Van nu denk ik het ook niet nee. In het verleden zijn hier wel figuren geweest die niet vies waren van oproepen tot geweld... Dingen als alle wetenschappers moeten gestenigd worden en zo. Is altijd moeilijk te zeggen natuurlijk.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Denk eerder een complete gek. Geloof niet dat iemand hier hetzelfde zou doen. Maar je zou toch denken dat instanties zo iemand op het oog moeten hebben? Ik weet dat een individu stoppen lastig is, maar als zo iemand dan toch aan wapens kan komen?
Nou ik merk in een ander oekraine topic pas échte oproepen tot geweld.quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:00 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Van nu denk ik het ook niet nee. In het verleden zijn hier wel figuren geweest die niet vies waren van oproepen tot geweld... Dingen als alle wetenschappers moeten gestenigd worden en zo. Is altijd moeilijk te zeggen natuurlijk.
En alweer een oekrains propaganda leugentje recht gezet ... wordt een full time job ondertussen.quote:Ontploffing in Pools grensstadje wel degelijk veroorzaakt door Oekraïense luchtafweerraket, blijkt uit Pools onderzoek
De raket die in november vorig jaar in het Poolse grensstadje Przewodów insloeg, was wel degelijk een Oekraïense luchtafweerraket. Dat bevestigt een Pools onderzoek. Bij de ontploffing kwamen twee mensen om het leven. Oekraïne heeft altijd ontkend dat het om een van hun raketten ging.
Oekraïne heeft altijd ontkend dat het om een Oekraïense raket ging. De Poolse minister van Justitie klaagt ook aan dat Polen geen enkele medewerking heeft gekregen van Oekraïne tijdens het onderzoek.
https://www.msn.com/nl-be(...)bdcc82c7eb4fda&ei=24
Want alle wetenschappers willen stenigen is niet echt gewelddadig of hoe moet ik dit lezen?quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:07 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nou ik merk in een ander oekraine topic pas échte oproepen tot geweld.
Opvolging is aangeraden.
Hoe bedoel je dit?quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:07 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nou ik merk in een ander oekraine topic pas échte oproepen tot geweld.
Opvolging is aangeraden.
Best grappig, want dit was vrij snel na de raketinslag bekend...quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:17 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En alweer een oekrains propaganda leugentje recht gezet ... wordt een full time job ondertussen.
Nope.quote:En een raket op een NAVO lidstaat, met dodelijke slachtoffers ... art 5 ?
Niet?quote:Op vrijdag 29 september 2023 12:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nope.
Zelfs een opzettelijke Russische aanval op Polen is niet ... art 5.
Polen heeft dan het recht om artikel 5 in te roepen, maar bepaalt zelf of ze dat doen en wat ze van NAVO verwachten qua hulp.quote:Op vrijdag 29 september 2023 13:16 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Niet?
Kan je dat toelichten?
O bedoelde je dat, duidelijk.quote:Op vrijdag 29 september 2023 13:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Polen heeft dan het recht om artikel 5 in te roepen, maar bepaalt zelf of ze dat doen en wat ze van NAVO verwachten qua hulp.
Vaak wordt de indruk gewekt dat een aanval op een NAVO land onmiddellijk betekent dat heel NAVO vanaf dat moment in oorlog is
Dat beeld klopt niet.
Je weet best wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 29 september 2023 12:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
Want alle wetenschappers willen stenigen is niet echt gewelddadig of hoe moet ik dit lezen?
Overdrijven is ook een vak zeg... En nee, er is best wat onduidelijkheid over wat je nou precies bedoelt.quote:Op vrijdag 29 september 2023 13:54 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Je weet best wat ik bedoel.
Maar leg vooral de focus op die enkeling hier die wat wetenschappers gestenigd wou zien, en sluit de ogen voor een half forum dat een ganse bevolkingsgroep dood wil, en gezamenlijk zit te geilen op fotos van decomposerende lijken.
Er is gelukkig ook goed nieuws:quote:Op vrijdag 29 september 2023 13:54 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Maar leg vooral de focus op die enkeling hier die wat wetenschappers gestenigd wou zien, en sluit de ogen voor een half forum dat een ganse bevolkingsgroep dood wil, en gezamenlijk zit te geilen op fotos van decomposerende lijken.
Dan had je ook gezien dat het overgrote deel helemaal niet zit te wachten op dat soort praat.quote:Op vrijdag 29 september 2023 13:54 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ok, maar toch ...in vergelijking met die enkeling hier, die toch weer wordt aangehaald en ineens representatief wordt voor dit subforumquote:Op vrijdag 29 september 2023 14:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dan had je ook gezien dat het overgrote deel helemaal niet zit te wachten op dat soort praat.
Want een half forum is het zeker niet.
Dat is inderdaad flauw.quote:Op vrijdag 29 september 2023 14:19 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ok, maar toch ...in vergelijking met die enkeling hier, die toch weer wordt aangehaald en ineens representatief wordt voor dit subforum
ik ben juist een van de weinigen die er wat aan doet (samen met mijn collegas.!), ik zie iig geen topicreports dus wat dat ogen sluiten betreft voel ik me totaal niet aangesprokenquote:Op vrijdag 29 september 2023 13:54 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Jep … een paar covid wetenschappertjes dood wensen tov de bevolking van een land.quote:Op vrijdag 29 september 2023 15:55 schreef sp3c het volgende:
blijft staan dat je dat pas echt gewelddadig vind tov het stenigen van alle wetenschappers ... mwaaaah, das op zijn minst een gekke opmerking
Als iedereen het goedkeurt zie je idd geen topic reportsquote:Op vrijdag 29 september 2023 15:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben juist een van de weinigen die er wat aan doet (samen met mijn collegas.!), ik zie iig geen topicreports
nee het gaat mij om het doodwensen van jan en alleman, dat vind ik allemaal niet nodigquote:Op vrijdag 29 september 2023 16:02 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Jep … een paar covid wetenschappertjes dood wensen tov de bevolking van een land.
Of gaat het jou misschien om het gebruik van steentjes?
dat blijkt maar dat roep je ook al een tijdjequote:Op vrijdag 29 september 2023 16:04 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Als iedereen het goedkeurt zie je idd geen topic reports
En ik blijf er zoveel mogelijk weg tegenwoordig
Dat beloofd wat:quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:48 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ afbeelding ]
Zelensky brengt ongeluk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat beloofd wat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plaats hier uw advertentie
niks mis meequote:Op vrijdag 29 september 2023 16:48 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ afbeelding ]
Zelensky brengt ongeluk.
De bevolking van welk land?quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:02 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Jep … een paar covid wetenschappertjes dood wensen tov de bevolking van een land.
Waarom verzin je die paar covid wetenschappers er nou weer bij?quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:02 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |