Laatst vergat ik het even. Ik dacht aan zijn favoriete jam die wij vroeger altijd meenamen van vakantie, werd helemaal blij omdat ik wist dat papa het leuk zou vinden als ik dat voor hem mee zou nemen, en wilde hem toen bellen om het te vragen.quote:Op zaterdag 23 september 2023 17:41 schreef livelink het volgende:
[..]
11 maanden is ook nog heel erg kort. Het lijkt me zo ontzettend zwaar. Ik ben zo gezegend met twee ouders die allebei nog leven. Jullie verhalen doen me eens te meer beseffen dat dat niet vanzelfsprekend is.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Laatst vergat ik het even. Ik dacht aan zijn favoriete jam die wij vroeger altijd meenamen van vakantie, werd helemaal blij omdat ik wist dat papa het leuk zou vinden als ik dat voor hem mee zou nemen, en wilde hem toen bellen om het te vragen.
Ik stond al met de telefoon in mn hand toen de realisatie kwam. Als een klap voor m'n hoofd.
Pfft, hopelijk nog een beetje geslapen?quote:Op zondag 24 september 2023 05:39 schreef Amsel het volgende:
Herstel: hij werd na 2 minuten weer wakker en mekkert al een half uur dat hij niet kan slapen
Oe ja spannend! Snap wel dat je het ook eng vindt. Gaat hij hem alleen recreatief gebruiken, of ook om te forenzen en door de files heen te zigzaggen?quote:Op zondag 24 september 2023 07:08 schreef Tink89 het volgende:
Mijn man kocht gisteren een motor. Ik vind het heel leuk en echt heel eng tegelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |