abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210755452
Luchtte het op Quoi? Dan is het die deuk dubbel en dwars waard. Sterkte in ieder geval.

@exode… wilde knippen… of daadwerkelijk geknipt?
Ik “herkende” de straatnaam. Er ligt hier een vinted pakket klaar dat ook naar die straat gaat.

Overigens, over Vinted. Ik heb een tas op marktplaats staan (oké, geen vinted, maar ik zocht een bruggetje) en alle reacties die ik heb gehad zijn van mensen die 0 dagen actief zijn. Ik begrijp dat je eigenlijk moet beginnen. Maar dit is wel heel opvallend.
pi_210755453
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 09:07 schreef Quoi het volgende:

[..]
¤5000 storten en een all-inclusieve-vakantie naar Malaga voor me boeken.
Zonder man en kind neem ik aan?
Ik zou graag aanbieden dat je Max een keertje brengt en hij hier een mega Lego bouwdag heeft of een Hotwheels racedag, maar dat vind Max zelf denk ik een beetje vreemd.
  dinsdag 26 september 2023 @ 09:12:10 #103
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_210755455
Die tocht (andersom, ik woonde toen in U) vond ik juist altijd heerlijk ontspannen, ik vertrok vanuit de drukke stad en ergens tussen Oud Zuilen en de Vecht bleef mijn gehaastheid achter. Kwam dan super relaxed aan op mijn werk :D. Maar dat is wel 15 jaar geleden, misschien is het inmiddels wat drukker geworden ;).

@Quoi :*
KuikenGuppy
pi_210755457
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 09:11 schreef amaranta het volgende:
Luchtte het op Quoi? Dan is het die deuk dubbel en dwars waard. Sterkte in ieder geval.

@:exode… wilde knippen… of daadwerkelijk geknipt?
Ik “herkende” de straatnaam. Er ligt hier een vinted pakket klaar dat ook naar die straat gaat.

Overigens, over Vinted. Ik heb een tas op marktplaats staan (oké, geen vinted, maar ik zocht een bruggetje) en alle reacties die ik heb gehad zijn van mensen die 0 dagen actief zijn. Ik begrijp dat je eigenlijk moet beginnen. Maar dit is wel heel opvallend.
Juul is het type meisje dat als ze iets wil, het ook gebeurt. Verloofde was buiten een boom aan het snoeien en Juul had binnen haar eigen haar dus ook even gesnoeid. Ze heeft nu een soort van pony....met speldjes redelijk in model gekregen vanochtend.
  dinsdag 26 september 2023 @ 09:12:30 #105
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_210755458
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 09:11 schreef amaranta het volgende:
om hoeveel reacties gaat het?
in de haak.
  dinsdag 26 september 2023 @ 09:13:56 #106
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_210755470
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 09:11 schreef exode het volgende:

[..]
Zonder man en kind neem ik aan?
Ik zou graag aanbieden dat je Max een keertje brengt en hij hier een mega Lego bouwdag heeft of een Hotwheels racedag, maar dat vind Max zelf denk ik een beetje vreemd.
Lief van je :*
Ik moet zelf maar weer even verzinnen hoe ik hieruit kom, zonder vluchtgedrag.
pi_210755473
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 09:12 schreef trui het volgende:

[..]
om hoeveel reacties gaat het?
Ik heb ze verwijderd, maar een stuk of 5 -6 die het willen kopen.
Hij staat op ophalen. Dus prima als ze met contant geld aan de deur willen komen.
pi_210755476
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 09:12 schreef Burdie het volgende:
Die tocht (andersom, ik woonde toen in U) vond ik juist altijd heerlijk ontspannen, ik vertrok vanuit de drukke stad en ergens tussen Oud Zuilen en de Vecht bleef mijn gehaastheid achter. Kwam dan super relaxed aan op mijn werk :D. Maar dat is wel 15 jaar geleden, misschien is het inmiddels wat drukker geworden ;).

@:Quoi :*
Dat stuk is redelijk ontspannend inderdaad, maar die 5 kilometer daarvoor zijn echt vreselijk. Wegopbrekingen, HEEL VEEL fietsers, ik kom volledig overprikkeld op mijn werk aan.
Ik kreeg de tip om langs de Vecht te gaan fietsen. Dat is wel wat om, maar schijnbaar een stuk rustiger. Maar ja ik werk toch echt middenin de stad dus de drukte kan deze dorpsbewoner niet volledig omzeilen.

Die trike was wel nieuw trouwens, dat had ik nog nooit meegemaakt. En die stadbus was ook een nieuwe ervaring. Ik zat ook niet in zijn dode hoek, hij keek me nog aan zelfs. Achter zaten ook best wel wat fietsers en een vrouw sprak me aan dat ze zo schrok en echt dacht dat ik onder die bus zou verdwijnen.
pi_210755488
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 09:13 schreef Quoi het volgende:

[..]
Mocht het toch een keer fijn zijn, geen probleem! Stuur gewoon even een dm of een App.
pi_210755491
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 09:12 schreef exode het volgende:

[..]
Juul is het type meisje dat als ze iets wil, het ook gebeurt. Verloofde was buiten een boom aan het snoeien en Juul had binnen haar eigen haar dus ook even gesnoeid. Ze heeft nu een soort van pony....met speldjes redelijk in model gekregen vanochtend.
Ze is niet de eerste.

De zoon van mijn vriendin had het ook gedaan. Bij opa en oma. Maar opa en oma hadden de schaar niet gezien. En merkten ineens dat er allemaal haren uitvielen bij het kind. Dus die hebben in paniek hun dochter gebeld en zij heeft op haar beurt de huisarts gebeld. En toen bleek dus dat meneer gewoon zelf met de schaar erin had gezeten.
pi_210755503
quote:

[..]
Wij wonen vlakbij, dus aarzel niet om contact op te nemen. Sterkte! :* :*
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  dinsdag 26 september 2023 @ 09:53:01 #112
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_210755782
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 09:14 schreef exode het volgende:

[..]
Dat stuk is redelijk ontspannend inderdaad, maar die 5 kilometer daarvoor zijn echt vreselijk. Wegopbrekingen, HEEL VEEL fietsers, ik kom volledig overprikkeld op mijn werk aan.
Ik kreeg de tip om langs de Vecht te gaan fietsen. Dat is wel wat om, maar schijnbaar een stuk rustiger. Maar ja ik werk toch echt middenin de stad dus de drukte kan deze dorpsbewoner niet volledig omzeilen.

Die trike was wel nieuw trouwens, dat had ik nog nooit meegemaakt. En die stadbus was ook een nieuwe ervaring. Ik zat ook niet in zijn dode hoek, hij keek me nog aan zelfs. Achter zaten ook best wel wat fietsers en een vrouw sprak me aan dat ze zo schrok en echt dacht dat ik onder die bus zou verdwijnen.
Brrr, doodeng zo'n bus die je niet ziet. Gelukkig ben je er niet onder gekomen.
in de haak.
pi_210755911
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 09:53 schreef trui het volgende:

[..]
Brrr, doodeng zo'n bus die je niet ziet. Gelukkig ben je er niet onder gekomen.
Ik had gelukkig vrij snel door dat hij niet ging stoppen. Normaal fiets ik daar vrij snel, het is een verkeerslicht waar rechtdoor en afslaan tegelijk groen hebben. Ik merk dat als ik stoicijns doorfiets, auto's en bussen netjes stoppen maar als ik twijfel ze juist voor me langs afslaan.

Wij hebben 2 jaar in Zuilen gewoond, dan fietsten we altijd langs de Vecht naar het centrum. Maar dan kom ik verkeerd uit voor mijn werk. Ik ga het wel eens uitproberen als ik minder haast heb.

Verloofde moest vorige week voor haar werk in Utrecht centrum zijn en ging met de fiets. 'Jij rijdt dat dus elke keer! Das hartstikke gevaarlijk!'
Mijn antwoord dat we dan maar naar mijn geboortedorp moesten verhuizen, was niet de oplossing geloof ik :D
pi_210755957
O @Quoi dat klinkt wel even heftig. Lastig inmaken weer op een rij te krijgen omdat er van alle kanten wat van je verwacht wordt omdat het van buiten zo goed lijkt te gaan. Lijkt me lastig ook om af en toe eens flink op de rem te trappen en alles even stil te zetten wat niet 100% door moet gaan. Maar je mag dat echt wel doen :*

@exode dat klinkt wel als een helse rit! Gelukkig alles wel net goed gegaan.
Hopelijk heeft de huisarts nog iets anders voor de wondjes.

Hier een beetje zenuwachtig, de oudste gaat zaterdag met een bus mee naar Duitsland voor een wedstrijd/toernooi. Man en ik kunnen beiden niet mee omdat we al afspraken hadden staan. Maar hij wordt nog wel eens wagenziek. Ik hoop zo dat hij er geen last van gaat hebben (ik ga wel de dosering van de reispilletjes iets ophogen, naar de dosering tussen kind en volwassenen in). Maar ik vind dit wel een ding.
Dat hij een hele dag weg is met de vereniging dat vind ik geen enkel probleem want dat gaat wel goed komen. Maar die reis er naar toe (2 uur in een bus) en weer terug.. ik vind het zo spannend. Maar ik wil het hem ook niet ontzeggen want hij wil zo super graag.
  dinsdag 26 september 2023 @ 11:24:29 #115
319308 Tink89
To live is to dance
pi_210756463
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 10:25 schreef hilliebillie het volgende:
O @:quoi dat klinkt wel even heftig. Lastig inmaken weer op een rij te krijgen omdat er van alle kanten wat van je verwacht wordt omdat het van buiten zo goed lijkt te gaan. Lijkt me lastig ook om af en toe eens flink op de rem te trappen en alles even stil te zetten wat niet 100% door moet gaan. Maar je mag dat echt wel doen :*

@:exode dat klinkt wel als een helse rit! Gelukkig alles wel net goed gegaan.
Hopelijk heeft de huisarts nog iets anders voor de wondjes.

Hier een beetje zenuwachtig, de oudste gaat zaterdag met een bus mee naar Duitsland voor een wedstrijd/toernooi. Man en ik kunnen beiden niet mee omdat we al afspraken hadden staan. Maar hij wordt nog wel eens wagenziek. Ik hoop zo dat hij er geen last van gaat hebben (ik ga wel de dosering van de reispilletjes iets ophogen, naar de dosering tussen kind en volwassenen in). Maar ik vind dit wel een ding.
Dat hij een hele dag weg is met de vereniging dat vind ik geen enkel probleem want dat gaat wel goed komen. Maar die reis er naar toe (2 uur in een bus) en weer terug.. ik vind het zo spannend. Maar ik wil het hem ook niet ontzeggen want hij wil zo super graag.
Het wil weleens helpen om boven de wielen te gaan zitten of voorin. En niet te veel te eten onderweg in de vorm van snoep enzo, maar wel wat droogs als een cracker of een biscuitje.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_210756830
Quoi, de Ikea verkoopt heel goedkoop dun servies. Kun je wel fijn wat frustratie mee eruit gooien, maar maakt geen muren kapot.

Maar wellicht wordt er in de buurt wel iets aangeboden als een bokstherapie oid om wat frustratie eruit te gooien. Dat kan echt opluchten.

En gewoon 2 dagen alleen naar een hotel in de buurt kan je ook al wat ruimte geven, wellicht is dat een haalbaardere optie dan een last minute
reis van ¤5000
pi_210757055
Quoi, sterkte! :*

Exode, dat was een spannende rit. Ik vind in de stad fietsen best eng als van oorsprong plattelandsmeisje. En dan is het ook maar een provinciestad. :X
pi_210757086
Elke fietstocht over de Amsterdamsestraatweg is een soort hindernisbaan. Het went wel wat, maar je ziet zoveel bijna ongelukken. En ik merk wel dat ik dat op de fiets spannender begin te vinden.
pi_210757138
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 11:24 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Het wil weleens helpen om boven de wielen te gaan zitten of voorin. En niet te veel te eten onderweg in de vorm van snoep enzo, maar wel wat droogs als een cracker of een biscuitje.
Dank je. Ga hem dat zeggen inderdaad van het boven de wielen zitten. Snoep wilde hij inderdaad wel wat mee, maar hij had ook al wel bedacht dat hij dat beter niet te veel kon doen. Hopelijk kan hij de verleiding weer staan als vriendjes wel aan het snoepen gaan overdag.

En inderdaad wat crackers mee en wat water. En verder had hij op vakantie het idee profijt te hebben van kauwgom. Dus die ook maar een pakje mee geven.
  dinsdag 26 september 2023 @ 12:41:33 #120
319308 Tink89
To live is to dance
pi_210757202
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 12:35 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Dank je. Ga hem dat zeggen inderdaad van het boven de wielen zitten. Snoep wilde hij inderdaad wel wat mee, maar hij had ook al wel bedacht dat hij dat beter niet te veel kon doen. Hopelijk kan hij de verleiding weer staan als vriendjes wel aan het snoepen gaan overdag.

En inderdaad wat crackers mee en wat water. En verder had hij op vakantie het idee profijt te hebben van kauwgom. Dus die ook maar een pakje mee geven.
Kauwen en een frisse smaak helpen idd. En misschien kan je met de vereniging afspreken (maar dan moeten ze wel veel rekening met 'm houden...) dat ze halverwege even tien minuutjes stoppen voor een frisse neus en plaspauze? Even rondlopen en frisse lucht happen kan echt wonderen doen.
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_210757366
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 08:35 schreef trui het volgende:
En jij ook sterkte Amsel, je ouderlijk huis verkopen lijkt me heel moeilijk. :*
Dank je.

Het is heel dubbel nu het huis eenmaal op Funda staat: aan de ene kant word ik heel enthousiast dat er veel bezichtigingen worden ingepland en dat we hopelijk snel een koper kunnen vinden, aan de andere kant vind ik dat ik daar helemaal niet blij om mag zijn en ben ik er nog niet echt klaar voor.

Maar het is gewoon een stap in het proces en uiteindelijk moeten we 'm toch nemen. Ben wel heel blij dat ik alles met m'n broer samen doe en dat we helemaal op één lijn zitten. Het lijkt me ongelooflijk zwaar om het alleen te moeten doen, of als er onenigheid is.
pi_210757410
:* Quoi
  dinsdag 26 september 2023 @ 13:50:29 #123
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_210757884
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 12:59 schreef Amsel het volgende:

[..]
Dank je.

Het is heel dubbel nu het huis eenmaal op Funda staat: aan de ene kant word ik heel enthousiast dat er veel bezichtigingen worden ingepland en dat we hopelijk snel een koper kunnen vinden, aan de andere kant vind ik dat ik daar helemaal niet blij om mag zijn en ben ik er nog niet echt klaar voor.

Maar het is gewoon een stap in het proces en uiteindelijk moeten we 'm toch nemen. Ben wel heel blij dat ik alles met m'n broer samen doe en dat we helemaal op één lijn zitten. Het lijkt me ongelooflijk zwaar om het alleen te moeten doen, of als er onenigheid is.
ja dat is heel fijn, dat jullie dit samen kunnen doen. En het zal toch moeten gebeuren (of een van jullie moet er gaan wonen, maar ik neem aan dat dat geen optie is). Heel veel succes met de verkoop. (Ook wel weer een last van je schouders denk ik als 't straks achter de rug is, al zal het heel kaal voelen. :* )
in de haak.
  dinsdag 26 september 2023 @ 14:06:14 #124
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210757981
quote:

[..]
Soms mag vluchtgedrag gewoon natuurlijk, ik had pas nog weer een maandje dalvrij eerste klas genomen, en dan gewoon gaan treinen naar weetikveel waar omdat het kan, en dan daar een eindje wandelen.
Een weekend eerste klas is ook goed te doen.

Ik ben tussen operaties door ook iedere keer aan het "vluchten", gewoon omdat het allemaal heel heftig is dit jaar, en jouw leven is de laatste tijd minstens factor 3 heftiger.

All inclusive in de zon kan ook natuurlijk, al dan niet alleen.
Wij zitten voor de mei-vakantie te kijken, maar als dat m niet wordt ga ik ergens een weekje alleen.
Vluchtgedrag? Nou en, ik kom iedere keer gewoon weer thuis.
Ik ben @Nostalgist wel heel dankbaar dat hij me gewoon laat gaan. Gelukkig is Soneal ook al vrij zelfstandig, dus dat ik nu in een trein naar Roermond zit maakt niets uit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 26 september 2023 @ 14:07:42 #125
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210757988
@Amsel sterkte, heftig als je je ouderlijk huis moet verkopen.. :*
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 26 september 2023 @ 14:12:04 #126
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_210758021
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 14:06 schreef Leandra het volgende:

[..]
Soms mag vluchtgedrag gewoon natuurlijk, ik had pas nog weer een maandje dalvrij eerste klas genomen, en dan gewoon gaan treinen naar weetikveel waar omdat het kan, en dan daar een eindje wandelen.
Een weekend eerste klas is ook goed te doen.

Ik ben tussen operaties door ook iedere keer aan het "vluchten", gewoon omdat het allemaal heel heftig is dit jaar, en jouw leven is de laatste tijd minstens factor 3 heftiger.

All inclusive in de zon kan ook natuurlijk, al dan niet alleen.
Wij zitten voor de mei-vakantie te kijken, maar als dat m niet wordt ga ik ergens een weekje alleen.
Vluchtgedrag? Nou en, ik kom iedere keer gewoon weer thuis.
Ik ben @:Nostalgist wel heel dankbaar dat hij me gewoon laat gaan. Gelukkig is Soneal ook al vrij zelfstandig, dus dat ik nu in een trein naar Roermond zit maakt niets uit.
waar ben je nu qua operaties, Leandra? Gaat het nog volgens plan? Is het nog een beetje draaglijk? :*

(en ik las 'Roemenië' waar je Roermond schreef, haha :D ).
in de haak.
  dinsdag 26 september 2023 @ 14:48:53 #127
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210758360
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 14:12 schreef trui het volgende:

[..]
waar ben je nu qua operaties, Leandra? Gaat het nog volgens plan? Is het nog een beetje draaglijk? :*

(en ik las 'Roemenië' waar je Roermond schreef, haha :D ).
5 van 7 gehad, 19 oktober #6.
Maar die van 3 weken geleden was mijn armen dus dat zit qua mobiliteit niet zo in de weg.
Compressievest zit rottig en fietsen is wat minder bij hobbels in de weg, maar lopen gaat net zo goed als anders, dus dat maakt het nu wel heel goed te doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210758467
Nou, we dachten het al, maar Juul heeft krentenbaard. Het zalfje wat we al 6 dagen smeerden is ook tegen krentenbaard en werkt duidelijk niet. Dus nu aan een AB drankje....

Omdat het onder haar onderbroek zit, is de besmettelijkheid gelukkig heel klein. Wel even school inlichten, ze wast haar handen altijd na een toiletbezoek maar dat moet wel even extra goed nu. Ze heeft ook een kinderfeestje morgen, maar even met die moeder overleggen.

En ze vertelde terwijl we in de wachtruimte bij de huisarts zaten dat ze van verloofde is gewisseld. De jongen waar ze gisteren nog verliefd op was, heeft ze gedumpt en ze is door naar de volgende. Ik geloof dat dit ook iets te maken had met de Stitch sticker die ze van hem kreeg _O-

Dat klinkt heftig maar gelukkig wel met een soort van einde in zicht Leandra! Zijn de laatsten moeilijker wellicht omdat het steeds weer herstellen is?
  dinsdag 26 september 2023 @ 15:02:03 #129
35189 Troel
scherp en bot
pi_210758485
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 15:00 schreef exode het volgende:
Nou, we dachten het al, maar Juul heeft krentenbaard. Het zalfje wat we al 6 dagen smeerden is ook tegen krentenbaard en werkt duidelijk niet. Dus nu aan een AB drankje....

Omdat het onder haar onderbroek zit, is de besmettelijkheid gelukkig heel klein. Wel even school inlichten, ze wast haar handen altijd na een toiletbezoek maar dat moet wel even extra goed nu. Ze heeft ook een kinderfeestje morgen, maar even met die moeder overleggen.

En ze vertelde terwijl we in de wachtruimte bij de huisarts zaten dat ze van verloofde is gewisseld. De jongen waar ze gisteren nog verliefd op was, heeft ze gedumpt en ze is door naar de volgende. Ik geloof dat dit ook iets te maken had met de Stitch sticker die ze van hem kreeg _O-

Dat klinkt heftig maar gelukkig wel met een soort van einde in zicht Leandra! Zijn de laatsten moeilijker wellicht omdat het steeds weer herstellen is?
Het duurde even voordat ik doorhad dat het niet de moeder van het kinderfeestje was die de verloving verbrak :D :D :D :D :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 26 september 2023 @ 15:06:14 #130
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_210758525
Oh krentenbaard, ik dacht eraan toen ik het las @exode

@Leandra :* Ik ben groot voorstander. Alleen ziek zijn is duur en het geld is inmiddels best op. En ook de energie, dus ik blijf maar even aan de bank geplakt. Succes jij daar. Ook jij moet een lange adem hebben :*

@FlyingFish ik trap 2x pw intervallen weg op zo'n fiets bij de fysio, met een happy hardcore playlist op mijn hoofd. Dat voelt als boksen :s)
pi_210758653
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 september 2023 15:02 schreef Troel het volgende:

[..]
Het duurde even voordat ik doorhad dat het niet de moeder van het kinderfeestje was die de verloving verbrak :D :D :D :D :D
Ja....ik schrijf het ook lekker onhandig.

Ze roept al maanden dat ze gaat trouwen met M en dat werd dus ineens T.
  dinsdag 26 september 2023 @ 19:00:15 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210760691
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 14:48 schreef Leandra het volgende:

[..]
5 van 7 gehad, 19 oktober #6.
Maar die van 3 weken geleden was mijn armen dus dat zit qua mobiliteit niet zo in de weg.
Compressievest zit rottig en fietsen is wat minder bij hobbels in de weg, maar lopen gaat net zo goed als anders, dus dat maakt het nu wel heel goed te doen.
Ik zat het me toevallig ook net te bedenken, hoe het met je was. Iig komt het einde in zicht. 😘
  dinsdag 26 september 2023 @ 20:18:53 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210761406
OMG even afreageren... onze groenbak... :r
SPOILER: gore rant
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 26 september 2023 @ 21:10:32 #134
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210761999
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 15:06 schreef Quoi het volgende:
Oh krentenbaard, ik dacht eraan toen ik het las @:exode

@:Leandra :* Ik ben groot voorstander. Alleen ziek zijn is duur en het geld is inmiddels best op. En ook de energie, dus ik blijf maar even aan de bank geplakt. Succes jij daar. Ook jij moet een lange adem hebben :*

@:FlyingFish ik trap 2x pw intervallen weg op zo'n fiets bij de fysio, met een happy hardcore playlist op mijn hoofd. Dat voelt als boksen :s)
Geen geld is vervelend, geen energie is nog vervelender, maar als de energie weer een beetje terugkomt, neem dan een maandje een WeekendVrij eerste klas, kun je voor ¤ 44 een maand lang ieder weekend vuchten wat je wilt, voor mij werkt dat altijd heel goed.

Zo'n Flex abonnement van de NS is per maand aan te passen, dus als je een maand goed uitkient heb je zelfs 5 weekenden voor dat geld :D
Pro-tip: 2 maart 2024, kun je hem 2 april weer uitzetten (of anders aanpassen), heb je 5 weekenden, goede vrijdag en 2de paasdag :D

Maar het lukt sowieso wel vaak om er 5 weekenden in te hebben, als je bijvoorbeeld 7 oktober de maand WeekendVrij laat beginnen kun je hem 7 november weer aanpassen, heb je ook 5 weekenden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210762130
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 20:18 schreef BE het volgende:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:r
pi_210763326
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 20:18 schreef BE het volgende:
Groenbak an sich is al een :r waard.

Ik weet nog wel dat mijn ex vreemd ging. Nadat ik mn spullen bij hem weg had gehaald wilde hij uiteraard de sleutel terug, heb ik gezegd dat ik hem in de groenbak heb gegooid. Leek me hartje zomer de vieste plek om te moeten zoeken. Uiteindelijk heb ik hem wel gewoon gegeven uiteraard, maar pas nadat hij eerst toch in die bak heeft zitten zoeken!

Onze straat heeft de enige eengezinswoningen in onze stad zonder dergelijke containers. Bij de bouw is een foutje gemaakt waardoor we geen brandgang hebben, dus hebben we een ondergrondse container. Ideaal!
pi_210764024
Over groenbakken gesproken. Ik heb er 2,eentje heeft een gaatje onderin waar regelmatig ranzige drab uit loopt, bah.
De andere heeft geen gat, en das nog veel onhandiger :/ Ik laat ze nogal eens open staan om de vogels te voeren/ zuurstof toe te laten tegen stank. Als het dan per ongeluk regent, blijft er gewoon een laag water in staan :'(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_210764058
Gaatje boren?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 27 september 2023 @ 07:51:29 #139
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210764100
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 23:48 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Groenbak an sich is al een :r waard.

Ik weet nog wel dat mijn ex vreemd ging. Nadat ik mn spullen bij hem weg had gehaald wilde hij uiteraard de sleutel terug, heb ik gezegd dat ik hem in de groenbak heb gegooid. Leek me hartje zomer de vieste plek om te moeten zoeken. Uiteindelijk heb ik hem wel gewoon gegeven uiteraard, maar pas nadat hij eerst toch in die bak heeft zitten zoeken!

Onze straat heeft de enige eengezinswoningen in onze stad zonder dergelijke containers. Bij de bouw is een foutje gemaakt waardoor we geen brandgang hebben, dus hebben we een ondergrondse container. Ideaal!
:D Geniaal! _O_
  woensdag 27 september 2023 @ 08:25:37 #140
35189 Troel
scherp en bot
pi_210764287
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2023 07:39 schreef Vanyel het volgende:
Over groenbakken gesproken. Ik heb er 2,eentje heeft een gaatje onderin waar regelmatig ranzige drab uit loopt, bah.
De andere heeft geen gat, en das nog veel onhandiger :/ Ik laat ze nogal eens open staan om de vogels te voeren/ zuurstof toe te laten tegen stank. Als het dan per ongeluk regent, blijft er gewoon een laag water in staan :'(
Laten wisselen bin de gemeente omdat hij lek is? Ze horen zonder gaatje te zijn.

En voor de tweede. Baksteen tussen deksel en rand en baksteen op de deksel, wel luchten, geen regen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 27 september 2023 @ 09:06:27 #141
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210764566
De enige reden dat ik kattenbakkorrels in huis heb is de groenbak, daar gooi af en toe ik een laagje van op de bodem, werkt heel aardig, iig al tegen drab.

Maar goed, dus wel biologische met zo'n logo dat ze in de groenbak mogen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210764764
Compostbak _O_ Veel minder smerig dan die groenbakken.

De groenbak wordt hier vooral smerig bij het legen. Geen idee hoe ze dat altijd voor elkaar krijgen maar nadien is de hele buitenkant ranzig.
pi_210764870
Heel wat anders, alhoewel ze daar vast ook wel groenbakken hebben....

Heeft iemand hier wel eens iets besteld bij Temu? Is dat een soort Ali? Ik kijk naar hoezen voor de loungekussen van B zijn bank. Als ik ze volledig op maat laat maken kan ik 2 nieuwe banken kopen.
Ze verkopen ze ook bij Bol en Amazon maar dan 20x zo duur en duidelijk exact dezelde hoezen. En gezien de lange levertijd bestelt die winkel ze ook gewoon bij Temu of Ali.
  Moderator / Colorchick woensdag 27 september 2023 @ 09:53:41 #144
382129 crew  Donna
pi_210764889
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 09:51 schreef exode het volgende:
Heel wat anders, alhoewel ze daar vast ook wel groenbakken hebben....

Heeft iemand hier wel eens iets besteld bij Temu? Is dat een soort Ali? Ik kijk naar hoezen voor de loungekussen van B zijn bank. Als ik ze volledig op maat laat maken kan ik 2 nieuwe banken kopen.
Ze verkopen ze ook bij Bol en Amazon maar dan 20x zo duur en duidelijk exact dezelde hoezen. En gezien de lange levertijd bestelt die winkel ze ook gewoon bij Temu of Ali.
Temu heeft geen lange levertijd hoor. Paar dagen dan heb je het in huis.

Ik vind het leuk zo nu en dan. :Y
pi_210764910
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 09:53 schreef Donna het volgende:

[..]
Temu heeft geen lange levertijd hoor. Paar dagen dan heb je het in huis.

Ik vind het leuk zo nu en dan. :Y
Dan ga ik eens struinen, het moet wel katoen zijn....ik vermoed dat dat een speld in de hooiberg wordt.
  woensdag 27 september 2023 @ 09:56:29 #146
319308 Tink89
To live is to dance
pi_210764919
Temu is een soort Shein/Wish/Ali, toch?
pi_210764926
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 09:56 schreef Tink89 het volgende:
Als ik de website zo zie wel, ik krijg ze wel vaak in beeld als reclame met nep Lego ( :o )
  Moderator / Colorchick woensdag 27 september 2023 @ 09:58:24 #148
382129 crew  Donna
pi_210764931
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 09:56 schreef Tink89 het volgende:
:Y
  woensdag 27 september 2023 @ 10:37:49 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210765189
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 09:06 schreef Leandra het volgende:
De enige reden dat ik kattenbakkorrels in huis heb is de groenbak, daar gooi af en toe ik een laagje van op de bodem, werkt heel aardig, iig al tegen drab.

Maar goed, dus wel biologische met zo'n logo dat ze in de groenbak mogen.
F gooit er in principe stro in. Als hij er aan denkt ;)
quote:
7s.gif Op woensdag 27 september 2023 08:25 schreef Troel het volgende:

[..]
Laten wisselen bin de gemeente omdat hij lek is? Ze horen zonder gaatje te zijn.

En voor de tweede. Baksteen tussen deksel en rand en baksteen op de deksel, wel luchten, geen regen.
Hier konden we vorige maand een hele handige klem halen bij de gemeente, om de bak op een kier te houden. Dat werkt op zich ook wel goed. :Y
pi_210765229
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 07:45 schreef Clubsoda het volgende:
Gaatje boren?
:wtf:
Dat doe je toch niet meteen als je dat ontdekt.
Waarover moest je dan nog klagen :?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')