En dan bij het Litouwse garantiestelsel gaan bedelen om je centjes als de bank omvalt?quote:Op zondag 24 september 2023 12:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet tegenwoordig raisin gebruiken. 4,4%
Dit.quote:Op zondag 24 september 2023 12:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan bij het Litouwse garantiestelsel gaan bedelen om je centjes als de bank omvalt?
Raisin is Litouws? Maar dat hoort binnen de EU toch niet uit te maken?quote:Op zondag 24 september 2023 12:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan bij het Litouwse garantiestelsel gaan bedelen om je centjes als de bank omvalt?
wel voor als de bank omvalt.. dan moet dat land wel je geld teruggeven onder hun garantiestelselquote:Op zondag 24 september 2023 12:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Raisin is Litouws? Maar dat hoort binnen de EU toch niet uit te maken?
Raisin is geen bank, maar een platform waar je banken kunt vinden die hoge spaarrentes aanbieden. En die 4,4% is bij een bank uit Litouwen.quote:Op zondag 24 september 2023 12:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Raisin is Litouws? Maar dat hoort binnen de EU toch niet uit te maken?
En aan mijquote:
3?quote:Op zondag 24 september 2023 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb al drie banken waar ik zaken mee doe, ga er niet voor een kwart procent nog een vierde bij nemen of zo. Beetje onzinnig.
ja eentje voor de dagelijkse boel (pinpas), eentje voor de hypotheek en nog eentje voor de spaarderij.quote:
Krijg je toch een procent meer dan wat ik krijg bij Centraal Beheer.quote:Op zondag 24 september 2023 12:26 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb nu een spaarrekening lopen bij Openbank, maar die halen dergelijke percentages niet. Wel aanmerkelijk hoger dan de NL grootbanken
Nou niet overdrijven hoorquote:Op zondag 24 september 2023 12:34 schreef essnhills het volgende:
Het is zelfs een beetje warm in de zon
Nee. Dit is echt één van de matigste soorten puzzels die erbij zitten.quote:Op zondag 24 september 2023 12:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Tjonge, wat een enthousiasme! Heeft iemand anders iets ingeleverd?
dat is @dud0r 's warme chocolademelkquote:Op zondag 24 september 2023 12:34 schreef essnhills het volgende:
Heb mijn vest uitgedaanquote:
Ohhh is dat hetquote:Op zondag 24 september 2023 12:35 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is @:Dud0r 's warme chocolademelk
Kijk maar uit dat je geen vlam vat onder dat glasquote:Op zondag 24 september 2023 12:34 schreef essnhills het volgende:
Als het te heet wordt kan ik het zonnescherm naar beneden doenquote:Op zondag 24 september 2023 12:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je geen vlam vat onder dat glas
rijke tataquote:Op zondag 24 september 2023 12:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als het te heet wordt kan ik het zonnescherm naar beneden doen
Deze was wel vrij makkelijk. Misschien had @Haags 'm zelfs kunnen oplossen.quote:Op zondag 24 september 2023 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Dit is echt één van de matigste soorten puzzels die erbij zitten.
Goed, goed. Anders is het straks asnnhillsquote:Op zondag 24 september 2023 12:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als het te heet wordt kan ik het zonnescherm naar beneden doen
Ik ben bij mijn oudersquote:
Waarom zit die in de zonquote:Op zondag 24 september 2023 12:35 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is @:Dud0r 's warme chocolademelk
Dit gaat wel ver.quote:Op zondag 24 september 2023 12:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Deze was wel vrij makkelijk. Misschien had @:haags 'm zelfs kunnen oplossen.
Hopelijk duurt dat nog evenquote:Op zondag 24 september 2023 12:39 schreef mschol het volgende:
[..]
is gewoon onderdeel van je erfenis
Om warm te blijven, duhquote:
Neequote:Op zondag 24 september 2023 12:40 schreef mschol het volgende:
[..]
hopelijk wel, maar je weet het nooit
Ik zal Essie eens verwennenquote:
quote:
En dan als verrassing siroop er in. Heb verschillende staanquote:Op zondag 24 september 2023 12:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met warme chocomel met slagroom?
Oehhh lekkerquote:Op zondag 24 september 2023 12:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan als verrassing siroop er in. Heb verschillende staan
is chocomelk niet zoet genoeg? :quote:Op zondag 24 september 2023 12:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Of koekkruiden.quote:Op zondag 24 september 2023 12:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |