Dit helpt inderdaad een hele boel, sowieso om door te moeten gaan. Hij is echt het zonnetje van de familie, mijn vader was ook gek op hemquote:Op zaterdag 23 september 2023 00:12 schreef Mushanga71 het volgende:
Lieve @:Majo gecondoleerd met dit vreselijke verlies.
Je hebt Aapie en dit mannetje zal ervoor zorgen dat, hoe donker de wereld er nu uitziet, er toch steeds een lichtpuntje zal zijn.
Ik wens jou en de jouwe heel veel kracht en sterkte toe
Zo'n kleintje houdt je echt op de been want voor hem kan je niet bij de pakken neer gaan zitten, hoe graag je dat ook zou willen.quote:Op zaterdag 23 september 2023 09:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit helpt inderdaad een hele boel, sowieso om door te moeten gaan. Hij is echt het zonnetje van de familie, mijn vader was ook gek op hemNu Aapie nog uitleggen dat opa er niet meer is, hij snapt het nog niet echt
Veel sterkte lieve MaJoquote:Op vrijdag 22 september 2023 22:43 schreef MaJo het volgende:
Een topic voor mijn papa, wat lief![]()
Bedankt voor de lieve woorden allemaal, heel fijnhet moet allemaal nog wel even bezinken hoor. Hij is er gewoon echt niet meer
zo lang naartoe geleefd en dan is het opeens echt. Denk dat het nog even duurt voordat ik het écht besef
Ach Amsel, dat lijkt me inderdaad ook wel een hele moeilijke stapquote:Op zaterdag 23 september 2023 14:41 schreef Amsel het volgende:
Mijn moeder overleed iets meer dan een half jaar geleden. Ik wil haar nog dagelijks bellen en appen.
Vanaf vandaag staat haar huis te koop, mijn ouderlijk huis. Dat is weer een volgende stap in het afscheid.
Knuffel voor iedereen die een of beide ouders moet missen
11 maanden is ook nog heel erg kort. Het lijkt me zo ontzettend zwaar. Ik ben zo gezegend met twee ouders die allebei nog leven. Jullie verhalen doen me eens te meer beseffen dat dat niet vanzelfsprekend is.quote:Op zaterdag 23 september 2023 13:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Veel sterkte lieve MaJo.
Hier is het 11 maanden geleden en ik besef het nog altijd niet echt. Ik zag papa wel vaker een tijdje niet, maar "nóóit meer" blijft niet te begrijpen.
Dikke knuffel.
Laatst vergat ik het even. Ik dacht aan zijn favoriete jam die wij vroeger altijd meenamen van vakantie, werd helemaal blij omdat ik wist dat papa het leuk zou vinden als ik dat voor hem mee zou nemen, en wilde hem toen bellen om het te vragen.quote:Op zaterdag 23 september 2023 17:41 schreef livelink het volgende:
[..]
11 maanden is ook nog heel erg kort. Het lijkt me zo ontzettend zwaar. Ik ben zo gezegend met twee ouders die allebei nog leven. Jullie verhalen doen me eens te meer beseffen dat dat niet vanzelfsprekend is.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Laatst vergat ik het even. Ik dacht aan zijn favoriete jam die wij vroeger altijd meenamen van vakantie, werd helemaal blij omdat ik wist dat papa het leuk zou vinden als ik dat voor hem mee zou nemen, en wilde hem toen bellen om het te vragen.
Ik stond al met de telefoon in mn hand toen de realisatie kwam. Als een klap voor m'n hoofd.
Pfft, hopelijk nog een beetje geslapen?quote:Op zondag 24 september 2023 05:39 schreef Amsel het volgende:
Herstel: hij werd na 2 minuten weer wakker en mekkert al een half uur dat hij niet kan slapen
Oe ja spannend! Snap wel dat je het ook eng vindt. Gaat hij hem alleen recreatief gebruiken, of ook om te forenzen en door de files heen te zigzaggen?quote:Op zondag 24 september 2023 07:08 schreef Tink89 het volgende:
Mijn man kocht gisteren een motor. Ik vind het heel leuk en echt heel eng tegelijk.
Het probleem zit hem bij de meeste motorrijders toch echt in de andere weggebruikers die minder oplettend zijn inderdaad.quote:Op zondag 24 september 2023 14:41 schreef livelink het volgende:
Mijn man heeft al jaren een motor. Heb ook jaren met veel plezier achterop gezeten. Sinds de kinderen er zijn echter niet meer. Voelt toch als onverantwoord. Ik mis het soms wel. En ik weet dat hij heel goed en voorzichtig rijdt, maar toch....
Ja, dat. En ook daar is hij heel goed op voorbereid, maar je kunt niet alles voor zijn.quote:Op zondag 24 september 2023 14:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Het probleem zit hem bij de meeste motorrijders toch echt in de andere weggebruikers die minder oplettend zijn inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |