bijzonderquote:Op zondag 24 september 2023 07:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, daar hobbel ik mee naar buiten om mijn hoofd wat te legen. Bos, rond een meer, gewoon een eind weg. Wel opvallend: nu zeggen mensen wel gedag (tegen de hond), of stoppen ze voor een zebrapad. Als ik alleen onderweg ben gebeurt dat niet. Beest werkt blijkbaar ontwapenrnd.
hier nog 1quote:Op zondag 24 september 2023 07:20 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ik voel me ook vereenzamen, zeker in deze tijd. Alles gaat via social media en ik heb er niets mee. Dat gedoe is er alleen maar om te laten zien hoe fantastisch iemands leven is![]()
Ik heb ergens een boot gemist vroeger, of ik ben gewoon saai/een niet prettig persoon/whatever dus geen vrienden of zo, laat staan een reden om op social media te zitten. Een beetje bedrijven volgen of zo, nee dank je
Ik heb ook niks met social media, behalve FOK!quote:Op zondag 24 september 2023 07:20 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ik voel me ook vereenzamen, zeker in deze tijd. Alles gaat via social media en ik heb er niets mee. Dat gedoe is er alleen maar om te laten zien hoe fantastisch iemands leven is![]()
Ik heb ergens een boot gemist vroeger, of ik ben gewoon saai/een niet prettig persoon/whatever dus geen vrienden of zo, laat staan een reden om op social media te zitten. Een beetje bedrijven volgen of zo, nee dank je
Of de PvdDquote:
Dat vind ik ook, je ziet steeds meer de jeugd ook samen gamen, allebei in eigen huis.quote:Op zondag 24 september 2023 07:20 schreef Pheno het volgende:
Ze zijn op een hand te tellen kinderen die nog buiten spelen. Inderdaad heel jammer.quote:Op zondag 24 september 2023 07:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja mee eens. Maar als ik dan de kinderen hier in de straat weer zie rondrennen en de grootste lol zie hebben met verstoppertje spelen door het hele dorp in plaats van achter een schermpje zitten, dan denk ik "ach gelukkig zijn er ook nog kinderen die een beetje normaal opgroeien". Moeders/vaders die nog gewoon thuis zijn als de kinderen thuis zijn. Misschien beetje ouderwets, maar ik vond dat zelf heel fijn opgroeien als kind zo.
Dat is hier nog wel. Af en toe heb ik ook een beetje het idee dat ik terug in de tijd verhuisd ben vorig jaarquote:Op zondag 24 september 2023 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn op een hand te tellen kinderen die nog buiten spelen. Inderdaad heel jammer.
In een ver verleden als het sneeuwde zag je overal langs de straten kinderen een sneeuwpop maken en sneeuwbal gevechten, is ook bijna niet meer
in mijn vorige woning was dat wel zo als het gesneeuwd had, was de straat vol met kinderen..quote:Op zondag 24 september 2023 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn op een hand te tellen kinderen die nog buiten spelen. Inderdaad heel jammer.
In een ver verleden als het sneeuwde zag je overal langs de straten kinderen een sneeuwpop maken en sneeuwbal gevechten, is ook bijna niet meer
Ik doe zelf ook niet zo heel veel met SM heb jel FB en heb ook instagram, maar dat is eigenlijk meer om foto's van de kinderen te zien. Ik post zelf bijna nooit is in al die jaren drie berichtjes. Op FB heb ik wel wat meer gedaan maar ook daar post ik zelden meer.quote:Op zondag 24 september 2023 07:30 schreef kwiwi het volgende:
Weet je wat ik nou zo leuk vind aan de KSC, of eigenlijk FOK! in het algemeen? Als het even kut gaat kun je dat hier gewoon zeggen. De meeste mensen zijn, specifiek hier, gewoon lekker zichzelf. Dat is toch wel eigenlijk het tegenovergestelde van andere social media.
Ik vond dat altijd heel gezellig die spelende kinderen in de sneeuwquote:Op zondag 24 september 2023 07:32 schreef mschol het volgende:
[..]
in mijn vorige woning was dat wel zo als het gesneeuwd had, was de straat vol met kinderen..
hierzo heb ik nog geen enorm pak meegemaakt.
kinderen spelen wel buiten hier op het grasveld maar gaan voor mijn gevoel ook weer snel naar huis
Blijf aan het rennen met koffie, hier en daar en daar en hierquote:Op zondag 24 september 2023 07:32 schreef LaSpezia het volgende:
[..]
Ja. Nee maar zet even...
Dot, kof.
houdt je fitquote:Op zondag 24 september 2023 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijf aan het rennen met koffie, hier en daar en daar en hier![]()
Ja, lekker!quote:Op zondag 24 september 2023 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijf aan het rennen met koffie, hier en daar en daar en hier![]()
IK hou helemaal niet van whatsappen, bel liever is het ook duidelijker wat een ander b edoeld. Een geschreven woord komt vaak zo anders overquote:Op zondag 24 september 2023 07:40 schreef mschol het volgende:
ik heb jaren facebook buiten de deur gehouden, nu heb ik er 1 maar enige wat ik check is de buurt groep.
whatsapp heb ik ook maar das ook puur om in contact te blijven met mensen
Zo voel ik mij allesbehalve vanmorgenquote:
quote:
Dat klinkt niet goed.quote:Op zondag 24 september 2023 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo voel ik mij allesbehalve vanmorgen
Ren mij fit naar de wc. KOffie smaakt niet misselijk bah bah
quote:Op zondag 24 september 2023 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]hello
hier je bakkie, geniet er van
voor de langere gesprekken heeft bellen ook mijn voorkeur hoor, maar korte dingen en als ik weet dat de ander het druk heeft (bv met kinderen ofzo) is het wel handig..quote:Op zondag 24 september 2023 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK hou helemaal niet van whatsappen, bel liever is het ook duidelijker wat een ander b edoeld. Een geschreven woord komt vaak zo anders over
quote:Op zondag 24 september 2023 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ai wat verkeerds gegeten?quote:Op zondag 24 september 2023 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, mijn dochter heeft het ook die was gisteren hier wel etenquote:
Same.quote:Op zondag 24 september 2023 07:20 schreef Pheno het volgende:
hmm kleine kans denk ik? Misschien iemand tegen gekomen met buikgriep ofzo danquote:Op zondag 24 september 2023 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, mijn dochter heeft het ook die was gisteren hier wel eten
Maar zij heeft patat gegeten ik krieltjes. Zij had een kroket en ik gebakken lever
Zij heeft nog sla gegeten ik niet
Dan zou het aan het vet gelegen moeten hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |