Met of zonder toMaat?quote:Op zondag 24 september 2023 13:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die moest nog een weekje in het ziekenhuis blijven, heeft een hernia o.i.d. Maar hij was z'n volgende bezoek aan ons alweer aan het plannen hoor
Als het aan mij ligt komt ie met sint juttemisquote:Op zondag 24 september 2023 13:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt hij met kerstmis en dan tot driekoningen?
Perez!quote:Op zondag 24 september 2023 13:05 schreef datismijnmening het volgende:
Zo nu eerst Formule 1 terugkijken
Hou je 'm in de gaten?quote:Op zondag 24 september 2023 13:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij heeft wel al de halve ananas op. Maar goed er in nog genoeg over voor in het gerecht
Dit vind jij ook wel leuk denk ik.quote:Op zondag 24 september 2023 12:54 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zit weer naar modeltreintjes te kijken.Nee. Stop. Ik zou rustig aan doen. En ik heb niet eens plek. Ga weg.
kijk meteen even naar T-gauge: 1:450quote:Op zondag 24 september 2023 13:07 schreef DeZwabber het volgende:
Maar kijk nou. Ik zou best een piepklein treintje kwijtkunnen ergens met wat creatief zijn met ruimte. Misschien.
Maar niet nu. Verdomme.
Pfffquote:Op zondag 24 september 2023 13:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zonder, ze zijn gescheiden. Dus je hebt ook nog 2x de hel op aarde in plaats van alles in 1x.
Mijn Märklin-treintje ging heel hard voordat er rook uitkwam.quote:Op zondag 24 september 2023 13:07 schreef DeZwabber het volgende:
Maar kijk nou. Ik zou best een piepklein treintje kwijtkunnen ergens met wat creatief zijn met ruimte. Misschien.
Maar niet nu. Verdomme.
Aromatquote:Op zondag 24 september 2023 13:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pfff
Zijn er nog meer familieleden die graag jullie rust komen verstieren?
ArOma ofzo?
hoeft niet, max wint welquote:Op zondag 24 september 2023 13:05 schreef datismijnmening het volgende:
Zo nu eerst Formule 1 terugkijken
Was het niet een stoomtrein?quote:Op zondag 24 september 2023 13:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn Märklin-treintje ging heel hard voordat er rook uitkwam.
was dan op tijd je bed uit gekomen lamme vlerkquote:
Ja ik heb wel eens op https://www.tgauge.com/ zitten snuffelen. Misschien dat ik er ooit iets mee knutsel. Maar de treintjes in Z zijn vele malen mooier qua detail.quote:Op zondag 24 september 2023 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kijk meteen even naar T-gauge: 1:450
Is zondag gekquote:Op zondag 24 september 2023 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
was dan op tijd je bed uit gekomen lamme vlerk
Misschien niet rechtstreeks aan 230 hangen.quote:Op zondag 24 september 2023 13:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn Märklin-treintje ging heel hard voordat er rook uitkwam.
Ooit had ik een Nano expressquote:Op zondag 24 september 2023 13:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ik heb wel eens op https://www.tgauge.com/ zitten snuffelen. Misschien dat ik er ooit iets mee knutsel. Maar de treintjes in Z zijn vele malen mooier qua detail.
Misschien is een piepklein treintje printen in T wel een leuke uitdaging voor ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |