Ja die kan ik me nog herinneren ja. Je hebt 'm weggedaan?quote:
Zoveel was het niet, maar het was wel te veel.quote:Op zondag 24 september 2023 13:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien niet rechtstreeks aan 230 hangen.
Ja aan iemand anders gegeven die het leuk vondquote:Op zondag 24 september 2023 13:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja die kan ik me nog herinneren ja. Je hebt 'm weggedaan?
Doe je nu eerst een beetje en morgen de restquote:Op zondag 24 september 2023 13:18 schreef gianni61 het volgende:
ik heb echt te veel was om te vouwen en strijken
Lekker WOGgenquote:Op zondag 24 september 2023 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe je nu eerst een beetje en morgen de rest
Zijn de magneten sterk genoeg voor een looping?quote:Op zondag 24 september 2023 13:20 schreef DeZwabber het volgende:
Die T gauge treintjes zijn zo klein, (spoorbreedte was iets van 3mm of zo?) dat de wielen magnetisch zijn omdat ze anders supersnel omkukelen.
Maar dat doet me wel al een tijd denken dat het misschien leuk is om zo'n treintje als een slinger door een kerstboom te laten lopen.
Misschien dat ik dat maar ga doen deze kerst.
niet gewoon een LGB kersttrein neerleggen?quote:Op zondag 24 september 2023 13:20 schreef DeZwabber het volgende:
Die T gauge treintjes zijn zo klein, (spoorbreedte was iets van 3mm of zo?) dat de wielen magnetisch zijn omdat ze anders supersnel omkukelen.
Maar dat doet me wel al een tijd denken dat het misschien leuk is om zo'n treintje als een slinger door een kerstboom te laten lopen.
Misschien dat ik dat maar ga doen deze kerst.
Dat helaas niet. Ik heb wel ergens iemand het zien proberen ondersteboven.quote:Op zondag 24 september 2023 13:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zijn de magneten sterk genoeg voor een looping?
Ohh als het leven goed genoeg zou zijn dat ik een schaal G tuinbaan kon aanleggen.quote:Op zondag 24 september 2023 13:23 schreef mschol het volgende:
[..]
niet gewoon een LGB kersttrein neerleggen?
fecking lelijke kitsch troepquote:Op zondag 24 september 2023 13:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ohh als het leven goed genoeg zou zijn dat ik een schaal G tuinbaan kon aanleggen.
https://www.marklin.nl/producten/details/article/81845/1764
Er is wel een schaal Z kerstsetje.
Maar NU EVEN NIET
ik had vroegah een playmobil LGB treinquote:Op zondag 24 september 2023 13:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ohh als het leven goed genoeg zou zijn dat ik een schaal G tuinbaan kon aanleggen.
https://www.marklin.nl/producten/details/article/81845/1764
Er is wel een schaal Z kerstsetje.
Maar NU EVEN NIET
In regenboog kleuren?quote:Op zondag 24 september 2023 13:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had vroegah een playmobil LGB treinmet 2 wissels volgens mij
ja waarom reageer jij daar helemaal niet?quote:Op zondag 24 september 2023 13:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit vind jij ook wel leuk denk ik.
PTA / [PTA TT NYR] PTA Treinentopic Nieuwjaarsronde 2023
Ken jij deze site mischien?quote:Op zondag 24 september 2023 13:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had vroegah een playmobil LGB treinmet 2 wissels volgens mij
quote:
nee, nog nooit van gehoord; wat wil je weten?quote:Op zondag 24 september 2023 13:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ken jij deze site mischien?
https://productpine.com/n(...)YXybiUsaAhzDEALw_wcB
Hebben een hele goede deal maar lijkt te mooi om waar te ziin, vandaar ervaringsdeskundigen gevraagdquote:Op zondag 24 september 2023 13:44 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
[..]
nee, nog nooit van gehoord; wat wil je weten?
ze hebben netjes een nederlandse KVK, nederlands BTW nummer, dus je zou ze vast in NL helemaal kapot kunnen procederen?
goeie deal van die sonos bar? of ander product?quote:Op zondag 24 september 2023 13:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hebben een hele goede deal maar lijkt te mooi om waar te ziin, vandaar ervaringsdeskundigen gevraagd
Sonos jaquote:Op zondag 24 september 2023 13:47 schreef mschol het volgende:
[..]
goeie deal van die sonos bar? of ander product?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |