Klopt maar niemand loopt met Russische vlaggen te zwaaien, nodigt die mensen uit in parlementen en stuurt belastinggeld die kant op.quote:Op maandag 25 september 2023 17:09 schreef Straatcommando. het volgende:
Even een opfrisbeurt:[ afbeelding ]
Deze man heeft letterlijk ss epauletten op zijn lichaam. Dit is de medeoprichter van Wagner.
En de grap is. Deze man was geen nazi. Een stuk ongedierte, dat zeker, maar geen nazi.
Dat zeg ik niet. Die twee wisten helemaal niet inhoudelijk wie die vent was. Maakt het niet minder dom overigens.quote:Op maandag 25 september 2023 17:13 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Trudeau en Zelensky staan te klappen voor een bejaarde nazi, mag dat niet benoemd worden omdat Zelensky de held is?
die Russische vlaggen hingen in bezet gebied en zijn daar ook weer weggehaald na bevrijding. En je doet het weer heel subtiel: Oekraïne is geen nazistisch land. Zwaaien met de vlag Oekraïne maakt je geen nazi ondanks deze lame ass frame.quote:Op maandag 25 september 2023 17:14 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Klopt maar niemand loopt met Russische vlaggen te zwaaien, nodigt die mensen uit in parlementen en stuurt belastinggeld die kant op.
De naam Wagner is toch ook een eerbetoon aan Hitler?quote:Op maandag 25 september 2023 17:09 schreef Straatcommando. het volgende:
Deze man heeft letterlijk ss epauletten op zijn lichaam. Dit is de medeoprichter van Wagner.
En de grap is. Deze man was geen nazi. Een stuk ongedierte, dat zeker, maar geen nazi.
Dat kloptquote:Op maandag 25 september 2023 18:08 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
De naam Wagner is toch ook een eerbetoon aan Hitler?
Wagner was zijn favoriete componist en de oprichter van Wagner was nogal een fan van Hitler schijnbaar.
Ken hem verder niet persoonlijk en heb ook geen beeldmateriaal.
Dat die twee niet wisten wie het was is maar de vraag. Achteraf werd dat gezegd omdat het verhaal viraal ging. Geen kruistocht tegen Zelensky gewoon onzin benoemen.quote:Op maandag 25 september 2023 17:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Die twee wisten helemaal niet inhoudelijk wie die vent was. Maakt het niet minder dom overigens.
Je kruistocht tegen Zelensky is wel vervelend aan het worden trouwens.
Ja ik snap je punt.quote:Op maandag 25 september 2023 17:14 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Klopt maar niemand loopt met Russische vlaggen te zwaaien, nodigt die mensen uit in parlementen en stuurt belastinggeld die kant op.
Het is veel aannemelijker dat ze het niet wisten dan wel.quote:Op maandag 25 september 2023 18:12 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Dat die twee niet wisten wie het was is maar de vraag. Achteraf werd dat gezegd omdat het verhaal viraal ging. Geen kruistocht tegen Zelensky gewoon onzin benoemen.
Lijkt op jouw UIquote:Op maandag 25 september 2023 17:09 schreef Straatcommando. het volgende:
Zeker. Alleen niet de frame dat het een nazistisch land is met dito leider want die klopt simpelweg nietquote:Op maandag 25 september 2023 18:12 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ja ik snap je punt.
We worden geacht Oekraïne te steunen zowel moreel als financieel.
Als ze dan met allerlei nazi symbolen gaan rondlopen mag je daar best iets van vinden.
Wees gerust, ik ben geen naziquote:
Gebruikten de nazi's niet een soort van amfetaminepillen voor hun veldtochten?quote:Op maandag 25 september 2023 18:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wees gerust, ik ben geen nazi
Ik geloof ook niet dat Zelensky een nazi is maar dat het hem niet uit maakt wie of wat je bent zolang je maar wilt strijden.quote:Op maandag 25 september 2023 18:18 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zeker. Alleen niet de frame dat het een nazistisch land is met dito leider want die klopt simpelweg niet
Je voert al vanaf dag 1 een kruistocht tegen Oekraïne.quote:Op maandag 25 september 2023 18:12 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Dat die twee niet wisten wie het was is maar de vraag. Achteraf werd dat gezegd omdat het verhaal viraal ging. Geen kruistocht tegen Zelensky gewoon onzin benoemen.
Voer jij dan een kruistocht tegen Trump? of heb je gewoon commentaarquote:Op maandag 25 september 2023 19:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je voert al vanaf dag 1 een kruistocht tegen Oekraïne.
Ik plaats nooit iets over Trumpquote:Op maandag 25 september 2023 20:26 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Voer jij dan een kruistocht tegen Trump? of heb je gewoon commentaar
Slechts 200 resultaten.quote:
quote:Op zondag 21 mei 2023 21:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
4 jaar lag de tijd voor gehad, en 4 jaar lang niets van terecht gekomen.
KrUiSToChT !1quote:Op donderdag 7 september 2023 17:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, hij schreeuwt gewoon vanaf de zijlijn wat zijn achterban graag hoort.
Je bent wanhopigquote:Op maandag 25 september 2023 21:27 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Slechts 200 resultaten.
[..]
[..]
KrUiSToChT !1
Wie ben jij nou weer? Herken je UI nietquote:Op maandag 25 september 2023 21:50 schreef Straatcommando. het volgende:
Laten we het ietsjes minder op de man spelen jongons.
Ik kan een nog oudere nemenquote:Op maandag 25 september 2023 21:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer? Herken je UI niet
Laat maar, die kent zelfs bejaarde Putin niet meerquote:Op maandag 25 september 2023 21:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik kan een nog oudere nemen
Heb je ook een filmpje waarin Trudeau zegt dat deze fout door Russische propaganda komt?quote:
Als hij nou maar CIA of WEF had gezegd, dan had jij het juist wel geloofd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |