Ook een goed ideequote:
quote:Op zondag 24 september 2023 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NOu dan ga ik wel even met @:loveislikeakiss ehhh ganzeborden
Jaquote:
Neequote:
Dat heb ik nooit geprobeerdquote:
Oeh lekkerquote:Op zondag 24 september 2023 12:49 schreef kwiwi het volgende:
Zo, hele voortuin is weer gesnoeid. En nu staat Gergi thais voor lunch te koken
quote:
Ik probeer de emails van Hobbii over de garenuitverkoop te negeren.quote:Op zondag 24 september 2023 12:54 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zit weer naar modeltreintjes te kijken.Nee. Stop. Ik zou rustig aan doen. En ik heb niet eens plek. Ga weg.
quote:
Mood.quote:Op zondag 24 september 2023 12:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik probeer de emails van Hobbii over de garenuitverkoop te negeren.
Ik heb manden, dozen en tassen vol aan garen en projecten
Ik ga zo ook even naar buiten, het is echt heerlijk weer !quote:Op zondag 24 september 2023 12:34 schreef essnhills het volgende:
Het is zelfs een beetje warm in de zon
Jaquote:Op zondag 24 september 2023 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga zo ook even naar buiten, het is echt heerlijk weer !
Hoe was het met paprika?quote:Op zondag 24 september 2023 12:49 schreef kwiwi het volgende:
Die moest nog een weekje in het ziekenhuis blijven, heeft een hernia o.i.d. Maar hij was z'n volgende bezoek aan ons alweer aan het plannen hoorquote:
Komt hij met kerstmis en dan tot driekoningen?quote:Op zondag 24 september 2023 13:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die moest nog een weekje in het ziekenhuis blijven, heeft een hernia o.i.d. Maar hij was z'n volgende bezoek aan ons alweer aan het plannen hoor
quote:Op zondag 24 september 2023 13:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die moest nog een weekje in het ziekenhuis blijven, heeft een hernia o.i.d. Maar hij was z'n volgende bezoek aan ons alweer aan het plannen hoor
quote:Op zondag 24 september 2023 12:49 schreef kwiwi het volgende:
Hij heeft wel al de halve ananas op. Maar goed er in nog genoeg over voor in het gerechtquote:Op zondag 24 september 2023 13:04 schreef Recce het volgende:
[..]Hopelijk eet hij niet alles op tijdens het koken.
Met of zonder toMaat?quote:Op zondag 24 september 2023 13:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt komt ie met sint juttemisquote:Op zondag 24 september 2023 13:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt hij met kerstmis en dan tot driekoningen?
Perez!quote:Op zondag 24 september 2023 13:05 schreef datismijnmening het volgende:
Zo nu eerst Formule 1 terugkijken
Hou je 'm in de gaten?quote:Op zondag 24 september 2023 13:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij heeft wel al de halve ananas op. Maar goed er in nog genoeg over voor in het gerecht
Dit vind jij ook wel leuk denk ik.quote:Op zondag 24 september 2023 12:54 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zit weer naar modeltreintjes te kijken.Nee. Stop. Ik zou rustig aan doen. En ik heb niet eens plek. Ga weg.
kijk meteen even naar T-gauge: 1:450quote:Op zondag 24 september 2023 13:07 schreef DeZwabber het volgende:
Maar kijk nou. Ik zou best een piepklein treintje kwijtkunnen ergens met wat creatief zijn met ruimte. Misschien.
Maar niet nu. Verdomme.
Pfffquote:Op zondag 24 september 2023 13:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zonder, ze zijn gescheiden. Dus je hebt ook nog 2x de hel op aarde in plaats van alles in 1x.
Mijn Märklin-treintje ging heel hard voordat er rook uitkwam.quote:Op zondag 24 september 2023 13:07 schreef DeZwabber het volgende:
Maar kijk nou. Ik zou best een piepklein treintje kwijtkunnen ergens met wat creatief zijn met ruimte. Misschien.
Maar niet nu. Verdomme.
Aromatquote:Op zondag 24 september 2023 13:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pfff
Zijn er nog meer familieleden die graag jullie rust komen verstieren?
ArOma ofzo?
hoeft niet, max wint welquote:Op zondag 24 september 2023 13:05 schreef datismijnmening het volgende:
Zo nu eerst Formule 1 terugkijken
Was het niet een stoomtrein?quote:Op zondag 24 september 2023 13:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn Märklin-treintje ging heel hard voordat er rook uitkwam.
was dan op tijd je bed uit gekomen lamme vlerkquote:
Ja ik heb wel eens op https://www.tgauge.com/ zitten snuffelen. Misschien dat ik er ooit iets mee knutsel. Maar de treintjes in Z zijn vele malen mooier qua detail.quote:Op zondag 24 september 2023 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kijk meteen even naar T-gauge: 1:450
Is zondag gekquote:Op zondag 24 september 2023 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
was dan op tijd je bed uit gekomen lamme vlerk
Misschien niet rechtstreeks aan 230 hangen.quote:Op zondag 24 september 2023 13:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn Märklin-treintje ging heel hard voordat er rook uitkwam.
Ooit had ik een Nano expressquote:Op zondag 24 september 2023 13:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ik heb wel eens op https://www.tgauge.com/ zitten snuffelen. Misschien dat ik er ooit iets mee knutsel. Maar de treintjes in Z zijn vele malen mooier qua detail.
Misschien is een piepklein treintje printen in T wel een leuke uitdaging voor ooit.
Valt best mee, iedere week weerquote:
Ja die kan ik me nog herinneren ja. Je hebt 'm weggedaan?quote:
Zoveel was het niet, maar het was wel te veel.quote:Op zondag 24 september 2023 13:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien niet rechtstreeks aan 230 hangen.
Ja aan iemand anders gegeven die het leuk vondquote:Op zondag 24 september 2023 13:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja die kan ik me nog herinneren ja. Je hebt 'm weggedaan?
Doe je nu eerst een beetje en morgen de restquote:Op zondag 24 september 2023 13:18 schreef gianni61 het volgende:
ik heb echt te veel was om te vouwen en strijken
Lekker WOGgenquote:Op zondag 24 september 2023 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe je nu eerst een beetje en morgen de rest
Zijn de magneten sterk genoeg voor een looping?quote:Op zondag 24 september 2023 13:20 schreef DeZwabber het volgende:
Die T gauge treintjes zijn zo klein, (spoorbreedte was iets van 3mm of zo?) dat de wielen magnetisch zijn omdat ze anders supersnel omkukelen.
Maar dat doet me wel al een tijd denken dat het misschien leuk is om zo'n treintje als een slinger door een kerstboom te laten lopen.
Misschien dat ik dat maar ga doen deze kerst.
niet gewoon een LGB kersttrein neerleggen?quote:Op zondag 24 september 2023 13:20 schreef DeZwabber het volgende:
Die T gauge treintjes zijn zo klein, (spoorbreedte was iets van 3mm of zo?) dat de wielen magnetisch zijn omdat ze anders supersnel omkukelen.
Maar dat doet me wel al een tijd denken dat het misschien leuk is om zo'n treintje als een slinger door een kerstboom te laten lopen.
Misschien dat ik dat maar ga doen deze kerst.
Dat helaas niet. Ik heb wel ergens iemand het zien proberen ondersteboven.quote:Op zondag 24 september 2023 13:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zijn de magneten sterk genoeg voor een looping?
Ohh als het leven goed genoeg zou zijn dat ik een schaal G tuinbaan kon aanleggen.quote:Op zondag 24 september 2023 13:23 schreef mschol het volgende:
[..]
niet gewoon een LGB kersttrein neerleggen?
fecking lelijke kitsch troepquote:Op zondag 24 september 2023 13:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ohh als het leven goed genoeg zou zijn dat ik een schaal G tuinbaan kon aanleggen.
https://www.marklin.nl/producten/details/article/81845/1764
Er is wel een schaal Z kerstsetje.
Maar NU EVEN NIET
ik had vroegah een playmobil LGB treinquote:Op zondag 24 september 2023 13:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ohh als het leven goed genoeg zou zijn dat ik een schaal G tuinbaan kon aanleggen.
https://www.marklin.nl/producten/details/article/81845/1764
Er is wel een schaal Z kerstsetje.
Maar NU EVEN NIET
In regenboog kleuren?quote:Op zondag 24 september 2023 13:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had vroegah een playmobil LGB treinmet 2 wissels volgens mij
ja waarom reageer jij daar helemaal niet?quote:Op zondag 24 september 2023 13:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit vind jij ook wel leuk denk ik.
PTA / [PTA TT NYR] PTA Treinentopic Nieuwjaarsronde 2023
Ken jij deze site mischien?quote:Op zondag 24 september 2023 13:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had vroegah een playmobil LGB treinmet 2 wissels volgens mij
quote:
nee, nog nooit van gehoord; wat wil je weten?quote:Op zondag 24 september 2023 13:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ken jij deze site mischien?
https://productpine.com/n(...)YXybiUsaAhzDEALw_wcB
Hebben een hele goede deal maar lijkt te mooi om waar te ziin, vandaar ervaringsdeskundigen gevraagdquote:Op zondag 24 september 2023 13:44 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
[..]
nee, nog nooit van gehoord; wat wil je weten?
ze hebben netjes een nederlandse KVK, nederlands BTW nummer, dus je zou ze vast in NL helemaal kapot kunnen procederen?
goeie deal van die sonos bar? of ander product?quote:Op zondag 24 september 2023 13:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hebben een hele goede deal maar lijkt te mooi om waar te ziin, vandaar ervaringsdeskundigen gevraagd
Sonos jaquote:Op zondag 24 september 2023 13:47 schreef mschol het volgende:
[..]
goeie deal van die sonos bar? of ander product?
Gratis verzending, co2 gecompenseerd, laagste prijs tov alle webshops.quote:Op zondag 24 september 2023 13:52 schreef mschol het volgende:
ik zou het gewoon proberen, desnoods met creditcard betalen voor extra zekerheid (als achteraf geen optie is)
nederlands bedrijf, geen hele rare dingen in de algemene voorwaarden zo snel te zien
eerste is anno 2023 steeds vaker te zien om concurrentie met bol e.d. aan te kunnen (zit gewoon in de verkoop prijs)quote:Op zondag 24 september 2023 13:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gratis verzending, co2 gecompenseerd, laagste prijs tov alle webshops.
Triggers intensifies
Ok Thanks.quote:Op zondag 24 september 2023 13:56 schreef mschol het volgende:
[..]
eerste is anno 2023 steeds vaker te zien om concurrentie met bol e.d. aan te kunnen (zit gewoon in de verkoop prijs)
co2 is een leuke marketing praat
en laagste prijs: restpartij/failliete handel opgekocht wellicht?
Zeker! En ik lees dus ook wel mee. Maar ik heb eerst komende week Riga en daarna nog Malta en dit duurt nog meer dan een half jaar voor we gaan dus ik vind dat ik nog alle tijd heb?quote:Op zondag 24 september 2023 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja waarom reageer jij daar helemaal niet?Jij wou toch juist de voorpret vķķr de schermen in plaats van in een appgroep?
verwijs ik je naar webshop.. en post onderzoek/ingebreke stellenquote:
Het lijkt me wel een leuk tripje. Maar moet er nog wel even over nadenken omdat op het moment moe en stressig.quote:Op zondag 24 september 2023 13:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeker! En ik lees dus ook wel mee. Maar ik heb eerst komende week Riga en daarna nog Malta en dit duurt nog meer dan een half jaar voor we gaan dus ik vind dat ik nog alle tijd heb?
Je hoeft ook nog helemaal niets te beslissen he?quote:Op zondag 24 september 2023 14:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het lijkt me wel een leuk tripje. Maar moet er nog wel even over nadenken omdat op het moment moe en stressig.
Gewoon 100?quote:Op zondag 24 september 2023 14:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Raadsel die domme mensen hoofdbrekens geeft
Jawel.quote:
Die heeft-ie netjes afgerekend.quote:Op zondag 24 september 2023 14:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel.
Maar Amerikanen zijn zo dom, doe vragen zich af waar de 70 aan goederen van betaald is.
Gelukkig zitten hier slechts superslimme kwaliteitsmensen, hoog in moraal, karaktersterkte en IQ, zet ons plompverloren op de Maan en we maken er een uiterst succesvolle He-3 mijn van.quote:Op zondag 24 september 2023 14:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel.
Maar Amerikanen zijn zo dom, doe vragen zich af waar de 70 aan goederen van betaald is.
VOCHTIG POESJEquote:Op zondag 24 september 2023 14:40 schreef Nattekat het volgende:
Aan het gejuich buiten te horen is er een voetbalwedstrijd bezig. @:Haags weet vast meer.
ajax is aan het verliezen las ik, dat is het juichen waardquote:Op zondag 24 september 2023 14:40 schreef Nattekat het volgende:
Aan het gejuich buiten te horen is er een voetbalwedstrijd bezig. @:Haags weet vast meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Aan wederom gejuich te horen denk ik dat het niet zo goed gaat met Ajax in dat geval.quote:Op zondag 24 september 2023 14:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ajax is aan het verliezen las ik, dat is het juichen waard
quote:Op zondag 24 september 2023 14:48 schreef Ama het volgende:
Misschien wil ik mijn rattenkooi binnenkort wel groter maken.hebben ze straks groter huis dan jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Zo. Die 8000 zitten er al inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |