen is dit natuurlijk verschrikkelijk en extreem gewelddadig.
quote:
Set up by the U.N. to probe the conduct of the war, the Independent International Commission of Inquiry reported its chilling findings Friday in Geneva, describing a long list of abuses and atrocities in four regions.
Ik hoop en verwacht dat de UN alles blijft onderzoeken en de uitvoerders hierop allemaal pakt en berecht.
Vakman pur sang
  zondag 24 september 2023 @ 14:44:28 #46
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_210736302
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2023 14:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik hoop en verwacht dat de UN alles blijft onderzoeken en de uitvoerders hierop allemaal pakt en berecht.
Dan zal rus toch door het putje moeten gaan. Want als we "onderhandelen" verdwijnen al die misdadigers gewoon naar rus en geeft whatever daar de regering is je een lange neus, als je om uitlevering vraagt.
  zondag 24 september 2023 @ 14:49:25 #47
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210736393
quote:
7s.gif Op zondag 24 september 2023 14:44 schreef ExTec het volgende:

[..]
Dan zul rus toch door het putje moeten gaan. Want als we "onderhandelen" verdwijnen al die misdadigers gewoon naar rus en geeft whatever daar de regering is je een lange neus, als je om uitlevering vraagt.
Dat vrees ik ook, Ukrane kan hooguit middels liquidaties en kidnapping, Wiesenthal stijl, wraak nemen.
  Overall beste user 2022 zondag 24 september 2023 @ 14:51:38 #48
3928 Ulx
pi_210736466
quote:
2s.gif Op zondag 24 september 2023 14:26 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Dan doen ze dat verrekt inefficint als je kijkt naar wat er wordt geleverd.
  zondag 24 september 2023 @ 15:22:14 #49
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_210737110
twitter
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_210737120
twitter
  zondag 24 september 2023 @ 15:26:24 #51
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210737179
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 14:51 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dan doen ze dat verrekt inefficint als je kijkt naar wat er wordt geleverd.
eens
  zondag 24 september 2023 @ 15:42:41 #53
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_210737371
quote:
2s.gif Op zondag 24 september 2023 14:49 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Dat vrees ik ook, Ukrane kan hooguit middels liquidaties en kidnapping, Wiesenthal stijl, wraak nemen.
Dat gaat wel gebeuiren , SOLOslof kan maar beter niet meer naar lago di como gaan
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_210737411
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2023 14:29 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Iedereen zegt steeds dat Trump de hulp zal stoppen.
Ik denk eerder, gezien zijn uitspraken over Obama 2014, dat hij wel dwingt EU meer bij te dragen maar er wel all-in gaat om te winnen. Verliezen is ook voor de reps geen optie.
Het probleem met Trump is dat hij geen traditionele republiekein is, wat hem een wildcard maakt. En met de partisan cultuur in het Amerikaanse systeem gaan de traditionele republiekeinen ook achter Trump staan, wanneer hij de overhand heeft.
-Rabia Al-Basri
pi_210737490
Ah rusland heeft nog kindjes, dus we maken er kindsoldaatjes van

https://edition.cnn.com/2(...)unds-intl/index.html

:')
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_210737565
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210737975
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 15:52 schreef TLC het volgende:
Ah rusland heeft nog kindjes, dus we maken er kindsoldaatjes van

https://edition.cnn.com/2(...)unds-intl/index.html

Niet echt nieuw

Preschool soldiers and children with rifles in occupied Crimea and Russia
https://khpg.org/en/1557249875
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 24 september 2023 @ 16:20:33 #58
6484 ExTec
pi_210738018
twitter
pi_210738117
pi_210738744
pi_210738749
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210738818
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210738830
quote:
10s.gif Op zondag 24 september 2023 17:00 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Had hem al gezien op Reddit maar blijft indrukwekkend _O_
  zondag 24 september 2023 @ 17:19:58 #64
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210739082
quote:
7s.gif Op zondag 24 september 2023 16:25 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe slechter het met de Russen gaat, des te meer ze naar het Westen wijzen dus dit is een teken.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_210739212
quote:
10s.gif Op zondag 24 september 2023 17:00 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
pi_210739315
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 17:05 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Cope net.
  zondag 24 september 2023 @ 17:38:54 #67
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_210739358
quote:
7s.gif Op zondag 24 september 2023 16:20 schreef ExTec het volgende:
[ twitter ]
Krimpflatie :D
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_210739406
quote:
7s.gif Op zondag 24 september 2023 17:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
In 1 van de comments staat dat dit van 2019 is, geen idee of dat waar is.
pi_210739522
quote:
7s.gif Op zondag 24 september 2023 17:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Krimflatie :7
pi_210739612
quote:
6s.gif Op zondag 24 september 2023 17:50 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
Krimflatie :7
Als je ooit besluit om een poging te wagen in the Comedy club kom ik zeker kijken. _O_ _O_ _O_
pi_210739691
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 15:42 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Dat gaat wel gebeuiren , SOLOslof kan maar beter niet meer naar lago di como gaan
Was zijn huis daar al niet in beslag genomen?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 24 september 2023 @ 18:04:32 #72
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_210739715
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 18:02 schreef Hathor het volgende:

[..]
Was zijn huis daar al niet in beslag genomen?
zijn 5 huizen

nee niet in beslag wel gesloten
i seen heel klein mannetje he die soloslof
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 24 september 2023 @ 18:23:41 #73
6484 ExTec
pi_210739932
En het excuus van de dag, is:

twitter
pi_210740253
twitter
quote:
6s.gif Op zondag 24 september 2023 18:23 schreef ExTec het volgende:

[ twitter ]
Vakman pur sang
pi_210740502
De precisie

twitter
-Rabia Al-Basri
  Overall beste user 2022 zondag 24 september 2023 @ 19:05:42 #76
3928 Ulx
pi_210740535
quote:
6s.gif Op zondag 24 september 2023 18:23 schreef ExTec het volgende:

[ twitter ]
Ah, ze komen dus.
pi_210740758
twitter

#Україна #Ukraine LUCHTALARM ⚠️⚠️⚠️

GA Dringend naar een schuilplaats 🇺🇦
RAKETGEVAAR 🚨🚨🚨
  zondag 24 september 2023 @ 19:22:03 #78
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_210740842
quote:
11s.gif Op zondag 24 september 2023 19:03 schreef Slayage het volgende:
De precisie

[ twitter ]
pi_210740881
Een verse video van Perun ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Digi2 op 24-09-2023 19:33:44 ]
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_210740926
RIA: In the Zaporozhye region, fakes about a breakthrough of the defense line were denied

Voor de niet zo snuggeren onder ons: RIA is een soort "The Onion" maar dan zonder humor.
pi_210740953
twitter
-Rabia Al-Basri
  zondag 24 september 2023 @ 19:36:54 #82
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210741025
quote:
15s.gif Op zondag 24 september 2023 19:31 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Straks op de fiets (of driewieler) richting de tanks...

So it goes

~2367, Tralfamadore, Billy Pilgrim
pi_210741090
Over een jaar of 13 liggen ze ergens in een of ander blubberig veld hun ingewanden proberen binnen te houden terwijl ze om hun moeder roepen, in weer een ander zinloze oorlog speciale militaire operatie voor Tsar Vladimir.

Ben benieuwd of ze zich dan nog zo stoer en tof voelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gajes_Octavianus op 24-09-2023 20:08:24 ]
pi_210741114
quote:
[ twitter ]
Is dat de Russische Flodder :?
  zondag 24 september 2023 @ 19:48:34 #85
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210741116
U.S. Senator Lindsey Graham:

We are destroying the Russian army without losing a single American soldier.

If we defeat Putin in Ukraine, the world will be a better place. All that is needed is American military support.

In 18 months, the Ukrainian people regained half of their territories and not a single American died.

The Russian economy is falling apart. The Russian Army has been destroyed. This is a good investment by the American people.

twitter
  zondag 24 september 2023 @ 19:50:03 #86
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210741131
quote:
[ twitter ]
Moest denken aan deze docu. Begint direct met marcherende kleuters :')

pi_210741181
quote:
7s.gif Op zondag 24 september 2023 19:48 schreef Aether het volgende:

[..]
Nee, de Flodders zijn beschaafd 8-)
  zondag 24 september 2023 @ 19:55:29 #88
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210741203
Dat liedje ook :X :X :X :X

The boy is a future soldier - text
Russia is a huge country
Its army is brave and strong
Brave boys grow up
And they will come to her aid in time.

We'll just grow up a little
We will join the Russian army
We will serve valiantly,
And we will cherish our Motherland.

The boy is a future soldier,
And there is no turning back for him.
The boy is a future hero
He always stands up for his friends.

We'll just grow up a little
We will join the Russian army
We will serve valiantly,
And we will cherish our Motherland.
pi_210741237
quote:
7s.gif Op zondag 24 september 2023 19:48 schreef Aether het volgende:

[..]
twitter
Vakman pur sang
  zondag 24 september 2023 @ 19:59:19 #90
6484 ExTec
pi_210741257
twitter
pi_210741380
quote:
Ukraine will keep hitting Crimea until Russia leaves. Russia is unable to stop this and should trade land for the sake of peace.

Noam Chomsky.

https://mastodon.world/@DarthPutinKGB/111108763242170289
  zondag 24 september 2023 @ 20:14:08 #93
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210741534
quote:
Grappig, want blijkbaar was het wel okay om in een militaire bondgenootschap met Rusland zelf te zitten. Terwijl dit ook tegen het verdrag was. Onder andere met het leasen van de zeemacht basis in Sevastopol.
pi_210742797
quote:
Day 575 of my 3 day war. I betrayed CSTO member Armenia & let Azerbaijan invade them. If you’re in a “mutual defense alliance” with Russia, either Russia will invade you or Russia will do nothing while someone else does.

I remain a master strategist.

https://mastodon.world/@DarthPutinKGB/111104488929576456
pi_210742954
quote:
[ twitter ]
Verse kunstmest. *O*
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_210742955
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 21:44 schreef Aether het volgende:

[..]

Er zijn geruchten/aanwijzingen dat Armenie mogelijk de CSTO gaat verlaten. Aangezien het toch een nutteloos verdrag is. Zie ook conflict Kyrgizie-Tajikistan, 2 andere CSTO leden.

Misschien wel handig om de situatie in Zaporizhia sector in de gaten te houden. Frontlinie bespreking door ATP:

(vreemde info dat de russische 56e brigade dreigt omsingeld te worden; deze is bij mijn weten veilig ten zuid-oosten van Verbove)
pi_210742957
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 21:44 schreef Aether het volgende:

[..]

Heeft ie geen Twitter account meer?
Eraf gekegeld door Putin's goede vriend Elon?
pi_210743018
Jewish group demands apology after MPs honoured man who fought for Nazis
https://www.ctvnews.ca/ca(...)-for-nazis-1.6575593

Gaat Zelensky nu ook al SSers vereren?
pi_210743115
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 22:03 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Jewish group demands apology after MPs honoured man who fought for Nazis
https://www.ctvnews.ca/ca(...)-for-nazis-1.6575593

Gaat Zelensky nu ook al SSers vereren?
En dat vind je een rechtvaardiging voor Rusland om het land te willen annexeren?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')