Jaquote:
Hey Maz, een beetje uitgerust?quote:
Formule1quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:52 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt
8 uurtjes slaap gehad. Maar ben nog moe, heb keelpijn en dat betekend bij mij altijd oververmoeidquote:
Zo volg ik ook altijd de race van mijn kleinzoon omdat die 9 van de 10 keer niet gestreamd wordtquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:53 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik kan niet kijken, dus check de live ticker
O dat is vervelend. En je kan natuurlijk niet rustig aan doen het weekend.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:54 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
8 uurtjes slaap gehad. Maar ben nog moe, heb keelpijn en dat betekend bij mij altijd oververmoeid
Ik moet zo motorrijden, dus tot die tijd doe ik even rustig aan.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is vervelend. En je kan natuurlijk niet rustig aan doen het weekend.
Soep is altijd lekkerquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:58 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik moet zo motorrijden, dus tot die tijd doe ik even rustig aan.
Vanavond lekker verse kippensoep eten
O dat is wel even lekker even ontspannen op de motorquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:58 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik moet zo motorrijden, dus tot die tijd doe ik even rustig aan.
Vanavond lekker verse kippensoep eten
Ik welquote:Op zaterdag 23 september 2023 09:02 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik lust niet heel veel soepjes
Vragen of iemand die aanwezig is live gaat op Facebook.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo volg ik ook altijd de race van mijn kleinzoon omdat die 9 van de 10 keer niet gestreamd wordt
Maar die neemt vaak beelden van zijn eigen kind. Ik kan het trouwens mijn dochter wel eens vragen inderdaad die is er regelmatig bijquote:Op zaterdag 23 september 2023 09:07 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Vragen of iemand die aanwezig is live gaat op Facebook.
Doen we ook op de cross
Ik maak eigenlijk maar een soort soep altijd, o nee twee als je snert meeteltquote:Op zaterdag 23 september 2023 09:02 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik lust niet heel veel soepjes
Ik maak ook alleen maar kippensoep en tomatensoepquote:Op zaterdag 23 september 2023 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik maak eigenlijk maar een soort soep altijd, o nee twee als je snert meetelt
IK maak kippengroente soepquote:Op zaterdag 23 september 2023 09:13 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik maak ook alleen maar kippensoep en tomatensoep
Hey Chufi, die ken ik nietquote:
Hey Plyquote:
We gaan het zien.quote:Op zaterdag 23 september 2023 09:23 schreef PLY het volgende:
[..]
Morgen he, word een zootje vermoed ik
Lekker, eet smakelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |