Van?quote:Op zaterdag 23 september 2023 07:56 schreef Mickytjuh het volgende:
Congress gaat over het verkiezingsprogramma
De politieke partij waar ik lid van ben?quote:
Van Nederland?quote:Op zaterdag 23 september 2023 07:56 schreef Mickytjuh het volgende:
Congress gaat over het verkiezingsprogramma
En dat is?quote:Op zaterdag 23 september 2023 07:58 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
De politieke partij waar ik lid van ben?
quote:Op zaterdag 23 september 2023 07:58 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
De politieke partij waar ik lid van ben?
Ik was ook in Duitslandquote:Op zaterdag 23 september 2023 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van Nederland?
Meende gisteren te lezen dat je in Duitsland was?
De SPquote:
Dat ik voetbal mis vind ik ergerquote:Op zaterdag 23 september 2023 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]Hoop dat je een fijne dag hebt en het het gemis van de Race goed maakt
Een echt sportvrouw dus.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik was ook in Duitsland
[..]
De SP
[..]
Dat ik voetbal mis vind ik erger
SPquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik was ook in Duitsland
[..]
De SP
[..]
Dat ik voetbal mis vind ik erger
DOe jji ook verslag van de formule op de FP?quote:
nee dat doet de sportafdelingquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DOe jji ook verslag van de formule op de FP?
O oke, dacht misschien iets voor jou als fanatieke fanquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
nee dat doet de sportafdeling
nee ik ben niet goed in dat soort dingen verslaanquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, dacht misschien iets voor jou als fanatieke fan
Jammer he, heb je het wel eens geprobeerd voor je zelf om het te doen?quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
nee ik ben niet goed in dat soort dingen verslaan
Ik ben een groundhopper pur sangquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een echt sportvrouw dus.
Welke club ben je fan van>
Dat hoor je niet vaak dat iemand twee clubs heeftquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:31 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ben een groundhopper pur sang
Maar Nederland ben ik van keinds af oan PSV fan maar sta vaak bij FCDB op de tribune.
In Duitsland support ik al 16 jaar 1. FC Union Berlin, daar ben ik ook lid van.
Meen je dat?quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:39 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb momenteel echt respect voor Ajax supporters
Heb ik ook.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoor je niet vaak dat iemand twee clubs heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |