SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
🐙
je deed een 4ebe'tjequote:Op zaterdag 23 september 2023 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
Verdomme wat een kutmoment om de lapo te hebben.
Rattenaquarium.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:28 schreef Ama het volgende:
Is wel lastig want bak is vooral van plastic.
[ link | afbeelding ]
Nee het is een hamsterkooi.quote:
Fantastic!quote:
Goeie ouwe eerste nieuwe doctor.quote:
quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:15 schreef Ama het volgende:
Mijn telefoon tripte hem weer. Wou dus zeggen kijk hoe klein nog.
[ link | afbeelding ]
😍
Mijn favoriet.quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goeie ouwe eerste nieuwe doctor.
Sowieso kan je beter dan Edd pakken. Daar zit wat meer vlees en vet aan.quote:
burpquote:Op zaterdag 23 september 2023 23:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Sowieso kan je beter dan Edd pakken. Daar zit wat meer vlees en vet aan.
Kan nooit een lange rondleiding zijnquote:Op zaterdag 23 september 2023 23:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wil ooit nog een rondleiding door dat oude deel doen dat niet is gebombardeerd.
Go; of dammen.quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:38 schreef Elvi het volgende:
Zal ik gaan badmintonnen of is dat echt de meest sexloze sport?
quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
Kan nooit een lange rondleiding zijn
Je moet met mij gaan badmintonnen want ik kan niet richten dus je rent je rot.quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:38 schreef Elvi het volgende:
Zal ik gaan badmintonnen of is dat echt de meest sexloze sport?
Boogschieten lijkt me ook wat maar ik ben bang dat ik mn tepel er dit keer echt afschietquote:Op zaterdag 23 september 2023 23:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat laatst aan schermen te denken.
Je hebt het al geprobeerd?quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Boogschieten lijkt me ook wat maar ik ben bang dat ik mn tepel er dit keer echt afschiet
Topcardio.quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet met mij gaan badmintonnen want ik kan niet richten dus je rent je rot.
Leuk hoor Floris-Janquote:Op zaterdag 23 september 2023 23:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat laatst aan schermen te denken.
Je bent vergeten op te staan om te plassen?quote:Op zondag 24 september 2023 01:35 schreef dud0r het volgende:
@:cherrylips raad eens wat ik nog moet doen nu![]()
Inderdaad. Bed opmaken
Lekker hooorquote:
Is dat vandaag dan?quote:Op zondag 24 september 2023 06:38 schreef Pheno het volgende:
Morgen. Eens kijken hoe ik vandaag weer door kom. Misschien naar levende standbeelden gaan kijken en ze gaan kietelen
ongewenst gedragquote:Op zondag 24 september 2023 06:38 schreef Pheno het volgende:
Morgen. Eens kijken hoe ik vandaag weer door kom. Misschien naar levende standbeelden gaan kijken en ze gaan kietelen
We kunnen beter onze handen op de rug houden als we met mensen pratenquote:
yup, als man al helemaal heb ik het ideequote:Op zondag 24 september 2023 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We kunnen beter onze handen op de rug houden als we met mensen praten![]()
Iedere aanraking kan een aangifte worden tegenwoordig
Ja is het ook heel treurig zelfsquote:
Ik heb niets met F1 kijken en al helemaal niets met voetbal. Ik kijk er nooit naar, al staan “we” in een finalequote:Op zondag 24 september 2023 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat vandaag dan?
Je kan de race gaan kijken of voetbalals je er van houdt tenminste
Tja, hoor ik er ook eens bij, het lijkt hip te zijnquote:
Zelfs opletten wat je zegt, je zegt al snel iets wat seksistisch kan worden opgevatquote:Op zondag 24 september 2023 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We kunnen beter onze handen op de rug houden als we met mensen praten![]()
Iedere aanraking kan een aangifte worden tegenwoordig
De F1 keek ik altijd wel toen het nog bij ziggo was, nu bij viaplay niet meer ben er vanaf gekicktquote:Op zondag 24 september 2023 07:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb niets met F1 kijken en al helemaal niets met voetbal. Ik kijk er nooit naar, al staan “we” in een finale
Ja ook dat nogquote:Op zondag 24 september 2023 07:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zelfs opletten wat je zegt, je zegt al snel iets wat seksistisch kan worden opgevat
Nee. Ik had het beddengoed gisteren in de was gegooid.quote:Op zondag 24 september 2023 06:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent vergeten op te staan om te plassen?
ik kijk sowieso weinig tv. Ik vind het merendeel echt niveautje “onderbroekenlol”, al die shows met dezelfde bekende nederlanders. Maar he, veel mensen vinden het wel leuk, en gelukkig zit er voor mij een knop op die tvquote:Op zondag 24 september 2023 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De F1 keek ik altijd wel toen het nog bij ziggo was, nu bij viaplay niet meer ben er vanaf gekickt![]()
Voetbal kijk ik ook never vreselijke sport
ik merk dat ik onbewust meer en meer dingen doe om minder aanrakingen te genereren.quote:
ik heb volgens mij al een jaar geen tv gekekenquote:Op zondag 24 september 2023 07:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik kijk sowieso weinig tv. Ik vind het merendeel echt niveautje “onderbroekenlol”, al die shows met dezelfde bekende nederlanders. Maar he, veel mensen vinden het wel leuk, en gelukkig zit er voor mij een knop op die tv
Ja klopt, shows, spelletjes, of praatprogramma'squote:Op zondag 24 september 2023 07:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik kijk sowieso weinig tv. Ik vind het merendeel echt niveautje “onderbroekenlol”, al die shows met dezelfde bekende nederlanders. Maar he, veel mensen vinden het wel leuk, en gelukkig zit er voor mij een knop op die tv
Ik kijk het jeugdjournaal soms tijdens het eten.quote:Op zondag 24 september 2023 07:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb volgens mij al een jaar geen tv gekeken
IK vind het jammer dat het zo gaat momenteel, overal wordt drama van gemaaktquote:Op zondag 24 september 2023 07:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ik merk dat ik onbewust meer en meer dingen doe om minder aanrakingen te genereren.
waar ik vroeger nog wel eens mensen omhelsde is dat nu vaker een hand;nou moet ik zeggen dat ik al niet zo aanrakerig was, dus wellicht is dat gewoon zo verder gegroeid.
heel begrijpelijk en ja, ik vind het ook een slechte ontwikkeling, is volgens mij ook gewoon onderdeel van meer en meer individueel wordende maatschappijquote:Op zondag 24 september 2023 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK vind het jammer dat het zo gaat momenteel, overal wordt drama van gemaakt
Korte lontjes, snel beledigd, overal wat achter zoeken. De maatschappij is niet echt op een hoogtepunt neequote:Op zondag 24 september 2023 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK vind het jammer dat het zo gaat momenteel, overal wordt drama van gemaakt
Ik heb te doen met de jeugd. Leven in het teken van hun mobiel. Bijna geen sociale contacten. Ze moeten veel maar mogen weinigquote:Op zondag 24 september 2023 07:11 schreef mschol het volgende:
[..]
heel begrijpelijk en ja, ik vind het ook een slechte ontwikkeling, is volgens mij ook gewoon onderdeel van meer en meer individueel wordende maatschappij
Nee, daar hobbel ik mee naar buiten om mijn hoofd wat te legen. Bos, rond een meer, gewoon een eind weg. Wel opvallend: nu zeggen mensen wel gedag (tegen de hond), of stoppen ze voor een zebrapad. Als ik alleen onderweg ben gebeurt dat niet. Beest werkt blijkbaar ontwapenrnd.quote:
En als er problemen (zoals pesten) op school zijn: online gaat het door, je kunt er niet van weglopen.quote:Op zondag 24 september 2023 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb te doen met de jeugd. Leven in het teken van hun mobiel. Bijna geen sociale contacten. Ze moeten veel maar mogen weinig
Politiek is ook alleen elkaar afzeiken en aanvallen. Die moeten het land leidenquote:Op zondag 24 september 2023 07:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Korte lontjes, snel beledigd, overal wat achter zoeken. De maatschappij is niet echt op een hoogtepunt nee
Nieuwe politici die dan alleen maar populistisch gebral moeten spuien zoals Wilders, FvD en zelfs BBB “wij rekenen onze plannen niet door, we beloven gewoon wat de mensen willen horen” dragen ook niet bij tot een vertrouwen dat het wel goed komt.
Maar goed, ik probeer het te negeren, vandaar ook weinig tv als in actualiteiten.
dat van de mobiel is wel zo ja..quote:Op zondag 24 september 2023 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb te doen met de jeugd. Leven in het teken van hun mobiel. Bijna geen sociale contacten. Ze moeten veel maar mogen weinig
Ja mee eens. Maar als ik dan de kinderen hier in de straat weer zie rondrennen en de grootste lol zie hebben met verstoppertje spelen door het hele dorp in plaats van achter een schermpje zitten, dan denk ik "ach gelukkig zijn er ook nog kinderen die een beetje normaal opgroeien". Moeders/vaders die nog gewoon thuis zijn als de kinderen thuis zijn. Misschien beetje ouderwets, maar ik vond dat zelf heel fijn opgroeien als kind zo.quote:Op zondag 24 september 2023 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat. Of van die politici die gaan roepen dat er een frisse wind gaat waaien en dan hebben ze meer rimpels dan mijn hond haar heeft. Man man manquote:Op zondag 24 september 2023 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Politiek is ook alleen elkaar afzeiken en aanvallen. Die moeten het land leiden
Ja dat is ook zo dingetjtequote:Op zondag 24 september 2023 07:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
En als er problemen (zoals pesten) op school zijn: online gaat het door, je kunt er niet van weglopen.
bijzonderquote:Op zondag 24 september 2023 07:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, daar hobbel ik mee naar buiten om mijn hoofd wat te legen. Bos, rond een meer, gewoon een eind weg. Wel opvallend: nu zeggen mensen wel gedag (tegen de hond), of stoppen ze voor een zebrapad. Als ik alleen onderweg ben gebeurt dat niet. Beest werkt blijkbaar ontwapenrnd.
hier nog 1quote:Op zondag 24 september 2023 07:20 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ik voel me ook vereenzamen, zeker in deze tijd. Alles gaat via social media en ik heb er niets mee. Dat gedoe is er alleen maar om te laten zien hoe fantastisch iemands leven is![]()
Ik heb ergens een boot gemist vroeger, of ik ben gewoon saai/een niet prettig persoon/whatever dus geen vrienden of zo, laat staan een reden om op social media te zitten. Een beetje bedrijven volgen of zo, nee dank je
Ik heb ook niks met social media, behalve FOK!quote:Op zondag 24 september 2023 07:20 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ik voel me ook vereenzamen, zeker in deze tijd. Alles gaat via social media en ik heb er niets mee. Dat gedoe is er alleen maar om te laten zien hoe fantastisch iemands leven is![]()
Ik heb ergens een boot gemist vroeger, of ik ben gewoon saai/een niet prettig persoon/whatever dus geen vrienden of zo, laat staan een reden om op social media te zitten. Een beetje bedrijven volgen of zo, nee dank je
Of de PvdDquote:
Dat vind ik ook, je ziet steeds meer de jeugd ook samen gamen, allebei in eigen huis.quote:Op zondag 24 september 2023 07:20 schreef Pheno het volgende:
Ze zijn op een hand te tellen kinderen die nog buiten spelen. Inderdaad heel jammer.quote:Op zondag 24 september 2023 07:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja mee eens. Maar als ik dan de kinderen hier in de straat weer zie rondrennen en de grootste lol zie hebben met verstoppertje spelen door het hele dorp in plaats van achter een schermpje zitten, dan denk ik "ach gelukkig zijn er ook nog kinderen die een beetje normaal opgroeien". Moeders/vaders die nog gewoon thuis zijn als de kinderen thuis zijn. Misschien beetje ouderwets, maar ik vond dat zelf heel fijn opgroeien als kind zo.
Dat is hier nog wel. Af en toe heb ik ook een beetje het idee dat ik terug in de tijd verhuisd ben vorig jaarquote:Op zondag 24 september 2023 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn op een hand te tellen kinderen die nog buiten spelen. Inderdaad heel jammer.
In een ver verleden als het sneeuwde zag je overal langs de straten kinderen een sneeuwpop maken en sneeuwbal gevechten, is ook bijna niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |