Zonder man en kind neem ik aan?quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:07 schreef Quoi het volgende:
[..]
¤5000 storten en een all-inclusieve-vakantie naar Malaga voor me boeken.
Juul is het type meisje dat als ze iets wil, het ook gebeurt. Verloofde was buiten een boom aan het snoeien en Juul had binnen haar eigen haar dus ook even gesnoeid. Ze heeft nu een soort van pony....met speldjes redelijk in model gekregen vanochtend.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:11 schreef amaranta het volgende:
Luchtte het op Quoi? Dan is het die deuk dubbel en dwars waard. Sterkte in ieder geval.
@:exode… wilde knippen… of daadwerkelijk geknipt?
Ik “herkende” de straatnaam. Er ligt hier een vinted pakket klaar dat ook naar die straat gaat.
Overigens, over Vinted. Ik heb een tas op marktplaats staan (oké, geen vinted, maar ik zocht een bruggetje) en alle reacties die ik heb gehad zijn van mensen die 0 dagen actief zijn. Ik begrijp dat je eigenlijk moet beginnen. Maar dit is wel heel opvallend.
om hoeveel reacties gaat het?quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:11 schreef amaranta het volgende:
Overigens, over Vinted. Ik heb een tas op marktplaats staan (oké, geen vinted, maar ik zocht een bruggetje) en alle reacties die ik heb gehad zijn van mensen die 0 dagen actief zijn. Ik begrijp dat je eigenlijk moet beginnen. Maar dit is wel heel opvallend.
Lief van jequote:Op dinsdag 26 september 2023 09:11 schreef exode het volgende:
[..]
Zonder man en kind neem ik aan?
Ik zou graag aanbieden dat je Max een keertje brengt en hij hier een mega Lego bouwdag heeft of een Hotwheels racedag, maar dat vind Max zelf denk ik een beetje vreemd.
Ik heb ze verwijderd, maar een stuk of 5 -6 die het willen kopen.quote:
Dat stuk is redelijk ontspannend inderdaad, maar die 5 kilometer daarvoor zijn echt vreselijk. Wegopbrekingen, HEEL VEEL fietsers, ik kom volledig overprikkeld op mijn werk aan.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:12 schreef Burdie het volgende:
Die tocht (andersom, ik woonde toen in U) vond ik juist altijd heerlijk ontspannen, ik vertrok vanuit de drukke stad en ergens tussen Oud Zuilen en de Vecht bleef mijn gehaastheid achter. Kwam dan super relaxed aan op mijn werk. Maar dat is wel 15 jaar geleden, misschien is het inmiddels wat drukker geworden
.
@:Quoi
Mocht het toch een keer fijn zijn, geen probleem! Stuur gewoon even een dm of een App.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:13 schreef Quoi het volgende:
[..]
Lief van je![]()
Ik moet zelf maar weer even verzinnen hoe ik hieruit kom, zonder vluchtgedrag.
Ze is niet de eerste.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:12 schreef exode het volgende:
[..]
Juul is het type meisje dat als ze iets wil, het ook gebeurt. Verloofde was buiten een boom aan het snoeien en Juul had binnen haar eigen haar dus ook even gesnoeid. Ze heeft nu een soort van pony....met speldjes redelijk in model gekregen vanochtend.
Wij wonen vlakbij, dus aarzel niet om contact op te nemen. Sterkte!quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:13 schreef Quoi het volgende:
[..]
Lief van je![]()
Brrr, doodeng zo'n bus die je niet ziet. Gelukkig ben je er niet onder gekomen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:14 schreef exode het volgende:
[..]
Dat stuk is redelijk ontspannend inderdaad, maar die 5 kilometer daarvoor zijn echt vreselijk. Wegopbrekingen, HEEL VEEL fietsers, ik kom volledig overprikkeld op mijn werk aan.
Ik kreeg de tip om langs de Vecht te gaan fietsen. Dat is wel wat om, maar schijnbaar een stuk rustiger. Maar ja ik werk toch echt middenin de stad dus de drukte kan deze dorpsbewoner niet volledig omzeilen.
Die trike was wel nieuw trouwens, dat had ik nog nooit meegemaakt. En die stadbus was ook een nieuwe ervaring. Ik zat ook niet in zijn dode hoek, hij keek me nog aan zelfs. Achter zaten ook best wel wat fietsers en een vrouw sprak me aan dat ze zo schrok en echt dacht dat ik onder die bus zou verdwijnen.
Ik had gelukkig vrij snel door dat hij niet ging stoppen. Normaal fiets ik daar vrij snel, het is een verkeerslicht waar rechtdoor en afslaan tegelijk groen hebben. Ik merk dat als ik stoicijns doorfiets, auto's en bussen netjes stoppen maar als ik twijfel ze juist voor me langs afslaan.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:53 schreef trui het volgende:
[..]
Brrr, doodeng zo'n bus die je niet ziet. Gelukkig ben je er niet onder gekomen.
Het wil weleens helpen om boven de wielen te gaan zitten of voorin. En niet te veel te eten onderweg in de vorm van snoep enzo, maar wel wat droogs als een cracker of een biscuitje.quote:Op dinsdag 26 september 2023 10:25 schreef hilliebillie het volgende:
O @:quoi dat klinkt wel even heftig. Lastig inmaken weer op een rij te krijgen omdat er van alle kanten wat van je verwacht wordt omdat het van buiten zo goed lijkt te gaan. Lijkt me lastig ook om af en toe eens flink op de rem te trappen en alles even stil te zetten wat niet 100% door moet gaan. Maar je mag dat echt wel doen![]()
@:exode dat klinkt wel als een helse rit! Gelukkig alles wel net goed gegaan.
Hopelijk heeft de huisarts nog iets anders voor de wondjes.
Hier een beetje zenuwachtig, de oudste gaat zaterdag met een bus mee naar Duitsland voor een wedstrijd/toernooi. Man en ik kunnen beiden niet mee omdat we al afspraken hadden staan. Maar hij wordt nog wel eens wagenziek. Ik hoop zo dat hij er geen last van gaat hebben (ik ga wel de dosering van de reispilletjes iets ophogen, naar de dosering tussen kind en volwassenen in). Maar ik vind dit wel een ding.
Dat hij een hele dag weg is met de vereniging dat vind ik geen enkel probleem want dat gaat wel goed komen. Maar die reis er naar toe (2 uur in een bus) en weer terug.. ik vind het zo spannend. Maar ik wil het hem ook niet ontzeggen want hij wil zo super graag.
Dank je. Ga hem dat zeggen inderdaad van het boven de wielen zitten. Snoep wilde hij inderdaad wel wat mee, maar hij had ook al wel bedacht dat hij dat beter niet te veel kon doen. Hopelijk kan hij de verleiding weer staan als vriendjes wel aan het snoepen gaan overdag.quote:Op dinsdag 26 september 2023 11:24 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Het wil weleens helpen om boven de wielen te gaan zitten of voorin. En niet te veel te eten onderweg in de vorm van snoep enzo, maar wel wat droogs als een cracker of een biscuitje.
Kauwen en een frisse smaak helpen idd. En misschien kan je met de vereniging afspreken (maar dan moeten ze wel veel rekening met 'm houden...) dat ze halverwege even tien minuutjes stoppen voor een frisse neus en plaspauze? Even rondlopen en frisse lucht happen kan echt wonderen doen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:35 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Dank je. Ga hem dat zeggen inderdaad van het boven de wielen zitten. Snoep wilde hij inderdaad wel wat mee, maar hij had ook al wel bedacht dat hij dat beter niet te veel kon doen. Hopelijk kan hij de verleiding weer staan als vriendjes wel aan het snoepen gaan overdag.
En inderdaad wat crackers mee en wat water. En verder had hij op vakantie het idee profijt te hebben van kauwgom. Dus die ook maar een pakje mee geven.
Dank je.quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:35 schreef trui het volgende:
En jij ook sterkte Amsel, je ouderlijk huis verkopen lijkt me heel moeilijk.
ja dat is heel fijn, dat jullie dit samen kunnen doen. En het zal toch moeten gebeuren (of een van jullie moet er gaan wonen, maar ik neem aan dat dat geen optie is). Heel veel succes met de verkoop. (Ook wel weer een last van je schouders denk ik als 't straks achter de rug is, al zal het heel kaal voelen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:59 schreef Amsel het volgende:
[..]
Dank je.
Het is heel dubbel nu het huis eenmaal op Funda staat: aan de ene kant word ik heel enthousiast dat er veel bezichtigingen worden ingepland en dat we hopelijk snel een koper kunnen vinden, aan de andere kant vind ik dat ik daar helemaal niet blij om mag zijn en ben ik er nog niet echt klaar voor.
Maar het is gewoon een stap in het proces en uiteindelijk moeten we 'm toch nemen. Ben wel heel blij dat ik alles met m'n broer samen doe en dat we helemaal op één lijn zitten. Het lijkt me ongelooflijk zwaar om het alleen te moeten doen, of als er onenigheid is.
Soms mag vluchtgedrag gewoon natuurlijk, ik had pas nog weer een maandje dalvrij eerste klas genomen, en dan gewoon gaan treinen naar weetikveel waar omdat het kan, en dan daar een eindje wandelen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:13 schreef Quoi het volgende:
[..]
Lief van je![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |