quote:
nee, nog nooit van gehoord; wat wil je weten?quote:Op zondag 24 september 2023 13:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ken jij deze site mischien?
https://productpine.com/n(...)YXybiUsaAhzDEALw_wcB
Hebben een hele goede deal maar lijkt te mooi om waar te ziin, vandaar ervaringsdeskundigen gevraagdquote:Op zondag 24 september 2023 13:44 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
[..]
nee, nog nooit van gehoord; wat wil je weten?
ze hebben netjes een nederlandse KVK, nederlands BTW nummer, dus je zou ze vast in NL helemaal kapot kunnen procederen?
goeie deal van die sonos bar? of ander product?quote:Op zondag 24 september 2023 13:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hebben een hele goede deal maar lijkt te mooi om waar te ziin, vandaar ervaringsdeskundigen gevraagd
Sonos jaquote:Op zondag 24 september 2023 13:47 schreef mschol het volgende:
[..]
goeie deal van die sonos bar? of ander product?
Gratis verzending, co2 gecompenseerd, laagste prijs tov alle webshops.quote:Op zondag 24 september 2023 13:52 schreef mschol het volgende:
ik zou het gewoon proberen, desnoods met creditcard betalen voor extra zekerheid (als achteraf geen optie is)
nederlands bedrijf, geen hele rare dingen in de algemene voorwaarden zo snel te zien
eerste is anno 2023 steeds vaker te zien om concurrentie met bol e.d. aan te kunnen (zit gewoon in de verkoop prijs)quote:Op zondag 24 september 2023 13:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gratis verzending, co2 gecompenseerd, laagste prijs tov alle webshops.
Triggers intensifies
Ok Thanks.quote:Op zondag 24 september 2023 13:56 schreef mschol het volgende:
[..]
eerste is anno 2023 steeds vaker te zien om concurrentie met bol e.d. aan te kunnen (zit gewoon in de verkoop prijs)
co2 is een leuke marketing praat
en laagste prijs: restpartij/failliete handel opgekocht wellicht?
Zeker! En ik lees dus ook wel mee. Maar ik heb eerst komende week Riga en daarna nog Malta en dit duurt nog meer dan een half jaar voor we gaan dus ik vind dat ik nog alle tijd heb?quote:Op zondag 24 september 2023 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja waarom reageer jij daar helemaal niet?Jij wou toch juist de voorpret vóór de schermen in plaats van in een appgroep?
verwijs ik je naar webshop.. en post onderzoek/ingebreke stellenquote:
Het lijkt me wel een leuk tripje. Maar moet er nog wel even over nadenken omdat op het moment moe en stressig.quote:Op zondag 24 september 2023 13:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeker! En ik lees dus ook wel mee. Maar ik heb eerst komende week Riga en daarna nog Malta en dit duurt nog meer dan een half jaar voor we gaan dus ik vind dat ik nog alle tijd heb?
Je hoeft ook nog helemaal niets te beslissen he?quote:Op zondag 24 september 2023 14:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het lijkt me wel een leuk tripje. Maar moet er nog wel even over nadenken omdat op het moment moe en stressig.
Gewoon 100?quote:Op zondag 24 september 2023 14:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Raadsel die domme mensen hoofdbrekens geeft
Jawel.quote:
Die heeft-ie netjes afgerekend.quote:Op zondag 24 september 2023 14:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel.
Maar Amerikanen zijn zo dom, doe vragen zich af waar de 70 aan goederen van betaald is.
Gelukkig zitten hier slechts superslimme kwaliteitsmensen, hoog in moraal, karaktersterkte en IQ, zet ons plompverloren op de Maan en we maken er een uiterst succesvolle He-3 mijn van.quote:Op zondag 24 september 2023 14:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel.
Maar Amerikanen zijn zo dom, doe vragen zich af waar de 70 aan goederen van betaald is.
VOCHTIG POESJEquote:Op zondag 24 september 2023 14:40 schreef Nattekat het volgende:
Aan het gejuich buiten te horen is er een voetbalwedstrijd bezig. @:Haags weet vast meer.
ajax is aan het verliezen las ik, dat is het juichen waardquote:Op zondag 24 september 2023 14:40 schreef Nattekat het volgende:
Aan het gejuich buiten te horen is er een voetbalwedstrijd bezig. @:Haags weet vast meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Aan wederom gejuich te horen denk ik dat het niet zo goed gaat met Ajax in dat geval.quote:Op zondag 24 september 2023 14:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ajax is aan het verliezen las ik, dat is het juichen waard
quote:Op zondag 24 september 2023 14:48 schreef Ama het volgende:
Misschien wil ik mijn rattenkooi binnenkort wel groter maken.hebben ze straks groter huis dan jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Zo. Die 8000 zitten er al inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |