Als je verder niks zinnigs te posten hebt, doe het dan gewoon niet.quote:Op zondag 24 september 2023 11:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja die hebben geen lalala tijd nee.
Kan de bron helaas niet echt op waarde schatten, zag het op /r voorbij komenquote:
Ga je nu genocide ontkennen? Walgelijke klootzak ben je toch ook.quote:Op zondag 24 september 2023 11:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bucha is een slachtpartij geweest waar de honden geen brood van lusten uit gevoerd door de Tjetjenen.
Voldoende bewijs voor.
Al die berichten over ontvoerde kinderen enz zie ik nog onvoldoende bewijs voor. Ik slik ze niet direct als waarheid.
Ja nou precies dit. De Russen hebben vooraf aangegeven de gebieden te verlaten. Het zijn ook enorm arme gebieden. De kinderen zijn ws beter af in een opvang is Rusland (al zal dit schuimbekkende reacties geven)quote:Op zondag 24 september 2023 11:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat van die kinderen geloof ik wel. Omdat het eigenlijk in heel veel oorlogen voorkomt. Het is alleen hoe je het spint. Rusland zal zeggen dat ze de kinderen netjes eerst weggebracht hebben voor de grote aanval kwam, aka ze hebben de kinderen gered. Oekraine zal uiteraard zeggen dat de russen ze ontvoerd hebben.
Ik had liever gezien dat er een baksteen er doorheen getieft was.quote:Op zondag 24 september 2023 01:01 schreef Delenlill het volgende:
[ twitter ]
[..]
https://www.nelli.ee/vide(...)ages-from-their-cars
[..]
quote:Op zondag 24 september 2023 11:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja nou precies dit. De Russen hebben vooraf aangegeven de gebieden te verlaten. Het zijn ook enorm arme gebieden. De kinderen zijn ws beter af in een opvang is Rusland (al zal dit schuimbekkende reacties geven)
Maar daar worden ze uiteraard geruffisideerd.
Beter was ze naar EU gebied over te brengen.
Maar dat kinderen rechtstreeks geliquideerd worden enz daar zie ik nog te weinig bewijs voor.
Hij noemt geen oplossing, hij zegt zo laten als het is. Dus doorgaan met genocide.quote:Op zondag 24 september 2023 11:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De user noemde een oplossing waar hij achterstaat. Of het nu goed of slecht is, in zijn reactie merk je dat het slachten van mensen hem niet aanstaat.
Nu breng je de behandeling van kinderen daar zo bij, alsof hij ervoor pleit kinderen te vermoorden.
Emotionele chantage noemen ze dat.
Nee is gewoon niet waar. Dat zei hij niet. Daar kun je hem op wijzen. Maar niet van beschuldigen.quote:Op zondag 24 september 2023 11:36 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Hij noemt geen oplossing, hij zegt zo laten als het is. Dus doorgaan met genocide.
Heb je het laatste gezien van De Wijk?quote:Op zondag 24 september 2023 11:39 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
*tenzij Rob de Wijk erin voorkomt
Rot opquote:Op zondag 24 september 2023 11:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je het laatste gezien van De Wijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |