Leuk hoor Floris-Janquote:Op zaterdag 23 september 2023 23:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat laatst aan schermen te denken.
Je bent vergeten op te staan om te plassen?quote:Op zondag 24 september 2023 01:35 schreef dud0r het volgende:
@:cherrylips raad eens wat ik nog moet doen nu![]()
Inderdaad. Bed opmaken
Lekker hooorquote:
Is dat vandaag dan?quote:Op zondag 24 september 2023 06:38 schreef Pheno het volgende:
Morgen. Eens kijken hoe ik vandaag weer door kom. Misschien naar levende standbeelden gaan kijken en ze gaan kietelen
ongewenst gedragquote:Op zondag 24 september 2023 06:38 schreef Pheno het volgende:
Morgen. Eens kijken hoe ik vandaag weer door kom. Misschien naar levende standbeelden gaan kijken en ze gaan kietelen
We kunnen beter onze handen op de rug houden als we met mensen pratenquote:
yup, als man al helemaal heb ik het ideequote:Op zondag 24 september 2023 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We kunnen beter onze handen op de rug houden als we met mensen praten![]()
Iedere aanraking kan een aangifte worden tegenwoordig
Ja is het ook heel treurig zelfsquote:
Ik heb niets met F1 kijken en al helemaal niets met voetbal. Ik kijk er nooit naar, al staan “we” in een finalequote:Op zondag 24 september 2023 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat vandaag dan?
Je kan de race gaan kijken of voetbalals je er van houdt tenminste
Tja, hoor ik er ook eens bij, het lijkt hip te zijnquote:
Zelfs opletten wat je zegt, je zegt al snel iets wat seksistisch kan worden opgevatquote:Op zondag 24 september 2023 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We kunnen beter onze handen op de rug houden als we met mensen praten![]()
Iedere aanraking kan een aangifte worden tegenwoordig
De F1 keek ik altijd wel toen het nog bij ziggo was, nu bij viaplay niet meer ben er vanaf gekicktquote:Op zondag 24 september 2023 07:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb niets met F1 kijken en al helemaal niets met voetbal. Ik kijk er nooit naar, al staan “we” in een finale
Ja ook dat nogquote:Op zondag 24 september 2023 07:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zelfs opletten wat je zegt, je zegt al snel iets wat seksistisch kan worden opgevat
Nee. Ik had het beddengoed gisteren in de was gegooid.quote:Op zondag 24 september 2023 06:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent vergeten op te staan om te plassen?
ik kijk sowieso weinig tv. Ik vind het merendeel echt niveautje “onderbroekenlol”, al die shows met dezelfde bekende nederlanders. Maar he, veel mensen vinden het wel leuk, en gelukkig zit er voor mij een knop op die tvquote:Op zondag 24 september 2023 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De F1 keek ik altijd wel toen het nog bij ziggo was, nu bij viaplay niet meer ben er vanaf gekickt![]()
Voetbal kijk ik ook never vreselijke sport
ik merk dat ik onbewust meer en meer dingen doe om minder aanrakingen te genereren.quote:
ik heb volgens mij al een jaar geen tv gekekenquote:Op zondag 24 september 2023 07:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik kijk sowieso weinig tv. Ik vind het merendeel echt niveautje “onderbroekenlol”, al die shows met dezelfde bekende nederlanders. Maar he, veel mensen vinden het wel leuk, en gelukkig zit er voor mij een knop op die tv
Ja klopt, shows, spelletjes, of praatprogramma'squote:Op zondag 24 september 2023 07:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik kijk sowieso weinig tv. Ik vind het merendeel echt niveautje “onderbroekenlol”, al die shows met dezelfde bekende nederlanders. Maar he, veel mensen vinden het wel leuk, en gelukkig zit er voor mij een knop op die tv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |